eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Krajeńskie › DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZEŃ ŚCIEŻKI ZDROWIA I PLACU ZABAW ORAZ INFRASTRUKTURY TOWARZYSZĄCEJ NA TERENIE POWIATU STRZELECKO-DREZDENECKIEGO, W MIEJSCOWOŚCI STRZELCE KRAJEŃSKIE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-16

Strzelce Krajeńskie: DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZEŃ ŚCIEŻKI ZDROWIA I PLACU ZABAW ORAZ INFRASTRUKTURY TOWARZYSZĄCEJ NA TERENIE POWIATU STRZELECKO-DREZDENECKIEGO, W MIEJSCOWOŚCI STRZELCE KRAJEŃSKIE
Numer ogłoszenia: 218125 - 2014; data zamieszczenia: 16.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Strzelecko-Drezdenecki , ul. Ks. St. Wyszyńskiego 7, 66-500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie, tel. 095 7632380, faks 095 7631126.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.fsd.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZEŃ ŚCIEŻKI ZDROWIA I PLACU ZABAW ORAZ INFRASTRUKTURY TOWARZYSZĄCEJ NA TERENIE POWIATU STRZELECKO-DREZDENECKIEGO, W MIEJSCOWOŚCI STRZELCE KRAJEŃSKIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń ścieżki zdrowia i placu zabaw oraz infrastruktury towarzyszącej na terenie powiatu strzelecko-drezdeneckiego, w miejscowości Strzelce Krajeńskie. Zamawiający dysponuje zgłoszeniami zamiaru budowy -wykonania robót budowlanych dot. zadań: budowa małej architektury w ramach operacji Budowa ścieżki zdrowia - miejsca rekreacji podnoszącego jakość życia mieszkańców powiatu strzelecko-drezdeneckiego, z dnia 5.06.2014r. - załącznik nr 7a do SIWZ; Radosne dzieciństwo - budowa placu zabaw na terenie powiatu strzelecko-drezdeneckiego, z dnia 6.08.2014r. - załącznik nr 7b do SIWZ; Zamówienie realizowane będzie na dwóch działkach mieszczących się w Strzelcach Krajeńskich, tj.: na działce nr 654/19 - ścieżka zdrowia oraz 654/16 - plac zabaw. Wjazd na teren budowy odbywać się będzie z drogi utwardzonej, od strony Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Strzelcach Krajeńskich mieszczącego się przy ul. Kościuszki 28, bramą o szerokości 3,40 m. Zamawiający podzielił zamówienie na 4 zadania częściowe: Zadanie częściowe nr 1: Dostawa i montaż urządzeń ścieżki zdrowia Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń ścieżki zdrowia wykonanych z metalu, ocynkowanych i malowanych proszkowo, posiadających certyfikat bezpieczeństwa. Zamówienie dotyczy następujących urządzeń: 1) poręczy gimnastycznej - o wymiarach: szerokość min. 0,80 m, długość min. 1,70 m, wysokość min. 1,10 m, strefa funkcjonowania urządzenia F: min. 16m2, wymiary strefy funkcjonowania długości min. 4,60 m, wymiary strefy funkcjonowania szerokości min. 3,70 m, głębokość fundamentowania -0,60 m, urządzenie wykonane zgodnie z polską normą; 2) zestawu do pompek - o wymiarach: szerokość min. 1,60 m, długość min. 4,00 m, wysokość min. 0,50 m, strefa funkcjonowania urządzenia F: min. 26 m2, wymiary strefy funkcjonowania długości min. 7,00 m, wymiary strefy funkcjonowania szerokości min. 4,50 m, głębokość fundamentowania - 0,60 m, urządzenie wykonane zgodnie z polską normą; 3) słupków sprawnościowych - o wymiarach: szerokość min. 0,90 m, długość min. 2,80 m, wysokość min. 1,50 m, strefa funkcjonowania urządzenia F: min. 19 m2, wymiary strefy funkcjonowania długości min. 5,80 m, wymiary strefy funkcjonowania szerokości min. 3,80 m, głębokość fundamentowania - 0,60 m, urządzenie wykonane zgodnie z polską normą; 4) zestawu do podciągania - o wymiarach: szerokość min. 1,90 m, długość min. 2,20 m, wysokość min. 2,30 m, strefa funkcjonowania urządzenia F: min. 24 m2, wymiary strefy funkcjonowania długości min. 5,90 m, wymiary strefy funkcjonowania szerokości min. 5,60 m, głębokość fundamentowania - 0,60 m, urządzenie wykonane zgodnie z polską normą ; 5) drabinki poziomej - o wymiarach: szerokość min. 0,80 m, długość min. 2,40 m, wysokość min. 2,10 m, strefa funkcjonowania urządzenia min. F: 25 m2, wymiary strefy funkcjonowania długości min. 6,14 m, wymiary strefy funkcjonowania szerokości min. 4,50 m, głębokość fundamentowania - 0,60 m, urządzenie wykonane zgodnie z polską normą; 6) zestawu do przewrotów podwójnego- o wymiarach: szerokość min. 0,08 m, długość min. 2,20 m, wysokość min. 1,40 m, strefa funkcjonowania urządzenia min. F: 13m2, wymiary strefy funkcjonowania długości 5,20 m, wymiary strefy funkcjonowania szerokości 3 m, głębokość fundamentowania - 0,60 m, urządzenie wykonane zgodnie z polską normą; 7) zestawu Brzuch - o wymiarach: szerokość min. 1,40 m, długość min. 3,20 m, wysokość min. 0,30 m, strefa funkcjonowania urządzenia F: min. 23,00 m2, wymiary strefy funkcjonowania długości min. 6,20 m, wymiary strefy funkcjonowania szerokości min. 4,40 m, głębokość fundamentowania - 0,60 m, urządzenie wykonane zgodnie z polską normą; 8) płotków do przeskoków - o wymiarach: szerokość min. 4,50 m, długość min. 2,00 m, wysokość min. 0,80 m, strefa funkcjonowania urządzenia F: min. 36,00 m2, wymiary strefy funkcjonowania długości min. 5,00 m, wymiary strefy funkcjonowania szerokości min. 7,50 m, głębokość fundamentowania - 0,60 m, urządzenie wykonane zgodnie z polską normą; 9) równoważnia - o wymiarach: szerokość min. 0,16 m, długość min. 3,00 m, wysokość min. 0,25 m, strefa funkcjonowania urządzenia F: min. 17,00 m2, wymiary strefy funkcjonowania długości min. 6,00 m, wymiary strefy funkcjonowania szerokości min. 3,10 m, głębokość fundamentowania 0,60 m, urządzenie wykonane zgodnie z polską normą. 10) ścianki wspinaczkowej dużej, o wymiarach: szerokość min. 0,10 m, długość min. 2,60 m, wysokość min. 2,20 m, strefa funkcjonowania urządzenia F: 23,00 m2, wymiary strefy funkcjonowania długości min. 6,60 m, wymiary strefy funkcjonowania szerokości min. 4,10 m, głębokość fundamentowania - 0,60 m, urządzenie wykonane zgodnie z polską normą; 11) drabinki ukośnej - o wymiarach szerokość min. 1,90 m, długość min. 0,80 m, wysokość min. 2,20 m, strefa funkcjonowania urządzenia F: min. 24,00 m2, wymiary strefy funkcjonowania długości min. 5,20 m, wymiary strefy funkcjonowania szerokości min. 6,30 m, głębokość fundamentowania - 0,60 m, urządzenie wykonane zgodnie z polską normą; 12) tablicy z regulaminem ścieżki zdrowia i kolorowym logotypem, o konstrukcji wykonanej z rury stalowej o średnicy min. 35x2mm lub profilu zamkniętego o wymiarach min. 50x30 mm, ocynkowanej i pomalowanej proszkowo. Tablica wykonana zostanie z płyty HPL lub innego materiału zapewniającego wytrzymałość i estetykę. Całość urządzenia zabezpieczona zostanie antykorozyjnie. Treść, która powinna znaleźć się na tablicy, w tym kolorowy logotyp i regulamin dostarczone zostaną przez zamawiającego po zawarciu umowy z wykonawcą. Wymiary tablicy nie mniej niż 700x500 mm. Wysokość całkowita (łącznie z częścią montażową) nie mniej niż 250 cm. Do przygotowania fundamentów do urządzeń opisanych w punktach 1-11 należy użyć betonu B15. Wszystkie urządzenia powinny zostać dostarczone i zamontowane na działce nr 654/19 mieszczącej się w Strzelcach Krajeńskich. Zamawiający przedstawia projekt rozmieszczenia urządzeń ścieżki zdrowia z przykładowymi strefami bezpieczeństwa dla urządzeń - Załącznik nr 8a do SIWZ oraz szkic sytuacyjny - załącznik nr 9a. Zadanie częściowe nr 2: Dostawa i montaż urządzeń placu zabaw Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń placu zabaw, w postaci: 1) zestawu zabawowego, w skład którego wchodzi: wieża z dachem dwuspadowym szt. 1, wieża szt. 1, zjeżdżalnia szt. 1, zabezpieczenia, most linowy szt. 1, drabinka skośna szt. 1, ścianka wspinaczkowa szt. 1, platforma szt. 2, zjazd rurowy (strażacki) szt. 1. Konstrukcja nośna wykonana ze stalowego profilu zamkniętego o wymiarach min. 80x80 mm, ocynkowana i pomalowana proszkowo. Podest zjeżdżalni oraz most linowy i podest wieży na wysokości od 140-160 cm. Elementy dodatkowe i wykończeniowe wykonane będą następująco: zabezpieczenia z aplikacją wykonane z tworzywa polietylenowego HDPE, ślizgi zjeżdżalni wykonane ze stali nierdzewnej, wszystkie śruby, wkręty i inne wystające łączniki zakryte plastikowymi kolorowymi zaślepkami, brak ostrych krawędzi oraz szczelin, które mogłyby umożliwić zakleszczenia palców, głowy i innych części ciała, dach wykonany z tworzywa polietylenowego lub innego materiału trwałego, estetycznego, spełniającego założone wymagania, podesty wykonane z materiałów antypoślizgowych eliminujących możliwość poślizgnięcia i upadku, zabezpieczenia wykonane z rurek ocynkowanych pomalowanych dwukrotnie proszkowo lub z innych materiałów trwałych, estetycznych, bezpiecznych w użytkowaniu, elementy drewniane; klejone i dwukrotnie impregnowane. Wymiar całkowity urządzenia (długość, szerokość) wynosi nie mniej niż 3,60 x 4,00 m. Wysokość całkowita urządzenia w najwyższym miejscu od 3,0 - 3,5 m. Urządzenie musi posiadać certyfikat bezpieczeństwa. Kotwienie urządzenia nastąpi na głębokości min. 60 cm; 2) huśtawki dwuosobowej, której konstrukcja nośna wykonana zostanie ze stalowego profilu zamkniętego o wymiarach min. 80x80 mm, ocynkowana i pomalowana proszkowo. Elementy dodatkowe i wykończeniowe wykonane zostaną następująco: łańcuch techniczny ocynkowany lub nierdzewny, wielkość oczek uniemożliwiająca zakleszczenia, siedzisko huśtawki wykonane na konstrukcji aluminiowej powlekanej gumą lub inne podobne spełniające wymagania w zakresie trwałości, estetyki i bezpieczeństwa, wszystkie śruby, wkręty i inne wystające łączniki zakryte plastikowymi kolorowymi zaślepkami, brak ostrych krawędzi oraz szczelin, które mogłyby umożliwić zakleszczenia palców, głowy i innych części ciała. Całkowita szerokość huśtawki nie mniej niż 3,00 metry. Urządzenie posiadające certyfikat bezpieczeństwa. Kotwienie urządzenia na głębokości min. 60 cm; 3) karuzeli z siedziskami, posiadającej konstrukcję ze stali ocynkowanej malowanej proszkowo. Podest wykonany zostanie z blachy aluminiowej ryflowanej lub inny gwarantujący bezpieczeństwo, trwałość oraz estetykę. Siedzisko wykonane z tworzywa polietylenowego HDPE. Wszystkie śruby, wkręty i inne wystające łączniki zakryte zostaną plastikowymi kolorowymi zaślepkami. Brak będzie ostrych krawędzi oraz szczelin, które mogłyby umożliwić zakleszczenia palców, głowy i innych części ciała. Średnica karuzeli min. 150 cm. Urządzenie posiadające certyfikat bezpieczeństwa. Kotwienie urządzenia nastąpi na głębokości min. 60 cm; 4) sześcian gimnastyczny, w skład którego wejdzie: ścianka wspinaczkowa szt. 1, drabinka szt. 2, lina z uchwytami szt. 1, lina szt. 1, zjazd rurowy szt. 1, przeplotnia linowa szt. 1. Konstrukcja nośna wykonana zostanie ze stalowego profilu zamkniętego o wymiarach 80x80 mm, ocynkowana i pomalowana proszkowo. Wysokość ścianek od 2,0 m do 2,50 m. Elementy dodatkowe i wykończeniowe wykonane zostaną następująco: wszystkie śruby, wkręty i inne wystające łączniki zakryte plastikowymi kolorowymi zaślepkami, brak ostrych krawędzi oraz szczelin które mogłyby umożliwić zakleszczenia palców, głowy i innych części ciała, zabezpieczenia wykonane z rurek ocynkowanych pomalowanych dwukrotnie proszkowo lub innych trwałych, bezpiecznych i estetycznych zamienników, kolorowe trwałe kamienie wspinaczkowe. Wymiary urządzenia: długość nie mniej niż 2,00 szerokość nie mniej niż 1,70 m. Urządzenie posiadające certyfikat bezpieczeństwa. Kotwienie urządzenia na głębokości min 60 cm; 5) bocianie gniazdo, czyli konstrukcja nośna wykonana ze stalowego profilu zamkniętego o wymiarach 80x80 mm, ocynkowana i pomalowana proszkowo. Elementy dodatkowe i wykończeniowe wykonane zostaną następująco: łańcuch techniczny ocynkowany lub nierdzewny, wielkość oczek uniemożliwiająca zakleszczenia, siedzisko huśtawki wykonane z lin polipropylenowych na oplocie stalowym lub z innego materiału gwarantującego wytrzymałość, bezpieczeństwo oraz estetykę o średnicy od 100 do 120 cm, wszystkie śruby, wkręty i inne wystające łączniki zakryte plastikowymi kolorowymi zaślepkami, brak ostrych krawędzi oraz szczelin które mogłyby umożliwić zakleszczenia palców, głowy i innych części ciała. Szerokość urządzenia nie mniej niż 3,00 m. Urządzenie posiadające certyfikat bezpieczeństwa. Kotwienie urządzenia na głębokości min. 60 cm; 6) ławkę z oparciem, posiadającą stelaż stalowy ocynkowany, pomalowany proszkowo, w kolorze dostosowanym do koloru urządzeń placu zabaw. Siedzisko oraz oparcie wykonane z drewna, dwukrotnie malowane. Szerokość ławki od 1,70 do 2,20 m. sztuk 2; 7) kosz na śmieci metalowy, pomalowany proszkowo w kolorze ujednoliconym dobranym do koloru ławek oraz urządzeń, o pojemności min. 20 l. z daszkiem zabezpieczającym przed opadami atmosferycznymi; 8) tablicę z regulaminem placu zabaw. Konstrukcja urządzenia wykonana zostanie z rury stalowej o średnicy min. 35x2mm lub profilu zamkniętego o wymiarach min. 50x30 mm ocynkowana i pomalowana proszkowo. Tablica wykonana zostanie z płyty HPL lub innego materiału zapewniającego wytrzymałość i estetykę. Całość urządzenia zabezpieczona zostanie antykorozyjnie. Regulamin tablicy wraz z logotypem dostarczony zostanie przez zamawiającego po zawarciu umowy z wykonawcą. Wymiary tablicy nie mniej niż 700x500 mm. Wysokość całkowita (łącznie z częścią montażową) nie mniej niż 250 cm. Wszystkie urządzenia powinny zostać dostarczone i zamontowane na działce nr 654-16 mieszczącej się w Strzelcach Krajeńskich. Projekt zagospodarowania terenu stanowi załącznik 8B do SIWZ. Wszystkie urządzenia placu zabaw (z wyjątkiem ławek, koszy, tablicy z regulaminem) powinny spełniać wymogi bezpieczeństwa zawarte w standardach europejskich EN 1176. Do przygotowania fundamentów należy użyć betonu B15. Zadanie częściowe nr 3: Dostawa i transport piasku, otoczaków oraz korytowanie wraz z wywozem gruntu na składowisko Wykonawcy Przedmiotem zamówienia jest dostawa i rozładunek piasku i otoczaków do realizacji dwóch zadań inwestycyjnych. 1. W ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowy ścieżki zdrowia - miejsca rekreacji podnoszącego jakość życia mieszkańców powiatu strzelecko- drezdeneckiego, na działkę nr 654-19 wykonawca dostarczy i rozładuje: grys okrągły (frakcja 2 mm -8 mm) - 141 ton. Wykona: korytowanie na głębokość 40 cm wraz z zagospodarowaniem wykorytowanego gruntu (wywozem na składowisko wykonawcy) - 127 m2; korytowanie na głębokość 10 cm wraz z zagospodarowaniem wykorytowanego gruntu (wywozem na składowisko wykonawcy) - 198 m2. 2. W ramach zadania inwestycyjnego pn.: Radosne dzieciństwo - budowa placu zabaw na terenie powiatu strzelecko-drezdeneckiego, na działkę nr 654/16, wykonawca dostarczy i rozładuje: piasek o granulacji 0,2-2 mm 80m3 - 128 ton; piasek o granulacji 0,1 mm, tzw. plażowy płukany 70m3 - 112 ton. Zadanie częściowe nr 4: Dostawa i rozładunek materiałów chodnikowych Przedmiotem zamówienia jest dostawa i rozładunek materiałów chodnikowych do realizacji dwóch zadań inwestycyjnych. 1. W ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowy ścieżki zdrowia - miejsca rekreacji podnoszącego jakość życia mieszkańców powiatu strzelecko- drezdeneckiego - na działkę nr 654-19 wykonawca dostarczy i rozładuje: geowłókninę pod podłoże - 325 m2 (rolki długości min. 50 m, szerokości min. 0,5 m); obrzeża betonowe (chodnikowe) szare 8x30x100 cm - 76 sztuk; cement portlandzki typ 32,5 - 500,00 kg. 2. W ramach zadania inwestycyjnego pn.: Radosne dzieciństwo - budowa placu zabaw na terenie powiatu strzelecko-drezdeneckiego na działkę nr 654-16, wykonawca dostarczy i rozładuje: kostkę brukową o wymiarach 10 cm x 20 cm, grubość 6 cm, w kolorze szarym rodzaj Holland - 44m2; kostkę brukową o wymiarach 10 cm x 20 cm, grubość 6 cm, w kolorze czerwonym rodzaj Holland - 11 m2; obrzeże chodnikowe szare 8x30x100 cm - 140 sztuk; cement portlandzki typ 32,5 - 1 500,00 kg. Dokładny termin dostawy ustalony zostanie wcześniej z Zamawiającym. Dostawa wykonana będzie środkiem transportu wyposażonym w HDS. Do dostarczonych materiałów Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć atesty,certyfikaty, świadectwa jakościowe potwierdzające ich dopuszczenie do obrotu i stosowania. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu rzeczowego zamówienia. Palety zwrotne - nie przewiduje się opłacania kaucji przez Zamawiającego z uwagi na stan techniczny palet, na których przywożony jest asortyment betonowy, Zamawiający nie odpowiada za zwrot pełnowartościowych palet. Palety zwracane będą Wykonawcy, a ich cena nie wchodzi w koszt wyrobów. Odbiór palet odbywać się będzie na koszt Wykonawcy w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców. W takim przypadku Wykonawca wskaże w swojej ofercie te części zamówienia, których wykonanie powierzy Podwykonawcom - Załącznik Nr 6 do SIWZ. UWAGA! Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za roboty budowlane, usługi i dostawy wykonane przez Podwykonawców. Odpowiedzialność Wykonawcy za działania lub zaniechania Podwykonawców nie wyłącza osobistej odpowiedzialności Podwykonawców, która nie może być w jakiejkolwiek formie zniesiona lub ograniczona. Uwaga dla zadania częściowego nr 1 i 2! W przypadku zadań częściowych nr 1 i 2 istnieje możliwość poboru prądu i wody. Rozliczenie zużycia nastąpi po wcześniejszym uzgodnieniu i na warunkach użyczającego prąd i wodę. Wykonawca jest odpowiedzialny za przestrzeganie obowiązujących przepisów BHP oraz powinien zapewnić ochronę własności publicznej i prywatnej. Wykonawca jest odpowiedzialny za szkody w instalacji i urządzeniach naziemnych i podziemnych występujących na terenie, a w przypadku ich uszkodzenia do natychmiastowego powiadomienia zamawiającego/inspektora nadzoru. Wykonawca będzie podejmował wszystkie niezbędne działania aby stosować się do przepisów i norm z zakresu ochrony środowiska na placu budowy, będzie unikał nadmiernego hałasu, zanieczyszczeń powietrza, gleby i innych szkodliwych działań. Wywóz ziemi i gruzu zgodnie z ustawą o odpadach z dn. 14.12.2012 ( Dz.U. z 2013, poz. 21 ze zm.). Wykonawca dostarczy na teren prac i będzie utrzymywał wyposażenie konieczne dla zapewnienia bezpieczeństwa, a także zapewni wyposażenie w urządzenia socjalne wraz z odzieżą wymaganą dla personelu zatrudnionego do prac. Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić inspektorowi nadzoru inwestorskiego projekt zagospodarowania placu budowy i uzyskać jego akceptację. Nie jest wymagane wygrodzenie całego terenu, lecz takie prowadzenie prac, by nie zagrażało bezpieczeństwu osób trzecich i ich mienia. Wykonawca zobowiązany jest do właściwego składowania materiałów, utrzymywania w czystości dróg w bezpośrednim sąsiedztwie placu objętego pracami. Stosowane materiały muszą posiadać atesty, deklaracje zgodności i stosowne certyfikaty. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie prac zgodnie z umową, SIWZ, poleceniami inspektora nadzoru oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wywóz ziemi i gruzu zgodnie z ustawą o odpadach. Wykonawca jest zobowiązany do likwidacji placu, zaplecza oraz uporządkowania terenu. Odbiór terenu po likwidacji placu nastąpi protokołem. Wykonawca jest zobowiązany do stosowania materiałów i wyrobów posiadających potwierdzone przez producenta świadectwa jakości i spełniające PN. Odbiór materiału będzie obejmował zgodność ze specyfikacją i sprawdzeniem właściwości materiału z wystawionym atestem, deklaracjami czy certyfikatami. W przypadku zastrzeżeń co do zgodności materiału z zaświadczeniem o jakości wystawionym przez producenta, materiał powinien być zbadany na koszt wykonawcy. Materiały, które nie spełniają norm nie dopuszcza się do wbudowania. Odbiór prac ulegających zakryciu lub zanikowi - gotowość zgłasza kierownik budowy informacją pisemną lub telefoniczną inspektorowi nadzoru inwestorskiego.. Polega na ocenie ilości jakości wykonanych robót, które w dalszym ciągu realizacji robót ulegną zakryciu. Odbiór końcowy polegał będzie na sprawdzeniu komisyjnym zakresu wykonanych robót zgodnie ze specyfikacją techniczną i oceną wizualną. Podstawą do odbioru będą następujące dokumenty: przedstawione świadectwa jakości materiałów, protokoły odbioru materiałów, bezusterkowe wykonanie dostawy i montażu urządzeń (dla zad. częściowego nr 1 i 2). Podstawą płatności będzie całość wykonanych prac, zgodnie z umową..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • W przypadku zadań częściowych nr 3 i 4 Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 20 % wartości zamówienia podstawowego, pod warunkiem, iż zamówienie zgodne będzie z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.41.00.00-5, 43.32.50.00-7, 44.11.10.00-1, 44.11.31.00-6, 45.11.27.23-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca spełni wymienione powyżej warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże ich spełnianie poprzez złożenie oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt 9.2. niniejszej SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca spełni wymienione powyżej warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże ich spełnianie poprzez złożenie oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt 9.2. niniejszej SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca spełni wymienione powyżej warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże ich spełnianie poprzez złożenie oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt 9.2. niniejszej SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca spełni wymienione powyżej warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże ich spełnianie poprzez złożenie oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt 9.2. niniejszej SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca spełni wymienione powyżej warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże ich spełnianie poprzez złożenie oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt 9.2. niniejszej SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w szczególności w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy. Zmiana Umowy o udzielenie niniejszego zamówienia może nastąpić w następujących przypadkach: zmiany organów uprawnionych do reprezentacji zarówno Zamawiającego, jak i Wykonawcy, danych adresowych stron umowy lub innych danych, które w umowie mają charakter czysto informacyjny (np. numer konta bankowego). Zmiany postanowień treści zawartej umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa powyżej odbywać się będą w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Unieważnienie Umowy odnosi skutek od momentu jej zawarcia, z zastrzeżeniem art. 192 ust.3 pkt 2 lit. b Ustawy PZP.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.fsd.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Strzelcach Krajeńskich ul. Ks. St. Wyszyńskiego 7 66-500 Strzelce Krajeńskie, II piętro pok. nr 213.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2014 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Starostwa Powiatowego w Strzelcach Krajeńskich ul. Ks. St. Wyszyńskiego 7 66-500 Strzelce Krajeńskie, I piętro pok. nr 103.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane przy dofinansowaniu z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich, w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla małych projektów, tj. operacji, które nie odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Osi 3 ale przyczyniają się do osiągnięcia celów tej osi..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż urządzeń ścieżki zdrowia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń ścieżki zdrowia wykonanych z metalu, ocynkowanych i malowanych proszkowo, posiadających certyfikat bezpieczeństwa. Zamówienie dotyczy następujących urządzeń: 1) poręczy gimnastycznej - o wymiarach: szerokość min. 0,80 m, długość min. 1,70 m, wysokość min. 1,10 m, strefa funkcjonowania urządzenia F: min. 16m2, wymiary strefy funkcjonowania długości min. 4,60 m, wymiary strefy funkcjonowania szerokości min. 3,70 m, głębokość fundamentowania -0,60 m, urządzenie wykonane zgodnie z polską normą; 2) zestawu do pompek - o wymiarach: szerokość min. 1,60 m, długość min. 4,00 m, wysokość min. 0,50 m, strefa funkcjonowania urządzenia F: min. 26 m2, wymiary strefy funkcjonowania długości min. 7,00 m, wymiary strefy funkcjonowania szerokości min. 4,50 m, głębokość fundamentowania - 0,60 m, urządzenie wykonane zgodnie z polską normą; 3) słupków sprawnościowych - o wymiarach: szerokość min. 0,90 m, długość min. 2,80 m, wysokość min. 1,50 m, strefa funkcjonowania urządzenia F: min. 19 m2, wymiary strefy funkcjonowania długości min. 5,80 m, wymiary strefy funkcjonowania szerokości min. 3,80 m, głębokość fundamentowania - 0,60 m, urządzenie wykonane zgodnie z polską normą; 4) zestawu do podciągania - o wymiarach: szerokość min. 1,90 m, długość min. 2,20 m, wysokość min. 2,30 m, strefa funkcjonowania urządzenia F: min. 24 m2, wymiary strefy funkcjonowania długości min. 5,90 m, wymiary strefy funkcjonowania szerokości min. 5,60 m, głębokość fundamentowania - 0,60 m, urządzenie wykonane zgodnie z polską normą ; 5) drabinki poziomej - o wymiarach: szerokość min. 0,80 m, długość min. 2,40 m, wysokość min. 2,10 m, strefa funkcjonowania urządzenia min. F: 25 m2, wymiary strefy funkcjonowania długości min. 6,14 m, wymiary strefy funkcjonowania szerokości min. 4,50 m, głębokość fundamentowania - 0,60 m, urządzenie wykonane zgodnie z polską normą; 6) zestawu do przewrotów podwójnego- o wymiarach: szerokość min. 0,08 m, długość min. 2,20 m, wysokość min. 1,40 m, strefa funkcjonowania urządzenia min. F: 13m2, wymiary strefy funkcjonowania długości 5,20 m, wymiary strefy funkcjonowania szerokości 3 m, głębokość fundamentowania - 0,60 m, urządzenie wykonane zgodnie z polską normą; 7) zestawu Brzuch - o wymiarach: szerokość min. 1,40 m, długość min. 3,20 m, wysokość min. 0,30 m, strefa funkcjonowania urządzenia F: min. 23,00 m2, wymiary strefy funkcjonowania długości min. 6,20 m, wymiary strefy funkcjonowania szerokości min. 4,40 m, głębokość fundamentowania - 0,60 m, urządzenie wykonane zgodnie z polską normą; 8) płotków do przeskoków - o wymiarach: szerokość min. 4,50 m, długość min. 2,00 m, wysokość min. 0,80 m, strefa funkcjonowania urządzenia F: min. 36,00 m2, wymiary strefy funkcjonowania długości min. 5,00 m, wymiary strefy funkcjonowania szerokości min. 7,50 m, głębokość fundamentowania - 0,60 m, urządzenie wykonane zgodnie z polską normą; 9) równoważnia - o wymiarach: szerokość min. 0,16 m, długość min. 3,00 m, wysokość min. 0,25 m, strefa funkcjonowania urządzenia F: min. 17,00 m2, wymiary strefy funkcjonowania długości min. 6,00 m, wymiary strefy funkcjonowania szerokości min. 3,10 m, głębokość fundamentowania 0,60 m, urządzenie wykonane zgodnie z polską normą. 10) ścianki wspinaczkowej dużej, o wymiarach: szerokość min. 0,10 m, długość min. 2,60 m, wysokość min. 2,20 m, strefa funkcjonowania urządzenia F: 23,00 m2, wymiary strefy funkcjonowania długości min. 6,60 m, wymiary strefy funkcjonowania szerokości min. 4,10 m, głębokość fundamentowania - 0,60 m, urządzenie wykonane zgodnie z polską normą; 11) drabinki ukośnej - o wymiarach szerokość min. 1,90 m, długość min. 0,80 m, wysokość min. 2,20 m, strefa funkcjonowania urządzenia F: min. 24,00 m2, wymiary strefy funkcjonowania długości min. 5,20 m, wymiary strefy funkcjonowania szerokości min. 6,30 m, głębokość fundamentowania - 0,60 m, urządzenie wykonane zgodnie z polską normą; 12) tablicy z regulaminem ścieżki zdrowia i kolorowym logotypem, o konstrukcji wykonanej z rury stalowej o średnicy min. 35x2mm lub profilu zamkniętego o wymiarach min. 50x30 mm, ocynkowanej i pomalowanej proszkowo. Tablica wykonana zostanie z płyty HPL lub innego materiału zapewniającego wytrzymałość i estetykę. Całość urządzenia zabezpieczona zostanie antykorozyjnie. Treść, która powinna znaleźć się na tablicy, w tym kolorowy logotyp i regulamin dostarczone zostaną przez zamawiającego po zawarciu umowy z wykonawcą. Wymiary tablicy nie mniej niż 700x500 mm. Wysokość całkowita (łącznie z częścią montażową) nie mniej niż 250 cm. Do przygotowania fundamentów do urządzeń opisanych w punktach 1-11 należy użyć betonu B15. Wszystkie urządzenia powinny zostać dostarczone i zamontowane na działce nr 654-19 mieszczącej się w Strzelcach Krajeńskich. Zamawiający przedstawia projekt rozmieszczenia urządzeń ścieżki zdrowia z przykładowymi strefami bezpieczeństwa dla urządzeń - Załącznik nr 8a do SIWZ oraz szkic sytuacyjny - załącznik nr 9a..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.41.00.00-5, 43.32.50.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Rękojmia i gwarancja - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i montaż urządzeń placu zabaw.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń placu zabaw, w postaci: 1) zestawu zabawowego, w skład którego wchodzi: wieża z dachem dwuspadowym szt. 1, wieża szt. 1, zjeżdżalnia szt. 1, zabezpieczenia, most linowy szt. 1, drabinka skośna szt. 1, ścianka wspinaczkowa szt. 1, platforma szt. 2, zjazd rurowy (strażacki) szt. 1. Konstrukcja nośna wykonana ze stalowego profilu zamkniętego o wymiarach min. 80x80 mm, ocynkowana i pomalowana proszkowo. Podest zjeżdżalni oraz most linowy i podest wieży na wysokości od 140-160 cm. Elementy dodatkowe i wykończeniowe wykonane będą następująco: zabezpieczenia z aplikacją wykonane z tworzywa polietylenowego HDPE, ślizgi zjeżdżalni wykonane ze stali nierdzewnej, wszystkie śruby, wkręty i inne wystające łączniki zakryte plastikowymi kolorowymi zaślepkami, brak ostrych krawędzi oraz szczelin, które mogłyby umożliwić zakleszczenia palców, głowy i innych części ciała, dach wykonany z tworzywa polietylenowego lub innego materiału trwałego, estetycznego, spełniającego założone wymagania, podesty wykonane z materiałów antypoślizgowych eliminujących możliwość poślizgnięcia i upadku, zabezpieczenia wykonane z rurek ocynkowanych pomalowanych dwukrotnie proszkowo lub z innych materiałów trwałych, estetycznych, bezpiecznych w użytkowaniu, elementy drewniane; klejone i dwukrotnie impregnowane. Wymiar całkowity urządzenia (długość, szerokość) wynosi nie mniej niż 3,60 x 4,00 m. Wysokość całkowita urządzenia w najwyższym miejscu od 3,0 - 3,5 m. Urządzenie musi posiadać certyfikat bezpieczeństwa. Kotwienie urządzenia nastąpi na głębokości min. 60 cm; 2) huśtawki dwuosobowej, której konstrukcja nośna wykonana zostanie ze stalowego profilu zamkniętego o wymiarach min. 80x80 mm, ocynkowana i pomalowana proszkowo. Elementy dodatkowe i wykończeniowe wykonane zostaną następująco: łańcuch techniczny ocynkowany lub nierdzewny, wielkość oczek uniemożliwiająca zakleszczenia, siedzisko huśtawki wykonane na konstrukcji aluminiowej powlekanej gumą lub inne podobne spełniające wymagania w zakresie trwałości, estetyki i bezpieczeństwa, wszystkie śruby, wkręty i inne wystające łączniki zakryte plastikowymi kolorowymi zaślepkami, brak ostrych krawędzi oraz szczelin, które mogłyby umożliwić zakleszczenia palców, głowy i innych części ciała. Całkowita szerokość huśtawki nie mniej niż 3,00 metry. Urządzenie posiadające certyfikat bezpieczeństwa. Kotwienie urządzenia na głębokości min. 60 cm; 3) karuzeli z siedziskami, posiadającej konstrukcję ze stali ocynkowanej malowanej proszkowo. Podest wykonany zostanie z blachy aluminiowej ryflowanej lub inny gwarantujący bezpieczeństwo, trwałość oraz estetykę. Siedzisko wykonane z tworzywa polietylenowego HDPE. Wszystkie śruby, wkręty i inne wystające łączniki zakryte zostaną plastikowymi kolorowymi zaślepkami. Brak będzie ostrych krawędzi oraz szczelin, które mogłyby umożliwić zakleszczenia palców, głowy i innych części ciała. Średnica karuzeli min. 150 cm. Urządzenie posiadające certyfikat bezpieczeństwa. Kotwienie urządzenia nastąpi na głębokości min. 60 cm; 4) sześcian gimnastyczny, w skład którego wejdzie: ścianka wspinaczkowa szt. 1, drabinka szt. 2, lina z uchwytami szt. 1, lina szt. 1, zjazd rurowy szt. 1, przeplotnia linowa szt. 1. Konstrukcja nośna wykonana zostanie ze stalowego profilu zamkniętego o wymiarach 80x80 mm, ocynkowana i pomalowana proszkowo. Wysokość ścianek od 2,0 m do 2,50 m. Elementy dodatkowe i wykończeniowe wykonane zostaną następująco: wszystkie śruby, wkręty i inne wystające łączniki zakryte plastikowymi kolorowymi zaślepkami, brak ostrych krawędzi oraz szczelin które mogłyby umożliwić zakleszczenia palców, głowy i innych części ciała, zabezpieczenia wykonane z rurek ocynkowanych pomalowanych dwukrotnie proszkowo lub innych trwałych, bezpiecznych i estetycznych zamienników, kolorowe trwałe kamienie wspinaczkowe. Wymiary urządzenia: długość nie mniej niż 2,00 szerokość nie mniej niż 1,70 m. Urządzenie posiadające certyfikat bezpieczeństwa. Kotwienie urządzenia na głębokości min 60 cm; 5) bocianie gniazdo, czyli konstrukcja nośna wykonana ze stalowego profilu zamkniętego o wymiarach 80x80 mm, ocynkowana i pomalowana proszkowo. Elementy dodatkowe i wykończeniowe wykonane zostaną następująco: łańcuch techniczny ocynkowany lub nierdzewny, wielkość oczek uniemożliwiająca zakleszczenia, siedzisko huśtawki wykonane z lin polipropylenowych na oplocie stalowym lub z innego materiału gwarantującego wytrzymałość, bezpieczeństwo oraz estetykę o średnicy od 100 do 120 cm, wszystkie śruby, wkręty i inne wystające łączniki zakryte plastikowymi kolorowymi zaślepkami, brak ostrych krawędzi oraz szczelin które mogłyby umożliwić zakleszczenia palców, głowy i innych części ciała. Szerokość urządzenia nie mniej niż 3,00 m. Urządzenie posiadające certyfikat bezpieczeństwa. Kotwienie urządzenia na głębokości min. 60 cm; 6) ławkę z oparciem, posiadającą stelaż stalowy ocynkowany, pomalowany proszkowo, w kolorze dostosowanym do koloru urządzeń placu zabaw. Siedzisko oraz oparcie wykonane z drewna, dwukrotnie malowane. Szerokość ławki od 1,70 do 2,20 m. sztuk 2; 7) kosz na śmieci metalowy, pomalowany proszkowo w kolorze ujednoliconym dobranym do koloru ławek oraz urządzeń, o pojemności min. 20 l. z daszkiem zabezpieczającym przed opadami atmosferycznymi; 8) tablicę z regulaminem placu zabaw. Konstrukcja urządzenia wykonana zostanie z rury stalowej o średnicy min. 35x2mm lub profilu zamkniętego o wymiarach min. 50x30 mm ocynkowana i pomalowana proszkowo. Tablica wykonana zostanie z płyty HPL lub innego materiału zapewniającego wytrzymałość i estetykę. Całość urządzenia zabezpieczona zostanie antykorozyjnie. Regulamin tablicy wraz z logotypem dostarczony zostanie przez zamawiającego po zawarciu umowy z wykonawcą. Wymiary tablicy nie mniej niż 700x500 mm. Wysokość całkowita (łącznie z częścią montażową) nie mniej niż 250 cm. Wszystkie urządzenia powinny zostać dostarczone i zamontowane na działce nr 654-16 mieszczącej się w Strzelcach Krajeńskich. Projekt zagospodarowania terenu stanowi załącznik 8B do SIWZ. Wszystkie urządzenia placu zabaw (z wyjątkiem ławek, koszy, tablicy z regulaminem) powinny spełniać wymogi bezpieczeństwa zawarte w standardach europejskich EN 1176. Do przygotowania fundamentów należy użyć betonu B15..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.41.00.00-5, 43.32.50.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Rękojmia i gwarancja - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa i transport piasku, otoczaków oraz korytowanie wraz z wywozem gruntu na składowisko Wykonawcy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i rozładunek piasku i otoczaków do realizacji dwóch zadań inwestycyjnych. 1. W ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowy ścieżki zdrowia - miejsca rekreacji podnoszącego jakość życia mieszkańców powiatu strzelecko- drezdeneckiego, na działkę nr 654-19 wykonawca dostarczy i rozładuje: grys okrągły (frakcja 2 mm -8 mm) - 141 ton. Wykona: korytowanie na głębokość 40 cm wraz z zagospodarowaniem wykorytowanego gruntu (wywozem na składowisko wykonawcy) - 127 m2; korytowanie na głębokość 10 cm wraz z zagospodarowaniem wykorytowanego gruntu (wywozem na składowisko wykonawcy) - 198 m2. 2. W ramach zadania inwestycyjnego pn.: Radosne dzieciństwo - budowa placu zabaw na terenie powiatu strzelecko-drezdeneckiego, na działkę nr 654-16, wykonawca dostarczy i rozładuje: piasek o granulacji 0,2-2 mm 80m3 - 128 ton; piasek o granulacji 0,1 mm, tzw. plażowy płukany 70m3 - 112 ton..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.21.00-1, 45.11.27.23-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa i rozładunek materiałów chodnikowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i rozładunek materiałów chodnikowych do realizacji dwóch zadań inwestycyjnych. 1. W ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowy ścieżki zdrowia - miejsca rekreacji podnoszącego jakość życia mieszkańców powiatu strzelecko- drezdeneckiego - na działkę nr 654-19 wykonawca dostarczy i rozładuje: geowłókninę pod podłoże - 325 m2 (rolki długości min. 50 m, szerokości min. 0,5 m); obrzeża betonowe (chodnikowe) szare 8x30x100 cm - 76 sztuk; cement portlandzki typ 32,5 - 500,00 kg. 2. W ramach zadania inwestycyjnego pn.: Radosne dzieciństwo - budowa placu zabaw na terenie powiatu strzelecko-drezdeneckiego na działkę nr 654-16, wykonawca dostarczy i rozładuje: kostkę brukową o wymiarach 10 cm x 20 cm, grubość 6 cm, w kolorze szarym rodzaj Holland - 44m2; kostkę brukową o wymiarach 10 cm x 20 cm, grubość 6 cm, w kolorze czerwonym rodzaj Holland - 11 m2; obrzeże chodnikowe szare 8x30x100 cm - 140 sztuk; cement portlandzki typ 32,5 - 1 500,00 kg. Dokładny termin dostawy ustalony zostanie wcześniej z Zamawiającym. Dostawa wykonana będzie środkiem transportu wyposażonym w HDS. Do dostarczonych materiałów Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć atesty, certyfikaty, świadectwa jakościowe potwierdzające ich dopuszczenie do obrotu i stosowania. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu rzeczowego zamówienia. Palety zwrotne - nie przewiduje się opłacania kaucji przez Zamawiającego z uwagi na stan techniczny palet, na których przywożony jest asortyment betonowy, Zamawiający nie odpowiada za zwrot pełnowartościowych palet. Palety zwracane będą Wykonawcy, a ich cena nie wchodzi w koszt wyrobów. Odbiór palet odbywać się będzie na koszt Wykonawcy w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców. W takim przypadku Wykonawca wskaże w swojej ofercie te części zamówienia, których wykonanie powierzy Podwykonawcom - Załącznik Nr 6 do SIWZ. UWAGA! Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za roboty budowlane, usługi i dostawy wykonane przez Podwykonawców. Odpowiedzialność Wykonawcy za działania lub zaniechania Podwykonawców nie wyłącza osobistej odpowiedzialności Podwykonawców, która nie może być w jakiejkolwiek formie zniesiona lub ograniczona. Uwaga dla zadania częściowego nr 1 i 2! W przypadku zadań częściowych nr 1 i 2 istnieje możliwość poboru prądu i wody. Rozliczenie zużycia nastąpi po wcześniejszym uzgodnieniu i na warunkach użyczającego prąd i wodę. Wykonawca jest odpowiedzialny za przestrzeganie obowiązujących przepisów BHP oraz powinien zapewnić ochronę własności publicznej i prywatnej. Wykonawca jest odpowiedzialny za szkody w instalacji i urządzeniach naziemnych i podziemnych występujących na terenie, a w przypadku ich uszkodzenia do natychmiastowego powiadomienia zamawiającego-inspektora nadzoru. Wykonawca będzie podejmował wszystkie niezbędne działania aby stosować się do przepisów i norm z zakresu ochrony środowiska na placu budowy, będzie unikał nadmiernego hałasu, zanieczyszczeń powietrza, gleby i innych szkodliwych działań. Wywóz ziemi i gruzu zgodnie z ustawą o odpadach z dn. 14.12.2012 ( Dz.U. z 2013, poz. 21 ze zm.). Wykonawca dostarczy na teren prac i będzie utrzymywał wyposażenie konieczne dla zapewnienia bezpieczeństwa, a także zapewni wyposażenie w urządzenia socjalne wraz z odzieżą wymaganą dla personelu zatrudnionego do prac. Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić inspektorowi nadzoru inwestorskiego projekt zagospodarowania placu budowy i uzyskać jego akceptację. Nie jest wymagane wygrodzenie całego terenu, lecz takie prowadzenie prac, by nie zagrażało bezpieczeństwu osób trzecich i ich mienia. Wykonawca zobowiązany jest do właściwego składowania materiałów, utrzymywania w czystości dróg w bezpośrednim sąsiedztwie placu objętego pracami. Stosowane materiały muszą posiadać atesty, deklaracje zgodności i stosowne certyfikaty. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie prac zgodnie z umową, SIWZ, poleceniami inspektora nadzoru oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wywóz ziemi i gruzu zgodnie z ustawą o odpadach. Wykonawca jest zobowiązany do likwidacji placu, zaplecza oraz uporządkowania terenu. Odbiór terenu po likwidacji placu nastąpi protokołem. Wykonawca jest zobowiązany do stosowania materiałów i wyrobów posiadających potwierdzone przez producenta świadectwa jakości i spełniające PN. Odbiór materiału będzie obejmował zgodność ze specyfikacją i sprawdzeniem właściwości materiału z wystawionym atestem, deklaracjami czy certyfikatami. W przypadku zastrzeżeń co do zgodności materiału z zaświadczeniem o jakości wystawionym przez producenta, materiał powinien być zbadany na koszt wykonawcy. Materiały, które nie spełniają norm nie dopuszcza się do wbudowania. Odbiór prac ulegających zakryciu lub zanikowi - gotowość zgłasza kierownik budowy informacją pisemną lub telefoniczną inspektorowi nadzoru inwestorskiego.. Polega na ocenie ilości jakości wykonanych robót, które w dalszym ciągu realizacji robót ulegną zakryciu. Odbiór końcowy polegał będzie na sprawdzeniu komisyjnym zakresu wykonanych robót zgodnie ze specyfikacją techniczną i oceną wizualną. Podstawą do odbioru będą następujące dokumenty: przedstawione świadectwa jakości materiałów, protokoły odbioru materiałów, bezusterkowe wykonanie dostawy i montażu urządzeń (dla zad. częściowego nr 1 i 2). Podstawą płatności będzie całość wykonanych prac, zgodnie z umową..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00-1, 44.11.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.