eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › OPRACOWANIE PROGRAMU INWESTYCJI NA PRZEBUDOWĘ BUDYNKU INTERNATOWEGO NA KOSZAROWY ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA - BUDYNEK NR 9/2836 W CENTRUM SZKOLENIA WOJSK INŻYNIERYJNYCH I CHEMICZNYCH WE WROCŁAWIU. Realizacja zadania wiąże się z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-15

Wrocław: OPRACOWANIE PROGRAMU INWESTYCJI NA PRZEBUDOWĘ BUDYNKU INTERNATOWEGO NA KOSZAROWY ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA - BUDYNEK NR 9/2836 W CENTRUM SZKOLENIA WOJSK INŻYNIERYJNYCH I CHEMICZNYCH WE WROCŁAWIU. Realizacja zadania wiąże się z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE
Numer ogłoszenia: 217319 - 2014; data zamieszczenia: 15.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 765 68 40, faks 71 765 68 02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rziwroclaw.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE PROGRAMU INWESTYCJI NA PRZEBUDOWĘ BUDYNKU INTERNATOWEGO NA KOSZAROWY ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA - BUDYNEK NR 9/2836 W CENTRUM SZKOLENIA WOJSK INŻYNIERYJNYCH I CHEMICZNYCH WE WROCŁAWIU. Realizacja zadania wiąże się z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Lokalizacja obiektu. Budynek nr 9 zlokalizowany jest na terenie kompleksu koszarowego we Wrocławiu i jest eksploatowany jest przez Centrum Szkolenia Wojsk Inżynieryjnych i Chemicznych we Wrocławiu. Budynek jest użytkowany. Kubatura budynku: 16 050,0 m3, Powierzchnia użytkowa: 3561,0 m2, Powierzchnia całkowita: 4722,0 m2. Budynek nr 9 jest umieszczony w wykazie wojskowych nieruchomości zabytkowych objętych nadzorem przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu. Przedmiotowy budynek zlokalizowany jest na terenie płaskim w zabudowie koszarowej. Jest to budynek wolnostojący, pięciokondygnacyjny z podpiwniczeniem i poddaszem użytkowym, wykonany w technologii tradycyjnej murowanej, z dachem o konstrukcji drewnianej, krytym dachówką karpiówką. Stan techniczny budynku ogólnie zadawalający. Do budynku nr 9 poprzez łącznik przylega budynek nr 52 - dawny basen z niewielką funkcją dla własnych celów, umieszczonej w części pomieszczeń parteru i piwnic budynku nr 9. Na kondygnacji piwnicznej wykonany jest węzeł cieplny zasilany z lokalnej kotłowni olejowej - jako dodatkowe zabezpieczenie budynku (nie będący przedmiotem zadania). W opracowaniu należy zaplanować wszystkie roboty wymienione w MWWO-U oraz: a) zaplanować wymianę pokrycia dachu wraz z wymianą obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, b) zaplanować wykonanie napraw ścian budynku wraz z elewacją, c) zaplanować termomodernizację całego obiektu wraz z dociepleniem stropu nad poddaszem użytkowym, d) zaplanować przebudowę funkcji pomieszczeń, w tym wykonanie dwóch magazynów broni zgodnie z Instrukcją o ochronie obiektów OIN 5/2011, e) zaplanować pomieszczenia kuchenne na nie mniej niż dla 10 osób na kondygnacji - poza piwniczną i poddaszem użytkowym, f) zaplanować pomieszczenia dla służby dyżurnej (z dyżurem całodobowym) na kondygnacji parteru, g) rozważyć zasadności planowania kabiny sanitarnej dla kobiet - po 1 pomieszczeniu na każdej kondygnacji poza piwnicami i poddaszem, h) zaplanować pomieszczenia na magazyny broni o powierzchni nie mniejszej niż 20m2, i) zaplanować na poszczególnych kondygnacjach pralnie i suszarnie umundurowania, j) zaplanować na poddaszu użytkowym szatnie, pokoje instruktorów, sale metodyczne, salę odpraw (bez sali muzycznej) z niezbędnym wyposażeniem audiowizualnym i komputerowym, k) zaplanować na każdej kondygnacji (poza piwnicami i poddaszem), natryski w podziale na 52 mężczyzn i 8 kobiet, l) zaplanować zamontowanie odbojnic na ciągach komunikacyjnych poziomych w budynku, m) zaplanować wykonanie wszystkich niezbędnych robót wynikających z opracowanej ekspertyzy technicznej i audytu energetycznego, n) zaplanować wykonanie wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej w zależności od potrzeb i zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, o) zaplanować wykonanie izolacja cieplnej i przeciwwilgociowej ścian fundamentowych z ewentualnym drenażem opaskowym, p) zaplanować budowę sieci strukturalnej w budynku, q) zaplanować przebudowę wjazdu na kondygnację piwniczną od strony szczytu lewego, r) uwzględnić w opracowaniach potrzeby zabezpieczenia w media budynku nr 9 i 52 (z funkcją basenu) wprowadzanych do budynku nr 9. Ponadto w ramach przygotowania przebudowy budynku ze zmianą przeznaczenia niezbędnym będzie: - dostosowanie budynku do wymogów użytkownika określonych w minimalnych wojskowych wymaganiach organizacyjno-użytkowych zadania inwestycyjnego, z uwzględnieniem aktualnego stanu technicznego budynku oraz warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. Wymagane parametry i dane: - wentylacja grawitacyjna czy mechaniczna z rekuperacją ciepła - obsługa doraźna, - wymogi wilgotnościowe i temperaturowe obowiązujące jak dla budynków internatowych i koszarowych ogrzewanych, - okna z PCV, drzwi zewnętrzne, ściany i pozostałe przegrody budowlane zaplanować z zachowaniem aktualnych przepisów o współczynnikach ciepła u, zachowując dotychczasową kompozycje kolor i sposób osadzenia, - drzwi wejściowe do pomieszczeń i magazynów broni zaplanować o klasie odporności min.3 lub jako stalowe, z blachy o grubości co najmniej 5mm oraz wyposażone w dwa certyfikowane wewnętrzne zamki klasy C, dodatkowo zabezpieczone kłódką co najmniej klasy 5 i odporności na korozję klasy 3, z możliwością odstępstwa od zabezpieczenia kłódką w przypadku zastosowania drzwi certyfikowanych klasy ochrony 3. - drzwi wejściowe do magazynu broni powinny posiadać zabezpieczenie przeciwwyważeniowe. - w magazynach broni zaplanować okna i drzwi o zwiększonej odporności na włamanie min. klasy 3 wg PN-ENV1627 - kraty w oknach należy zaplanować wg § §82,83,86.1 Instrukcji o ochronie obiektów, - w ścianach i sufitach pomieszczeń chronionych należy zaplanować zabezpieczenie otworów wentylacyjnych kratą o parametrach wyżej wymienionych - dla otworów o wym. 200x300mm, a dla pozostałych otworów- siatką 25x25mm z pręta fi 1,5mm. - zaplanować zaopatrzenie obiektu w urządzenia i wyposażenie gospodarcze w węzłach sanitarnych, - oznakowanie obiektu - zgodne z przepisami p. poż. i ewakuacyjnymi (PN-92/N-01256/02 i PN-92/N-01256/01), - instalacja odgromowa - zgodnie z PN-89/E/05003.03. 1. Branża budowlana. Opracowanie przedprojektowe powinno przewidywać wykonanie m.in. następujących zakresów prac: 1.1.Przebudowa strychu nieużytkowego poprzez docieplenie posadzki wraz z wykonaniem podestu technicznego i podniesieniem barierek schodowych. 1.2. Wymiana pokrycia dachu na pokrycie z dachówki karpiówki w kolorze naturalnym z zamontowaniem wszystkich niezbędnych elementów, np.: płotki przeciwśniegowe, ławy kominiarskie, stopnie kominiarskie, wyłazy dachowe itp. 1.3. Pomalowanie tynków zewnętrznych po naprawie i ociepleniu elewacji (ewentualne zastosowanie tynków barwionych w masie w dotychczasowym kolorze i w podobnej fakturze) oraz oczyszczenie cokołu i portali wejściowych (oczyszczenie z pozostawieniem elementów ceglanych). 1.4. Wycinka drzew i krzewów; 1.5. Przełożenie i przeszlifowanie podłóg z parkietu na parterze oraz wymiana podłóg na pozostałych kondygnacjach. Posadzki z terakoty na korytarzach (wykonanie historyczne) - do pozostawienia z uzupełnieniem ubytków. Posadzki na klatkach schodowych do wymiany na terrazo w wersji antypoślizgowej, z rozróżnieniem podestów od biegów schodowych. 1.6. Rozbiórka i ponowne wykonanie muru oporowego w szczycie budynku - wykonania muru w formie żelbetowej wraz z barierką ochronną. 1.7. Wykonanie zadaszenia nad drzwiami wejściowymi oraz wejściami do piwnic oraz remont zjazdu do piwnic wraz z montażem wpustu wód opadowych. 1.9.Wykonanie obróbek blacharskich z blachy tytanowo-cynkowej gr.0,65mm na połaci dachu. Rynny oraz rury spustowe zaplanować również z blachy tytanowo-cynkowej gr.0.65mm. Parapety zewnętrzne - z blachy powlekanej. 1.10.Wykonanie stolarki drzwiowej stalowej i drewnianej (wejścia do budynku) z elementami blokad przeciw samoczynnemu zamykania skrzydeł i ewakuacji p. poż. 1.11.Wykonanie wokół budynku opaski z wierzchnią warstwą w postaci grubego żwiru - w krawężnikach trawnikowych. Chodniki z kostki betonowej od strony frontu budynku - do pozostawienia. 1.12. W podestach wejściowych planować montaż barierek antypanicznych. W opracowaniach projektowych należy przewidzieć wszystkie niezbędne roboty związane z koniecznością dostosowania obiektu do aktualnych przepisów, w tym do warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. 2. Instalacje elektryczne. 2.1. Zewnętrzne zasilanie kablowe. 2.2. Linia zasilająca ZK- RG. 2.3. Tablice oddziałowe, wewnętrzne linie zasilające. 2.4. Instalacja oświetleniowa podstawowego i ewakuacyjnego. 2.6. Instalacja gniazd 230V i trójfazowych ( siłowych ) 400V. 2.7. Instalacja ochrony przed przepięciami 2.8. Ochrona dodatkowa od porażeń 2.9. Instalacja odgromowa i połączeń wyrównawczych. 3. Instalacje nisko prądowe. 3.1. System Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN). O klauzuli Zastrzeżone. 3.2. Instalacja sygnalizacji alarmowej pożaru (SAP). 3.3. System telewizji obserwacyjnej. 4.Instalacje sanitarne. 4.1. Instalacje zewnętrzne (zagospodarowanie terenu) 4.2. Instalacje wewnętrzne.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1 500,00 zł. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 31.10.2014 r. do godz. 10.00. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie gotówki do kasy Zamawiającego. 3. Wadium wniesione w postaci poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych oraz poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.) musi zawierać co najmniej: 1) nazwę i adres Wykonawcy, 2) nazwę i adres beneficjenta, 3) nazwę i adres gwaranta/ poręczyciela, 4) nazwa zadania, na które składane jest wadium, 5) kwotę, 6) termin ważności, 7) wskazanie wszystkich przypadków powodujących utratę wadium zgodnie z art. art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Wadium, o którym mowa w pkt 3 musi zostać złożone w kasie Zamawiającego (bud. RZI, pok. 20) w terminie do dnia - 31.10.2014 r. do godz. 10.00. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, albo nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 2. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy je wpłacić na konto NBP o/Okr we Wrocławiu 78 1010 1674 0030 7213 9120 1000, z dopiskiem: wadium dotyczące przetargu nieograniczonego na opracowanie Programu Inwestycji na przebudowę budynku internatowego na koszarowy ze zmianą sposobu użytkowania - budynek nr 9/2836 w Centrum Szkolenia Wojsk Inżynieryjnych i Chemicznych we Wrocławiu. 5. Wadium zostanie zwrócone wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 7 SIWZ. 6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Oferta nie zabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie Wykonawcy przez Zamawiającego. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum. 12. Wadium wybranego Wykonawcy zostanie zwrócone niezwłocznie po wniesieniu wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy i zawarciu przez niego umowy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi podsiadać aktualną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że wykonał co najmniej jedno opracowanie dokumentacji projektowej na budowę/przebudowę/remont budynku o kubaturze nie mniejszej niż 8 000 m3 oraz wykazać się doświadczeniem dotyczącym minimum jednej realizacji dokumentacji projektowej budowy, rozbudowy systemów alarmowych tj. Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN), Alarmu Pożaru (SAP). Na potwierdzenie ww. warunku należy załączyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane Formularz nr 3 SIWZ (oryginał podpisany przez Wykonawcę), oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (oryginał lub kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). Za główną usługę Zamawiający uznaje usługę wskazaną w pkt 1.5.1 SIWZ. Dowodem, o którym mowa powyżej jest poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca, w miejsce w/w poświadczeń, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie roboty budowlanej, określone w § 1 ust. 1 pkt 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231). Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać w/w poświadczenia, do oferty należy załączyć oświadczenie Wykonawcy wraz z uzasadnieniem przyczyn, o których mowa wyżej. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. W takiej sytuacji zobowiązany jest on udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawi w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (wzór - Formularz Nr 9 SIWZ). Zobowiązanie musi przybrać formę pisemną i nie jest dopuszczalna inna forma, w tym kopia dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem. W oświadczeniu podmiotu o udostępnieniu potencjału oraz wiedzy i doświadczenia należy wskazać, w jakim charakterze podmiot trzeci będzie brał udział w postępowaniu (np. jako podwykonawca, doradca, konsultant). Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 Ustawy będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów na zasadach, określonych w art. 26 ust. 2 b Ustawy, podmioty te są zobowiązane załączyć dokument, o którym mowa w pkt 1.1 ppkt 1.1.3 SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ubiegający się o realizacje przedsięwzięć ochronnych w obiektach wojskowych dotyczących projektowania systemów sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) musi wykazać, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym tj. akredytowanym systemem teleinformatycznym przeznaczonym do przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE, któremu akredytacji udzielił kierownik jednostki organizacyjnej. W celu wykazania spełnienia ww. warunku, Wykonawca załączy do oferty stosowne oświadczenie. Na potwierdzenie ww. warunku należy załączyć wykaz urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia tj. akredytowany systemem teleinformatyczny przeznaczony do przetwarzania informacji niejawnej o klauzuli ZASTRZEŻONE, któremu akredytacji udzielił kierownik jednostki organizacyjnej - Formularz Nr 8 SIWZ. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. W takiej sytuacji zobowiązany jest on udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawi w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (wzór - Formularz Nr 9 SIWZ). Zobowiązanie musi przybrać formę pisemną i nie jest dopuszczalna inna forma, w tym kopia dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem. W oświadczeniu podmiotu o udostępnieniu potencjału oraz wiedzy i doświadczenia należy wskazać, w jakim charakterze podmiot trzeci będzie brał udział w postępowaniu (np. jako podwykonawca, doradca, konsultant)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje projektantami przewidzianymi do realizacji: 1) projektantem - ze specjalnością konstrukcyjno - budowlaną - bez ograniczeń. Osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy tj. 1 stycznia 1995 r. (Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późniejszymi zmianami - art. 104), uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. 2) projektantem branży elektrycznej instalacji wewnętrznych i sieci zewnętrznych - bez ograniczeń. Osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy tj. 1 stycznia 1995 r. (Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późniejszymi zmianami - art. 104), uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. 3) projektantem branży instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych - bez ograniczeń. Osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy tj. 1 stycznia 1995 r. (Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późniejszymi zmianami - art. 104), uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. 2. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje: 1) pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych, który musi posiadać zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych wydane przez SKW lub ABW; 2) osobą pełniącą funkcję inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego, który został przeszkolony (zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia) przez ABW lub SKW w zakresie bezpieczeństwa teleinformatycznego; 3) osobą pełniącą funkcję administratora systemu teleinformatycznego, który został przeszkolony (zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia) przez ABW lub SKW w zakresie systemu teleinformatycznego. 3. Wykonawca musi wykazać, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4. Wykonawca ubiegający się o realizacje przedsięwzięć ochronnych w obiektach wojskowych dotyczących projektowania systemów sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie wykonania instalacji (SSWiN), którzy muszą posiadać legitymację kwalifikowanego pracownika zabezpieczeń technicznych wystawioną przez jednostkę organizacyjną dla projektantów przewidzianych do realizacji przedsięwzięć ochronnych w obiektach wojskowych. 5. Projektanci oraz inne osoby ubiegające się o realizacje przedsięwzięć ochronnych w obiektach wojskowych dotyczących projektowania systemów sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), w których realizacja wiąże się z dostępem do informacji niejawnych powinni posiadać poświadczenia bezpieczeństwa lub pisemne upoważnienie o klauzuli ZASTRZEŻONE wystawione przez właściciela firmy oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia w zakresie informacji niejawnych wystawione przez pełnomocnika Wykonawcy (ważne 5 lat). 6. Na potwierdzenie ww. warunków należy załączyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami (oryginał podpisany przez Wykonawcę) - Formularz nr 4 SIWZ oraz oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (oryginał podpisany przez Wykonawcę) - Formularz nr 5 SIWZ. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. W takiej sytuacji zobowiązany jest on udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawi w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (wzór - Formularz Nr 9 SIWZ). Zobowiązanie musi przybrać formę pisemną i nie jest dopuszczalna inna forma, w tym kopia dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem. W oświadczeniu podmiotu o udostępnieniu potencjału oraz wiedzy i doświadczenia należy wskazać, w jakim charakterze podmiot trzeci będzie brał udział w postępowaniu (np. jako podwykonawca, doradca, konsultant)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca musi wykazać, że wykonał co najmniej jedno opracowanie dokumentacji projektowej na budowę/przebudowę/remont budynku o kubaturze nie mniejszej niż 8 000 m3 oraz wykazać się doświadczeniem dotyczącym minimum jednej realizacji dokumentacji projektowej budowy, rozbudowy systemów alarmowych tj. Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN), Alarmu Pożaru (SAP);
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wykonawca zobowiązany jest posiadać kancelarię tajną lub pomieszczenia umożliwiające prowadzenie prac z niejawną dokumentacją. W celu wykazania spełnienia ww. warunku, Wykonawca załączy do oferty stosowne oświadczenie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. informacje ogólne o Wykonawcy - Formularz Nr 1 SIWZ; 2. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (oryginał podpisany przez Wykonawcę) - Formularz Nr 2 SIWZ; 3. propozycje ewentualnego podzlecenia elementów usług - Formularz nr 6 oraz 6a SIWZ (oryginał podpisany przez Wykonawcę); 7. wycena elementów dokumentacji projektowej - Formularz nr 7 SIWZ; 8. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (oryginał podpisany przez Wykonawcę) - Formularz Nr 2a SIWZ; 9 informację o przynależności do grupy kapitałowej (oryginał podpisany przez Wykonawcę) - Formularz Nr 10 SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w zakresie: 1) Terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku: a) przedłużenia, określonych w Kodeksie postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r. poz. 267) oraz w przepisach szczegółowych, terminów do uzyskania opinii i decyzji administracyjnych, pod warunkiem, że przedłużenie terminów nie jest zawinione przez Wykonawcę, b) przedłużenia czasu niezbędnego do uzyskania uzgodnień wskazanych w § 2 ust. 2, c) wystąpienia konieczności dokonania dodatkowych uzgodnień w trakcie realizacji przedmiotu umowy, d) gdy po zawarciu umowy, nastąpi zmiana przepisów mających bezpośredni wpływ na przedmiot umowy, e) gdy wystąpią zdarzenia losowe w odniesieniu do osób realizujących opracowania przedprojektowe, f) wydłużenia procedury o udzielenie zamówienia publicznego (spowodowanej m. in. przedłużeniem przez Zamawiającego terminu związania ofertą, wpłynięcia odwołania); 2) Wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku: a) zmiany obowiązujących przepisów prawa, a w szczególności przepisów prawa podatkowego, b) gdy po zawarciu umowy, nastąpi zmiana przepisów mających bezpośredni wpływ na przedmiot umowy. 2. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w formie aneksu. 3. Wykonawca zobowiązuje się do informowania Zamawiającego o zmianie formy prowadzonej działalności oraz zmianie adresu siedziby firmy i zamieszkania jej właściciela, pod rygorem uznania korespondencji kierowanej na ostatni podany przez Wykonawcę adres za doręczony. Powyższe zobowiązanie dotyczy okresu obowiązywania umowy, rękojmi gwarancji oraz nie zakończonych rozliczeń wynikających z umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rziwroclaw.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław, pok. 27.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław, kancelaria - pok. 101.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.