eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morąg › Zaprojektowanie i wykonanie placu zabaw na terenie Szkoły Podstawowej Nr 4 w Morągu przy ul. Krzywej 2 w ramach programu Radosna Szkoła

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-11

Morąg: Zaprojektowanie i wykonanie placu zabaw na terenie Szkoły Podstawowej Nr 4 w Morągu przy ul. Krzywej 2 w ramach programu Radosna Szkoła
Numer ogłoszenia: 216989 - 2012; data zamieszczenia: 11.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 193403 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Morągu, ul. 11 Listopada 9, 14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7572231, faks 089 7572120.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie placu zabaw na terenie Szkoły Podstawowej Nr 4 w Morągu przy ul. Krzywej 2 w ramach programu Radosna Szkoła.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Zaprojektowanie i wykonanie placu zabaw na terenie Szkoły Podstawowej Nr 4 w Morągu przy ul. Krzywej 2 w ramach programu Radosna Szkoła. Plac zabaw położony będzie na działce o nr ewid.2-855/5; 2-855/8 przy ulicy Krzywej 2 i leży w strefie ochrony konserwatorskiej oraz jest objęty ochroną konserwatorską. 1)Zagospodarowanie przewiduje zorganizowanie placu zabaw na terenie o powierzchni około 500 m2 (duży plac zabaw). Plac zabaw powinien zostać wyposażony w pojedyncze elementy sprzętu rekreacyjnego lub zestawy sprzętu rekreacyjnego, pozwalające na prowadzenie z dziećmi różnych form zajęć ruchowych. 2)Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania akceptacji Zamawiającego dla koncepcji projektu wraz z opisem wyposażenia. Sprzęt rekreacyjny powinien posiadać co najmniej pięcioletni okres gwarancji, powinien być wykonany z bezpiecznych i trwa łych materiałów, powinien być zgodny z Polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie oraz z warunkami bezpieczeństwa określonymi w szczególności w przepisach o ogólnym bezpieczeństwie produktów oraz przepisach w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach. 3)Sposób zagospodarowania terenu szkolnego placu zabaw powinien uwzględniać w szczególności pokrycie powierzchni szkolnego plac u zabaw: nawierzchnią, na której zostanie zainstalowany sprzęt rekreacyjny, amortyzującej upadek dziecka zgodnie z Polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie, piankową albo gumową, w kolorze pomarańczowym w odcieniu zbliżonym do PANTONE:152 C, RAL: 2011 - Tieforange zgodną z Polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie , nawierzchnią syntetyczną typu tartan lub inną nawierzchnią syntetyczną, w kolorze niebieskim w odcieniu zbliżonym do PANTONE: 540 C, RAL: 5003 - Saphirblau, zgodną z Polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie , oraz naturalną zielenią przy czym: nawierzchnia, na której zostanie zainstalowany sprzęt rekreacyjny powinna wynosić około 240 m2, około 50 m2 powinno być pokryte nawierzchnią syntetyczną typu tartan lub inną nawierzchnią syntetyczną, a około 210 m2 powierzchni powinno być pokryte naturalną zielenią. Należy uwzględnić wykonanie i zainstalowanie na terenie placu zabaw tablicy zawierającej regulamin określający zasady i warunki korzystania z placu zabaw oraz napis o treści: Szkolny plac zabaw wyposażony w ramach programu rządowego RADOSNA SZKOŁA. 4)Projekt powinien być wykonany zgodnie z wytycznymi zawartymi w Załączniku do uchwały nr 153/2010 Rady Ministrów z dnia 4 października 2010 roku - Rządowy program wspierania w latach 2009-2014 organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia - Radosna szkoła, Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 lipca 2009 roku w sprawie form i zakresu finansowego wspierania organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I -III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia (Dz. U. Nr 110, poz. 915 z późn. zm.). Wykonawca wykona przedmiot umowy zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. Z 2006r Nr 156, poz.1118, ze zm.). Dokumentację należy opracować zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004., w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm.) i Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r., w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. Nr 130 poz. 1389). 5)Inne wymagania: 1)bezpieczna nawierzchnia układana tylko w systemie puzzle, 2)na zamontowanych urządzeniach należy oznaczyć w sposób trwały poziom 0 oraz umieścić trwałe tabliczki znamionowe zawierające w szczególności nazwę producenta, normę PN, nazwę urządzenia; 3)oświadczenie wykonawcy, że nawierzchnia bezpieczna położona na placu zabaw została wykonana zgodnie z technologią i na warunkach określonych w załączonym certyfikacie (np. grubość, gęstość i inne właściwości, a także sposób w jaki została ułożona) jak i na podstawie parametrów umieszczonych w sprawozdaniu z badań laboratoryjnych dotyczących załączonego certyfikatu. 4)urządzenia do placu zabaw muszą spełniać następujące wymogi: - podstawowe surowce użyte do wykonania zabawek: drewno klejone wzdłużnie min. 4-warstowe, stal ocynkowana ogniowo, malowana farbami akrylowymi, stal nierdzewna, - złącza konstrukcji trwale odporne na częste luzowanie się (specjalna konstrukcja śrub i zabezpieczeń), 5) tablica zawierająca treść regulaminu powinna być wykonana z blachy, słupki o dostatecznej grubości uniemożliwiające w prosty sposób jej wygięcie. 6)CPV: 71220000-6 Usługi projektowania architektonicznego, 43325000-7 Wyposażenie parków i placów zabaw, 45112723-9 Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw. 7)W celu zdobycia niezbędnych informacji do przygotowania oferty, Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia. 8)Załatwienie wszystkich formalności i pokrycie wszelkich kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy robót. 9)Ponadto Wykonawca w ramach ceny ryczałtowej zapewnia również: organizację i zabezpieczenie placu robót, uporządkowanie terenu po wykonanych pracach, naprawę na własny koszt wszelkich szkód powstałych w wyniku jego prac lub prac Podwykonawcy. 10)Szczegółowy zakres zadania będący przedmiotem zamówienia został zawarty w programie funkcjonalno - użytkowym, stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. 2.Wykonawca zobowiązany jest: 1)do szczegółowego pomiaru terenu przeznaczonego na plac zabaw przed przystąpieniem do przygotowania dokumentacji, 2)do dokonania, w uzgodnieniu z dyrektorem Szkoły Podstawowej Nr 4 w Morągu, doboru urządzeń z rodzajów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia i ich rozmieszczenia na szkolnym placu zabaw z zachowaniem m.in. wysokości swobodnego upadku, stref bezpieczeństwa, wyboru odpowiedniej nawierzchni oraz spełniania przez urządzenia norm wymaganych przez Ministerstwo Edukacji Narodowej, 3)wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami w tym zakresie, przy zachowaniu należytej staranności, 4)do właściwego zabezpieczenia robót, zapewnienia bezpieczeństwa ruchu, oznakowania oraz ponosi odpowiedzialność za ewentualne szkody wyrządzone osobom trzecim z tego tytułu, oraz za powstałe wypadki z tytułu niezachowania warunków bezpieczeństwa i higieny pracy. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi odbywać się zgodnie z przepisami BHP, PPOŻ, sanitarnymi, ochrony środowiska, 5)ponieść wszelkie koszty wynikłe ze: a)szkód i następstw nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników wykonawcy i osób trzecich przebywających w zasięgu prowadzenia robót, b)zniszczeń oraz innych zdarzeń losowych w odniesieniu do robót, obiektów, materiałów, sprzętu i innego mienia ruchomego związanego z prowadzeniem robót, c)zniszczeń własności prywatnej spowodowanej działaniem lub niedopatrzeniem Wykonawcy, 6)wykonać przedmiot umowy zgodnie z przepisami BHP, PPOŻ, sanitarnymi, ochrony środowiska, 7)wykonać projekt budowlany w sposób pozwalający na zrealizowanie zadania inwestycyjnego w zakresie wynikającym z programu funkcjonalno - użytkowego. 8)do wykonania przedmiotu zamówienia zastosować urządzenia nowe, dopuszczone do stosowania na terenie RP oraz spełniać warunki określone w odrębnych przepisach. 3.Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z przepisami prawnymi: a)ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2010r., Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.), b)ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, z późn. zm.), c)Kodeks Cywilny i ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759z późn. zm.) 71.22.00.00-6, 43.32.50.00-7, 45.11.27.23-9..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6, 43.32.50.00-7, 45.11.27.23-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NOVUM Wyposażenie Placów Zabaw Sławomir Chmieliński, Grom 36, 12-130 Pasym, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 180210,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 183791,93

  • Oferta z najniższą ceną: 183791,93 / Oferta z najwyższą ceną: 183791,93

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.