eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Obsługa bankowa dla Politechniki Koszalińskiej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-30

Koszalin: Obsługa bankowa dla Politechniki Koszalińskiej
Numer ogłoszenia: 21682 - 2015; data zamieszczenia: 30.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Koszalińska , ul. Śniadeckich 2, 75-453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, faks (094) 34-78-636.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tu.koszalin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa dla Politechniki Koszalińskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa Politechniki Koszalińskiej w zakresie określonym w SIWZ oraz Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. A. Zamówienie obejmuje: 1. Prowadzenie rachunków złotowych i dewizowych 2. Realizowanie rozliczeń i płatności w obrocie krajowym, zagranicznym 3. Przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówkowych 4. Udzielanie kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym 5. Wydanie karty visa business gold - obciążeniowej 6. Uznanie i obciążanie rachunków bankowych w dniu operacji 7. Oprocentowanie środków na wszystkich prowadzonych rachunkach 8. Automatyczne zakładanie lokat jednodniowych dla środków na wszystkich prowadzonych rachunkach złotowych 9. Świadczenie usług telefonicznego zakładania lokat terminowych 10. Sporządzanie wyciągów bankowych dla poszczególnych rachunków bankowych z ustaleniem salda na każdy dzień roboczy 11. Przekazywanie wyciągów bankowych nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od daty sporządzenia w formie elektronicznej. 12. Świadczenie usług w Systemie Płatności Masowych: a) uznawanie rachunku podstawowego kwotą wpłat dokonywanych w danym dniu przez studentów b) zastosowanie identyfikatora studenta w numerze rachunku bankowego w połączeniu ze standardem NRB/IBAN c) dostarczenie w systemie home-banking zapisu dokumentów papierowych w postaci elektronicznej pliku tekstowego w formacie Elixir w celu zidentyfikowania danej płatności w dniu uznania rachunku Politechniki Wykonawca zapewni możliwość korzystania nieodpłatnie z zewnętrznego programu do naliczania sum kontrolnych oraz z innych narzędzi wspomagających system płatności masowych. Zamawiający wymaga, aby Przedmiot zamówienia współpracował z aktualnie eksploatowanymi systemami informatycznymi Zamawiającego tj. HMS, USOS. Przedmiot zamówienia musi przyjmować paczki przelewów w formacie ELIXIR i generować raporty z dokonanych transakcji dziennych w formacie MT940. Zamawiający wymaga aby format plików raportów dziennych Przedmiotu zamówienia był dostosowany do systemów informatycznych Zamawiającego (import). 13. Udostępnienie usług home-banking poprzez instalację systemu bankowości elektronicznej. Wszystkie moduły i funkcje oferowanego systemu typu Home-banking muszą działać na komputerach o parametrach: Procesor: Klasy Intel Pentium 4; 2,4 GHz, Pamięć Ram: 512 MB System operacyjny: Windows XP HE SP3, Windows 7 HE, Windows 8 oraz Windows 8.1 Przeglądarka Internetowa: Mozilla Firefox 31, Google Chrome 36 Nie dopuszczalna jest sytuacja w której system Home-banking współpracuje jedynie z przeglądarką Internet Explorer. Oferent zobowiązany jest także do zagwarantowania poprawnego działania aplikacji ,a co za tym idzie niedopuszczalne jest wymaganie od zamawiającego zmiany posiadanej infrastruktury w okresie obowiązywania umowy. W wypadku awarii systemu czas reakcji na usunięcie awarii - do 6 godzin od chwili zgłoszenia. 14. Korzystanie z danych archiwalnych dotyczących operacji na rachunkach bankowych z systemu bankowości elektronicznej w okresie trwania umowy B. Warunki udzielania kredytu: 1. marża wyrażona w punktach procentowych nie może być większa niż 0,75 % (może mieć wartość ujemną) 2. oprocentowanie wg zmiennej stopy procentowej, opartej o WIBOR 3. prowizja od udzielonego kredytu nie może być wyższa niż 0,15 % 4. jako zabezpieczenie kredytu dopuszczalne są tylko następujące formy: - oświadczenie o dobrowolnym poddaniu się egzekucji - pełnomocnictwo do rachunku bankowego zamawiającego prowadzonego przez Wykonawcę - weksel IN BLANCO Koszty ustanowienia zabezpieczeń ponosi Wykonawca. 5. umowa kredytowa nie może zawierać zapisów obciążających Zamawiającego dodatkowymi kosztami, prowizjami i opłatami od kredytu 6. w przypadku kredytu odnawialnego Zamawiający będzie przekazywał na rachunek bankowy Wykonawcy w okresie trwania umowy środki do wysokości nie przekraczającej wysokości udzielonego kredytu C. Wykonawca zobowiązany jest do instalacji, serwisu i ponoszenia kosztów eksploatacji bankomatu, który będzie zainstalowany w budynku Politechniki Koszalińskiej przy ul. Śniadeckich 2, miejscu wskazanym przez zamawiającego. Dostępność bankomatu 24 godziny. Zamawiający określa warunki serwisu bankomatu: - czas reakcji na usunięcie awarii bankomatu - do 6 godzin od chwili zgłoszenia w przypadku drobnych awarii i 48 godzin w przypadku konieczności wezwania serwisu z poza Koszalina. Po upływie tego terminu, zamawiający będzie miał prawo naliczyć kary w wysokości 500,00 zł za każdą rozpoczętą dobę. D. Zamawiający dopuszcza możliwość prezentacji programu bankowości elektronicznej przez Wykonawców w siedzibie zamawiającego po terminie otwarcia ofert. Datę i godzinę prezentacji Zamawiający poda w zaproszeniu skierowanym do każdego wykonawcy, który złoży ważną ofertę. E. Umowa obsługi bankowej i umowy kredytowe nie mogą zawierać postanowień ograniczających prowadzenie działalności Zamawiającemu, a w szczególności nie mogą zawierać zapisów, które mówią, że Zamawiający za zgodą Wykonawcy będzie: - zaciągał zobowiązania finansowe - dokonywał inwestycji powyżej określonej kwoty - zbywał, wynajmował lub dysponował w inny sposób swoimi składnikami majątku - osiągał określone przez Wykonawcę wskaźniki finansowe UWAGA: Na podstawie art. 36a ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga osobistego wykonania kluczowych części zamówienia, tj. części zamówienia opisanych w punktach A i B. Wszystkie ceny i wartości winny być podane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności bankowej - zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2012 r., poz. 1376, z późn. zm., a w przypadku banków państwowych - stosowane rozporządzenie Rady Ministrów)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w zakresie spełniania tego warunku. Warunek zostanie uznany, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w zakresie spełniania tego warunku. Warunek zostanie uznany, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w zakresie spełniania tego warunku. Warunek zostanie uznany, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w zakresie spełniania tego warunku. Warunek zostanie uznany, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziałach III.4) oraz III.5) niniejszego ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 2. Jeżeli inne podmioty, o których mowa w rozdziale IV pkt 2.1) SIWZ będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający wymaga przedłożenia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia, o którym mowa w rozdziale V pkt. 2a) SIWZ (Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - Załącznik nr 3 do SIWZ). 3. Pozostałe dokumenty wymienione w rozdziale X.5 SIWZ: - Formularz ofertowy zawierający oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wypełniony i podpisany druk stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ, - Formularz cenowy - wypełniony i podpisany druk stanowiący Załącznik Nr 2 i 2A do SIWZ, - Projekt umowy zgodny z warunkami określonymi w SIWZ i Istotnymi warunkami umowy - Załącznik nr 5. - Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozdziale X.5 SIWZ wg formuły spełnia - nie spełnia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Oprocentowanie rachunków i lokat overnight - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.tu.koszalin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Koszalińska, Sekcja Zamówień Publicznych pok. 419A, ul. Śniadeckich 2, 75-453 Koszalin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2015 godzina 10:45, miejsce: Politechnika Koszalińska, Kancelaria Uczelni, ul. Śniadeckich 2, 75-453 Koszalin, godziny pracy: od poniedziałku do piątku od 7:30 do 15:30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W przypadku udzielenia zamówienia konsorcjum (tzn. wykonawcy określonemu w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp) lub innym wykonawcom składającym ofertę wspólną - zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.