Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-10
Ostrów Wielkopolski: Rozbudowa targowiska przy ul. Grabowskiej/Witosa - II etap budowa parkingu
Numer ogłoszenia: 216635 - 2011; data zamieszczenia: 10.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Targowiska Miejskie SA , ul. Targowa 1, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 735 33 71, faks 0-62 735 25 69.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa targowiska przy ul. Grabowskiej/Witosa - II etap budowa parkingu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego -Rozbudowa targowiska przy ul. Grabowskiej-Witosa - II etap budowa parkingu. Zakres rzeczowy robót obejmuje między innymi: a) usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu), b) budowę parkingu, c) budowę drogi dojazdowej wewnętrznej, d) budowę przyłącza kanalizacji deszczowej wraz z instalacją kanalizacji deszczowej. Szczegółowy zakres robót zamawiający opisał za pomocą przedmiarów robót, projektów budowlanych, oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.6) ustawy Pzp.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 38.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 7 000 zł.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił w tym zakresie szczegółowego warunku udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swym rodzajem przedmiotowi zamówienia (np. budowa/przebudowa parkingu, drogi, placów) o wartości co najmniej 170 000 zł brutto każda i o powierzchni co najmniej 500 m2 każda.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił w tym zakresie szczegółowego warunku udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w trakcie realizacji zamówienia będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia budowlane kierownika budowy do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił w tym zakresie szczegółowego warunku udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Kosztorys ofertowy uproszczony. 2.Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy jeśli wyznaczono pełnomocnika. 3.Zobowiązanie lub inne oświadczenie podmiotów, jesli oddają do dyspozycji wykonawcy składającemu ofertę niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty w opisanych poniżej sytuacjach: 1.Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w sytuacji: a)udzielenia w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin jej realizacji ( powodujących konieczność jego wydłużenia) b)pisemnego żądania wstrzymania robót skierowanego do Wykonawcy przez Zamawiającego, inspektora nadzoru inwestorskiego lub wydania przez organ administracji publicznej zakazu prowadzenia prac, o ile żądanie lub wydanie zakazów nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, c)wprowadzenia zmian w dokumentacji przetargowej lub wystąpienia w niej braków lub wad, d)wstrzymania robót na żądanie Zamawiającego w przypadku gdy będzie to uzasadnione względami organizacyjnymi, ekonomicznymi wynikającymi z charakteru prowadzonej przez Zamawiającego działalności gospodarczej (np. organizacja festynu, jarmarku, imprez plenerowych lub innych przedsięwzięć handlowych na terenie targowiska). 2.Wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących sytuacjach: a)zmiany wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT b)rezygnacji z części prac lub zwiększenia zakresu prac o wartość robót, c)wykonania prac zamiennych, d)jeżeli wystąpią przyczyny określone w ustępie 3. 3.Zmiana sposobu świadczenia , na skutek zmian technologicznych spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami: a)niedostępność na rynku materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania robót, spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku materiałów b)pojawienie się na rynku materiałów nowszej technologii wykonania zaprojektowania robót, pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy c)konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy 4.Inne możliwe zmiany w postanowieniach umownych : a)zmiany podwykonawców w zakresie określonym w ofercie lub wprowadzenie nowych b)zmiana podyktowana koniecznością wykonania robót zamiennych, nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, rezygnacji z części robót lub zwiększenia zakresu robót jeżeli będzie to niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy lub uzyskania zamierzonego efektu rzeczowego c)zmiana podyktowana koniecznością wykonania robót wynikających z zaleceń organów uprawnionych, a w szczególności nadzoru budowlanego i PIP, d)zmiana osoby kierownika budowy lub inspektora nadzoru.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.targwiska.ostrow-wielkopolski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Targowiska Miejskie SA, 63-400 Ostrów Wielkopolski, ul. Targowa 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2011 godzina 13:00, miejsce: 63-400 Ostrów Wielkopolski, ul. Targowa 1, sekretariat Zarządu Spółki.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawa aparatury medycznej dla Oddziału Ginekologii
- Usługa przeprowadzenia kompleksowych diagnoz dla wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej z powiatu ostrowskiego
- Rozbudowa ulicy Krakowskiej w Ostrowie Wielkopolskim na odcinku od ul. Kujawskiej do ul. Grunwaldzkiej - chodnik
- Wykonanie prac geodezyjnych związanych z założeniem bazy danych obiektów topograficznych BDOT500 z podziałem na zadania
- Świadczenie kompleksowych usług ratownictwa wodnego w obiekcie Basenu Miejskiego Olimpijska zarządzanego przez Spółkę ,,Ostrowskie Inwestycje Sportowe" Sp. z o.o.
- Dostawa sprzętu medycznego -jednorazowego użytku oraz narzędzi do wykonywania procedur medycznych - BLOK OPERACYJNY - POWTÓRZENIE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ogólnodostępnego, integracyjnego placu zabaw przy ul. Trzcinowej w Redzie.
- Wykonanie instalacji artystycznej o charakterze budowli odwzorowującej zabudowę narożnika ul. Piotrkowskiej 110 /Pasaż Schillera w Łodzi dz. 236/10, fragment działki: 235/27 i 26/14, obręb S-6 (...)
- Przebudowa układu komunikacyjnego na terenie Zespołu Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach, 44-120 Pyskowice, ul. Kard. Wyszyńskiego 37
- Modernizacja infrastruktury technicznej Pływalni Miejskiej im. Stefana Komendy w Busku-Zdroju
- Budowa Centrum Sportu i Rekreacji MORGI w Łodygowicach - Polski Ład (drugie postępowanie)
- Zagospodarowanie działki nr 16 oraz 17/2 w Rabowicach przy ul. Bukowej z przeznaczeniem na boisko wielofunkcyjne z parkingiem oraz rozbudową terenu zieleni - eko-ogrodu przy świetlicy wiejskiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.