eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Odtworzenie stadionu lekkoatletycznego przy Publicznym Gimnazjum Nr 37 przy ul. Jarosławskiej 29 w Łodzi

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2009-06-30

Łódź: Odtworzenie stadionu lekkoatletycznego przy Publicznym Gimnazjum Nr 37 przy ul. Jarosławskiej 29 w Łodzi
Numer ogłoszenia: 215888 - 2009; data zamieszczenia: 30.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Łodzi Delegatura Łódź-Górna , Al. Politechniki 32, 93-590 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 638-56-57, faks 042 638-56-23.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odtworzenie stadionu lekkoatletycznego przy Publicznym Gimnazjum Nr 37 przy ul. Jarosławskiej 29 w Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odtworzenie stadionu lekkoatletycznego przy Publicznym Gimnazjum Nr 37 przy ul. Jarosławskiej 29 w Łodzi. Zakres rzeczowy: 1. Budowa boisk i innych nawierzchni utwardzonych: - boisko uniwersalne (z malowaniem linii gier do: piłki nożnej, ręcznej, siatkówki) o nawierzchni poliuretanowej, - dwa boiska do piłki siatkowej o nawierzchni poliuretanowej, - bieżnia prosta czterotorowa i okrężna trzytorowa o nawierzchni poliuretanowej, - boisko uniwersalne (z malowaniem linii gier do: koszykówki, tenisa ziemnego, unihokeja) o nawierzchni poliuretanowej, - skocznia do skoku w dal i skocznia do trójskoku o nawierzchni poliuretanowej, miejsce zeskoku - pole piaskowe, - koło do pchnięcia kulą, - nawierzchnia chodnikowa z kostki betonowej grafitowej, - nawierzchnia na podjeździe dla samochodów z kostki betonowej szarej. 2. Urządzenia dla dzieci i młodzieży: - stoły do ping-ponga 7 szt., - ławki młodzieżowe 28 szt., - ławki z oparciem 20 szt., - kosze na śmieci 5 szt. 3. Ogrodzenie: - ogrodzenie metalowe o długości 350 m z przęseł, - piłkochwyty o długości 108,5 m. 4. Prace dodatkowe: - rozbiórka istniejących murków i konstrukcji metalowej, - prace ogrodnicze..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem dopuszczenia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 15.000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia c.dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; d.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. 2.Za spełnienie ww. warunków Zamawiający uzna: ad. a. prowadzenie przez Wykonawcę działalności gospodarczej w rozumieniu ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie gospodarczej (Dz.U.2004.173.1807). ad. b. należyte wykonanie przez Wykonawcę robót budowlanych, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia t.j.: - wykonał należycie minimum cztery prace w zakresie budowy zewnętrznych obiektów rekreacyjno - sportowych z urządzeniem zieleni o wartości łącznej 1.500.000 zł (brutto) w tym jedna na co najmniej 700.000 zł (brutto) i posiadający dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. ad. c. dysponowanie przez Wykonawcę minimum 1 osobą - kierownik budowy posiadającym uprawnienia budowlane o specjalności ogólnobudowlanej lub przedstawienie pisemnego zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takiej osoby z ww. uprawnieniami. ad. d. posiadanie polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, na kwotę co najmniej 100.000 zł. (brutto). W przypadku gdy, Wykonawca dysponuje polisą w innej walucie, wysokość polisy będzie przeliczona wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. ad. e. złożenie oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy, załączenie do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w części VI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, potwierdzających spełnienie przez Wykonawcę warunków. 3.W celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu Wykonawca/y zobowiązany jest złożyć, oprócz wymienionych dokumentów, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 u. p.z.p, zawarte w załączniku nr 2 do niniejszej Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia. 4.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów według kryterium: spełnia - nie spełnia. 5.Wykonawcy, którzy nie spełnią warunków wskazanych w ppkt. 1 lit. a - e, z uwzględnieniem art. 26 ust. 3 ustawy, zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 6.Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że spełniają: - łącznie wszyscy Wykonawcy: warunki określone w ppkt. 1 lit. b, c, d, na potwierdzenie których należy załączyć dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. VI ppkt. 2-6 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; - każdy z Wykonawców: warunki określone w ppkt 1 lit. a, e, na potwierdzenie których należy załączyć dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. VI ppkt 1 i 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 7. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy uczestnik konsorcjum musi złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie formalnych warunków udziału w postępowaniu. Do warunków formalnych zalicza się posiadanie uprawnień do wykonywania działalności gospodarczej oraz brak przesłanek do wykluczenia z postępowania. W związku z czym każdy uczestnik konsorcjum winien złożyć dokumenty o których mowa w pkt 1 część VI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub zaktualizowany przez organ wydający dokument) - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 2.Wykaz robót zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia t.j., - wykonał należycie minimum cztery prace w zakresie budowy zewnętrznych obiektów rekreacyjno - sportowych z urządzeniem zieleni o wartości łącznej 1.500.000 zł (brutto) w tym jedna na co najmniej 700.000 zł (brutto). 3.Dokumenty potwierdzające, że roboty, o których mowa w ppkt. 2 (o wykazanej w wykazie wartości), zostały wykonane należycie. 4.Wykazanie minimum 1 osoby - kierownika budowy odpowiedzialnego za realizację zamówienia z udokumentowaniem jego kwalifikacji, posiadanych uprawnień i odpowiednio członkostwa we właściwej izbie samorządu zawodowego, z uprawnieniami budowlanymi w specjalności- ogólnobudowlane lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia takiej osoby z udokumentowaniem jej kwalifikacji w ww. zakresie. 5.Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, na kwotę co najmniej 100 000 zł. (brutto). W przypadku gdy, Wykonawca dysponuje polisą w innej walucie, wysokość polisy będzie przeliczona wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 6.W celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu Wykonawca/y zobowiązany jest złożyć, oprócz wymienionych dokumentów, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 u. p.z.p, zawarte w załączniku nr 2 do niniejszej Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia. UWAGI: - Dołączone do formularza oferty załączniki powinny być ułożone i ponumerowane w sposób ciągły, w podanej wyżej kolejności. - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: 1)nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, 2)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokument określony w pkt 1) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin jak wyżej. Dokumenty za wyjątkiem oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy pzp (oryginał), należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez Wykonawcę. Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Łodzi, Delegatura Łódź - Górna 93-590 Łódź, al. Polietchniki 32 pok. 217.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Łodzi, Delegatura Łódź - Górna 93-590 Łódź, al. Polietchniki 32 pok. 215.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.