eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Domanice › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Domanice

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-14

Domanice: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Domanice
Numer ogłoszenia: 216457 - 2014; data zamieszczenia: 14.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , Domanice 52, 08-113 Domanice, woj. mazowieckie, tel. 025 6312982, faks 025 6312982.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Domanice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Domanice w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach Dz. U. z 2013r. Poz.1399 z późn.zm., a także zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Mazowieckiego nr 211/12 z dnia 22.10.2012 roku w sprawie uchwalenia Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Mazowsza na lata 2012-2017 z uwzględnieniem lat 2018-2023 z późn.zm. Szczegółowy wykaz miejscowości stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Domanice. Charakterystyka Gminy Domanice: Powierzchnia gminy - 4697 ha. Liczba mieszkańców gminywg ewidencji ludności- 2661 osób Liczba mieszkańców gminywg złożonych deklaracji i wydanych decyzji- 2401 osób Szacunkowa liczba nieruchomości zamieszkałych,z których będą odbierane i zagospodarowane odpady komunalne gospodarstw domowych wg złożonych deklaracji - 688. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Domanice w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach Dz. U. z 2013r. Poz.1399 z późn.zm., a także zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Mazowieckiego nr 211/12 z dnia 22.10.2012 roku w sprawie uchwalenia Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Mazowsza na lata 2012-2017 z uwzględnieniem lat 2018-2023 z późn. zm. Szczegółowy wykaz miejscowości stanowi załącznik Nr 8 do SIWZ. 3.2.Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór z posesji indywidualnie od każdego gospodarstwa domowego całej masy odpadów komunalnych zarówno zmieszanych jak i gromadzonych w sposób selektywny, bez względu na warunki atmosferyczne, transport i unieszkodliwianie odpadów w instalacjach, zgodnie z art. 9e ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach i Uchwałą Nr 211/12 Sejmiku Województwa Mazowieckiego z dnia 22.10.2012r. w sprawie Planu Gospodarki Odpadami dla Mazowsza na lata 2012-2017 z uwzględnieniem lat 2018-2023 z późniejszymi zmianami. Zmieszane odpady komunalne, odpady zielone oraz pozostałości z sortowania, przeznaczone do składowania, należy przekazać do instalacji przetwarzania odpadów komunalnych zgodnie z wyżej wymienioną Uchwałą oraz zmianami Uchwały. 4. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Wykonawca zobowiązany jest bez względu na warunki atmosferyczne do odbioru i zagospodarowania każdej ilości odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości Gminy Domanice oraz wyposażenie nieodpłatnie mieszkańców w odpowiednie worki z folii LDPF przez cały czas trwania umowy. Szacunkowa liczba nieruchomości zamieszkałych, z których będą odbierane odpady komunalne w Gminie Domanice wynosi 688 nieruchomości. 2. Usługa odbierania odpadów komunalnych, które zbierane będą w sposób selektywny z podziałem na 5 frakcji (zgodnie z obowiązującym w czasie trwania umowy Regulaminem utrzymania czystości i porządku na obszarze Gminy Domanice): a. papier - worek niebieski o pojemności minimalnej 60 l na cztery osoby b. tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe i metal - worek żółty o pojemności minimalnej 60 l na cztery osoby c. szkło - worek zielony o pojemności minimalnej60 l na cztery osoby d. odpady ulegające biodegradacji - worek brązowy o pojemności minimalnej 60 na cztery osoby e. odpady komunalne (zmieszane)- worek czarny o pojemności minimalnej 60 l na cztery osoby Popiół kod 20 01 99 należy zbierać w worki czarne lub w osobne worki dostarczone nieodpłatnie przez Wykonawcę. 3)Odbieranie niesegregowanych zmieszanych odpadów komunalnych worek o pojemności 60 l na 4 osoby. 4)Odbiór odpadów selektywnych i nieselektywnych powinien odbywać się w następujących miesiącach: a.luty b.kwiecień c.czerwiec d.-.lipiec e.sierpień f.październik g.grudzień 5.Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia mobilnego punktu selektywnego zbierania odpadów : a. mebli i odpadów wielkogabarytowych np. drzwi, stolarki okiennej, odpadów budowlanych i rozbiórkowych b. chemikalii np. farb, lakierów, przeterminowanych środków ochrony roślin, zużytych opon c, sprzętu elektrycznego i elektronicznego d. przenośnych, samochodowych lub przemysłowych zużytych akumulatorów, ogniw i wszelkiego rodzaju baterii e. przeterminowanych leków poprzez odbieranie wystawionych ww. odpadów od właścicieli nieruchomości w terminie ustalonym przez Zamawiającego z Wykonawcą raz na sześć miesięcy. W przypadku utworzenia lub wyznaczenia działki na terenie Gminy Domanice pod Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych tzw. PSZOK Wykonawca jest zobowiązany wyposażyć ten punkt w odpowiednie pojemniki na wyżej wymienione rodzaje odpadów i obsługę PSZOK oraz wywóz odpadów z tego Punktu stosownie do potrzeb. 6, Wykonawca na koszt własny w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy wyposaży właścicieli nieruchomości wskazanych przez Zamawiającego w worki z folii LDPE -o pojemności min. 60 l w szacowanej ilości ok.4.330 szt. (tj.866 kompletów X 5 frakcji) przeznaczonych na gromadzenie odpadów segregowane oraz 50 szt. worków na odpady niesegregowane (zmieszane) na pierwszy miesiąc. Wraz z workami Wykonawca dostarczy właścicielom nieruchomości materiały informacyjne dotyczące zasad selektywnej zbiórki odpadów oraz szczegółowy harmonogram odbioru odpadów zaakceptowany przez Zamawiającego. 7. Worki powinny być w kolorach wskazanych w podpunkcie 2. i oznaczone informacją o rodzaju gromadzonych w nich odpadach, nazwą, adresem, numerem telefonu odbiorcy odpadów. 8.Worki należy przekazywać na bieżąco właścicielowi nieruchomości w systemie za każdy odebrany napełniony worek danej frakcji odpadów Wykonawca na posesji pozostawia worek pusty (worki dostarczane na koszt Wykonawcy). 9.Wykonawca w dniu odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości ma obowiązek sprawdzić przyjmowane odpady pod kątem selektywnej zbiórki, w przypadku stwierdzenia nieprawidłowej segregacji Wykonawca niezwłocznie zawiadomi Zamawiającego. Wykonawca przed zakwalifikowaniem odpadów segregowanych do zmieszanych, wynikającym z niedopełnienia przez mieszkańców obowiązku selektywnego zbierania odpadów komunalnych, sporządza na tę okoliczność dokumentację identyfikującą właściciela nieruchomości ,notatkę, oświadczenie, zdjęcia, umożliwiającą wydanie przez Zamawiającego decyzji administracyjnej naliczającej zmianę wysokości opłaty. 10. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ewidencji nieruchomości, z których zostały odebrane zmieszane i selektywnie zebrane frakcje odpadów. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zamówienia i sporządzanie sprawozdań kwartalnych o jakich mowa w art.9 Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Sprawozdanie powinno być sporządzane zgodnie z rozporządzeniem Ministerstwa Środowiska z dnia 15 maja 2012r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, zgodnie z obowiązującymi wzorami druków. 11. Za szkody majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane odbiorem odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 12. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów zebranych w sposób selektywny do instalacji, zgodnie z art. 9e ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach i Uchwałą Nr 212/12 Sejmiku Województwa Mazowieckiego z dnia 22.10.2012r. w sprawie Planu Gospodarki Odpadami dla Mazowsza na lata 2012-2017 z uwzględnieniem lat 2018-2023 ze zmianami. 5. Szczegółowe dane charakteryzujące zamówienie: Szacunkowa liczba nieruchomości .gospodarstw domowych -688 W trakcie zamówienia przewiduje się wzrost liczby gospodarstw domowych oraz liczby mieszkańców o 1%. Liczba worków do gromadzenia odpadów pozostałych,zmieszanych,- 50 szt. i worków do selektywnej zbiórki odpadów wynosi : 4330 szt.,w pierwszym miesiącu. Ponadto Zamawiający wymaga zabezpieczenia worków w poszczególnych kolorach w ilości 5% podstawowego zamówienia. Ilość wytworzonych odpadów na terenie gminy Domanice nie jest zależna od Zamawiającego. Ustalone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego uwzględniając ilość odpadów wytworzonych przez gospodarstwa domowe. Szacunkowa ilość odpadów przewidzianych do zbiórki i transportu wynosi: -odpady zmieszane - 282,52 Mg/24 -opakowania z tworzyw sztucznych 42,78 Mg/24 -opakowania ze szkła 69,90 Mg/24 -zużyte opony 9,80 Mg/24 -zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne 17,60 Mg/24 -odpady wielkogabarytowe 14,40 Mg/24 -lampy Fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć 0,34 Mg/24 -odpady budowlane i rozbiórkowe 19,67 Mg/24.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium do 30.10.2014r. do godz. 11.40 wnieść wadium w wysokości: 3.000 zł słownie: trzy tysiące złotych. 2. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty określone w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm.. 3.1. Wadium w formie pieniężnej wykonawca wpłaci przelewem na konto Urzędu Gminy Domanice MBS Zbuczyn O/Wiśniew Nr 96 9198 0003 0100 1270 2001 0008, z dopiskiem: Wadium: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Domanice. 3.2. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli, w podanym w pkt. 1 terminie, znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 3.3. Zaleca się załączenie do oferty kserokopii bankowego dowodu wpłaty przelewu wadium w formie pieniężnej, z zastrzeżeniem, że skuteczne wniesienie wadium oceniane jest zgodnie z pkt. 3.2. Zaleca się wniesienie wadium z odpowiednim wyprzedzeniem. 4.1. Wadium wnoszone w innej formie jak pieniądze Wykonawca zamieszcza w odrębnej kopercie i składa w oryginale w Urzędzie Gminy, w miejscu wyznaczonym na składanie ofert, w godzinach od 8:00 do 15:00, do upływu terminu składania ofert. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 4.2.Zaleca się załączenie do oferty kserokopii dokumentu wadialnego, z zastrzeżeniem, że skuteczne wniesienie wadium oceniane jest zgodnie z pkt 4.1. 5. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania oraz umożliwiać zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków wstępnych i na jego pierwsze wezwanie. 6. Brak wniesienia wadium na warunkach jak wyżej spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jeśli dotyczy wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy, tj. : a) gdy w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, b.odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; c. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; d. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca: a. posiada wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Domanice na odbiór odpadów objętych przedmiotem zamówienia. Spełnianie warunku Zamawiający oceni na podstawie prowadzonego przez siebie rejestru, według stanu na dzień otwarcia ofert. 1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub należycie wykonuje przynajmniej 2 usługi w zakresie odbioru odpadów komunalnych o wielkości nie mniejszej niż 457,10 Mg/24 miesięcy. Doświadczenie Wykonawcy, powinno być potwierdzone dowodami, z których wynika odpowiednio, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował: a. co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, b. co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów, c. co najmniej 1 pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli wykaże, że: - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 100.000 zł. 2.Wykonawca jest zobowiązany wykazać, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1, i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w części VI SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
    a. dowód wpłaty wadium;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: domanice.i-gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY DOMANICE 52.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2014 godzina 11:45, miejsce: URZĄD GMINY DOMANICE, POKÓJ NR 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zADANIE NIE JEST FINANSOWANE ZE ŚRODKÓW Z UNII EUOROPEJSKIEJ.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.