eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Wykonanie podziałów, wycen nieruchomości oraz wznowienie i stabilizacja znaków granicznychZadanie 1Wykonanie podziałów 23 nieruchomości. Zadanie 2Wykonanie podziałów 100 nieruchomości w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne. Zadanie 3Wznowienie i stabilizacja maksymalnie do 100 znaków granicznych. Zadanie 4Wykonanie maksymalnie do 30 podziałów nieruchomości w różnych celach. Zadanie 5Wykonanie wycen 40 nieruchomości.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-30

Rybnik: Wykonanie podziałów, wycen nieruchomości oraz wznowienie i stabilizacja znaków granicznych: Zadanie 1: Wykonanie podziałów 23 nieruchomości. Zadanie 2: Wykonanie podziałów 100 nieruchomości w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne. Zadanie 3: Wznowienie i stabilizacja maksymalnie do 100 znaków granicznych. Zadanie 4: Wykonanie maksymalnie do 30 podziałów nieruchomości w różnych celach. Zadanie 5: Wykonanie wycen 40 nieruchomości.
Numer ogłoszenia: 21618 - 2015; data zamieszczenia: 30.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik , ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie podziałów, wycen nieruchomości oraz wznowienie i stabilizacja znaków granicznych: Zadanie 1: Wykonanie podziałów 23 nieruchomości. Zadanie 2: Wykonanie podziałów 100 nieruchomości w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne. Zadanie 3: Wznowienie i stabilizacja maksymalnie do 100 znaków granicznych. Zadanie 4: Wykonanie maksymalnie do 30 podziałów nieruchomości w różnych celach. Zadanie 5: Wykonanie wycen 40 nieruchomości..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie podziałów, wycen nieruchomości oraz wznowienie i stabilizacja znaków granicznych z podziałem na 5 zadań: Zadanie 1: Wykonanie podziałów 23 nieruchomości (wg wykazu nr 1) w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogę publiczną - ulicę Jarzynową w trybie art. 93 ust. 1 ustawy o gospodarce nieruchomościami w związku z art. 97 ust. 3 lit. 1; w zakresie podziału mieści się wykonanie wstępnego projektu podziału, projektu podziału, wykazu synchronizacyjnego - jeżeli w księdze wieczystej dzielona nieruchomość posiada inne oznaczenie i inną powierzchnię niż w ewidencji gruntów i budynków oraz wyznaczenie i utrwalenie na gruncie nowych punktów granicznych znakami granicznymi; w ofercie należy uwzględnić możliwość przeprowadzenia rozgraniczeń podczas wykonywania podziałów. Zadanie 2: Wykonanie podziałów 100 nieruchomości w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne (wg wykazu nr 2) w trybie art. 96 ust. 1b ustawy o gospodarce nieruchomościami w związku z art. 73 ust. 3a ustawy - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną; w zakresie podziału mieści się wykonanie projektu podziału, wykazu synchronizacyjnego - jeżeli w księdze wieczystej dzielona nieruchomość posiada inne oznaczenie i inną powierzchnię niż w ewidencji gruntów i budynków; Zamawiający przewiduje, możliwość przeprowadzenia rozgraniczeń podczas wykonywania podziałów; jeżeli w trakcie pomiarów okaże się, że podział jest niezasadny, wówczas dopuszcza się możliwość udzielenia zlecenia zastępczego. Zadanie 3: Wznowienie i stabilizacja maksymalnie do 100 znaków granicznych, w tym także wyznaczenie punktów granicznych ujawnionych uprzednio w ewidencji gruntów i budynków i ich stabilizacja; realizacja umowy następować będzie na podstawie zleceń częściowych udzielanych w czasie trwania umowy; jedno zlecenie obejmować będzie wznowienie lub wyznaczenie co najmniej 4 punktów granicznych w ramach jednej nieruchomości a z czynności tych Wykonawca sporządzi protokół. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niepełnej realizacji zamówienia, jednocześnie gwarantuje zlecenie minimum 70 znaków granicznych. Zadanie 4: Wykonanie maksymalnie do 30 podziałów nieruchomości w różnych celach; w zakresie podziału mieści się wykonanie wstępnego projektu podziału (w razie takiej konieczności), projektu podziału, wykazu synchronizacyjnego (jeżeli w księdze wieczystej dzielona nieruchomość posiada inne oznaczenie i inną powierzchnię niż w ewidencji gruntów i budynków) oraz wyznaczenie i utrwalenie na gruncie nowych punktów granicznych znakami granicznymi; w ramach wykonania jednego podziału należy przyjąć powstanie najwyżej trzech nowych działek geodezyjnych; Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia rozgraniczeń podczas wykonywania podziałów; wykonanie podziałów następować będzie na podstawie zleceń częściowych udzielanych w czasie trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niepełnej realizacji zamówienia, jednocześnie gwarantuje zlecenie minimum 25 podziałów. Zadanie 5: Wykonanie wycen 40 nieruchomości (wg wykazu nr 3) w celu aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste nieruchomości. Obowiązkiem Wykonawcy dla zadania 5 jest: - zgromadzenie we własnym zakresie istotnych dokumentów wykorzystanych przy sporządzaniu operatu szacunkowego opisujących stan i przeznaczenie nieruchomości a także dokumentów pozwalających ocenić cechy podobne i wyróżniające nieruchomość szacowaną i nieruchomości przyjęte do porównania, - usuwanie wszelkich nieprawidłowości, udzielanie niezbędnych wyjaśnień i w razie konieczności potwierdzanie aktualności sporządzonego operatu szacunkowego. Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7, 70.00.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1 i 2 (dotyczy zadania 1, 2, 3, 4), b) Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości (dotyczy zadania 5).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - TERMIN - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.rybnik.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie podziałów 23 nieruchomości..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: Wykonanie podziałów 23 nieruchomości (wg wykazu nr 1) w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogę publiczną - ulicę Jarzynową w trybie art. 93 ust. 1 ustawy o gospodarce nieruchomościami w związku z art. 97 ust. 3 lit. 1; w zakresie podziału mieści się wykonanie wstępnego projektu podziału, projektu podziału, wykazu synchronizacyjnego - jeżeli w księdze wieczystej dzielona nieruchomość posiada inne oznaczenie i inną powierzchnię niż w ewidencji gruntów i budynków oraz wyznaczenie i utrwalenie na gruncie nowych punktów granicznych znakami granicznymi; w ofercie należy uwzględnić możliwość przeprowadzenia rozgraniczeń podczas wykonywania podziałów. Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7, 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 240.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania podziałów 23 nieruchomości - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie podziałów 100 nieruchomości w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2: Wykonanie podziałów 100 nieruchomości w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne (wg wykazu nr 2) w trybie art. 96 ust. 1b ustawy o gospodarce nieruchomościami w związku z art. 73 ust. 3a ustawy - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną; w zakresie podziału mieści się wykonanie projektu podziału, wykazu synchronizacyjnego - jeżeli w księdze wieczystej dzielona nieruchomość posiada inne oznaczenie i inną powierzchnię niż w ewidencji gruntów i budynków; Zamawiający przewiduje, możliwość przeprowadzenia rozgraniczeń podczas wykonywania podziałów; jeżeli w trakcie pomiarów okaże się, że podział jest niezasadny, wówczas dopuszcza się możliwość udzielenia zlecenia zastępczego. Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7, 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 300.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania podziałów 100 nieruchomości w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wznowienie i stabilizacja maksymalnie do 100 znaków granicznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3: Wznowienie i stabilizacja maksymalnie do 100 znaków granicznych, w tym także wyznaczenie punktów granicznych ujawnionych uprzednio w ewidencji gruntów i budynków i ich stabilizacja; realizacja umowy następować będzie na podstawie zleceń częściowych udzielanych w czasie trwania umowy; jedno zlecenie obejmować będzie wznowienie lub wyznaczenie co najmniej 4 punktów granicznych w ramach jednej nieruchomości a z czynności tych Wykonawca sporządzi protokół. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niepełnej realizacji zamówienia, jednocześnie gwarantuje zlecenie minimum 70 znaków granicznych. Termin realizacji zamówienia: 300 dni od daty zawarcia umowy, a wykonanie wznowienia i stabilizacji objętego jednym zleceniem częściowym w terminie do 60 dni od udzielenia zlecenia. Maksymalny termin na wykonanie wznowienia i stabilizacji objętego jednym zleceniem częściowym nie może być dłuższy niż 60 dni. Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7, 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 300.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania wznowienia i stabilizacji znaków granicznych objętego jednym zleceniem częściowym - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie maksymalnie do 30 podziałów nieruchomości w różnych celach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 4: Wykonanie maksymalnie do 30 podziałów nieruchomości w różnych celach; w zakresie podziału mieści się wykonanie wstępnego projektu podziału (w razie takiej konieczności), projektu podziału, wykazu synchronizacyjnego (jeżeli w księdze wieczystej dzielona nieruchomość posiada inne oznaczenie i inną powierzchnię niż w ewidencji gruntów i budynków) oraz wyznaczenie i utrwalenie na gruncie nowych punktów granicznych znakami granicznymi; w ramach wykonania jednego podziału należy przyjąć powstanie najwyżej trzech nowych działek geodezyjnych; Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia rozgraniczeń podczas wykonywania podziałów; wykonanie podziałów następować będzie na podstawie zleceń częściowych udzielanych w czasie trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niepełnej realizacji zamówienia, jednocześnie gwarantuje zlecenie minimum 25 podziałów. Termin realizacji zamówienia: 360 dni od daty zawarcia umowy, a wykonanie jednego podziału w terminie do 180 dni od udzielenia zlecenia częściowego. Maksymalny termin na wykonanie jednego podziału nie może być dłuższy niż 180 dni. Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7, 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 360.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania jednego podziału - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie wycen 40 nieruchomości..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 5: Wykonanie wycen 40 nieruchomości (wg wykazu nr 3) w celu aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste nieruchomości. Obowiązkiem Wykonawcy dla zadania 5 jest: - zgromadzenie we własnym zakresie istotnych dokumentów wykorzystanych przy sporządzaniu operatu szacunkowego opisujących stan i przeznaczenie nieruchomości a także dokumentów pozwalających ocenić cechy podobne i wyróżniające nieruchomość szacowaną i nieruchomości przyjęte do porównania, - usuwanie wszelkich nieprawidłowości, udzielanie niezbędnych wyjaśnień i w razie konieczności potwierdzanie aktualności sporządzonego operatu szacunkowego. Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7, 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania wycen 40 nieruchomości - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.