eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstantynów Łódzki › Zimowe utrzymanie dróg miejskich i powiatowych w granicach administracyjnych Konstantynowa Łódzkiego w sezonie 2014/2015

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-14

Konstantynów Łódzki: Zimowe utrzymanie dróg miejskich i powiatowych w granicach administracyjnych Konstantynowa Łódzkiego w sezonie 2014/2015
Numer ogłoszenia: 216995 - 2014; data zamieszczenia: 14.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Zgierska 2, 95-050 Konstantynów Łódzki, woj. łódzkie, tel. 042 2111173, faks 042 2111168.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.konstantynow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg miejskich i powiatowych w granicach administracyjnych Konstantynowa Łódzkiego w sezonie 2014/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowią usługi zimowego utrzymania chodników, skwerów i dróg, miejskich i powiatowych, w granicach gminy Konstantynów Łódzki w sezonie 2014/2015.Zamówienie obejmuje obowiązek obserwacji nawierzchni w celu niezwłocznego usuwania śliskości. Wyjazd w celu zwalczania śliskości zimowej i odśnieżania nastąpi po konsultacji z Zamawiającym. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a) Akcja zimowego utrzymania rozpoczynana będzie na wyraźne polecenie wydane przez osobę odpowiedzialną za zimowe utrzymanie dróg, wyznaczoną przez Zamawiającego. Wykonawca bez wyraźnego polecenie nie może rozpocząć akcji zimowego utrzymania dróg/chodników. b) Osoba ta każdorazowo wyznaczać będzie Wykonawcy zakres wykonywania robót to znaczy, że każdorazowo przed rozpoczęciem akcji zostanie wydane polecenie Wykonawcy, jakie drogi i ulice należy odśnieżyć lub posypać, oraz jakie drogi i ulice należy odśnieżać lub posypywać w pierwszej kolejności. Realizacja zamówienia została przewidziana w 2 częściach opisanych w rozdziale IV SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną z części lub obydwie.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających do 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium: w zakresie części 1 zamówienia, wadium w wysokości 1 000,00 zł. (słownie: jeden tysiąc złotych); w zakresie części 2 zamówienia, wadium w wysokości 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych). Jeżeli Wykonawca składa ofertę na obydwie części, winien wnieść wadium na każdą z części oddzielnie. 2. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wadium (w każdej z dopuszczalnych form) może być wniesione przez jednego, kilku lub wszystkich Wykonawców, pod warunkiem, iż łączna wysokość wniesionego wadium odpowiadać będzie wymaganej w całości kwocie. W takim przypadku wnosząc wadium należy wskazać w imieniu kogo i tytułem jakiego postępowania wadium jest wnoszone. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r Nr 42, poz. 275 ze zmianami). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Aleksandrowie Łódzkim 05 8780 0007 0000 0316 1000 0005 5. Wadium zarówno w formie pieniężnej jak i w innej formie musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w rozdziale XIV SIWZ. 6. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Tym samym zlecenie dokonania przelewu przez Wykonawcę w dniu składania ofert lub dniu poprzedzającym może okazać się zbyt późne. 7. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniężna oryginał dowodu ich wniesienia należy złożyć z ofertą w osobnej koszulce (nie należy wpinać trwale do oferty). Kserokopię dowodu wniesienia wadium w formie pieniężnej (potwierdzenie dokonania przelewu) należy natomiast trwale wpiąć do oferty. 8. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, poręczenia z ich treści musi jednoznacznie wynikać: nazwa zlecającego, beneficjenta gwarancji, gwaranta wraz z adresami ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; kwota gwarancji; termin ważności gwarancji, bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 9. Kserokopie dowodu wniesienia wadium np. dowód przelania wadium na konto Zamawiającego, czy kserokopie gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej należy złożyć wraz z ofertą. Kserokopia ta winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 10. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca przedkłada oświadczenie (wzór załącznik nr 2 SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, w zakresie części 1 zamówienia: że zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 usługi, których zakres rzeczowy obejmował wykonanie prac w zakresie zimowego utrzymania dróg lub chodników w Wykazie wykonanych głównych usług (wzór załącznik nr 4 SIWZ). Do Wykazu usług głównych Wykonawca winien dołączyć dowody* określające czy wskazane usługi zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są: dokumenty wskazane w § 1 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane oraz inne dokumenty zgodnie z §9 ust.2 tego Rozporządzenia. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, w zakresie części 2 zamówienia: że zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 usługi, których zakres rzeczowy obejmował wykonanie prac w zakresie zimowego utrzymania dróg w Wykazie wykonanych głównych usług (wzór załącznik nr 4 SIWZ). Do Wykazu usług głównych Wykonawca winien dołączyć dowody* określające czy wskazane usługi zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są: dokumenty wskazane w § 1 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane oraz inne dokumenty zgodnie z §9 ust.2 tego Rozporządzenia. W sytuacji, gdy Wykonawca składa ofertę na obydwie części, warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże realizacją dwu (2) usług, których zakres rzeczowy obejmował zimowe utrzymania dróg i zimowe utrzymanie chodników. *Dowodami, o których mowa są poświadczenia wystawione przez podmiot, na rzecz którego były wykonane usługi a w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej, składa swoje oświadczenie świadczące o wykonaniu usług. W sytuacji, gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz, którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania ww. dowodów. Ocena spełnienia przez Wykonawcę powyższych warunków będzie dokonywana metodą: spełnia-nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi i wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował: 1. sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia wg niżej wskazanych wymagań, proporcjonalnie do części 1 i 2 zamówienia: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, w zakresie części 1 zamówienia: 1 szt. ciągnik z nakładanym pługiem, 1 szt. ciągnik z przyczepą do posypywania chodników, 1 szt. pojazd do odśnieżania i posypywania o dopuszczalnej masie całkowitej 1,5 t. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, w zakresie części 2 zamówienia: 2 szt. pługo-piaskarek, 1 szt. równiarka, 2 szt. ciągniki z nakładanymi pługami, który na czas realizacji zamówienia będzie skierowany wyłącznie do realizacji tego zamówienia. Ocena spełnienia przez Wykonawcę powyższych warunków będzie dokonywana metodą: spełnia-nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi i wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował:osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym, co najmniej 1 osobą pełniącą funkcję Koordynatora prac. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę dysponowania wymaganym sprzętem w zakresie danej części zmówienia oraz osobą koordynatora prac (załączniki Nr 5 i 6 SIWZ) wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Ocena spełnienia przez Wykonawcę powyższych warunków będzie dokonywana metodą: spełnia-nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór załącznik nr 2 SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do reprezentacji w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany umowy pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej w zakresie dopuszczonym przez ustawę Prawo zamówień publicznych. 2. Jeżeli warunki atmosferyczne spowodują wyczerpanie środków finansowych przeznaczonych na realizację umowy przed terminem określonym w § 3 a będzie konieczność dalszego wykonywania czynności objętych niniejszą umową strony zawrą odrębną umowę, w oparciu o ceny jednostkowe wskazane w § 7. 3. Zamawiający dopuszcza przedłużenie terminu realizacji zamówienia określonego w § 3 jednak nie dłużej niż do 30 kwietnia 2015 r., jednocześnie zwiększając wynagrodzenie Wykonawcy określone w §7, jeżeli warunki atmosferyczne zmuszą Zamawiającego do prowadzenia zimowego utrzymania chodników po tym terminie. 4. Zastrzega się możliwość zmiany ilości zamawianych prac w poszczególnych kategoriach ujętych w kosztorysie ofertowym w zależności od panujących warunków atmosferycznych w ramach umowy. 5. Zmiana klasyfikacji budżetowej nie wymaga zmiany niniejszej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.konstantynow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska 2, 95-050 Konstantynów Łódzki pok.03.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2014 godzina 11:30, miejsce: Gmina Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska 2, 95-050 Konstantynów Łódzki kancelaria - parter Urzędu, pokój 06.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie chodników.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Na usługobiorcy ciąży obowiązek stałej obserwacji nawierzchni chodników w celu niezwłocznego usuwania śliskości. Wyjazd w celu zwalczania śliskości zimowej i odśnieżania chodników, skwerów nastąpi po konsultacji z Zamawiającym. Czas reakcji określa się maksymalnie na 1 godzinę od wydania dyspozycji do wyjazdu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Na usługobiorcy ciąży obowiązek stałej obserwacji nawierzchni dr w celu niezwłocznego usuwania śliskości. Wyjazd w celu zwalczania śliskości zimowej i odśnieżania dróg, jezdni nastąpi po konsultacji z Zamawiającym. Czas reakcji określa się maksymalnie na 1 godzinę od wydania dyspozycji do wyjazdu. Drogi powiatowe: Pierwsza Kolejność Zimowego Utrzymania ul. Zgierska długość 1,3 km - powierzchnia 6 500 m2 ul. Kolejowa długość 1,0 km - powierzchnia 8 800 m2 ul. 1 Maja długość 1,0 km - powierzchnia 8 500 m2 Razem: długość 3,3 km - powierzchnia 23 800 m2 Druga Kolejność Zimowego Utrzymania ul. Klonowa długość 1,2 km - powierzchnia 6 325 m2 ul. Niesięcin długość 4,2 km - powierzchnia 20 500 m2 Razem: długość 5,4 km - powierzchnia 26 825 m2 OGÓŁEM: I i II kolejność długość 8,7 km - powierzchnia 50 625 m2 Drogi gminne: Pierwsza Kolejność Zimowego Utrzymania Drogi o nawierzchni asfaltowej i utwardzonej długość 30,1 km - powierzchnia 172 560 m2 Druga Kolejność Zimowego Utrzymania Drogi o nawierzchni nieutwardzonej długość 52,4 km - powierzchnia 235 020 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.