eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłodzko › Wykonywanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie miasta Kłodzka

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-14

Kłodzko: Wykonywanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie miasta Kłodzka
Numer ogłoszenia: 216713 - 2014; data zamieszczenia: 14.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kłodzko , pl. Bolesława Chrobrego 1, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie, tel. 074/8654600, faks 074 8674062.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.klodzko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie miasta Kłodzka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu dróg gminnych na terenie miasta Kłodzka zgodnie z przyjętymi standardami w okresie od dnia zawarcia umowy do 30 kwietnia 2015 roku. Lokalizacja: wyznaczone drogi gminne Kłodzka (zał. nr 5 do SIWZ); Prace będące przedmiotem przetargu będą wykonywane w sposób gwarantujący osiągnięcie i utrzymanie właściwych standardów porządkowych i sanitarnych, spełnienie wymagań dotyczących ochrony środowiska, bezpieczeństwa i higieny pracy, oraz wymagań wynikających z innych obowiązujących przepisów. CHARAKTERYSTYKA TECHNICZNA USŁUGI. Wykonywanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie miasta Kłodzka. 1. Przez zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Kłodzka rozumnie się: 1) zabezpieczenie materiałów niezbędnych do likwidacji śliskości, 2) odśnieżanie poprzez odpłużanie jezdni przy zastosowaniu pługów czołowych zamontowanych na samochodach ciężarowych bądź piaskarkach, 3) usuwanie śliskości zimowej i uszorstnienie jezdni przy zastosowaniu mieszanki piasku i soli oraz soli zwilżonej solanką, 4) wywóz spryzmowanego śniegu na teren wskazany przez Zamawiającego - każdorazowo na zgłoszenie Zamawiającego, 5) ręczne doczyszczanie jezdni z błota pośniegowego i zmarzliny przykrawężnikowej w strefie przejść dla pieszych, 6) usuwanie na bieżąco zmarzliny wokół wpustów ulicznych w celu spływu z jezdni wody powstałej z topniejącego śniegu, 7) oczyszczanie ulic, zatok i parkingów z materiałów uszorstniających używanych przy likwidowaniu śliskości na ulicach w momencie wystąpienia długotrwałej odwilży (lub na zgłoszenie Zamawiającego) i po zakończeniu zimowego utrzymania dróg gminnych, 8) utworzenie i obsługa całodobowego punktu dyspozytorskiego, wyposażonego w łączność telefoniczną i fax, Zimowe utrzymanie dróg gminnych Wykonawca podejmuje niezwłocznie po wystąpieniu opadów śniegu lub innych zjawisk atmosferycznych mogących mieć wpływ na powstanie śliskości, według niżej określonych standardów utrzymania jezdni. W przypadku, kiedy jest to uzasadnione czynnikami atmosferycznymi, które nie powodują konieczności prowadzenia zimowego utrzymania dróg gminnych, Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym, zawiesi wykonywanie tych czynności. Podjęcie i zawieszenie czynności może nastąpić również po zawiadomieniu Wykonawcy przez Zamawiającego. O podjęciu i zawieszeniu wykonywania czynności w ramach zimowego utrzymania dróg gminnych, Wykonawca i Zamawiający każdorazowo powiadamiają się niezwłocznie faxem. 2. Standardy utrzymania jezdni objętych zimowym utrzymaniem dróg gminnych: I-sza kolejność odśnieżania: do odśnieżania i likwidacji śliskości należy przystąpić w chwili rozpoczęcia opadów lub innych czynników powodujących wystąpienie śliskości, jezdnia przez cały okres opadów musi być odśnieżana i posypywana na całej szerokości, zakończenie odśnieżania i likwidacji śliskości musi nastąpić po 2 godzinach od zakończenia opadów, a usunięcie błota pośniegowego po 4 godzinach od zakończenia opadów. Usunięcie zlodowacenia jezdni (gołoledź, lodowica) musi nastąpić po 2 godzinach od stwierdzenia zjawiska. Dopuszczalne jest występowanie jedynie cienkiej, nie utrudniającej ruchu, warstwy zajeżdżonego śniegu. Niedopuszczalne jest występowanie kolein i zasp. Likwidacja śliskości prowadzona jest: 1) przy użyciu soli zwilżonej solanką do temperatury - 10°C, 2) mieszanką piasku z dodatkiem 20 % soli przy temperaturze poniżej - 10°C. Ponadto na odcinkach oznaczonych w załączniku nr 1 do umowy, w kolumnie uwagi (wszelkie wzniesienia, spadki, oraz skrzyżowania i inne miejsca decydujące o warunkach ruchu) likwidacja śliskości prowadzona będzie przy użyciu mieszanki piasku z dodatkiem 20 % soli. II-ga kolejność odśnieżania: do odśnieżania i likwidacji śliskości należy przystąpić nie później niż z chwilą zakończenia odśnieżania jezdni 1-szej kolejności odśnieżania, jezdnia musi być odśnieżana i posypywana na całej szerokości, zakończenie odśnieżania i likwidacji śliskości musi nastąpić po 4 godzinach od zakończenia opadów, a usunięcie błota pośniegowego po 6 godzinach. Usunięcie zlodowacenia jezdni (gołoledź, lodowica) musi nastąpić po 4 godzinach od stwierdzenia zjawiska. Dopuszczalne jest występowanie zajeżdżonego śniegu. Niedopuszczalne jest występowanie kolein i zasp. Likwidacja śliskości prowadzona jest przy użyciu soli lub mieszanki piasku z dodatkiem 20 % soli. III-cia kolejność odśnieżania: jezdnie odśnieżane na całej szerokości, a posypywane na: skrzyżowaniach, odcinkach o pochyleniu >4%, oraz innych miejscach decydujących o warunkach ruchu, usunięcie śniegu luźnego musi nastąpić po 6 godzinach od zakończenia opadów a usunięcie błota pośniegowego po 10 godzinach. Usunięcie zlodowacenia jezdni (gołoledź, lodowica) musi nastąpić po 6 godzinach od stwierdzenia zjawiska. Dopuszczalne jest występowanie zajeżdżonego śniegu a po intensywnych opadach lokalne języki śniegowe i zaspy stanowiące czasowe utrudnienia dla pojazdów osobowych. Likwidacja śliskości prowadzona jest przy użyciu mieszanki piasku z dodatkiem 20 % soli. Pojęcia ogólne związane z zimowym utrzymaniem dróg. 1) ŚNIEG LUŹNY - jest to nieusunięty lub pozostały na nawierzchni po przejściu pługów śnieg, który nie został zagęszczony pod wpływem ruchu kołowego. 2) ŚNIEG ZAJEŻDŻONY - jest to nieusunięty lub pozostały na nawierzchni jezdni po przejściu pługów śnieg, który został zagęszczony, ale nie stał się zlodowaciały. 3) BŁOTO POŚNIEGOWE - jest to topniejący śnieg pozostały na nawierzchni po przejściu pługów i posypaniu jej środkami chemicznymi. 4) GOŁOLEDŹ - jest to rodzaj śliskości zimowej powstałej z utworzenia się warstwy lodu grubości do 1.0 mm na skutek opadu mgły roszącej lub deszczu na nawierzchnię o ujemnej temperaturze. Gołoledź występuje przy ujemnej lub nieznacznie wyższej od 0° C temperaturze powietrza. Tak powstała warstwa lodu ma jednakową grubość na całej powierzchni jezdni. Gołoledź występuje wtedy, gdy zaistnieją trzy następujące warunki: - temperatura nawierzchni jest ujemna , - temperatura powietrza jest w granicach -6°C do +1°C, - względna wilgotność powietrza jest większa od 85%. 5) LODOWICA - jest to rodzaj śliskości zimowej powstałej w wyniku utworzenia się warstwy lodu grubości do kilku centymetrów z zamarznięcia nieusuniętej z nawierzchni wody pochodzącej ze stopienia śniegu, lodu lub opadu deszczu, nad powierzchnią jezdni obniżyła się temperatura powietrza poniżej 0°C. Im szybsze jest obniżenie temperatury, tym zjawisko lodowicy jest intensywniejsze. Tak powstała warstwa lodu ma zwykle różną grubość na całej powierzchni jezdni. Każdy z Wykonawców winien dokonać wizji w terenie, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty wizji lokalnej poniesie Wykonawca. Dodatkowe informacje: 1. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert wariantowych. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 4. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i aukcji elektronicznej. 5. Zamawiający nie przewiduje zebrania wykonawców..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości nie przekraczającej 20% wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień i zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, tzn. wykonywaniu usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie miasta Kłodzka.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości - 5 000 zł. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust 6 ustawy PZP: -pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn.zm.) 2.Wadium wniesione w pieniądzach Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek Zamawiającego PBS w Strzelinie o Kłodzko - 28 9588 0004 7100 1010 2000 0050, z adnotacją Usługa-Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Kłodzka.3.Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, musi je wpłacić odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. 4.Termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem składania ofert. 5.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument winien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem. 6.Zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium przez Zamawiającego określa art.46 ustawy PZP.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z treścią zał. nr 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wspólne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże: wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanych głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tj. min. 1 odpowiadającą swoim rodzajem usługę stanowiącą przedmiot zamówienia - usługę związaną z zimowym utrzymaniem dróg na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł/brutto wraz z podaniem ich wartości, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa są poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert lub oświadczenie wykonawcy-jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczeń. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia, tzn. wykonawca wykaże, iż posiada (własny, wynajęty lub użyczony sprzęt, a gdy nie jest to sprzęt własny wykonawca załączy do oferty pisemne zobowiązanie (oryginał) innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, zgodnie z zapisami B.1.pkt 2 siwz) sprawny technicznie, co najmniej podstawowy sprzęt, który zostanie użyty podczas realizacji zamówienia tj.: 1) pługosolarka z pługiem lemieszowym średnim o docisku hydraulicznym - min. 1 szt., 2) pługopiaskarka z pługiem lemieszowym średnim - min. 1 szt, 3) ciągnik z pługiem i rozsiewaczem - min. 1 szt., 4) ładowarka lub koparko-ładowarka - min. 1 szt., 5) samochód ciężarowy o ładowności minimum 3,5 T lub ciągnik z przyczepą o ładowności minimum 3,5 T - min. 1 szt. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z treścią zał. nr 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wspólne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż: posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 200.000 zł. Należy załączyć dowód opłacenia polisy w przypadku płatności jednorazowej lub dowód opłacenia ostatniej raty w przypadku płatności w ratach, a w przypadku braku opłaconej polisy inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, powyższy warunek musi spełnić przynajmniej ten wykonawca, który będzie realizował zamówienie. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże: wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanych głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tj. min. 1 odpowiadającą swoim rodzajem usługę stanowiącą przedmiot zamówienia - usługę związaną z zimowym utrzymaniem dróg na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł/brutto wraz z podaniem ich wartości, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa są poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert lub oświadczenie wykonawcy-jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczeń. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie.;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony formularz ofertowy +formularz CENA OFERTY -załącznik nr 1. 2) Zaakceptowany projekt umowy. Projekt umowy powinien zostać zaakceptowany bez dokonywania w nim jakichkolwiek zmian.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony przewidują możliwość wprowadzenia zamian w treści umowy w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu niniejszej umowy spowodowanej warunkami atmosferycznymi uzasadniającymi wykonywanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie miasta Kłodzka.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um.klodzko.pl/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=25
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kłodzka pl. Bolesława Chrobrego1, 57-300 Kłodzko pok. 231 w godzinach 7.30-15.30 od poniedziałku do piątku.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Kłodzka pl. Bolesława Chrobrego1 57-300 Kłodzko pok. 101 w godzinach 7.30-15.30 od poniedziałku do piątku.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.