eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-Zdrój › Dostawy wyrobów medycznych dla Oddziału Chirurgii Urazowo - Ortopedycznej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Jastrzębiu - Zdroju BZP/38/382-20/14

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-30

Jastrzębie-Zdrój: Dostawy wyrobów medycznych dla Oddziału Chirurgii Urazowo - Ortopedycznej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Jastrzębiu - Zdroju BZP/38/382-20/14
Numer ogłoszenia: 218418 - 2014; data zamieszczenia: 30.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju , al. Jana Pawła II 7, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 32 47 84 200, faks 32 47 84 506.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss2.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy wyrobów medycznych dla Oddziału Chirurgii Urazowo - Ortopedycznej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Jastrzębiu - Zdroju BZP/38/382-20/14.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów medycznych dla Oddziału Chirurgii Urazowo - Ortopedycznej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Jastrzębiu - Zdroju. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 17 części (pakietów). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wielkość depozytu oraz niezbędne instrumentarium określa Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całej ilości/wartości umowy bez konsekwencji finansowych, uzależniając swoją decyzję od faktycznych potrzeb Zamawiającego występujących podczas obowiązywania umowy podpisanej z wybranym Wykonawcą. 5. Dopuszcza się dokonanie przez Zamawiającego przesunięć ilościowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami asortymentowymi, przy zachowaniu maksymalnej wartości danego pakietu, co nie będzie stanowić zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty. 6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar według cząstkowych zamówień składanych przez Zamawiającego w terminie do 3 dni roboczych, od momentu złożenia zamówienia. Wielkość poszczególnych zamówień cząstkowych określana będzie przez Zamawiającego i składana faksem lub drogą elektroniczną. 7. Przewiduje się w nagłych wypadkach realizację dodatkowych dostaw w trybie na cito w terminie do 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia telefonicznego dokonanego przez Zamawiającego i potwierdzenia tego terminu przez Wykonawcę. 8. Dostawy będą realizowane w siedzibie Zamawiającego do Magazynu w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 13:00. 9. Wykonawca dostarczy towar na własny koszt i ryzyko loco magazyn Zamawiającego w opakowaniach zabezpieczających jakość dostarczanego towaru i odpowiadających warunkom transportu, odbioru i przechowywania. 10. W przypadku stwierdzenia braków ilościowych lub wad jakościowych Zamawiający niezwłocznie powiadomi o tym Wykonawcę, który rozpatrzy reklamację dotyczącą: - braków ilościowych w ciągu 2 dni roboczych, - wad jakościowych w ciągu 7 dni roboczych od dnia jej otrzymania. Zamawiający dodatkowo potwierdzi reklamację pismem poleconym. 11. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar z odpowiednim terminem ważności, nie krótszym niż 12 miesięcy od daty dostawy do siedziby Zamawiającego. 12. Dostarczany przedmiot zamówienia winien być zaopatrzony w etykietę handlową sporządzoną w języku polskim, zawierającą niezbędne informacje potrzebne do bezpiecznego używania dla użytkownika. 13. Zaoferowane produkty muszą posiadać pozwolenie na dopuszczenie do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 14. UWAGA: W Formularzu asortymentowo - cenowym, w kolumnie Nazwa i numer dokumentu dopuszczającego do obrotu i używania - w przypadku asortymentu niewymagającego takiego dopuszczenia należy wpisać Nie wymaga dopuszczenia, natomiast w przypadku braku numeru należy wpisać datę wydania dokumentu. 15. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie producenta wyrobów i ich nazw handlowych lub numerów katalogowych. 16. UWAGA: W Formularzu asortymentowo - cenowym, w kolumnie Producent i nazwa handlowa numer katalogowy - w przypadku, gdy numer katalogowy nie jest stosowany należy podać symbol, bądź skrót pozwalający na jednoznaczną identyfikację danego produktu, który mógłby być stosowany do zamówień w przypadku zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą. 17. Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia personelu szpitala w zakresie działania i obsługi każdego asortymentu dostarczonych wyrobów w ramach umowy. Szkolenie odbywać się będzie w ośrodku referencyjnym Wykonawcy. 18. Szkolenie personelu medycznego zostanie przeprowadzone w terminach każdorazowo uzgodnionych przez Wykonawcę z Dyrekcją Szpitala oraz Ordynatorem Oddziału Chirurgii Urazowo- Ortopedycznej. 19. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety. 20. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w ramach ustalonych pakietów na poszczególne pozycje. 21. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 22. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych 23. Zamawiający nie zamierza wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 24. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 25. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 26. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.17.00-7, 33.18.30.00-6, 33.18.31.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postępowaniu wadium nie obowiązuje

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca jest obowiązany przedstawić w ofercie: 1) szczegółowy opis poszczególnych pozycji asortymentowych (broszury, foldery, katalogi, itp. - w języku polskim) wraz z zaznaczeniem, którego pakietu i której pozycji dotyczy; 2) oświadczenie o posiadaniu aktualnych pozwoleń na dopuszczenie do obrotu i używania, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dla wszystkich zaoferowanych produktów oraz o potwierdzeniu gotowości do ich udostępnienia na żądanie Zamawiającego - według Załącznika nr 8 do SIWZ; 3) oświadczenie, że oferowany materiał medyczny może być użyty tylko jeden raz - stosowną deklarację do wypełnienia przez Wykonawcę zawarto w Formularzu oferty; 4) oświadczenie, oferowany materiał medyczny jest sterylny - stosowną deklarację do wypełnienia przez Wykonawcę zawarto w Formularzu oferty; 5) oświadczenie, że oferowany materiał medyczny może być użyty wielokrotnie - stosowną deklarację do wypełnienia przez Wykonawcę zawarto w Formularzu oferty; 6) oświadczenie o dostarczeniu instrukcji: obsługi, czyszczenia, dezynfekcji, konserwacji, pakowania, sterylizacji (w przypadku wyrobów wielokrotnego użytku)z podaniem jednocześnie parametrów krytycznych procesu oraz wszelkie ograniczenia w odniesieniu do ilości kolejnych użyć przy pierwszej dostawie danego produktu oraz dostarczenia w czasie trwania umowy tych instrukcji w których treści nastąpiły zmiany;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: 1) wypełniony Formularz asortymentowo - cenowy zgodny w treści z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) wypełniony Formularz oferty wraz z oświadczeniem o zapoznaniu się z treścią specyfikacji i wzorem umowy - zgodny w treści z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Firmy (jeżeli Wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika lub jeżeli istnieje ustawowy obowiązek ustanowienia pełnomocnika jak w pkt 8. i 9. SIWZ);. UWAGA: Wskazane wyżej dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Za osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy uznaje się osoby upoważnione do reprezentowania firmy wskazane we właściwym rejestrze bądź w stosownym pełnomocnictwie, które należy załączyć do oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa lub poświadczone notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przez okres obowiązywania umowy obowiązywać będzie niezmienność cen, za wyjątkiem: 1) zmiany cen w związku z korzystaniem z rabatów cenowych przyznanych przez Wykonawcę w okresie trwania umowy; 2) sytuacji, gdy w związku ze zmianą przepisów prawa zmianie ulegnie stawka podatku VAT, Zamawiający dopuszcza zmiany wynagrodzenia o kwotę brutto wynikającą ze zmienionej obowiązującej stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss2.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 2 Al. Jana Pawła II 7, 44-330 Jastrzębie-Zdrój Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, XI piętro pokój nr 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 2 Al. Jana Pawła II 7, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, Sekretariat Szpitala, piętro I, pokój A1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dynamiczny stabilizator.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot szczegółowo opisany w Formularzu asortmentowo-cenowym załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.17.00-7, 33.18.30.00-6, 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Płytki ortopedyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot szczegółowo opisany w Formularzu asortmentowo-cenowym załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.17.00-7, 33.18.30.00-6, 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Endoproteza głowy kości promieniowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot szczegółowo opisany w Formularzu asortmentowo-cenowym załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.17.00-7, 33.18.30.00-6, 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Implanty do rekonstrukcji wiązadła krzyżowego przedniego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot szczegółowo opisany w Formularzu asortmentowo-cenowym załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.17.00-7, 33.18.30.00-6, 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Implanty do rekonstrukcji łękotek, wielorazowy obcinacz nitek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot szczegółowo opisany w Formularzu asortmentowo-cenowym załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.17.00-7, 33.18.30.00-6, 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kotwice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot szczegółowo opisany w Formularzu asortmentowo-cenowym załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.17.00-7, 33.18.30.00-6, 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Gwoździe śródszpikowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot szczegółowo opisany w Formularzu asortmentowo-cenowym załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.17.00-7, 33.18.30.00-6, 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Proteza Cementowa stawu biodrowego z panewką bipolarną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot szczegółowo opisany w Formularzu asortmentowo-cenowym załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.17.00-7, 33.18.30.00-6, 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Endoproteza rewizyjna stawu kolanowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot szczegółowo opisany w Formularzu asortmentowo-cenowym załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.17.00-7, 33.18.30.00-6, 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Endoproteza rewizyjna cementowa stawu kolanowego, anatomiczna kłykciowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot szczegółowo opisany w Formularzu asortmentowo-cenowym załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.17.00-7, 33.18.30.00-6, 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Endoptoreza jednoprzedziałowa cementowa stawu kolanowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot szczegółowo opisany w Formularzu asortmentowo-cenowym załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.17.00-7, 33.18.30.00-6, 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Endoproteza cementowa, dwukłykciowa stawu kolanowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot szczegółowo opisany w Formularzu asortmentowo-cenowym załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.17.00-7, 33.18.30.00-6, 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Implanty pod śruby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot szczegółowo opisany w Formularzu asortmentowo-cenowym załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.17.00-7, 33.18.30.00-6, 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Śruby kompresyjne do zespalana i złamanej kości łódeczkowatej oraz do artrodezy stawów stopy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot szczegółowo opisany w Formularzu asortmentowo-cenowym załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.17.00-7, 33.18.30.00-6, 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zestaw do drenażu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot szczegółowo opisany w Formularzu asortmentowo-cenowym załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.17.00-7, 33.18.30.00-6, 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Elektrody bipolarne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot szczegółowo opisany w Formularzu asortmentowo-cenowym załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.17.00-7, 33.18.30.00-6, 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: System do ścięgien, obcinacz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot szczegółowo opisany w Formularzu asortmentowo-cenowym załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.17.00-7, 33.18.30.00-6, 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.