eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Waganiec › Dostawa autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2008-09-08

Waganiec: Dostawa autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 218426 - 2008; data zamieszczenia: 08.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Waganiec , ul. Dworcowa 11, 87-731 Waganiec, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2830044, fax. 054 2830640.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ugwaganiec.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa autobusu fabrycznie nowego, rok produkcji 2008, przystosowanego do przewozu minimum 37 pasażerów w tym 1 osoby na wózku inwalidzkim . Pojazd musi być przystosowany do przewozu dzieci i młodzieży niepełnosprawnej i posiadać wymaganą homologację zarówno dla pojazdu (autobusu) jak i systemu przewozu osób niepełnosprawnych w w/w autobusie. Autobus musi spełniać wymagania , Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 24.10.2005 roku w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep (Dz.U. 2005.238.2010 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U.2003.32.262 z późn. zm.) oraz powinien być zgodny z ustawą z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz.U. 2005.108.908 z późn. zm.). Wraz z autobusem , wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia odpisu decyzji zwalniającej z obowiązku uzyskania świadectwa homologacji typu pojazdu zgodnie ze wzorem opisanym w załączniku nr 15 do Rozporządzenia Ministra infrastruktury z dnia 24.10.2005 roku w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep (Dz.U. 2005.238.2010 z późn. zm.)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.12.10.00 - Autobusy Kod CPV wg słownika 2008: 34.12.10.00 - Autobusy i autokary .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają wymagane warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24. 2) Zaoferują przedmiot zamówienia, który posiada homologację wymaganą przepisami powszechnie obowiązującymi: a) na autobus, b) na system przewozu osób niepełnosprawnych. 3) Zapewnią serwis autobusu w autoryzowanych stacjach obsługi. 2. Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia, że oferowany autobus opisany w rozdziele 1 spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu: opisanych w pkt. 1, ppkt. 1) - 3). 1) Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu składa ofertę i oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wraz z żądanymi przez Zamawiającego dokumentami potwierdzającymi spełnianie tych warunków. 2) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez analizę złożonych oświadczeń i dokumentów z wymogami określonymi w Pzp. oraz SIWZ: a) Ocena spełnienia warunku, o którym mowa w punkcie 1.1 nastąpi na podstawie dokumentów, o których mowa w Rozdziale 3 pkt 1 podpunkt 1 i 2. b) Ocena spełnienia warunku, o którym mowa w punkcie 1.2 nastąpi na podstawie oświadczeń, o których mowa we wzorze oferty pkt. 13 i 14. c) Ocena spełnienia warunku, o którym mowa w punkcie 1.3 nastąpi na podstawie dokumentu, o których mowa w Rozdziale 3 pkt 1 podpunkt 3. 3) Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1, pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, a także, gdy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków bądź też złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia - z zastrzeżeniem przepisu art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 4.Ocena spełnienia przez oferowany autobus wymagań Zamawiającego określonych w pkt. 2 . Ocena spełnienia warunków technicznych wymaganych przez Zamawiającego na oferowany autobus odbędzie się na podstawie załącznika nr 3 (Wykaz parametrów technicznych autobusu) oraz przedstawionych dokumentów, w których Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia każdego z wymaganych parametrów określonych w przedmiocie zamówienia (Rozdział 1). Brak potwierdzenia jakiegokolwiek parametru będzie skutkowało odrzuceniem oferty. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ustanowią oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane od Wykonawców: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (wg załączonego wzoru załącznika nr 1). 3) Wykaz Autoryzowanych Stacji Obsługi (wg załączonego wzoru załącznika nr 2. 4) Wykaz parametrów technicznych autobusu (wg załączonego wzoru załącznika nr 3.) 5) Dokument gwarancyjny (wg załączonego wzoru załącznika nr 4.) 2. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (oryginał) określające jego zakres i podpisane przez mocodawcę (osobę fizyczną lub osoby reprezentujące osobę prawną). Kserokopia pełnomocnictwa musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub przez notariusza. 3. Wszystkie dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, a dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniami na język polski, sporządzonymi przez tłumaczy przysięgłych - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19.05.2006r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane w celu potwierdzenia spełnienia warunków, uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. 4. Składanie ofert przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 1) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, składają pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla ustanowionego przez nich pełnomocnika (pełnomocnictwo może wynikać z treści umowy konsorcjum), 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wymienione rozdz. 3 ust. 1, pkt 2 składa pełnomocnik (lider konsorcjum) w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 3) dokument wymieniony rozdz. 3, ust. 1, pkt 1 składają wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (każdy z uczestników konsorcjum), 4) dokumenty wymienione rozdz. 3 ust.1, pkt: 3, 4, 5 składa ten z uczestników konsorcjum, który będzie wykonywał zamówienia w zakresie, który wymaga posiadania danego dokumentu, 5) w przypadku wyboru oferty najkorzystniejszej wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy najpóźniej przed podpisaniem umowy o zamówienie publiczne przedłożyć zamawiającemu umowę regulującą współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 6) umowa regulująca współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (umowa konsorcjum) w szczególności winna zawierać postanowienia wynikające z charakteru konsorcjum oraz poniższe warunki: a) strony umowy z oznaczeniem lidera, b) cel zawarcia umowy, c) okres obowiązywania umowy konsorcjum (obejmujący okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi), d) solidarną odpowiedzialność każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wobec zamawiającego za wykonanie umowy, e) wyłączenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do czasu wykonania przedmiotu zamówienia, f) zakaz dokonywania zmian w umowie konsorcjum bez zgody zamawiającego. 5. Spółki cywilne 1. Przedsiębiorcy będący wspólnikami spółki cywilnej mogą złożyć ofertę, pod warunkiem udzielenia jednemu z nich pełnomocnictwa upoważniającego do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (pełnomocnictwo może wynikać z treści umowy spółki cywilnej). 2. Odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy względem Zamawiającego ponosić będą przedsiębiorcy solidarnie. 3. Do oferty powinny być dołączone: - wyżej wymienione pełnomocnictwo - umowa spółki cywilnej - dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie przez poszczególnych przedsiębiorców warunków i wymogów udziału w przedmiotowym postępowaniu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ugwaganiec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Waganiec ul. Dworcowa 11 87-731 Waganiec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Waganiec ul. Dworcowa 11 87-731 Waganiec.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 01.10.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.