eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustka › Dostawę zestawów komputerowych w ramach Projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Gminy Ustka współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu informatycznemu - eInclusion osi priorytetowej 8. Społeczeństwo Informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 oraz ze środków budżetu państwa

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-15

Ustka: Dostawę zestawów komputerowych w ramach Projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Gminy Ustka współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu informatycznemu - eInclusion osi priorytetowej 8. Społeczeństwo Informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 oraz ze środków budżetu państwa
Numer ogłoszenia: 218121 - 2014; data zamieszczenia: 15.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Ustka , ul. Dunina 24, 76-270 Ustka, woj. pomorskie, tel. 059 814 42 57.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustka.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę zestawów komputerowych w ramach Projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Gminy Ustka współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu informatycznemu - eInclusion osi priorytetowej 8. Społeczeństwo Informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 oraz ze środków budżetu państwa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych, serwerów, tabletów i drukarek w ramach Projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Gminy Ustka 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i instalację następującego sprzętu i oprogramowania: 2.1. dostawę 30 zestawów komputerowych All-In-One z systemem operacyjnym i modemem GSM z przeznaczeniem dla gospodarstw domowych objętych wsparciem, 2.2. dostawę 70 tabletów z systemem operacyjnym i modemem GSM z przeznaczeniem dla gospodarstw domowych objętych wsparciem, 2.3. 100 tabletów z systemem operacyjnym z przeznaczeniem dla jednostek podległych, 2.4. dostawę 88 zestawów komputerowych All-In-One z systemem operacyjnym z przeznaczeniem dla jednostek podległych, 2.5. dostawę 5 serwerów z przeznaczeniem dla jednostek podległych, 2.6. dostawę 19 sztuk drukarek laserowych z przeznaczeniem dla jednostek podległych. 3. Szczegółowy opis sprzętu i oprogramowania stanowiącego przedmiot zamówienia wraz ze wskazaniem parametrów technicznych i funkcjonalnych oraz zakresem czynności Wykonawcy wchodzących w zakres zadania określa załącznik nr 8 do SIWZ. 4. Dostarczony sprzęt winien być fabrycznie nowy (nie używany, nie będący ekspozycją wystawową) wyprodukowany w 2014 r. Musi posiadać kompletne okablowanie niezbędne do uruchomienia poszczególnych urządzeń. 5 Do każdego dostarczonego sprzętu wykonawca dołączy kartę gwarancyjną oraz instrukcję obsługi w języku polskim..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.32.00 - Komputer tablet 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 48.82.20.00 - Serwery komputerowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 32.55.24.10 - Modemy 48.62.00.00 - Systemy operacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku - Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ);

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego o wartości dostawy nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto (dostawy częściowe wykonane w ramach jednej umowy uważa się za jedną dostawę); Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o załączone do oferty oświadczenia i dokumenty

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku - Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ);

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku - Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ);

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku - Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ);

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    opisy techniczne zaoferowanego sprzętu i oprogramowania (wskazanego w formularzu cenowym - zał. 5 do SIWZ), które mają zostać dostarczone, potwierdzonych pod kątem autentyczności przez Wykonawcę.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1 Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, 2 Formularz cenowy, przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ 3 oświadczenia i dokumenty wyszczególnione w punkcie 8 SIWZ, 4 opisy techniczne zaoferowanego sprzętu i oprogramowania, o których mowa w pkt. 8.6. SIWZ, 5 w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie; 6 w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo do reprezentowania tychże wykonawców, zgodnie z pkt. 9.3. SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w zakresie: 1. terminu realizacji, na skutek wystąpienia jednej z następujących okoliczności: a) przedłużających się procedur udzielenia zamówienia publicznego, b) z powodu siły wyższej, c) opóźnień spowodowanych przez Zamawiającego lub Beneficjentów ostatecznych projektu, - o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany terminu i zmiany w tym zakresie będą dokonane, z uwzględnieniem okresów niezbędnych do przesunięcia terminu wykonania umowy; 2. ceny, na skutek zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług VAT, przy czym cena netto jest stała przez cały okres obowiązywania umowy - o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany ceny wg obowiązujących stawek podatku VAT; 3. miejsca dostawy wyposażenia, przy czym będzie to inne miejsce znajdujące się na terenie Gminy Ustka; 4. producenta i modelu dostarczanego sprzętu lub oprogramowania, na skutek zaprzestania produkcji zaoferowanego asortymentu bądź zastąpienia go nowszym modelem, przy czym nowy towar winien spełniać parametry techniczne, funkcjonalne i jakościowe określone przez Zamawiającego w SIWZ; 5. zmiany podwykonawcy wskazanego w ofercie lub rezygnacji z tego podwykonawcy, na zasadach określonych w pkt. 10.3. SIWZ;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ustka.ug.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Ustka, ul. Piotra Dunina 24, 76-270 Ustka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Gmina Ustka, ul. Piotra Dunina 24, 76-270 Ustka, Biuro Obsługi interesanta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dostawa zestawów komputerowych w ramach Projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Gminy Ustka współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu informatycznemu - eInclusion osi priorytetowej 8. Społeczeństwo Informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 oraz ze środków budżetu państwa.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.