eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leśna › ADAPTACJA POMIESZCZEŃ W BUDYNKU PRZY UL. ŚWIERCZEWSKIEGO 42 W LEŚNEJ Z PRZEZNACZENIEM NA ORGANIZACJĘ I FUNKCJONOWANIE ŻŁOBKA

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2014-06-27

Leśna: ADAPTACJA POMIESZCZEŃ W BUDYNKU PRZY UL. ŚWIERCZEWSKIEGO 42 W LEŚNEJ Z PRZEZNACZENIEM NA ORGANIZACJĘ I FUNKCJONOWANIE ŻŁOBKA
Numer ogłoszenia: 216770 - 2014; data zamieszczenia: 27.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Leśna , Rynek 19, 59-820 Leśna, woj. dolnośląskie, tel. 075 7211239, faks 075 7242368.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ADAPTACJA POMIESZCZEŃ W BUDYNKU PRZY UL. ŚWIERCZEWSKIEGO 42 W LEŚNEJ Z PRZEZNACZENIEM NA ORGANIZACJĘ I FUNKCJONOWANIE ŻŁOBKA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest remont oraz przebudowa budynku zlokalizowanego przy ul. Świerczewskiego 42 w Leśnej, na działce nr 837/2- obręb Leśna. Budynek jest ujęty w spisie zabytków Dolnośląskiego Konserwatora Zabytków. Na parterze należy wykonać następujący zakres prac: - SALE ŻŁOBKA 1. Wymiana istniejącej posadzki na wykładzinę homogeniczną akustyczną po uprzednio przygotowanym podłożu. 2. Wykonanie gładzi na ścianach na uprzednio przygotowanym podłożu. 3. Wykonanie przebicia w ścianie konstrukcyjnej wraz z przesklepieniem otworu. 4. Wydzielenie łazienki. 5. Wykonanie wentylacji. 6. Renowacja części drzwi (skrzydeł i ościeżnic) oraz wymiana drzwi wskazanych na rysunkach. - ŁAZIENKA DZIECI ŻŁOBKOWYCH 1. Malowanie ścian i sufitów farbą silikonową, kolorystyka do uzgodnienia z Inwestorem na uprzednio przygotowanym podłożu. Do wysokości min. 2,0m wykonanie okładziny ścian z płytek ceramicznych w kolorze uzgodnionym z Inwestorem. 2. Wygrodzenie kabiny z laminatu 3. Wykonanie posadzki płytek ceramicznych. 4. Wykonanie drzwi do łazienki zgodnie z zestawieniem stolarki. 5. Wykonanie wentylacji. - WERANDA 1. Demontaż balustrady. 2. Rozbiórka części wspornikowej stropu a w miejscu otworu wykonanie stropu żelbetowego. 3. Ułożenie wykładziny homogenicznej akustycznej z wywinięciem na cokoły (kolory i wzór ułożenia do uzgodnienia z Inwestorem) na uprzednio przygotowanym podłożu. 4. Rozbiórka do podciągów stalowo-ceramicznych ścian osłonowych werandy nad oknami 5. Oczyszczenie i odrestaurowanie kolumn. 6. Wykonanie tynków na ścianach i suficie na uprzednio przygotowanym podłożu a następnie wykonanie malowania farbą silikonową, kolorystyka do uzgodnienia z Inwestorem. 7. Demontaż starych okien i wykonanie nowych okien pcv z parapetami wewnętrznymi zgodnie z zestawieniem stolarki. 8. Wymiana drzwi zewnętrznych zgodnie z zestawieniem stolarki. - TARAS NAD WERANDĄ 1. Skucie płytek i podłoża na tarasie. 2. Wykonanie nowej posadzki cementowej z zaprawy wodoszczelnej. Na zagruntowanej posadzce ułożenie pokrycia z papy podkładowej i nawierzchniowej wraz z obróbkami ściany i okapu. SZATNIA/WÓZKOWNIA 1. Wymiana Istniejącej wykładziny na wykładzinę homogeniczną akustyczną z wywinięciem na cokół (kolory i wzór ułożenia do uzgodnienia z Inwestorem) na u przednio przygotowanym podłożu. 2. Usunięcie lamperii, uzupełnienie tynków. 3. Malowanie ścian i sufitów po uprzednim przygotowaniu podłoża farbą silikonową, kolorystyka do uzgodnienia z Inwestorem. 4. Wykonanie wentylacji. 5. Usunięcie farby olejnej ze skrzydeł i ościeżnic drzwi a następnie polakierowanie ich lakobejcą. - KORYTARZ 1. Usunięcie lamperii z tworzywa i uzupełnienie tynków. 2. Malowanie ścian i sufitów po uprzednim przygotowaniu podłoża farbą silikonową, kolorystyka do uzgodnienia z Inwestorem. 3. Montaż szafy porządkowej podłączonej do kanalizacji sanitarnej i wody. - ISTNIEJĄCA ŁAZIENKA 1. Wygrodzenie kabiny dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach 2. Demontaż przepierzenia wskazanego na rysunku i wykonanie nowych 2szt. 3. Przy urządzeniach dla osób niepełnosprawnych montaż poręczy kątowej 80cm oraz poręczy 60cm uchylnej. 4. Wykonanie wentylacji Na poddaszu należy wykonać następujący zakres prac: - POMIESZCZENIE DLA PRACOWNIKÓW ŻŁOBKA 1. Wymiana istniejącej wykładziny na wykładzinę homogeniczną z wywinięciem na cokół (kolory i wzór ułożenia do uzgodnienia z Inwestorem) na u przednio przygotowanym podłożu. 2. Wykonanie podłogi w wydzielonej łazience. 3. Wykonanie posadzki z płytek ceramicznych w wydzielonej łazience na uprzednio przygotowanym podłożu. 4. Usunięcie lamperii, uzupełnienie tynków, ułożenie gładzi gipsowej. 5. Demontaż drewnianej otynkowanej podsufitki ze stropu i skosów. 6. Obudowa stropu, skosów, belek słupów i mieczy. 7. Malowanie ścian i sufitów po uprzednim przygotowaniu podłoża farbą silikonową, kolorystyka do uzgodnienia z Inwestorem. 8. Wydzielenie łazienki ścianami gr. 10cm z płyt gki na stelażu stalowym. 9. Wykonanie okładziny ścian z płytek ceramicznych w kolorze uzgodnionym z Inwestorem na pełną wysokość ścian. 10. Oczyszczenie istniejących okien drewnianych i parapetów ze starej farby, poszpachlowanie, zakonserwowanie i pomalowanie. Uzupełnienie okitowania i szklenia okien. 11.Usunięcie farby olejnej i polakierowanie lakierobejcą drzwi do pomieszczenia. 12. Wykonanie wentylacji. - KORYTARZ 1. Wymiana Istniejącej wykładziny na wykładzinę homogeniczną z wywinięciem na cokół (kolory i wzór ułożenia do uzgodnienia z Inwestorem) na uprzednio przygotowanym podłożu. 2.Usunięcie lamperii z farby olejnej, uzupełnienie tynków. 3. Oczyszczenie, poszpachlowanie, zagruntowanie i pomalowanie farbą silikonową ścian i sufitów, kolorystyka do uzgodnienia z Inwestorem. 4. Ułożenie na stropie paroizolacji i wykonać izolacji z wełny mineralnej. 5. Wymiana dwóch wyłazów dachowych na korytarzu. 6. Zabudowanie jednego otworu drzwiowego pozostałe 3 szt. drzwi podlegają wymianie. Na wszystkich kondygnacjach należy wykonać: 1 Montaż dźwigu towarowego. 2. Wykonanie szyb dźwigu towarowego. - KLATKA SCHODOWA 1. Przebudowanie schodów drewnianych na schody żelbetowe. 2. Ułożenie na biegach i spocznikach wykładziny homogenicznej z wywinięciem na cokół oraz listwami systemowymi na noskach (kolory i wzór ułożenia do uzgodnienia z Inwestorem) na uprzednio przygotowanym podłożu. 3. Wydzielenie klatki schodowej od wszystkich kondygnacji ścianami gr. 12,5cm. 4. Usunięcie ze ścian lamperii z tworzywa, uzupełnienie tynków, wykonanie gładzi. Oczyszczenie ścian i sufitów, poszpachlowanie, zagruntowanie a następnie pomalowanie farbą silikonową, kolorystyka do uzgodnienia z Inwestorem. 5. Montaż drzwi. 6. Montaż urządzeń grawitacyjnych do odprowadzania dymu i ciepła. 7. Wykonanie platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych. - KORYTARZE Wykonanie instalacji przeciwpożarowej. - WSZYSTKIE POMIESZCZENIA Wykonanie oznakowania dróg ewakuacyjnych Wykonanie awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego na drogach ewakuacyjnych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Załącznik nr 1 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Załącznik nr 2 do SIWZ Dokumentacja projektowa Załącznik nr 3 do SIWZ Przedmiar robót.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o łącznej wartości do 20% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, jakie obejmuje zamówienie podstawowe.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych 45.44.22.00 - Nakładanie powłok antykorozyjnych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.26.23.00 - Betonowanie 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych )

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, w szczególności o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. wykonanie prac polegających na budowie, odbudowie, przebudowie, remoncie budynku o wartości nie mniejszej jak 250.000,00 zł brutto oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    oświadczenie o treści załącznika nr 5 do SIWZ

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy, dowód wpłaty wadium, zestawienie rzeczowo-finansowe

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 1. Zamawiający przewiduje zmianę postanowień umowy w przypadku: 1.1. ustawowej zmiany wysokości podatku VAT, 1.2. konieczności zmiany zakresu prac, wynikająca z wprowadzenia w dokumentacjach projektowych istotnych lub nieistotnych zmian w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, 1.3. konieczności wykonania prac wynikających ze zleceń organów administracji architektoniczno-budowlanej, np. nadzoru budowlanego, wydanych stosownie do ich właściwości, 1.4. konieczności wykonania robót zamiennych, nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, których wprowadzenie będzie konieczne dla wykonania całości robót i uzyskania założonego efektu użytkowego, 1.5. istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa, 1.6. zaistnienia uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 1.7. zmiany danych podmiotowych dotyczących Wykonawcy, lokalizacji siedziby Wykonawcy, 2. konieczności przedłużenia terminu umowy z powodu: a) działania Siły Wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności; które uniemożliwiają wykonanie robót budowlanych, b) z przyczyn zależnych od Zamawiającego, c) wystąpienia takich czynników atmosferycznych w czasie realizacji robót, które uniemożliwiają prawidłową realizację przedmiotu umowy. d) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. e) z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej - aneks do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:bip.umlesna.nv.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Leśnej, ul. Świerczewskiego 11B, I piętro pok. nr 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2014 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Leśnej, ul.Rynek 19, sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: finansowane w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 MALUCH - konkurs MALUCH - edycja 2014- moduł I.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.