eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łuków › Zakup usług doradczych w zakresie przeprowadzenia dla uczniów (Uczestników Projektu) poradnictwa psychologicznego w ramach projektu Edukacja kluczem do lepszego życia

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2014-10-15

Łuków: Zakup usług doradczych w zakresie przeprowadzenia dla uczniów (Uczestników Projektu) poradnictwa psychologicznego w ramach projektu Edukacja kluczem do lepszego życia
Numer ogłoszenia: 217905 - 2014; data zamieszczenia: 15.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Oświatowy , ul. Świderska 12, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 25 798 24 40, faks 25 798 24 40.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzolukow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług doradczych w zakresie przeprowadzenia dla uczniów (Uczestników Projektu) poradnictwa psychologicznego w ramach projektu Edukacja kluczem do lepszego życia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradczych w zakresie przeprowadzenia dla uczniów (Uczestników Projektu) poradnictwa psychologicznego w ramach realizacji projektu pn. Edukacja kluczem do lepszego życia współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ra-mach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. a.1. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy: a) przeprowadzenie łącznie 1558 h grupowych i indywidualnych zajęć specjalistycznych (psychologicznych) z uczniami mające na celu rozpoznawanie indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych uczniów, w tym uczniów szczególnie uzdolnionych, oraz zaplanowanie sposobu ich zaspokajania oraz rozpoznawanie zainteresowań i uzdolnień uczniów, w tym uczniów szczególnie uzdolnionych, oraz zaplanowanie wsparcia związanego z rozwijaniem zainteresowań uczniów; b) uzgadnianie z kierownikiem projektu wszelkich zmian w realizacji planu zajęć wynikających z zaistniałych ważnych powodów; c) systematyczne prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia; d) terminowe przekazywanie dokumentacji projektowej do Biura Projektu; e) udostępnianie dyrektorowi szkoły oraz kierownikowi (koordynatorowi) projektu na żądanie, prowadzonej dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia; f) informowanie o stanie realizacji przedmiotu zamówienia na wniosek Zamawiającego, kierow-nika projektu, Instytucji Pośredniczącej i innych osób uprawnionych do nadzoru. g) bieżące prowadzenie badań i działań diagnostycznych uczniów, w tym diagnozowanie indywi-dualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych uczniów w celu określenia przyczyn niepowodzeń edukacyjnych oraz wspierania mocnych stron uczniów; h) diagnozowanie sytuacji wychowawczych w szkołach w celu rozwiązywania problemów wychowawczych oraz wspierania rozwoju uczniów; i) udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej w formach odpowiednich do rozpoznanych potrzeb; j) podejmowanie działań z zakresu profilaktyki uzależnień i innych problemów dzieci i młodzieży; k) minimalizowanie skutków zaburzeń rozwojowych, zapobieganie zaburzeniom zachowania oraz inicjowanie różnych form pomocy w środowisku szkolnym i pozaszkolnym uczniów; l) inicjowanie i prowadzenie działań mediacyjnych i interwencyjnych w sytuacjach kryzysowych; m) pomoc rodzicom i nauczycielom w rozpoznawaniu i rozwijaniu indywidualnych możliwości, predyspozycji i uzdolnień uczniów; n) wspieranie nauczycieli, wychowawców grup wychowawczych, i innych specjalistów w udzielaniu pomocy psychologiczno-pedagogicznej. a.2. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zgodnie z poniższym wykazem godzinowym: Szkoła Podstawowa w Gołąbkach 1. Przeprowadzenie 200h zajęć grupowych (4gr x 50h/grupę = 200h) Przeprowadzenie 180h zajęć indywidualnych (30 uczniów x 6h = 180h). Zapoznanie się z raportami z testów predyspozycji i deficytów (min. 10 stron/1 raport/1 uczestnik projektu). Prowadzenie karty doradczej psychologicznej. Stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu dla każdego ucznia (min. 12 str., po zakończeniu zajęć indywidualnych - czcionka Times New Roman 12). Stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu (min. 14 str., po zakończeniu zajęć grupowych - czcionka Times New Roman). Przeprowadzenie ewaluacji i monitoringu (listy obecności, ankiety ex-ante, in-mid., ex-post prowadzonych zajęć oraz stworzenie raportu ewaluacyjnego w wersji drukowanej i elektronicznej). W przypadku wykrycia SPE u ucznia stworzenie odpowiedniej informacji o SPE i przekazanie dyrektorowi szkoły. W terminie do 2 tyg. od podpisania umowy przekazanie do lidera projektu planu pracy, tematyki zajęć indywidualnych z każdym uczniem, oraz zajęć grupowych oraz ramowej tematyki na cały cykl zajęciowy, a także karty pracy, ćwiczeń dla uczniów z SPE i bez SPE. Stworzenie programu opieki oraz dokumentacji szkolnej związanej z rozporządzeniem MEN z dnia 30 kwietnia 2013r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach. Całość dokumentacji przekazana przez wykonawcę będzie musiała być wykonana rzetelnie i będzie weryfikowana. Całość dokumentacji musi zostać zaaprobowana przez daną placówkę oświatową dla której jest przygotowywana (w razie błędów musi zostać przygotowana zgodnie z sugestiami szkoły). Przygotowanie regulaminu postępowania w sytuacjach trud-nych, m.in.: 1. Uczeń niepełnosprawny intelektualnie lub ruchowo 2. Uczeń niedostosowany społecznie 3. Uczeń zagrożony niedostosowaniem społecznym 4. Uczeń ze szczególnymi uzdolnieniami 5. Uczeń ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się 6. Uczeń z zaburzeniami komunikacji językowej 7. Uczeń przewlekle chory 8. Uczeń wykazujący niepowodzenia edukacyjne 9. Uczeń doświadczający zaniedbań środowiskowych związanych z sytuacja bytowa jego rodziny/opiekunów prawnych 10. Uczeń wykazujący trudności adaptacyjne związane z różnicami kulturowymi lub ze zmiana środowiska edukacyjnego, w tym związanych z wcześniejszym kształceniem za granica 11. Sytuacje kryzysowe lub traumatyczne, w szczególno-ści: a) Uczeń doświadczający przemocy domowej b) Uczeń doświadczający przemocy rówieśniczej c) Uczeń doświadczający przemocy seksualnej d) Uczeń zagrożony samobójstwem e) Uczeń wykazujący tendencje do autoagresji f) Uczeń wykazujący tendencje do agresji wobec innych, nieradzący sobie ze złością Regulamin ma zawierać w sobie: a) Sformalizowana ścieżkę postępowania dla psychologa, pedagoga, wychowawcy b) Praktyczne wskazówki do działania dla psychologa, pedagoga, wychowawcy c) Ramy czasowe określające wykonanie poszczególnych elementów działania d) Adresy, telefony, wyznaczone miejsca do wykonania określonego działania Wykonawca zobowiązuje się wykonać szczegółowy plan działań wyszczególnionych w paragrafie 23 Ustawy, np. jak będą prowadzone badania i działania diagnostyczne uczniów etc. 380 Gimnazjum w Gołąbkach 2 Przeprowadzenie 250h zajęć grupowych (5gr x 50h/ grupę =250h) Przeprowadzenie 240h zajęć indywidualnych 40 uczniów x 6h (40x6h = 240h) Zapoznanie się z raportami z testów predyspozycji i deficytów (min. 10 stron/1 raport/1 uczestnik projektu). Prowadzenie karty doradczej psychologicznej. Stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu (min. 12 str., po zakończeniu zajęć indywidualnych - czcionka Times New Ro-man 12). Stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu (min. 14 str., po zakończeniu zajęć grupowych - czcionka Times New Roman). Przeprowadzenie ewaluacji i monitoringu (listy obecności, ankiety ex-ante, in-mid., ex-post prowadzonych zajęć oraz stworzenie raportu ewaluacyjnego w wersji drukowanej i elektronicznej). W przypadku wykrycia SPE u ucznia stworzenie odpowiedniej informacji o SPE i przekazanie dyrektorowi szkoły. W terminie do 2 tyg. od podpisania umowy przekazanie do lidera projektu planu pracy, tematyki zajęć indywidualnych z każdym uczniem, oraz zajęć grupowych oraz ramowej tematyki na cały cykl zajęciowy, a także karty pracy, ćwiczeń dla uczniów z SPE i bez SPE. Stworzenie programu opieki oraz dokumentacji szkolnej związanej z rozporządzeniem MEN z dnia 30 kwietnia 2013r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach. Całość dokumentacji przekazana przez wykonawcę będzie musiała być wykonana rzetelnie i będzie weryfikowana. Całość dokumentacji musi zostać zaaprobowana przez daną placówkę oświatową dla której jest przygotowywana (w razie błędów musi zostać przygotowana zgodnie z sugestiami szkoły). Przygotowanie regulaminu postępowania w sytuacjach trud-nych, m.in.: 1. Uczeń niepełnosprawny intelektualnie lub ruchowo 2. Uczeń niedostosowany społecznie 3. Uczeń zagrożony niedostosowaniem społecznym 4. Uczeń ze szczególnymi uzdolnieniami 5. Uczeń ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się 6. Uczeń z zaburzeniami komunikacji językowej 7. Uczeń przewlekle chory 8. Uczeń wykazujący niepowodzenia edukacyjne 9. Uczeń doświadczający zaniedbań środowiskowych związanych z sytuacja bytowa jego rodziny/opiekunów prawnych 10. Uczeń wykazujący trudności adaptacyjne związane z różnicami kulturowymi lub ze zmiana środowiska edukacyjnego, w tym związanych z wcześniejszym kształceniem za granica 11. Sytuacje kryzysowe lub traumatyczne, w szczególności: a) Uczeń doświadczający przemocy domowej b) Uczeń doświadczający przemocy rówieśniczej c) Uczeń doświadczający przemocy seksualnej d) Uczeń zagrożony samobójstwem e) Uczeń wykazujący tendencje do autoagresji f) Uczeń wykazujący tendencje do agresji wobec innych, nieradzący sobie ze złością Regulamin ma zawierać w sobie: a) Sformalizowana ścieżkę postępowania dla psychologa, pedagoga, wychowawcy b) Praktyczne wskazówki do działania dla psychologa, pedagoga, wychowawcy c) Ramy czasowe określające wykonanie poszczególnych elementów działania d) Adresy, telefony, wyznaczone miejsca do wykonania określonego działania Wykonawca zobowiązuje się wykonać szczegółowy plan działań wyszczególnionych w paragrafie 23 Ustawy, np. jak będą prowadzone badania i działania diagnostyczne uczniów etc. 490 Szkoła Podstawowa w Krynce 3 Przeprowadzenie 200h zajęć grupowych (4gr x 50h/ grupę = 200h) Przeprowadzenie 96h zajęć indywidualnych (16 uczniów x 6h = 96h) Zapoznanie się z raportami z testów predyspozycji i deficytów (min. 10 stron/1 raport/1 uczestnik projektu). Prowadzenie karty doradczej psychologicznej. Stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu (min. 12 str., po zakończeniu zajęć indywidualnych - czcionka Times New Ro-man 12). Stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu (min. 14 str., po zakończeniu zajęć grupowych - czcionka Times New Roman). Przeprowadzenie ewaluacji i monitoringu (listy obecności, ankiety ex-ante, in-mid., ex-post prowadzonych zajęć oraz stworzenie raportu ewaluacyjnego w wersji drukowanej i elektronicznej). W przypadku wykrycia SPE u ucznia stworzenie odpowiedniej informacji o SPE i przekazanie dyrektorowi szkoły. W terminie do 2 tyg. od podpisania umowy przekazanie do lidera projektu planu pracy, tematyki zajęć indywidualnych z każdym uczniem, oraz zajęć grupowych oraz ramowej tematyki na cały cykl zajęciowy, a także karty pracy, ćwiczeń dla uczniów z SPE i bez SPE. Stworzenie programu opieki oraz dokumentacji szkolnej związanej z rozporządzeniem MEN z dnia 30 kwietnia 2013r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach. Całość dokumentacji przekazana przez wykonawcę będzie musiała być wykonana rzetelnie i będzie weryfikowana. Całość dokumentacji musi zostać zaaprobowana przez daną placówkę oświatową dla której jest przygotowywana (w razie błędów musi zostać przygotowana zgodnie z sugestiami szkoły). Przygotowanie regulaminu postępowania w sytuacjach trudnych, m.in.: 1. Uczeń niepełnosprawny intelektualnie lub ruchowo 2. Uczeń niedostosowany społecznie 3. Uczeń zagrożony niedostosowaniem społecznym 4. Uczeń ze szczególnymi uzdolnieniami 5. Uczeń ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się 6. Uczeń z zaburzeniami komunikacji językowej 7. Uczeń przewlekle chory 8. Uczeń wykazujący niepowodzenia edukacyjne 9. Uczeń doświadczający zaniedbań środowiskowych związanych z sytuacja bytowa jego rodziny/opiekunów prawnych 10. Uczeń wykazujący trudności adaptacyjne związane z różnicami kulturowymi lub ze zmiana środowiska edukacyjnego, w tym związanych z wcześniejszym kształceniem za granica 11. Sytuacje kryzysowe lub traumatyczne, w szczególności: a) Uczeń doświadczający przemocy domowej b) Uczeń doświadczający przemocy rówieśniczej c) Uczeń doświadczający przemocy seksualnej d) Uczeń zagrożony samobójstwem e) Uczeń wykazujący tendencje do autoagresji f) Uczeń wykazujący tendencje do agresji wobec innych, nieradzący sobie ze złością Regulamin ma zawierać w sobie: a) Sformalizowana ścieżkę postępowania dla psychologa, pedagoga, wychowawcy b) Praktyczne wskazówki do działania dla psychologa, pedagoga, wychowawcy c) Ramy czasowe określające wykonanie poszczególnych elementów działania d) Adresy, telefony, wyznaczone miejsca do wykonania określonego działania Wykonawca zobowiązuje się wykonać szczegółowy plan działań wyszczególnionych w paragrafie 23 Ustawy, np. jak będą prowadzone badania i działania diagnostyczne uczniów etc.296 Gimnazjum w Krynce 4 Przeprowadzenie 100h zajęć grupowych (2gr x 50h/ grupę = 100h) Przeprowadzenie 96h zajęć indywidualnych (16 uczniów x 6h = 96h) Zapoznanie się z raportami z testów predyspozycji i deficytów (min. 10 stron/1 raport/1 uczestnik projektu). Prowadzenie karty doradczej psychologicznej. Stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu (min. 12 str., po zakończeniu zajęć indywidualnych - czcionka Times New Ro-man 12). Stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu (min. 14 str., po zakończeniu zajęć grupowych - czcionka Times New Roman). Przeprowadzenie ewaluacji i monitoringu (listy obecności, ankiety ex-ante, in-mid., ex-post prowadzonych zajęć oraz stworzenie raportu ewaluacyjnego w wersji drukowanej i elektronicznej). W przypadku wykrycia SPE u ucznia stworzenie odpowiedniej informacji o SPE i przekazanie dyrektorowi szkoły. W terminie do 2 tyg. od podpisania umowy przekazanie do lidera projektu planu pracy, tematyki zajęć indywidualnych z każdym uczniem, oraz zajęć grupowych oraz ramowej tematyki na cały cykl zajęciowy, a także karty pracy, ćwiczeń dla uczniów z SPE i bez SPE. Stworzenie programu opieki oraz dokumentacji szkolnej związanej z rozporządzeniem MEN z dnia 30 kwietnia 2013r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach. Całość dokumentacji przekazana przez wykonawcę będzie musiała być wykonana rzetelnie i będzie weryfikowana. Całość dokumentacji musi zostać zaaprobowana przez daną placówkę oświatową dla której jest przygotowywana (w razie błędów musi zostać przygotowana zgodnie z sugestiami szkoły). Przygotowanie regulaminu postępowania w sytuacjach trudnych, m.in.: 1. Uczeń niepełnosprawny intelektualnie lub ruchowo 2. Uczeń niedostosowany społecznie 3. Uczeń zagrożony niedostosowaniem społecznym 4. Uczeń ze szczególnymi uzdolnieniami 5. Uczeń ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się 6. Uczeń z zaburzeniami komunikacji językowej 7. Uczeń przewlekle chory 8. Uczeń wykazujący niepowodzenia edukacyjne 9. Uczeń doświadczający zaniedbań środowiskowych związanych z sytuacja bytowa jego rodziny/opiekunów prawnych 10. Uczeń wykazujący trudności adaptacyjne związane z różnicami kulturowymi lub ze zmiana środowiska edukacyjnego, w tym związanych z wcześniejszym kształceniem za granica 11. Sytuacje kryzysowe lub traumatyczne, w szczególności: a) Uczeń doświadczający przemocy domowej b) Uczeń doświadczający przemocy rówieśniczej c) Uczeń doświadczający przemocy seksualnej d) Uczeń zagrożony samobójstwem e) Uczeń wykazujący tendencje do autoagresji f) Uczeń wykazujący tendencje do agresji wobec innych, nieradzący sobie ze złością Regulamin ma zawierać w sobie: a) Sformalizowana ścieżkę postępowania dla psychologa, pedagoga, wychowawcy b) Praktyczne wskazówki do działania dla psychologa, pedagoga, wychowawcy c) Ramy czasowe określające wykonanie poszczególnych elementów działania d) Adresy, telefony, wyznaczone miejsca do wykonania określonego działania Wykonawca zobowiązuje się wykonać szczegółowy plan działań wyszczególnionych w paragrafie 23 Ustawy, np. jak będą prowadzone badania i działania diagnostyczne uczniów etc. 196 Szkoła Podstawowa w Rolach 5 Przeprowadzenie 100h zajęć grupowych (2gr x 50h/ grupę = 100h) Przeprowadzenie 96h zajęć indywidualnych (16 uczniów x 6h = 96h) Zapoznanie się z raportami z testów predyspozycji i deficytów (min. 10 stron/1 raport/1 uczestnik projektu). Prowadzenie karty doradczej psychologicznej. Stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu (min. 12 str., po zakończeniu zajęć indywidualnych - czcionka Times New Ro-man 12). Stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu (min. 14 str., po zakończeniu zajęć grupowych - czcionka Times New Roman). Przeprowadzenie ewaluacji i monitoringu (listy obecności, ankiety ex-ante, in-mid., ex-post prowadzonych zajęć oraz stworzenie raportu ewaluacyjnego w wersji drukowanej i elektronicznej) W przypadku wykrycia SPE u ucznia stworzenie odpowiedniej informacji o SPE i przekazanie dyrektorowi szkoły. W terminie do 2 tyg. od podpisania umowy przekazanie do lidera projektu planu pracy, tematyki zajęć indywidualnych z każdym uczniem, oraz zajęć grupowych oraz ramowej tematyki na cały cykl zajęciowy, a także karty pracy, ćwiczeń dla uczniów z SPE i bez SPE. Stworzenie programu opieki oraz dokumentacji szkolnej związanej z rozporządzeniem MEN z dnia 30 kwietnia 2013r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach. Całość dokumentacji przekazana przez wykonawcę będzie musiała być wykonana rzetelnie i będzie weryfikowana. Całość dokumentacji musi zostać zaaprobowana przez daną placówkę oświatową dla której jest przygotowywana (w razie błędów musi zostać przygotowana zgodnie z sugestiami szkoły). Przygotowanie regulaminu postępowania w sytuacjach trudnych, m.in.: 1. Uczeń niepełnosprawny intelektualnie lub ruchowo 2. Uczeń niedostosowany społecznie 3. Uczeń zagrożony niedostosowaniem społecznym 4. Uczeń ze szczególnymi uzdolnieniami 5. Uczeń ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się 6. Uczeń z zaburzeniami komunikacji językowej 7. Uczeń przewlekle chory 8. Uczeń wykazujący niepowodzenia edukacyjne 9. Uczeń doświadczający zaniedbań środowiskowych związanych z sytuacja bytowa jego rodziny/opiekunów prawnych 10. Uczeń wykazujący trudności adaptacyjne związane z różnicami kulturowymi lub ze zmiana środowiska edukacyjnego, w tym związanych z wcześniejszym kształceniem za granica 11. Sytuacje kryzysowe lub traumatyczne, w szczególności: a) Uczeń doświadczający przemocy domowej b) Uczeń doświadczający przemocy rówieśniczej c) Uczeń doświadczający przemocy seksualnej d) Uczeń zagrożony samobójstwem e) Uczeń wykazujący tendencje do autoagresji f) Uczeń wykazujący tendencje do agresji wobec innych, nieradzący sobie ze złością Regulamin ma zawierać w sobie: a) Sformalizowana ścieżkę postępowania dla psychologa, pedagoga, wychowawcy b) Praktyczne wskazówki do działania dla psychologa, pedagoga, wychowawcy c) Ramy czasowe określające wykonanie poszczególnych elementów działania d) Adresy, telefony, wyznaczone miejsca do wykonania określonego działania Wykonawca zobowiązuje się wykonać szczegółowy plan działań wyszczególnionych w paragrafie 23 Ustawy, np. jak będą prowadzone badania i działania diagnostyczne uczniów etc.196 RAZEM 1558 3. Przedmiot zamówienia wykonany zostanie zgodnie z Rozporządzeniem Ministerstwa Edukacji narodowej z dnia 17 listopada 2010r w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne 85.31.23.20 - Usługi doradztwa .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ), zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświad-czenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ), z uwzględnieniem informacji zawartych w dokumencie wymienionym w Rozdziale 7 pkt 1.7. SIWZ (o ile wykonawca składa taki doku-ment), zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ) oraz w oparciu o informacje zawarte w dokumencie wymienionym w Rozdziale 7 pkt 1.7. SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym oraz co najmniej pięcioma osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które spełniają nw. wymagania w zakresie posiadania niezbędnych kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia: a)wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie psychologii oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w zakresie doradztwa psychologicznego lub b)wykształcenie wyższe magisterskie na innym kierunku i ukończone studia podyplomowe w zakresie psychologii oraz c)co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w zakresie doradztwa psychologiczne-go. W zakresie warunków wskazanych w punkcie 1.3. ocena spełnienia warunków nastąpi zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświad-czenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ), z uwzględnieniem informacji zawartych w dokumencie wymienionym w Rozdziale 7 pkt 1.7 SIWZ (o ile wykonawca składa taki dokument), zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gzolukow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Oświatowy w Łukowie 21-400 Łuków, Świderska 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2014 godzina 09:00, miejsce: Gminny Zespół Oświatowy w Łukowie 21-400 Łuków, Świderska 12, sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest realizowane w ramach projektu Edukacja kluczem do lepszego życia współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.