eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Roboty w zakresie Utrzymania dróg leśnych w latach 2015-2016

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-24

Opole: Roboty w zakresie Utrzymania dróg leśnych w latach 2015-2016
Numer ogłoszenia: 217802 - 2015; data zamieszczenia: 24.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Opole , ul. Groszowicka 10, 45-517 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4540541.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.opole.katowice.lasy.gov.pl/
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty w zakresie Utrzymania dróg leśnych w latach 2015-2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżące utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Opole realizowane będzie poprzez: Roboty w zakresie konserwacji i naprawy dróg leśnych realizowane poprzez: PAKIET I obręb Dąbrowa Sukcesywną, w miarę potrzeb Zamawiającego, naprawę sporadycznych wyboi, wyrównanie kole-in, przebudowę nawierzchni, remont nawierzchni realizowane poprzez dostawę i wbudowanie kruszywa drogowego, stosowane kruszywa muszą spełniać normę: PN-B-11112:1996 Kruszywa mineralne. Kruszywa łamane do nawierzchni drogowych Dopuszczalna granulacja 0-31,5 mm lub 0-63 mm w zależności od potrzeb Zamawiającego, który określi szczegóły w zleceniu. Przewidziana do wbudowania ilość kruszywa -3000 ton - Bieżąca konserwacja dróg leśnych realizowana będzie poprzez dostawę (na podstawie zlecenia cząstkowego) w miejsce wbudowania i wbudowanie kruszywa w miejscach określonych w zleceniu cząstkowym oraz po uprzednim uzgodnieniu z leśniczym leśnictwa na terenie, którego realizowane jest zadanie. Kruszywo wbudowane powinno być w koleiny spowodowane przez pojazdy lub na całej szerokości jezdni zgodnie z karta technologiczną STWOiR. Wyrównanie kruszywa i zagęszczenie poprzez wałowanie walcem drogowym wibracyjnym o masie co najmniej 13000kg lub wibrowanie. Zlecenia wystawiane będą w miarę potrzeb Zamawiającego. PAKIET II obręby Grudzice, Krasiejów, Zbicko Sukcesywną, w miarę potrzeb Zamawiającego, naprawę sporadycznych wyboi, wyrównanie kole-in, przebudowę nawierzchni, remont nawierzchni realizowane poprzez dostawę i wbudowanie kruszywa drogowego, stosowane kruszywa muszą spełniać normę: PN-B-11112:1996 Kruszywa mineralne. Kruszywa łamane do nawierzchni drogowych Dopuszczalna granulacja 0-31,5 mm lub 0-63 mm w zależności od potrzeb Zamawiającego, który określi szczegóły w zleceniu. Przewidziana do wbudowania ilość kruszywa - 4000 ton - Bieżąca konserwacja dróg leśnych realizowana będzie poprzez dostawę (na podstawie zlecenia cząstkowego) w miejsce wbudowania i wbudowanie kruszywa w miejscach określonych w zleceniu cząstkowym oraz po uprzednim uzgodnieniu z leśniczym leśnictwa na terenie, którego realizowane jest zadanie. Kruszywo wbudowane powinno być w koleiny spowodowane przez pojazdy lub na całej szerokości jezdni zgodnie z karta technologiczną STWOiR. Wyrównanie kruszywa i zagęszczenie poprzez wałowanie walcem drogowym wibracyjnym o masie co najmniej 13000kg lub wibrowanie. Zlecenia wystawiane będą w miarę potrzeb Zamawiającego. Szczegóły technologii wykonania prac oraz wymagania dotyczące kruszyw i niezbędnego sprzętu określa STWOiR stanowiąca załącznik niniejszej specyfikacji. Zlecenia na konserwacje poszczególnych odcinków dróg leśnych będą wystawiane sukcesywnie (w miarę potrzeb) na poszczególne odcinki dróg leśnych przez okres obowiązywania umowy tj. 2015-2016. Rozliczenie wykonanych prac następować będzie w oparciu o bezusterkowy protokół odbioru prac. Ceną jednostkową za wykonane prace będzie wartość 1 tony wbudowanego w drogę kruszywa..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Zakres zamówienia uzupełniającego jak w zamówieniu zasadniczym roboty w zakresie utrzymania dróg leśnych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w zakresie poszczególnych zadań od 1 do 2 w wysokości: a. dla Pakietu nr I w wysokości: 4 500,00 zł, słownie: cztery tysiące pięćset złotych zł. b. dla Pakietu nr II w wysokości: 6 000,00 zł, słownie: sześć tysięcy zł. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Nadleśnictwa Opole: BGŻ S.A. Oddz. Opole 26203000451110000000433130 z adnotacją Wadium - Roboty w zakresie Utrzymania dróg leśnych w latach 2015-2016 - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) w terminie 2015-07-25, sposób przekazania: złożenie oryginału zabezpieczenia w kasie nadleśnictwa Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BGŻ S.A. Oddz. Opole nr rachunku: 26203000451110000000433130z adnotacją: wadium na Roboty w zakresie utrzymania dróg leśnych w latach 2015-2016 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta - poręczyciela. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie przynajmniej dwóch robót budowlanych w zakresie konserwacji lub naprawy dróg o wartości jednostkowej ro-boty brutto minimum 50 000zł każda, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone Dowodami, o których mowa powyżej są poświadczenie lub inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli, Wykonawca wykaże, że dysponuje równiarką drogową oraz walcem drogowym o masie min 13 ton Wykonawca oświadczy, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oświadczy, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (budowa i remonty dróg), ważną na dzień składania ofert. Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności budowy i remontów dróg przez okres obowiązywania umowy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95.0
  • 2 - Inwestycje w sprzęt i maszyny drogowe - 5.0

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz danych zawartych w ofercie. 2. Postanowienia umowy zawarto w: wzorze umowy, załącznik numer: załącznik nr 6 3. Istotne zmiany i postanowienia, które mogą zostać wprowadzone do umowy 1. Wszelkie zmiany w umowie pod rygorem nieważności muszą być dokonane w formie pisemnej tj. aneksu do umowy. 2. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zmiana dotyczy terminu realizacji umowy. 3. Wydłużenie lub skrócenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia nie będzie miało wpływu na wysokość ceny określonej w niniejszej umowie. 4. Termin realizacji umowy ulegnie przesunięciu w wypadku wystąpienia opóźnień wynikających z : a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, b) siły wyższej, przy czym za siłę wyższą przyjmuje się zdarzenie niemożliwe do przewidzenia, nieoczekiwane oraz niemożliwe do zapobieżenia powstaniu jego i jego szkodliwym następstwom, c) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności; klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, w szczególności temperatury powietrza poniżej 00C, wiatr uniemożliwiający pracę maszyn budowlanych, gwałtowne opady deszczu (oberwanie chmury), burze z wyładowaniami atmosferycznymi, gruba pokrywa śnieżna; d) zmiany przepisów prawa istotnych dla realizacji przedmiotu umowy e) wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 5. W przedstawionych powyżej przypadkach wystąpienia opóźnień strony ustalą nowe ter-miny realizacji, z tym, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy lub postoju. 6. Zamawiający może dokonać zmiany ceny brutto określonej w umowie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, poprzez jej zwiększenie lub zmniejszenie. 7. Zmiana umowy w przypadku wprowadzenia lub zmiany podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy robót, oraz zmian w zakresie zasad rozliczeń i warunków płatności związanych z zawarciem umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo. 8. Strona występująca o zmianę postanowień umowy, zobowiązana jest do udokumentowania okoliczności o których mowa w § 13 umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_opole/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Opole ul. Groszowicka 10 45-517 Opole pok nr 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2015 godzina 08:00, miejsce: Nadleśnictwo Opole ul. Groszowicka 10 45-517 Opole pok nr 11 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Roboty w zakresie Utrzymania dróg leśnych w latach 2015-2016.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET I obręb Dąbrowa. Bieżące utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Opole realizowane będzie poprzez: Roboty w zakresie konserwacji i naprawy dróg leśnych realizowane poprzez: Sukcesywną, w miarę potrzeb Zamawiającego, naprawę sporadycznych wyboi, wyrównanie kole-in, przebudowę nawierzchni, remont nawierzchni realizowane poprzez dostawę i wbudowanie kruszywa drogowego, stosowane kruszywa muszą spełniać normę: PN-B-11112:1996 Kruszywa mineralne. Kruszywa łamane do nawierzchni drogowych Dopuszczalna granulacja 0-31,5 mm lub 0-63 mm w zależności od potrzeb Zamawiającego, który określi szczegóły w zleceniu. Przewidziana do wbudowania ilość kruszywa -3000 ton - Bieżąca konserwacja dróg leśnych realizowana będzie poprzez dostawę (na podstawie zlecenia cząstkowego) w miejsce wbudowania i wbudowanie kruszywa w miejscach określonych w zleceniu cząstkowym oraz po uprzednim uzgodnieniu z leśniczym leśnictwa na terenie, którego realizowane jest zadanie. Kruszywo wbudowane powinno być w koleiny spowodowane przez pojazdy lub na całej szerokości jezdni zgodnie z karta technologiczną STWOiR. Wyrównanie kruszywa i zagęszczenie poprzez wałowanie walcem drogowym wibracyjnym o masie co najmniej 13000kg lub wibrowanie. Zlecenia wystawiane będą w miarę potrzeb Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95.0
    • 2. Inwestycje w sprzęt i maszyny drogowe - 5.0

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET II obręby Grudzice, Krasiejów, Zbicko..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET II obręby Grudzice, Krasiejów, Zbicko. Bieżące utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Opole realizowane będzie poprzez: Roboty w zakresie konserwacji i naprawy dróg leśnych realizowane poprzez: Sukcesywną, w miarę potrzeb Zamawiającego, naprawę sporadycznych wyboi, wyrównanie kole-in, przebudowę nawierzchni, remont nawierzchni realizowane poprzez dostawę i wbudowanie kruszywa drogowego, stosowane kruszywa muszą spełniać normę: PN-B-11112:1996 Kruszywa mineralne. Kruszywa łamane do nawierzchni drogowych Dopuszczalna granulacja 0-31,5 mm lub 0-63 mm w zależności od potrzeb Zamawiającego, który określi szczegóły w zleceniu. Przewidziana do wbudowania ilość kruszywa - 4000 ton - Bieżąca konserwacja dróg leśnych realizowana będzie poprzez dostawę (na podstawie zlecenia cząstkowego) w miejsce wbudowania i wbudowanie kruszywa w miejscach określonych w zleceniu cząstkowym oraz po uprzednim uzgodnieniu z leśniczym leśnictwa na terenie, którego realizowane jest zadanie. Kruszywo wbudowane powinno być w koleiny spowodowane przez pojazdy lub na całej szerokości jezdni zgodnie z karta technologiczną STWOiR. Wyrównanie kruszywa i zagęszczenie poprzez wałowanie walcem drogowym wibracyjnym o masie co najmniej 13000kg lub wibrowanie. Zlecenia wystawiane będą w miarę potrzeb Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95.0
    • 2. Inwestycje w sprzęt i maszyny drogowe - 5.0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.