eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › System zarządzania tożsamością i pojedynczego logowania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-25

Olsztyn: System zarządzania tożsamością i pojedynczego logowania
Numer ogłoszenia: 218208 - 2012; data zamieszczenia: 25.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Fundusz Zdrowia Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki w Olsztynie , ul. Żołnierska 16, 10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5327405, faks 089 5339174.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: System zarządzania tożsamością i pojedynczego logowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wdrożeniem systemu zarządzania tożsamością i pojedynczego logowania. Podstawowym celem ww. systemu jest gromadzenie danych użytkowników, tworzenie kont użytkowników oraz zarządzanie ich cyklem życia. System automatyzuje procesy zarządzania tożsamością. Modyfikacje danych w systemie głównym są niemal natychmiast odzwierciedlane we wszystkich pozostałych systemach bez konieczności ręcznej interwencji pracowników. System będzie wykorzystywany do bezpiecznego, jednokrotnego uwierzytelnienia do wszystkich zasobów elektronicznych w sieci Oddziału (SSO - Single Sign-On). Procesy uwierzytelniania przy użyciu pojedynczego katalogu - jednego uniwersalnego identyfikatora i hasła. System SSO rozpoznaje, kiedy zachodzi logowanie, a następnie przechwytuje informacje uwierzytelniające użytkownika i bezpiecznie składuje je w usłudze katalogowej. W ten sposób pojedynczy system może obsługiwać wiele różnych permutacji kont i haseł. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest pod rygorem wykluczenia z udziału w postępowaniu wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 2.Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłacić należy przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGK Nr: 48 1130 1189 0025 0005 8820 0003 5. Potwierdzenie wniesienia wadium (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) Wykonawca musi dołączyć do oferty.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • aktualny certyfikat ISO 9001:2009 na realizację projektów informatycznych oraz aktualny certyfikat ISO 27001

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia wykonawca powinien złożyć wykaz prac /dostaw systemu zarządzania tożsamością obejmującego co najmniej 200 użytkowników(o wartości pojedynczego zamówienia nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto) u co najmniej 2 podmiotów zamawiających wraz z dokumentami potwierdzającymi dostawę, wykonanie, wdrożenie (referencje, pisma potwierdzające), że zostało wykonane należycie i dla jakiej instytucji/firmy lub protokoły odbioru końcowego potwierdzające, że prace zostały wykonane i prawidłowo ukończone).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie stawia żadnych szczegółowych warunków (wymagań), Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1 pkt 1-4 w zakresie określonym w SIWZ (oświadczenie zawarte w formularzu oferty)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje: a.Kierownik Projektu - posiadający następujące kwalifikacje: i. brał udział w roli kierownika projektu w minimum 2 projektach o wartości zamówienia na kwotę minimum 300 000,00 brutto każde, które obejmowały wdrożenie systemu Zarządzania Tożsamością; ii.posiada certyfikat w zakresie zarządzania projektami Prince2 lub PMP; iii.posiada certyfikat ITIL Foundation lub wyższy poświadczający znajomość zagadnień ITIL i podejścia procesowego opisywanego przez ten kodeks postępowania lub posiada certyfikat audytora wewnętrznego systemu ISO 20000; iv.posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie w zakresie zarządzania projektami. b.Architekt Rozwiązania - posiadający następujące kwalifikacje: i.posiada doświadczenie w zakresie projektowania i wdrażania systemów Zarządzania Tożsamością potwierdzone udziałem w co najmniej dwóch projektach o wartości powyżej 300 000,00 zł brutto każdy, obejmujących wdrożenie rozwiązań z zakresu Zarządzania Tożsamością; ii.posiada certyfikat wydany przez producenta oferowanego rozwiązania poświadczający jego kwalifikacje; iii.posiada certyfikat ITIL Foundation lub wyższy poświadczający znajomość zagadnień ITIL i podejścia procesowego opisywanego przez ten kodeks postępowania lub posiada certyfikat audytora wewnętrznego systemu ISO 2000 iv.posiada certyfikat Prince 2 lub PMP; v.posiada co najmniej certyfikat audytora wewnętrznego systemu ISO 27001; vi.posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie wdrażania systemów Zarządzania Tożsamością. c.Inżynier projektu I - posiadający następujące kwalifikacje: i.posiada doświadczenie w zakresie projektowania i wdrażania systemów Zarządzania Tożsamością potwierdzone udziałem w co najmniej dwóch projektach o wartości powyżej 300 000,00 zł brutto każdy, obejmujących wdrożenie rozwiązań z zakresu Zarządzania Tożsamością; ii. posiada certyfikat wydany przez producenta oferowanego rozwiązania poświadczający jego kwalifikacje; iii.posiada certyfikat ITIL Foundation lub wyższy poświadczający znajomość zagadnień ITIL i podejścia procesowego opisywanego przez ten kodeks postępowania lub posiada certyfikat audytora wewnętrznego systemu ISO 20000 iv.posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie wdrażania systemów Zarządzania Tożsamością. d.Inżynier projektu II - posiadający następujące kwalifikacje: i.posiada doświadczenie w zakresie projektowania i wdrażania systemów Zarządzania Tożsamością potwierdzone udziałem w co najmniej dwóch projektach o wartości powyżej 300 000,00 zł brutto każdy, obejmujących wdrożenie rozwiązań z zakresu Zarządzania Tożsamością; ii.posiada co najmniej certyfikat audytora wewnętrznego systemu ISO 27001; iii.posiada znajomość zagadnień portalowych w budowaniu dedykowanych portali tematycznych potwierdzoną udziałem w takim projekcie; iv.posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie wdrażania systemów Zarządzania Tożsamością. Osoby zdolne do wykonania zamówienia, tzn. posiadające wymagane kwalifikacje muszą brać czynny udział we wdrożeniu przedmiotowych systemów w siedzibie Zamawiającego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie stawia żadnych szczegółowych warunków (wymagań), Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1 pkt 1-4 w zakresie określonym w SIWZ (oświadczenie zawarte w formularzu oferty)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wykaz prac,dostaw systemu zarządzania tożsamością obejmującego co najmniej 200 użytkowników (o wartości pojedynczego zamówienia nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto) u co najmniej 2 podmiotów zamawiających - druk-WYKAZ PRAC. wraz z dokumentami potwierdzającymi dostawę, wykonanie, wdrożenie (referencje, pisma potwierdzające), że zostało wykonane należycie i dla jakiej instytucji,firmy lub protokoły odbioru końcowego potwierdzające, że prace zostały wykonane i prawidłowo ukończone).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Tabele potwierdzające kwalifikacje osób zdolnych do wykonania zamówienia: Tabela - Kierownik Projektu, Tabela - Architekt Rozwiązania, Tabela - Inżynier projektu I, Tabela - Inżynier projektu II 3. Zaświadczenia i certyfikaty(kopie poświadczone za zgodność z oryginałem) potwierdzające kwalifikacje osób wyznaczonych do realizacji zamówienia, tzn. Kierownika Projektu, Architekta Rozwiązania, Inżyniera projektu I, Inżyniera projektu II, które należy załączyć do ww. tabel.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Fundusz Zdrowia Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki w Olsztynie, ul. Żołnierska 16, 10-561 Olsztyn, pokój 110 (I piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Narodowy Fundusz Zdrowia Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki w Olsztynie, ul. Żołnierska 16, 10-561 Olsztyn, pokój 110 (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.