eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Police › Świadczenie usług transportowych na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach, w podziale na części.



Ogłoszenie z dnia 2014-10-16

Police: Świadczenie usług transportowych na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach, w podziale na części.
Numer ogłoszenia: 218293 - 2014; data zamieszczenia: 16.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , ul. Bankowa 18, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4311350, faks 091 3175037.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zgkim.police.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług transportowych na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach, w podziale na części..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. Świadczenie usług transportowych na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach, w podziale na części. CZĘŚĆ I - Świadczenie usług transportowych na potrzeby Działu technicznej obsługi budynków, Działu obsługi urządzeń komunalnych, w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach. CZĘŚĆ II - Świadczenie usług transportowych na potrzeby Działu technicznej obsługi budynków w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach. CZĘŚĆ III - Świadczenie usług transportowych na potrzeby Działu technicznej obsługi budynków, Działu technicznego i gospodarki materiałowej, w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach. CZĘŚĆ IV - Świadczenie usług transportowych na potrzeby Działu finansowo-księgowego, Działu spraw pracowniczych, Działu czynszów i obsługi Wspólnot Mieszkaniowych, w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach. CZĘŚĆ V - Świadczenie usług transportowych na potrzeby Działu obsługi urządzeń komunalnych, w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach. CZĘŚĆ VI - Świadczenie usług transportowych na potrzeby Działu obsługi urządzeń komunalnych, w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zgodnie z Zestawieniami potrzeb transportowych, stanowiącymi załączniki 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f do siwz oraz ze wzorem umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej siwz. 3. Zamawiający wymaga, aby pojazdy będące w dyspozycji Wykonawcy spełniały wszystkie wymagania techniczne, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 4. Pojazdy, którymi będą świadczone usługi, muszą spełniać warunki techniczne określone w art. 66 ust. 1 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 poz.1137) oraz posiadać ważne badanie techniczne, zgodnie z art. 81 i 82 ww. ustawy. 5. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy, cztery, pięć lub sześć części zamówienia. 9. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 10. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 11. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie (zał. nr 14 do siwz) części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.10.00-7, 60.18.10.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. a) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku - dotyczy CZĘŚCI II,III,IV, V Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. b) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku - dotyczy CZĘŚCI I, VI Zamawiający wymaga dostarczenia kserokopii aktualnego zezwolenia wydanego przez Burmistrza Gminy Police w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Police (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), zgodnie z Ustawą z 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.1996 nr 132 poz.622) lub dokument potwierdzający wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Police (zgodnie z Rozdziałem 4a art. 9b-9h Ustawy z dnia 1 lipca 2011 r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. 2011 nr 152 poz. 897). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA (w oparciu o przedstawione przez wykonawcę dokumenty i oświadczenia, określone w załączniku nr 1 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące: 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: -warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 główną usługę: a) za główną usługę Zamawiający uzna: wykonanie usługi polegającej na świadczeniu usług transportowych przy użyciu samochodu ciężarowego o ładowności min. 2 tony - dotyczy CZĘŚCI I b) za główną usługę Zamawiający uzna: wykonanie usługi polegającej na świadczeniu usług transportowych przy użyciu samochodu ciężarowo-osobowego o ładowności min. 1 tony - dotyczy CZĘŚCI II c) za główną usługę Zamawiający uzna: wykonanie usługi polegającej na świadczeniu usług transportowych przy użyciu samochodu ciężarowo-osobowego o ładowności min. 1,3 tony - dotyczy CZĘŚCI III d) za główną usługę Zamawiający uzna: wykonanie usługi polegającej na świadczeniu usług transportowych przy użyciu samochodu osobowego z nadwoziem typu kombi, minivan lub van- dotyczy CZĘŚCI IV e) za główną usługę Zamawiający uzna: wykonanie usługi polegającej na świadczeniu usług transportowych przy użyciu samochodu ciężarowo-osobowego o ładowności min. 1 tony - dotyczy CZĘŚCI V f) za główną usługę Zamawiający uzna: wykonanie usługi polegającej na świadczeniu usług transportowych przy użyciu samochodu ciężarowego z hydraulicznym dźwigiem samochodowym (HDS-samowyładowczym) lub wywrotki, o ładowności min. 5 ton - dotyczy CZĘŚCI VI Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA (w oparciu o przedstawione przez wykonawcę dokumenty i oświadczenia, określone w załączniku nr 1 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące: a) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 samochodem ciężarowym o ładowności min. 2 tony - dotyczy CZĘŚCI I - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 samochodem ciężarowo-osobowym o ładowności min. 1 tony - dotyczy CZĘŚCI II - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 samochodem ciężarowo-osobowym o ładowności min. 1,3 tony - dotyczy CZĘŚCI III - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 samochodem osobowym z nadwoziem typu kombi, minivan lub van - dotyczy CZĘŚCI IV - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 samochodem ciężarowo-osobowym o ładowności min. 1 tony - dotyczy CZĘŚCI V - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 samochodem ciężarowym z hydraulicznym dźwigiem samochodowym (HDS-samowyładowczym, umożliwiającym samodzielny załadunek i rozładunek) lub wywrotki (samochodu ciężarowego z przechylaną do tyłu lub na bok skrzynią ładunkową, co umożliwia samoczynny rozładunek), o ładowności min. 5 ton - dotyczy CZĘŚCI VI Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA (w oparciu o przedstawione przez wykonawcę dokumenty i oświadczenia, określone w załączniku nr 1 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące: b) Potencjał kadrowy Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: - warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował przy realizacji niniejszego zamówienia minimum: - 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania pojazdem o określonej kategorii dla pojazdu wymaganego - dla CZĘŚCI I, II, III, IV, V, VI Kserokopie odpowiednich uprawnień - dotyczy CZĘŚCI I,II,III,IV,V - będą wymagane od Wykonawcy przed podpisaniem umowy, tj. -kserokopia prawa jazdy odpowiedniej kategorii, dla danej części zadania, -kserokopie dowodu rejestracyjnego pojazdu, potwierdzającego aktualne badania techniczne pojazdu, -kserokopie obowiązkowej polisy ubezpieczeniowej OC+NNW, -zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do czynności załadunkowych (tj. ręcznego przenoszenia ciężarów o wadze jednostkowej do 50 kg) - dotyczy CZĘŚCI I,II,III, IV, V Kserokopie odpowiednich uprawnień - dotyczy CZĘŚCI VI - będą wymagane od Wykonawcy przed podpisaniem umowy, tj. -kserokopia aktualnego badania HDS przez Urząd Dozoru Technicznego, -zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy operatora, -kserokopia prawa jazdy kategorii C, -kserokopia zaświadczenia kwalifikacyjnego obsługującego pojazd, wydanego przez Urzędu Dozoru Technicznego uprawniającego do obsługi HDS, -kserokopie dowodu rejestracyjnego pojazdu, potwierdzającego aktualne badania techniczne pojazdu, -kserokopie obowiązkowej polisy ubezpieczeniowej OC+NNW Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA (w oparciu o przedstawione przez wykonawcę dokumenty i oświadczenia, określone w załączniku nr 1 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące: 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum: 50.000,00 zł Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA (w oparciu o przedstawione przez wykonawcę dokumenty i oświadczenia, określone w załączniku nr 1 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

5. Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego: 1) Oferta cenowa zgodnie z Rozdziałem II ust. 4 siwz, W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 2) odpowiednie pełnomocnictwa, tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale II ust. 6 zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III ust.1 SIWZ). 3) Oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 12a,12b,12c,12d,12e,12f do siwz, wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców), W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zgkim.police.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Bankowa 18, 72-010 Police, pokój nr 310, III piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2014 godzina 09:30, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Bankowa 18, 72-010 Police, pokój nr 311 - sekretariat, III piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I - Świadczenie usług transportowych na potrzeby Działu technicznej obsługi budynków, Działu obsługi urządzeń komunalnych, w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zgodnie z Zestawieniami potrzeb transportowych, stanowiącymi załączniki 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f do siwz oraz ze wzorem umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej siwz. 3. Zamawiający wymaga, aby pojazdy będące w dyspozycji Wykonawcy spełniały wszystkie wymagania techniczne, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 4. Pojazdy, którymi będą świadczone usługi, muszą spełniać warunki techniczne określone w art. 66 ust. 1 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 poz.1137) oraz posiadać ważne badanie techniczne, zgodnie z art. 81 i 82 ww. ustawy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.10.00-7, 68.01.81.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II - Świadczenie usług transportowych na potrzeby Działu technicznej obsługi budynków, w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zgodnie z Zestawieniami potrzeb transportowych, stanowiącymi załączniki 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f do siwz oraz ze wzorem umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej siwz. 3. Zamawiający wymaga, aby pojazdy będące w dyspozycji Wykonawcy spełniały wszystkie wymagania techniczne, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 4. Pojazdy, którymi będą świadczone usługi, muszą spełniać warunki techniczne określone w art. 66 ust. 1 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 poz.1137) oraz posiadać ważne badanie techniczne, zgodnie z art. 81 i 82 ww. ustawy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.10.00-7, 60.18.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ III - Świadczenie usług transportowych na potrzeby Działu technicznej obsługi budynków, Działu technicznego i gospodarki materiałowej, w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zgodnie z Zestawieniami potrzeb transportowych, stanowiącymi załączniki 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f do siwz oraz ze wzorem umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej siwz. 3. Zamawiający wymaga, aby pojazdy będące w dyspozycji Wykonawcy spełniały wszystkie wymagania techniczne, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 4. Pojazdy, którymi będą świadczone usługi, muszą spełniać warunki techniczne określone w art. 66 ust. 1 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 poz.1137) oraz posiadać ważne badanie techniczne, zgodnie z art. 81 i 82 ww. ustawy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.10.00-7, 60.18.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ IV - Świadczenie usług transportowych na potrzeby Działu finansowo-księgowego, Działu spraw pracowniczych, Działu czynszów i obsługi Wspólnot Mieszkaniowych, w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zgodnie z Zestawieniami potrzeb transportowych, stanowiącymi załączniki 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f do siwz oraz ze wzorem umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej siwz. 3. Zamawiający wymaga, aby pojazdy będące w dyspozycji Wykonawcy spełniały wszystkie wymagania techniczne, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 4. Pojazdy, którymi będą świadczone usługi, muszą spełniać warunki techniczne określone w art. 66 ust. 1 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 poz.1137) oraz posiadać ważne badanie techniczne, zgodnie z art. 81 i 82 ww. ustawy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.10.00-7, 60.18.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: CZĘŚĆ V - Świadczenie usług transportowych na potrzeby Działu obsługi urządzeń komunalnych, w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zgodnie z Zestawieniami potrzeb transportowych, stanowiącymi załączniki 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f do siwz oraz ze wzorem umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej siwz. 3. Zamawiający wymaga, aby pojazdy będące w dyspozycji Wykonawcy spełniały wszystkie wymagania techniczne, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 4. Pojazdy, którymi będą świadczone usługi, muszą spełniać warunki techniczne określone w art. 66 ust. 1 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 poz.1137) oraz posiadać ważne badanie techniczne, zgodnie z art. 81 i 82 ww. ustawy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.10.00-7, 60.18.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: CZĘŚĆ VI - Świadczenie usług transportowych na potrzeby Działu obsługi urządzeń komunalnych, w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zgodnie z Zestawieniami potrzeb transportowych, stanowiącymi załączniki 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f do siwz oraz ze wzorem umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej siwz. 3. Zamawiający wymaga, aby pojazdy będące w dyspozycji Wykonawcy spełniały wszystkie wymagania techniczne, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 4. Pojazdy, którymi będą świadczone usługi, muszą spełniać warunki techniczne określone w art. 66 ust. 1 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 poz.1137) oraz posiadać ważne badanie techniczne, zgodnie z art. 81 i 82 ww. ustawy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.10.00-7, 60.18.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.