eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Szkolenia dla osób bezrobotnych współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego DOK.TW-172-PN/RPOWSL/I/2015

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-21

Chorzów: Szkolenia dla osób bezrobotnych współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego DOK.TW-172-PN/RPOWSL/I/2015
Numer ogłoszenia: 216524 - 2015; data zamieszczenia: 21.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Opolska 19, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3497101, faks 032 3497100.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupchorzow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego - Powiatowy Urząd Pracy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenia dla osób bezrobotnych współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego DOK.TW-172-PN/RPOWSL/I/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych współfinansowanych ze środków unii Europejskiej w ramach projektu - Aktywizacja osób bezrobotnych w wieku 30+ zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chorzowie (I) - realizowanego w zakresie Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego w następujących zakresach: 1. Uprawnienia elektryczne do 1 kV + uprawnienia pomiarowe (7 osób w I edycji); 2. Operator wózków jezdniowych (7 osób w I edycji); 3. Barman-barista-kelner (7 osób w I edycji); 4. Kasjer - sprzedawca (8 osób w I edycji); 5. Pracownik małej gastronomii (7 osób w I edycji). Zajęcia muszą odbywać się od poniedziałku do piątku, nie więcej niż 8 godzin dziennie - między godziną 8:00 a 19:00. Zamawiający nie dopuszcza możliwości organizowania szkolenia w sobotę i w niedzielę. W przypadku części III zamówienia tj. szkolenia barman-barista-kelner, dopuszcza się, mając na uwadze charakter pracy zwłaszcza w czasie praktyki zawodowej, realizację zajęć w innym przedziale czasowym niż podany powyżej, a wynikającym ze specyfiki działania lokali gastronomicznych..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że jest instytucją szkoleniową w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tj. Dz.U. z 2013r. poz. 674 z późniejszymi zmianami), tj. posiada aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wg. formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, że wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 usługi szkoleniowe grup, w których co najmniej 7 osób ukończyło szkolenie - obejmujące swym zakresem tematykę szkolenia z zakresu części 1: Uprawnienia elektryczne do 1 kV + uprawnienia pomiarowe; z zakresu części 2: Operator wózków jezdniowych; z zakresu części 3: Barman-barista-kelner; z zakresu części 4: Kasjer-sprzedawca; z zakresu części 5: Pracownik małej gastronomii - oraz potwierdzą, że wykonali je należycie. Jeżeli z nazwy szkolenia nie wynika bezpośrednio, iż odpowiada swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia - należy wskazać jakie moduły zawiera. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wg. formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy wykażą, że dysponują lub będą dysponować minimum 2 osobami, które w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziły min. 2 szkolenia, którego zakres tematyczny odpowiada zagadnieniom, które wskazana osoba będzie omawiała na szkoleniu objętym przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wg. formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wg. formuły spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta cenowa - załącznik 1 do SIWZ; Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik 2 do SIWZ; Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik 3 do SIWZ; Wykaz wykonanych usług szkoleniowych - załącznik 4 do SIWZ; Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - załącznik 5 do SIWZ; Program szkolenia - załącznik 6 do SIWZ; Preliminarz kursu - załącznik 7 do SIWZ; Oświadczenie o powiązaniu kapitałowym - załącznik 9 do SIWZ; Oświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy wojewódzki urząd pracy - załącznik 10 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 45
  • 2 - Certyfikaty jakości usług posiadane przez instytucję szkoleniową - 15
  • 3 - Doświadczenie instytucji szkoleniowej w realizacji szkoleń z obszaru zlecanego lub powierzanego szkolenia - 15
  • 4 - Jakość oferowanego programu szkolenia - 15
  • 5 - Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktyczenj do zakresu szkolenia - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana strony umowy tj. następstwo prawne wynikające z odrębnych przepisów; zmiany ilości uczestników szkolenia, miejsca odbywania zajęć lub osoby prowadzącej zajęcia - będącej następstwem okoliczności, których nie można było przewidzieć; zmiana miejsca odbywania zajęć może nastąpić tylko w obrębie wcześniej wskazanych miejscowości (tak samo punktowanych w kryterium oceny: jakość oferowanego programu szkolenia - miejsce organizacji zajęć).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.chorzow.sisco.info/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie, ul. Opolska 19; 41-500 Chorzów, pokój 18, I piętro..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2015 godzina 08:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie, ul. Opolska 19; 41-500 Chorzów, pokój 13, I piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenia są współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu - Aktywizacja osób bezrobotnych w wieku 30+ zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chorzowie (I) - realizowanego w zakresie Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Uprawnienia elektryczne do 1 kV + uprawnienia pomiarowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość osób: 7 osób w I edycji Czas realizacji: nie dłużej niż 3 tygodnie Program szkolenia: minimalna liczba godzin: 80. Program szkolenia musi być zgodny z przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2003r., nr 89, poz. 828, z późn. zm.) i obwieszczenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 2 lipca 2003r. o sprostowaniu błędów (Dz.U. 2003r., nr 129, poz. 1184) oraz rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 20 lipca 2005r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2005r., nr 141, poz. 1189)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Operator wózków jezdniowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość osób: 7 osób w I edycji Czas realizacji: nie dłużej niż 4 tygodnie Program szkolenia: minimalna liczba godzin: 100 w tym co najmniej 60 godzin zajęć praktycznych, z czego minimum 24 godziny praktyki zawodowej przeprowadzonej w hurtowniach lub sklepach wielkopowierzchniowych przy wykonywaniu czynności związanych z obsługą wózków jezdniowych, z uwzględnieniem wózków jezdniowych specjalizowanych i magazynowaniem towarów na wysokości powyżej 3m. Program szkolenia musi zawierać co najmniej: - BHP, - ppoż., - HACCP, - pierwsza pomoc przedlekarska, - przepisy dotyczące ochrony środowiska, - omówienie typów wózków jezdniowych, budowy i wyposażenia, - czynności operatora przy obsłudze wózków przed i po pracy z wózkami, - czynności operatora w pracy, w czasie pracy z wózkami, - wiadomości UDT, - przygotowanie kierowcy do wykonywania czynności związanych z wymianą butli gazowych w wózkach, - sposób wymiany butli zgodnie z przepisami i zasadami BHP-instruktaż; wymiana butli przez kierowcę pod nadzorem instruktora; omówienie i ocena przebiegu czynności wymiany butli przez kierowcę, - praktyczna nauka jazdy i manewrowania osprzętem wózków z uwzględnieniem jazdy wózkami specjalizowanymi, - wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, - przeprowadzenie egzaminu przed komisją kwalifikacyjną Urzędu Dozoru Technicznego w celu uzyskania przez uczestników szkolenia zaświadczenia kwalifikacyjnego do obsługi urządzeń transportu bliskiego w kategorii II oraz I WJO; egzamin musi zostać przeprowadzony najpóźniej do dnia zakończenia szkolenia, - praktyka zawodowa w wymiarze co najmniej 24 godzin przeprowadzona w hurtowniach lub sklepach wielkopowierzchniowych przy wykonywaniu czynności związanych z obsługą wózków jezdniowych, z uwzględnieniem wózków jezdniowych specjalizowanych i magazynowaniem towarów na wysokości powyżej 3 m, - przeprowadzenie badań w celu uzyskania przez uczestników szkolenia książeczki zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych. Wykonawca zobowiązany jest wydać uczestnikom skierowania na powyższe badania w ciągu dwóch dni od rozpoczęcia szkolenia, - przeprowadzenie badań orzekających o zdolności do wykonywania przez uczestników szkolenia, pracy na wysokości powyżej 3m. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić powyższe badania w ciągu dwóch dni od rozpoczęcia szkolenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Barman-barista-kelner.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość osób: 7 osób w I edycji Czas realizacji: nie dłużej niż 5 tygodni Program szkolenia: minimalna liczba godzin: 150 w tym co najmniej 120 godzin zajęć praktycznych z czego minimum 64 godziny praktyki zawodowej przeprowadzonej w lokalach gastronomicznych. W czasie praktyk zawodowych uczestnicy szkolenia muszą wykonywać zadania umożliwiające nabycie praktycznych umiejętności niezbędnych na każdym z wymienionych stanowisk: barman, kelner i barista. Program szkolenia musi zawierać co najmniej: - BHP, - ppoż., - HACCP, - organizacja stanowiska pracy barman, barista, kelner, - poznanie technik i psychologii sprzedaży, - metody podawania potraw, deserów, - techniki sporządzania oraz podawania napojów alkoholowych i bezalkoholowych, - podstawowe informacje o budowie i eksploatacji ekspresów i młynków do kawy, - proces parzenia kawy i herbaty, - posługiwanie się maszynami, urządzeniami i drobnym sprzętem niezbędnym do przygotowania, przechowywania oraz ekspedycji przekąsek i napojów z zastosowaniem zasad bhp i ppoż. - przygotowanie szkła, sztućców oraz innych naczyń, - dekorowanie, eksponowanie i reklama potraw i napojów, dbanie o ich estetykę, - obsługa bankietów i przyjęć, - obsługa klienta, - obsługa kas fiskalnych, - obsługa terminalu kart płatniczych, - układanie kart menu oraz kart win i wódek, - obsługiwanie konsumenta przy barze, - doradzanie konsumentowi w zakresie wyboru potraw i napojów, - praktyka zawodowa w wymiarze co najmniej 64 godzin przeprowadzona w lokalach gastronomicznych. W czasie praktyk uczestnicy szkolenia muszą wykonywać zadania umożliwiające nabycie praktycznych umiejętności niezbędnych w pracy na każdym z wymienionych stanowisk: barman, kelner i barista. - przeprowadzenie badań w celu uzyskania przez uczestników szkolenia książeczki zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych. Wykonawca zobowiązany jest wydać uczestnikom skierowania na powyższe badania w ciągu dwóch dni od rozpoczęcia szkolenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kasjer - sprzedawca.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość osób: 8 osób w I edycji Czas realizacji: nie dłużej niż 4 tygodnie Program szkolenia: minimalna liczba godzin: 100 w tym co najmniej 80 godzin zajęć praktycznych, z czego minimum 40 godzin praktyki zawodowej przeprowadzonej w placówce handlowej na stanowisku kasjer-sprzedawca. Program szkolenia musi zawierać co najmniej: - BHP, - ppoż., - HACCP, - pierwsza pomoc, - obsługa kas fiskalnych, terminali kart płatniczych i innych urządzeń sklepowych, - obsługa klienta, - techniki sprzedaży, - zawieranie transakcji sprzedaży oraz przyjmowanie i wydawanie dokumentów z nią związanych, - przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji, - rozpoznawanie autentyczności polskich znaków pieniężnych, - znaki pieniężne krajów Unii Walutowej, - obsługa lottomatu w placówce handlowej oraz terminalu doładowań telefonicznych, - praktyka zawodowa w wymiarze co najmniej 40 godzin przeprowadzona w placówce handlowej na stanowisku kasjer-sprzedawca, - przeprowadzenie badań w celu uzyskania przez uczestników szkolenia książeczki zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych. Wykonawca zobowiązany jest wydać uczestnikom skierowania na powyższe badania w ciągu dwóch dni od rozpoczęcia szkolenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pracownik małej gastronomii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość osób: 7 osób w I edycji Czas realizacji: nie dłużej niż 6 tygodni Program szkolenia: minimalna liczba godzin: 180 w tym co najmniej 120 godzin zajęć praktycznych, z czego minimum 80 godzin praktyki zawodowej przeprowadzonej w lokalach gastronomicznych. Program szkolenia musi zawierać co najmniej: - BHP, - ppoż., - HACCP, - pierwsza pomoc, - technologia gastronomiczna i towaroznawstwo w gastronomii, - zasady zdrowego żywienia, - wartości energetyczne produktów, - obróbka jarzyn, mięsa i ryb, - dekorowanie potraw, - zasady przechowywania, magazynowania artykułów spożywczych, surowców, półproduktów i produktów kulinarnych, - utrzymanie czystości naczyń, sprzętu i pomieszczeń, - obsługa klienta, - obsługa kas fiskalnych, wag i terminali kart płatniczych, - praktyka zawodowa w wymiarze co najmniej 80 godzin przeprowadzona w lokalach gastronomicznych, - przeprowadzenie badań w celu uzyskania przez uczestników szkolenia książeczki zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych. Wykonawca zobowiązany jest wydać uczestnikom skierowania na powyższe badania w ciągu dwóch dni od rozpoczęcia szkolenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.