eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cieszyn › Dostawa w formie leasingu operacyjnego ambulansu do przewożenia pacjentów oraz samochodu dostawczego - ZP 1164/14

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-16

Cieszyn: Dostawa w formie leasingu operacyjnego ambulansu do przewożenia pacjentów oraz samochodu dostawczego - ZP 1164/14
Numer ogłoszenia: 218143 - 2014; data zamieszczenia: 16.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie , ul. Bielska 4, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 33 852 05 11 wew. 252, faks 33 852 12 24.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.netus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa w formie leasingu operacyjnego ambulansu do przewożenia pacjentów oraz samochodu dostawczego - ZP 1164/14.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu: - Ambulansu transportowego do przewożenia pacjentów w pozycji leżącej - 1 szt. - Zadanie nr 1 - Samochodu dostawczego typu furgon - 1 szt. - Zadanie nr 2. Szczegółowy opis poszczególnych pojazdów, wymaganych parametrów, okresów gwarancji itp., zawarto w formularzach wymogów technicznych stanowiących załącznik nr 2_1 (Zadanie nr 1) oraz załącznik nr 2_2 (Zadanie nr 2) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Realizacja poszczególnych części zamówienia obejmuje: a) dostarczenie do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego (rok produkcji 2014), zarejestrowanego pojazdu, zgodnego z wymaganiami Zamawiającego, b) dostarczenia wyciągów ze świadectwa homologacji, karty pojazdu, dowodu rejestracyjnego, c) dostarczenie dokumentów określających zasady świadczenia usług przez autoryzowany serwis w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym - kart gwarancyjnych, w szczególności: wykazu zalecanych przeglądów serwisowych. d) przeprowadzenie szkolenia użytkowników pojazdu w zakresie obsługi i racjonalnej eksploatacji pojazdu, e) dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim, f) sfinansowanie dostawy w formie leasingu operacyjnego. 3. Wymagania dotyczące leasingu: a) umowa leasingu operacyjnego zostanie zawarta na 36 miesięcy - okres spłaty rat leasingowych, b) raty leasingowe ustalone ze stałym oprocentowaniem, c) raty leasingowe: 35 równych rat leasingowych, d) opłata wstępna 20% wartości przedmiotu leasingu, e) wykup przedmiotu leasingu za opłatę końcową wynoszącą 1% wartości przedmiotu leasingu, f) nie przewiduje się wystąpienia innych dodatkowych kosztów, g) waluta leasingu - PLN, h) Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru ubezpieczyciela, ponieważ sam będzie ponosił koszty ubezpieczenia przedmiotu leasingu, i) pozostałe warunki leasingu regulowane będą przez wewnętrzny regulamin Wykonawcy (Leasingodawcy) oraz postanowienia Kodeksu cywilnego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.41.22-0, 34.13.00.00-7, 66.11.40.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wadium na poszczególne zadania w kwocie: Zadanie nr 1 - 2 600,00 zł, słownie: dwa tysiące sześćset 00/100 złotych, Zadanie nr 2 - 2 000,00 zł, słownie: dwa tysiące 00/100 złotych, należy wnieść w terminie do dnia 27.10.2014 r. do godz. 1000 w jednej lub w kilku z następujących form: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275 tekst jednolity z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane na rachunek Zamawiającego w banku: Bank Spółdzielczy w Cieszynie nr konta 45 8113 0007 2001 0036 7099 0008 W tytule przelewu należy wpisać - Wadium - ZP 1164/14. Wadium w formie innej niż pieniądzu powinno zostać zdeponowane w oryginale w osobnej kopercie opisanej - Wadium - ZP 1164/14 - w Dziale Zaopatrzenia, Zamówień Publicznych i Pozyskiwania Środków Unijnych ZZOZ w Cieszynie w terminie j/w, a kserokopię poręczenia/gwarancji należy dołączyć do oferty. Zamawiający uzna, że wadium w formie pieniężnej zostało wniesione w terminie, jeżeli do dnia i godziny składania ofert kwota wadium będzie zaksięgowana na wskazanym rachunku.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku odbędzie się w oparciu o złożone wraz z ofertą Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia / spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku odbędzie się w oparciu o złożone wraz z ofertą Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia / spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku odbędzie się w oparciu o złożone wraz z ofertą Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia / spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku odbędzie się w oparciu o złożone wraz z ofertą Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia / spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku odbędzie się w oparciu o złożone wraz z ofertą Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia / spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a) opis oferowanego pojazdu potwierdzający parametry wymagane przez Zamawiającego, b) oświadczenie, że oferowany pojazd jest dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami, c) oświadczenie, że zabudowa ambulansu, podstawa noszy oraz nosze główne są dopuszczone do uzytkowania na podstawie Certyfikatu CE, Deklaracji Zgodności lub homologacji (dotyczy Zadania nr 1).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty i oświadczenia, które oferta powinna zawierać: a) wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, b) wypełniony formularz cenowy - opłat leasingowych stanowiący załącznik nr 1a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, c) wypełniony formularz wymogów technicznych stanowiący załączniki nr 2_1 oraz 2_2 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest załączyć tylko ten formularz dotyczący zadania, na które składana jest oferta, d) dokument potwierdzenia przelewu wadium lub kserokopia poręczenia/gwarancji, e) upoważnienie do podpisania oferty o ile to nie wynika z innych dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym przypadku: - zmian w nazwach lub adresach stron, zmian związanych z przekształceniem podmiotowym stron, - zmiany terminu wykonania zamówienia w związku z wystąpieniem działania siły wyższej - rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej strony umowy zobowiązane są do dołożenia wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych powstałych na skutek działania siły wyższej, - konieczności zmian umowy na skutek działania organów administracji lub instytucji upoważnionych do wydania decyzji albo innych aktów władczych lub nadzorczych, związanych z realizacją przedmiotu umowy, - zmiany wynagrodzenia - w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT (wówczas do cen netto zostanie doliczona nowa stawka podatku VAT), - wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w związku z nimi wystąpi konieczność wprowadzenia zmian do umowy, zaś zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i zostaną zaakceptowane przez Wykonawcę. 2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie obowiązku do wyrażenia takiej zgody i nie rodzą żadnego roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 3. O konieczności wprowadzenia zmian do umowy powiadamia strona, która powzięła wiadomość o okolicznościach określonych w pkt. 1. 4. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają dla swojej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.netus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zaopatrzenia, Zamówień Publicznych i Pozyskiwania Środków Unijnych Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie ul. Bielska 4, 43-400 Cieszyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie ul. Bielska 4, 43-400 Cieszyn.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zawarcia umowy ramowej. 2. Jeżeli w kraju miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt III.4.3. 1) niniejszego ogłoszenia, to zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Ambulans transportowy do przewożenia pacjentów w pozycji leżącej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego ambulansu transportowego do przewożenia pacjentów w pozycji leżącej - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.41.22-0, 66.11.40.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Samochód dostawczy typu furgon.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego samochodu dostawczego typu furgon - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.00.00-7, 66.11.40.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.