eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dukla › Dostawa, montaż i demontaż lodowiska składanego wraz z dodatkowym wyposażeniem - MOSiR Dukla

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-14

Dukla: Dostawa, montaż i demontaż lodowiska składanego wraz z dodatkowym wyposażeniem - MOSiR Dukla
Numer ogłoszenia: 216017 - 2014; data zamieszczenia: 14.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dukla , ul. Trakt Węgierski 11, 38-450 Dukla, woj. podkarpackie, tel. 013 4329135, faks 013 4331011.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dukla.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż i demontaż lodowiska składanego wraz z dodatkowym wyposażeniem - MOSiR Dukla.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, pierwszy montaż i uruchomienie oraz demontaż po pierwszym okresie funkcjonowania elementów lodowiska składanego, sezonowego o wymiarach 40 x 20 m na boisko o nawierzchni 40 x 20 m z poliuretanu w kompleksie sportowym MOSiR w Dukli. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) dostawę, pierwszy montaż i uruchomienie składanego lodowiska sezonowego o wym. 40 x 20 m, b) dostawę chodników gumowych w ilości 100 mb., c) dostawę nowej maszyny do pielęgnacji i konserwacji tafli lodowiska zawieszanej do ciągnika, d) dostawa spalinowej frezarki do lodu e) dostawę nowej ostrzałki, f) dostawę nowej suszarki, g) demontaż sztucznego lodowiska po sezonie, h) przeszkolenie pracowników wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi, składania, uruchomienia i demontażu lodowiska. i) projektowe warunki pracy lodowiska : a. temperatura otoczenia do +10oC, b. prędkość wiatru do 1,5 m/s, c. promieniowanie słoneczne wyłącznie rozproszone, 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) Dostawa, posadowienie i montaż kompaktowego agregatu chłodniczego, spełniającego poniższe wymagania: Kompaktowy agregat chłodniczy o wydajności chłodniczej dla 35% roztworu glikolu etylenowego -12/-9 oC (tot = +10°C) na poziomie min. 175 kW dla sytemu ziębniczego na bazie orurowania aluminiowego. Współczynnik wydajności agregatu chłodniczego ESEER na poziomie min. 4,2 lub EER min. 3,2 Agregat musi być wyposażony w pełen roboczy wsad czynnika na bazie freonu, dopuszczonego do stosowania i posiadającego wszelkie niezbędne atesty i zezwolenia na stosowanie. Musi posiadać min. dwa obiegi chłodnicze a każdy obwód chłodniczy musi być wyposażony w przetwornik wysokiego i niskiego ciśnienia, presostat wysokiego ciśnienia. Agregat powinien zapewnić minimum cztery stopnie regulacji pracy agregatu około: 25, 50, 75, 100%. Agregat musi posiadać zintegrowany (w jednej zabudowie) moduł hydrauliczny - pompa i naczynie rozszerzalne, elektroniczny wyłącznik przepływu, zawory odcinające i wyrównawcze, filtr wodny (średnica cząstek pow. 1mm), przyłącze umożliwiające pomiar spadku ciśnienia parownika oraz pomiar dostępnego ciśnienia, zawór nadmiarowy dostosowany do instalacji. Panel elektryczny agregatu musi być odporny na wpływy atmosferyczne i musi być wyposażony w dostęp rewizyjny. Agregat musi być wyposażony w mikroprocesorowy moduł sterujący umożliwiający wyświetlanie informacji i kontrolę następujących elementów: - temperaturę glikolu i czynnika chłodniczego, - ciśnienie czynnika chłodniczego, - dane diagnostyczne, - harmonogram włączania/wyłączania, - zabezpieczenie przed zamarznięciem parownika, - sterowanie zdalne: styki bezprądowe dla awarii całego urządzenia, - modyfikowanie wartości zadanych temperatur glikolu, - monitorowanie wartości zadanych glikolu, temperatury powietrza otoczenia, działania agregatu, wentylatorów, pomp, alarmów sprężarek, - uruchamianie lub zatrzymywanie urządzenia. - sterownik pozwala na określenie temperatury na wyjściu glikolu oraz zarządza pracą pompy. Głośność agregatu nie może powodować przekroczenia dopuszczalnego poziomu hałasu w środowisku zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14.06.2007 r. w sprawie dopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku (Dz. U. z 2007r. nr 120, poz. 826). Cały agregat chłodniczy musi być oznakowany CE. Dla potwierdzenia spełnienia parametrów technicznych agregatu, w szczególności współczynnika wydajności chłodniczej ESEER / EER, Wykonawca musi dostarczyć wraz z ofertą kartę techniczną agregatu, potwierdzoną przez producenta wyniki badań niezależnej jednostki certyfikującej (lub niezależnego laboratorium), np. certyfikat EUROVENT. Podłączenie elektryczne agregatu do rozdzielni elektrycznej o mocy 70 kW i zabezpieczeniu 200A posadowionej w odległości max. do 2 m od miejsca lokalizacji agregatu chłodniczego . Wykonanie przyłącza elektrycznego zakończonego rozdzielnią elektryczną i jego podłączenie leży w gestii Zamawiającego. b) Dostawa i montaż nowego modułowego systemu ziębniczego tafli lodowiska, składającego się z dokładanych do siebie kompozytowych modułów z orurowaniem aluminiowym o szerokości 1,0 m i długości 5,0 m. Kompozytowy moduł wykonany ma być w sposób monolityczny (poszczególne elementy są trwale zespolone z sobą) i składać się z warstwy zimnochronnej, np. styroduru XPS o grubości min. 3 cm, z trwale naniesioną na całej powierzchni warstwą stopu aluminium o grubości min. 0,8 mm stanowiącą deflektor (ekran) dla zapewnienia uzyskania równomiernego rozkładu temperatury na całej powierzchni lodowiska, Połączenie warstwy izolacji zimnochronnej oraz deflektora aluminiowego musi być wykonane na całej powierzchni styku obu elementów, w celu zapewnienia wysokiej wytrzymałości mechanicznej i trwałości całego modułu (przy wielokrotnym montażu i demontażu). Nie dopuszcza się punktowego połączenie obu elementów. Na każdym module zamontowane są prostopadle do dłuższego boku i nierozłącznie minimum trzy aluminiowe listwy dystansowe (grzebienie) utrzymujące rury ziębnicze wykonane z aluminium w stałej podziałce osiowej co max. 65 mm. Rury ziębnicze musza być wykonane z aluminium, a ich średnica wewnętrzna powinna wynosić min. 17 mm natomiast grubość ścianki 1,5mm. Otwory w listwach dystansowych muszą być zamknięte aby uniknąć wypadania rur ziębniczych podczas montażu, demontażu, transportu i eksploatacji. Wzajemne łączenie aluminiowych rur ziębniczych w kolejnych modułach musi być zrealizowane za pomocą szybkozłączy zapewniających szczelność układu podczas pracy. Szybkozłącza muszą być wykonane z aluminium. W skład każdego modułu wchodzą trzy rury aluminiowe kolektorów, pracujące w układzie Tiechelmana. Rury poszczególnych kolektorów łączone są ze sobą szczelnie za pomocą szybkozłączy. Skrajne kolektory muszą zawierać armaturę umożliwiającą napełnianie i opróżnianie układu, odpowietrzanie i kontrolę ciśnienia. Orurowanie pierwszego modułu od strony kolektorów jest połączone z kolektorami za pomocą przewodów elastycznych. Cała powierzchnia lodowiska w obrębie band lodowiska musi być wykonana z elementów aluminiowych. Uwaga: Wykonawca jest zobowiązany: a. zabezpieczyć powierzchnię pod taflą lodowiska poprzez rozłożenie na całej foli PE o grubości min. 0,2 mm. b. zabezpieczyć całą powierzchnię pod kolektorami zasilającymi poprzez ułożenie trwałego zabezpieczenia przed uszkodzeniami mechanicznymi nawierzchni poliuretanowej, np. płyty OSB, płyty drewniane, itp. c) Dostawa i montaż band lodowiskowych o wysokości ok. 1,1m - 1,2m .Dla zapewnienia braku odkształceń na skutek zmian temperatury oraz zapewnienia niskiej wagi i łatwości montażu bandy lodowiska mają być wykonane z kompozytu polimerowego opartego na żywicy poliestrowej wzmocnionej włóknem szklanym. Jedna strona bandy pokryta dodatkowo żelkotem, tworzącym gładką estetyczną powłokę o dużej odporności na uszkodzenia mechaniczne oraz warunki atmosferyczne. Dodatkowo w celu wzmocnienia wytrzymałości mechanicznej każdego segmentu bandy muszą posiadać wewnętrzne wzmocnienia. Bandy mają być wsparte na metalowych podporach. W każdym panelu bandy mają być wklejone (zabudowane) metalowe wkładki w miejscach skręcania śrubami. W miejscu narażonym na uszkodzenia mechaniczne za pomocą łyżew ma się znajdować listwa okopowa z polietylenu w kolorze uzgodnionym z zamawiającym o wysokości ok.20 cm i grubości 10 mm. W górnej części bandy lodowiska ma się znajdować zintegrowany pochwyt w kolorze uzgodnionym z zamawiającym . Komplet band musi zawierać bramę wjazdową dla ciągnika wraz z urządzeniem do konserwacji lodu o wymiarach min. 3,2 mb oraz 2 szt. bramek wejściowych o wymiarach 0,9 m. Promień w narożnikach bandy -min 4,00 m. d) Dostawa i napełnienie instalacji 35% roztworem glikolu etylenowego w ilości niezbędnej dla prawidłowej pracy układu. e) Dostawa odpowiedniej ilości pojemników do magazynowania glikolu po zakończeniu sezonu oraz dostawa przenośnej pompy wraz z osprzętem do wypompowania po sezonie glikolu z instalacji. f) Pierwszy montaż i rozruch instalacji, wytworzenie tafli lodu ok. 5cm. g) Dostawa mat gumowych ryflowanych do chodzenia na łyżwach grubości 6 mm o szerokości 1,2 m i długości 100 mb. h) Dostawa nowej maszyny do pielęgnacji i konserwacji lodu zawieszanej do ciągnika o parametrach:. - nóż skrawający min 150 cm. długości - własny zbiornik na wodę o poj. min 160 l - zbiornik na śnieg o poj. min. 400 l - regulacja ustawienia noża , jak i regulacja wypływu wody podczas jazdy wykonywana z kabiny ciągnika , Maszyna musi zapewniać pełne bezpieczeństwo użytkowania i należyte utrzymanie lodowiska. i) Dostawa nowej spalinowej frezarki do lodu o mocy silnika ok. 5 KM, maksymalnej głębokości frezowania 2 mm, szerokości frezowania min. 320 mm i 5-stopniową regulacją głębokości frezowania 5-cio STOPNIOWA j) Dostawa nowej elektrycznej ostrzałki do łyżew. Manualna ostrzałka do ostrzenia łyżew ze specyficznie ukształtowanym kamieniem do żłobienia rowka łyżew. k) Dostawa nowej suszarki do butów na ciepłe powietrze z dezynfekcją (lampa ozonowa) na min 30 par. Wieszaki i panel wykonany ze stali nierdzewnej l) Demontaż lodowiska po zakończonym sezonie, w terminie do 14 dni po pisemnym wezwaniu przez Zamawiającego, najpóźniej do 31marca 2015 r. ł) Dostawa instrukcji użytkowania oraz montażu i demontażu lodowiska. Wykonawca zapewnia wyszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie użytkowania oraz montażu i demontażu lodowiska. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie przez wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej siwz. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w siwz, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty i rozwiązania spełniają wymagania określone przez zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.12.31 - Instalowanie urządzeń mrożących 45.23.11.12 - Instalacja rurociągów 42.53.20.00 - Części sprzętu mrożącego 37.48.10.00 - Maszyny do konserwacji lodu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1) W przedmiotowym postępowaniu, przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium. Kwota wadium wymaganego wynosi; 10 000,00 zł, słownie: dziesięć tysięcy złotych. 2) Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Gminy Dukla, 38-450 Dukla ul. Trakt Węgierski 11 - Podkarpacki Bank Spółdzielczy w Sanoku o/Dukla 58 86421096 2010 9600 1833 0002 z adnotacją Wadium do przetargu : Dostawa, montaż i demontaż lodowiska składanego wraz z dodatkowym wyposażeniem - MOSiR Dukla W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie tego warunku zamawiający uzna złożenie oświadczenia wg załącznika Nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie tego warunku zamawiający uzna złożenie oświadczenia wg załącznika Nr 6 do SIWZ wraz z poświadczeniem jego spełnienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie tego warunku zamawiający uzna złożenie oświadczenia wg załącznika Nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie tego warunku zamawiający uzna złożenie oświadczenia wg załącznika Nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie tego warunku zamawiający uzna złożenie oświadczenia wg załącznika Nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) oferta przetargowa wg Załącznika Nr 1 do SIWZ, b) oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 pzp wg Załącznika Nr 2 do SIWZ - Zał. Nr 1 do oferty. c) oświadczenie o podwykonawcach, w przypadku braku podwykonawców w realizacji zadania również oświadczenie o braku podwykonawców (art.36 ust5 pzp ) wg Załącznika Nr 3 do SIWZ - Zał. Nr 2 do oferty. d) oświadczenie o grupach kapitałowych w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U Nr 50 , poz.331, z późn. zm.) wg Załącznika Nr 4 do SIWZ - Zał. Nr 3 do oferty. e) poświadczenie posiadania wiedzy i doświadczenia - wg Załączniku Nr 6 do SIWZ Zał. Nr 4 oferty, f) zaakceptowany i wypełniony przez wykonawcę projekt umowy wg Załącznika Nr 5do SIWZ - Zał. Nr 4 do oferty. g) potwierdzenie wpłaty wadium - Zał. Nr 5 do oferty .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; b) zmiana obowiązującej stawki VAT; c) rezygnacja przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy ; d) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dukla.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Dukli, 38-450 Dukla, ul. Trakt Węgierski 11, pokój Nr 206.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2014 godzina 08:00, miejsce: Urząd Miejski w Dukli, 38-450 Dukla, ul. Trakt Węgierski 11, pokój Nr 304.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.