eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wronki › WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA NAPRAWIE DRÓG LEŚNYCH GRUNTOWYCH I ŻWIROWYCH W NADLEŚNICTWIE WRONKI POPRZEZ PROFILOWANIE I ZAGĘSZCZANIE I WBUDOWANIE KRUSZYWA 2710-05/2013.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-18

Wronki: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA NAPRAWIE DRÓG LEŚNYCH GRUNTOWYCH I ŻWIROWYCH W NADLEŚNICTWIE WRONKI POPRZEZ PROFILOWANIE I ZAGĘSZCZANIE I WBUDOWANIE KRUSZYWA 2710-05/2013.
Numer ogłoszenia: 218079 - 2013; data zamieszczenia: 18.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Wronki , Nadolnik 1, 64-510 Wronki, tel. +48 67 2540148, faks +48 67 2540578.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_wronki/zamowienia_publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA NAPRAWIE DRÓG LEŚNYCH GRUNTOWYCH I ŻWIROWYCH W NADLEŚNICTWIE WRONKI POPRZEZ PROFILOWANIE I ZAGĘSZCZANIE I WBUDOWANIE KRUSZYWA 2710-05/2013..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest naprawa dróg leśnych gruntowych i żwirowych w Nadleśnictwie Wronki poprzez profilowanie i zagęszczanie oraz wbudowywanie kruszywa. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ZOSTAŁ PODZIELONY NA DWIE CZĘŚCI: cz. I Profilowanie dróg gruntowych i żwirowo-tłuczniowych z zagęszczeniem, - ok. 400.000 m2, zgodnie ze specyfikacja techniczną cz. II Naprawa dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Wronki o wielkości łącznej ok. 5.000 m2. zgodnie z specyfikacją techniczną. Wykonawca może złożyć po jednej ofercie na każdą część zamówienia. W przypadku składania ofert na więcej części, każdą ofertę należy złożyć w odrębnej kopercie. Dodatkowe warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: Ostateczna powierzchnia profilowania i napraw, zlecona na podstawie niniejszego postępowania, Wykonawcy do wykonania może być mniejsza i uzależniona będzie od środków jakie Zamawiający będzie mógł przeznaczyć na to zadanie. Minimalna powierzchnia do profilowania do wykonania na terenie całego Nadleśnictwa wynosi 200.000 m2. Minimalna powierzchnia napraw to 2000 m2. Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego za rzeczywiście wykonane roboty. Zlecona powierzchnia zadania może ulec zmniejszeniu w przypadku wystąpienia, uniemożliwiających prawidłowe wykonanie i odbiór prac, niesprzyjających warunków pogodowych oraz braku środków finansowych na wykonanie całości zadania. Wykonawca nie będzie miał żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego w przypadku zmniejszenia o którym wyżej mowa, bądź niemożności realizacji przedmiotu zamówienia z ww przyczyn. Zmniejszenie zakresu zadania powoduje zmniejszenie wynagrodzenia umownego należnego Wykonawcy w oparciu o cenę jednostkową podaną w ofercie. Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego za rzeczywiście wykonane roboty. Za jednostkę obmiarową do wyliczenia wynagrodzenia za zadanie przyjmuje się m2. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ stanowiący integralną jej część..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.34.14-9, 45.23.31.42-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 13.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć składaną ofertę wadium określonego niżej dla poszczególnych części: dla części I w wysokości - 2000,00 zł. dla część II w wysokości - 2000,00 zł. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać wpłacone przelewem bankowym na rachunek Zamawiającego w banku Bank PEKAO S.A. I O Wronki nr 65 1240 3754 1111 0010 0402 4335 z adnotacją: Wadium - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJACYCH NA NAPRAWIE DRÓG LEŚNYCH GRUNTOWYCH I ŻWIROWYCH W NADLEŚNICTWIE WRONKI POPRZEZ PROFILOWANIE I ZAGĘSZCZANIE I WBUDOWANIE KRUSZYWA. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620)., należy złożyć w Kasie Zamawiającego (w siedzibie Nadleśnictwa Wronki), natomiast kserokopię dołączyć do oferty. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz 5 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 3Wadium wnoszone w pieniądzu musi być na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Ustawy Prawo zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. Wykonawca, który nie wniesie wadium w sposób określony w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością (na kwotę brutto dla każdej z robót nie mniejszą niż 50.000 zł.) roboty budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje co najmniej jedną równiarką samojezdną oraz walcem wibracyjnym samojezdnym min. 8t.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi o specjalności drogowej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie I - zał. nr 6 do SIWZ, oświadczenie II - zał. nr 7 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Postanowienia dopuszczalnych zmian umowy zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_wronki/zamowienia_publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Wronki, Nadolnik 1, 64-510 Wronki..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Wronki, Nadolnik 1, 64-510 Wronki - sekretariat pokój nr 17..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Profilowanie dróg gruntowych i żwirowo-tłuczniowych z zagęszczeniem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Profilowanie dróg gruntowych i żwirowo-tłuczniowych z zagęszczeniem, około 400.000m2, zgodnie ze specyfikacja techniczną..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Naprawa dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Wronki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Wronki o wielkości łącznej około 5000 m2 zgodnie ze specyfikacją techniczną..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 45.22.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.