eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ujazd › Udzielenie i obsługa kredytu krótkoterminowego na rok 2015 w wysokości 2 000 000,00 zł. (słowniedwa miliony złotych) na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu Gminy Ujazd.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-24

Ujazd: Udzielenie i obsługa kredytu krótkoterminowego na rok 2015 w wysokości 2 000 000,00 zł. (słownie: dwa miliony złotych) na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu Gminy Ujazd.
Numer ogłoszenia: 217706 - 2015; data zamieszczenia: 24.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Ujazd , Plac Kościuszki 6, 97-225 Ujazd, woj. łódzkie, tel. 044 7192123, faks 044 7192129.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujazd.bip.cc

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu krótkoterminowego na rok 2015 w wysokości 2 000 000,00 zł. (słownie: dwa miliony złotych) na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu Gminy Ujazd..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Udzielenie i obsługa kredytu krótkoterminowego na rok 2015 w wysokości 2 000 000,00 zł. (słownie: dwa miliony złotych) na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu Gminy Ujazd. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga : 1.Kwota kredytu: 2 000 000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych); 2.Okres spłaty kredytu- jednorazowo do dnia 31 grudnia 2015r.; 3.Waluta kredytu - Spłata kredytu następować będzie w walucie PLN 4.Przeznaczenie kredytu - pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu Gminy Ujazd 5.Zabezpieczenie kredytu - weksel in - blanco wraz z deklaracją wekslową. 6.Oprocentowanie kredytu - Zamawiający wymaga aby oprocentowanie kredytu liczone było według zmiennej stopy procentowej w stosunku rocznym, w oparciu o średnią arytmetyczną stawek WIBOR dla depozytów jednomiesięcznych w okresie od pierwszego do ostatniego dnia każdego miesiąca poprzedzającego miesiąc kalendarzowy, w którym naliczane będą odsetki, powiększoną o marżę banku. 7.Marża: stała w całym okresie obowiązywania umowy 8.Dysponowanie kredytem: kredyt będzie pobierany transzami na pisemny wniosek Zamawiającego kierowany na adres Wykonawcy w terminie: maksymalnie 72 godzin od otrzymania wniosku. Podany czas uruchomienia kredytu będzie podstawą oceny ofert na zasadach określonych w pkt. 14 SIWZ. Przewiduje się uruchomienie 2 transz: Pierwsza transza: w terminie do dnia 25 września 2015r. w kwocie 1 500 000,00 zł. (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych) Druga transza: w terminie do dnia 10 listopada 2015r. w kwocie 500 000,00 zł. (słownie: pięćset tysięcy złotych). 9.Odsetki: płatne od miesiąca wypłaty kredytu w 2015r. Odsetki płatne są do 15 dnia następnego miesiąca za miesiąc poprzedni pod warunkiem przesłania do Zamawiającego przez Wykonawcę stosownego wyliczenia odsetek. Przesłanie wyliczenia nastąpi najpóźniej na 5 dni przed terminem płatności. W przypadku niedotrzymania przez Wykonawcę terminu doręczenia wyliczenia odsetek (na 5 dni przed terminem płatności), wtedy termin ich płatności nastąpi w ciągu 5 dni od daty doręczenia wyliczenia. Wyliczenie odsetek powinno pokazać szczegółowo sposób ich wyliczenia tj.: kwotę wykorzystanego kredytu, za jaką liczbę dni, zastosowaną stopę procentową. Odsetki będą wnoszone przez Zamawiającego na rachunek wskazany w umowie kredytowej. Przy naliczaniu odsetek Wykonawca przyjmuje, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni kalendarzowych, a rok 365 dni. Odsetki należą się tylko za okres od wypłaty kredytu do jego spłaty. 10.Kredyt udzielony będzie bez prowizji bankowej i opłat dodatkowych (koszty prowizji i opłat dodatkowych należy skalkulować w marży kredytu). 11.Zakłada się możliwość przesunięcia terminu uruchomienia kredytu oraz możliwość dokonania podziału na inne transze. Okoliczności i warunki zmiany umowy są szczegółowo określone w załączniku nr 5 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania całości postawionego do jego dyspozycji kredytu bez podania przyczyn do dnia 31 grudnia 2015 roku, a Wykonawca nie będzie pobierał żadnych opłat z tego tytułu. W przypadku wykorzystania kredytu w zmniejszonej wysokości spłata kredytu na wniosek Zamawiającego zostanie ustalona w nowej wysokości. Spłata kredytu dokonana zostanie na rachunek wskazany w umowie kredytowej. Zamawiający ma prawo wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat. W przypadku wcześniejszej spłaty części kredytu, każda z wpłat powoduje zmniejszenie zadłużenia pod datą jej wpływu do Wykonawcy.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest aby wykonawcy posiadali uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj.: posiadają uprawnienia do wykonywania czynności bankowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t. j. Dz. U. z 2012 r. poz. 1376 z późn. zm.) tj. zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności bankowej oraz na realizację usług objętych przedmiotem zamówienia bądź inny równoważny dokument, potwierdzający prawo do prowadzenia działalności bankowej. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców dokonana będzie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. 6.3 SIWZ według formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta powinna zawierać: a)Formularz ofertowy - sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ; b)Pełnomocnictwo do podpisania oferty lub inny dokument, z którego wynika umocowanie do podpisania oferty. Pełnomocnictwa należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; c)W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwa należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; d)Zestaw oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. 6.3. SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Czas uruchomienia kredytu od momentu przekazania dyspozycji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje następujące zmiany umowy zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp.: 1.przesunięcie do 30 dni przewidywanego terminu uruchomienia kredytu; 2.podział kwoty kredytu na transze o innej wartości z zachowaniem niezmienności wartości całkowitej kredytu; 3.w zakresie terminów wypłaty transz, z tym że uruchomienie transz nastąpi w miesiącach wrzesień - listopad 2015 r. 4.w zakresie terminu spłaty kredytu: w związku z przesunięciem terminów płatności lub wysokości przewidywanych zobowiązań Zamawiającego, które nastąpiły po dniu wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ujazd.bip.cc
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Ujeździe, Plac Kościuszki 6, 97-225 Ujazd, pokój nr 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Ujeździe, Plac Kościuszki 6, 97-225 Ujazd, pokój nr 1- Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.