Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-30
Szczecin: Usługa polegająca na naprawie i konserwacji aparatów powietrznych nadciśnieniowych i masek do aparatów.
Numer ogłoszenia: 217148 - 2014; data zamieszczenia: 30.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4512000, 4512026, faks 91 4512024, 4512029, 4512434.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rziszczecin.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna MON.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa polegająca na naprawie i konserwacji aparatów powietrznych nadciśnieniowych i masek do aparatów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na naprawie i konserwacji aparatów powietrznych nadciśnieniowych i masek do aparatów. 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: -Część I : Naprawa i konserwacja aparatów powietrznych nadciśnieniowych FENZY X-PRO, -Część II : Naprawa i konserwacja aparatów powietrznych nadciśnieniowych BD-96 COMPACT oraz masek do aparatów powietrznych AUER ULTRA ELITE PS. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach: -Zał. nr 4.1 do SIWZ- zestawienie przedmiotu zamówienia/specyfikacja techniczna - część I -Zał. nr 4.2 do SIWZ- zestawienie przedmiotu zamówienia/specyfikacja techniczna - część II 4.Odbioru przedmiotu zamówienia w celu wykonania naprawy Wykonawca dokona w RZI Szczecin przy ul. Ostrawickiej 16 w Szczecinie. 5.Termin odbioru przedmiotu zamówienia Wykonawca ustali z przedstawicielem Zamawiającego - Panem Jarosławem Konopackim - nr tel. (91) 451-51-81. 6.Odbioru przedmiotu zamówienia po wykonaniu usługi w imieniu Zamawiającego dokona w swojej siedzibie Pan Jarosław Konopacki, dokonując spisania protokołu odbioru, który będzie podstawą wystawienia faktury. 7.Wykonawca zobowiązany jest dokonać wpisu w książkach paszportowych aparatów powietrznych i książkach przeglądów masek..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.10.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium dla części I zamówienia Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1 000,00 PLN dla części II zamówienia
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie pozwalającym na realizację zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnieniem warunku będzie posiadanie wiedzy i doświadczenia pozwalające na realizację zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnieniem warunku będzie dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym pozwalającym na wykonanie zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnieniem warunku będzie dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponowanie minimum 1 osobą zdolną do wykonania naprawy głównej aparatów powietrznych i masek do aparatów powietrznych, które będą uczestniczyć w wykonywaniu usług, posiadających odpowiednie i aktualne uprawnienia do wykonywania napraw aparatów powietrznych i masek do aparatów powietrznych określonego typu, zgodnie z wymaganiami podanymi w instrukcji fabrycznej producentów poniższych urządzeń: Cześć I - aparaty powietrzne nadciśnieniowe FENZY X-PRO; Cześć II - aparaty powietrzne nadciśnieniowych BD-96 COMPACT oraz maski do aparatów powietrznych AUER ULTRA ELITE PS
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz cenowy dla części I, II.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. W przypadku wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: a)siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze szczegółowym opisem, b)zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego), c)zmiany danych teleadresowych, d)rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy, e)zmiana limitu finansowego w danym roku budżetowym.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rziszczecin.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Szczecinie - pok. nr 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Informacja na temat ZNWU: Zamawiający nie żąda wniesienia Zabezpieczenia Należytego Wykonania Umowy ..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Naprawa i konserwacja aparatów powietrznych nadciśnieniowych FENZY X- PRO,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia: Część I : Naprawa i konserwacja aparatów powietrznych nadciśnieniowych FENZY X- PRO. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 4.1 do SIWZ- zestawienie przedmiotu zamówienia/specyfikacja techniczna - część I.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Naprawa i konserwacja aparatów powietrznych nadciśnieniowych BD-96 COMPACT oraz masek do aparatów powietrznych AUER ULTRA ELITE PS..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia: Część II : Naprawa i konserwacja aparatów powietrznych nadciśnieniowych BD-96 COMPACT oraz masek do aparatów powietrznych AUER ULTRA ELITE PS. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 4/2 do SIWZ- zestawienie przedmiotu zamówienia/specyfikacja techniczna - część II.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Wymiana systemu odbojowego na nabrzeżu niskim na Falochronie Wschodnim (osłonowym) w Świnoujściu
- Usługa wycinki i pielęgnacji drzew na terenie ośrodków wypoczynkowych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie mieszczących się w Dziwnowie i Łukęcinie
- Wykonanie remontu dachu budynku przy ul. Kanałowej 27 w Szczecinie
- Świadczenie usług w zakresie zabezpieczenia obsługi medycznej dla funkcjonariuszy Policji garnizonu zachodniopomorskiego
- Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych dla USK-2 w Szczecinie.
- Remont holu na parterze w obiekcie dydaktycznym Politechniki Morskiej w Szczecinie przy ul. Henryka Pobożnego 11 w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.