eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Organizacja i przeprowadzenie kursów podnoszących kompetencje i umiejętności o charakterze zawodowym Uczestników projektu pn.Stawiam na siebie!, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-13

Siedlce: Organizacja i przeprowadzenie kursów podnoszących kompetencje i umiejętności o charakterze zawodowym Uczestników projektu pn.: Stawiam na siebie!, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 215867 - 2014; data zamieszczenia: 13.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Sienkiewicza 32, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 63 257 04, 63 233 25, faks 025 63 257 04, 63 233 25 w.55.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.siedlce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie kursów podnoszących kompetencje i umiejętności o charakterze zawodowym Uczestników projektu pn.: Stawiam na siebie!, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursów podnoszących kompetencje i umiejętności o charakterze zawodowym Uczestników projektu pn.: Stawiam na siebie!, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Przedmiot zamówienia został podzielony na osiem następujących części: część 1 - organizacja i przeprowadzenie kursów: Sprzedawca dla 15 osób i Księgowość dla 10 osób; część 2 - organizacja i przeprowadzenie kursu Fryzjerstwo dla 6 osób; część 3 - organizacja i przeprowadzenie kursu Florystyka dla 5 osób; część 4 - organizacja i przeprowadzenie kursu Profesjonalne sprzątanie dla 4 osób; część 5 - organizacja i przeprowadzenie kursu Projektowanie stron internetowych dla 4 osób; część 6 - organizacja i przeprowadzenie kursów: Prawo jazdy kat. C - kurs podstawowy dla 4 osób i Prawo jazdy kat. D - kurs podstawowy dla 4 osób; część 7 - organizacja i przeprowadzenie kursu Obsługa wózków jezdniowych z napędem silnikowym (IIWJO), w tym zasilanych gazem i obsługa magazynu dla 16 osób; część 8 - organizacja i przeprowadzenie kursu Pracownik ochrony fizycznej dla 4 osób. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.10.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W częściach 1-5 oraz 7 Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w tym zakresie. Wykonawca składający ofertę w części 6 zamówienia powinien posiadać aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców, prowadzonego przez starostę właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności objętej wpisem - zgodnie z art. 26 ust. 1 pkt 1 oraz art. 28 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz. U. Nr 30, poz. 151 z późn. zm.). Wykonawca składający ofertę w części 8 zamówienia powinien posiadać aktualny wpis do rejestru podmiotów dopuszczonych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, do kształcenia w zakresie ochrony osób i mienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował minimum 2 usługi w zakresie odpowiadającym przedmiotowi danej części zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania danej części zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Zobowiązanie, sporządzone zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w przypadku, jeśli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w pkt. III.4.3.1, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany warunków zawartej umowy dla każdej części zamówienia w stosunku do treści oferty, na podstawie której wybrano Wykonawcę w zakresie: 1) danych teleadresowych dotyczących Stron umowy lub numeru konta bankowego Wykonawcy, w przypadku dokonania zmian w tym zakresie ze strony Zamawiającego i/lub Wykonawcy w czasie obowiązywania umowy - zmiana ta nie wymaga zawarcia aneksu do umowy, a jedynie poinformowania drugiej Strony w formie pisemnej; 2) liczby Uczestników, w przypadku rezygnacji/wykreślenia z listy Uczestników projektu pn.: Stawiam na siebie! lub rezygnacji Uczestnika z kursu, pod warunkiem, że łączna liczba Uczestników nie będzie mniejsza niż: a) w części 1 zamówienia - 19 osób, b) w części 2 zamówienia - 4 osoby, c) w części 3 zamówienia - 4 osoby, d) w części 4 zamówienia - 3 osoby, e) w części 5 zamówienia - 3 osoby, f) w części 6 zamówienia - 6 osób, g) w części 7 zamówienia - 12 osób, h) w części 8 zamówienia - 3 osoby; 3) miejsca realizacji zamówienia, w przypadkach spowodowanych sytuacjami niezależnymi od Wykonawcy, np. niewywiązywanie się ze zobowiązań Zleceniobiorcy, z którym Wykonawca nawiązał współpracę w zakresie wynajmu sal szkoleniowych, pod warunkiem, że nowe miejsce będzie znajdowało się na terenie miasta Siedlce (lub w odległości maksymalnie 20 km od granicy administracyjnej miasta Siedlce w przypadku placu manewrowego - dot. części 6 zamówienia) i zostanie zaakceptowane przez Zamawiającego; 4) harmonogramu świadczenia usługi, wynikającej z konieczności zsynchronizowania czasowego kursów z innymi działaniami ukierunkowanymi na Uczestników lub też spowodowanej czynnikami obiektywnymi, niezależnymi od Wykonawcy, np. choroba osoby prowadzącej zajęcia, uniemożliwiającymi realizacje zamówienia zgodnie z pierwotną wersją harmonogramu, pod warunkiem, że końcowy termin realizacji zamówienia nie ulegnie przesunięciu poza datę wskazaną w uzgodnionym harmonogramie, z zastrzeżeniem ppkt. 5 niniejszego pkt.; 5) terminu zakończenia realizacji umowy, w przypadku konieczności zsynchronizowania terminu kursów z innymi działaniami realizowanymi w projekcie albo spowodowanej czynnikami obiektywnymi uniemożliwiającymi realizację zamówienia w pierwotnie ustalonym terminie, pod warunkiem, że termin zakończenia kursów zostanie wyznaczony najpóźniej na dzień 10 grudnia 2014 roku; 6) zmian doprecyzowujących treść umowy, jeżeli potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie może usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji zapisów; 7) innych zapisów umowy, spowodowanych koniecznością dostosowania ich do zmieniających się wymogów PO KL, do interpretacji i wytycznych Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju lub Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych oraz do obowiązujących przepisów prawa; 8) zapisów umowy, co do których konieczne są zmiany w związku z zaistnieniem siły wyższej (np. powódź, pożar, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy; 9) zapisów umowy, co do treści których konieczność zmiany wynika z innych, niemożliwych do przewidzenia w momencie zawarcia umowy, okoliczności natury prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności; 10) innych zmian niezbędnych do prawidłowej realizacji umowy w granicach obowiązujących przepisów prawa; 11) osoby/osób wskazanej/ych do wykonywania zamówienia, w przypadkach, gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, wynikających z uzasadnionych sytuacji, wskazana/e przez Wykonawcę osoba/y nie może/nie mogą realizować usługi, pod warunkiem, że Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji osobę/y z co najmniej takimi samymi lub wyższymi kwalifikacjami (punkt uwzględniony zostanie w umowie zawartej z Wykonawcą prowadzącym działalność gospodarczą).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopr.siedlce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Sienkiewicza 32, 08-110 Siedlce, pokój nr 40.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2014 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Sienkiewicza 32, 08-110 Siedlce, pokój nr 19 (kancelaria).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn.: Stawiam na siebie! współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursów: Sprzedawca dla 15 osób i Księgowość dla 10 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kurs Sprzedawca dla 15 osób. Wymiar czasowy kursu: 120 godzin dydaktycznych (40 godzin zajęć teoretycznych, 80 godzin zajęć praktycznych) dla każdego Uczestnika 2. Kurs Księgowość dla 10 osób. Wymiar czasowy kursu: 145 godzin dydaktycznych (102 godziny zajęć teoretycznych, 43 godziny zajęć praktycznych) dla każdego Uczestnika.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursu Fryzjerstwo dla 6 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs Fryzjerstwo dla 6 osób. Wymiar czasowy kursu: 160 godzin dydaktycznych (40 godzin zajęć teoretycznych, 120 godzin zajęć praktycznych) dla każdego Uczestnika.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursu Florystyka dla 5 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs Florystyka dla 5 osób. Wymiar czasowy kursu: 80 godzin dydaktycznych (12 godzin zajęć teoretycznych, 68 godzin zajęć praktycznych) dla każdego Uczestnika.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursu Profesjonalne sprzątanie dla 4 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs Profesjonalne sprzątanie dla 4 osób. Wymiar czasowy kursu: 60 godzin dydaktycznych (30 godzin zajęć teoretycznych, 30 godzin zajęć praktycznych) dla każdego Uczestnika.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursu Projektowanie stron internetowych dla 4 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs Projektowanie stron internetowych dla 4 osób. Wymiar czasowy kursu: 70 godzin dydaktycznych (10 godzin zajęć teoretycznych, 60 godzin zajęć praktycznych) dla każdego Uczestnika.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursów: Prawo jazdy kat. C - kurs podstawowy dla 4 osób i Prawo jazdy kat. D - kurs podstawowy dla 4 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kurs Prawo jazdy kat. C dla 4 osób. Wymiar czasowy kursu: 20 godzin dydaktycznych zajęć teoretycznych, 30 godzin zegarowych zajęć praktycznych oraz 1 godzina zegarowa przeznaczona na egzamin wewnętrzny dla każdego Uczestnika. 2. Kurs Prawo jazdy kat. D dla 4 osób. Wymiar czasowy kursu: 20 godzin dydaktycznych zajęć teoretycznych, 60 godzin zegarowych zajęć praktycznych oraz 1 godzina zegarowa przeznaczona na egzamin wewnętrzny dla każdego Uczestnika.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursu Obsługa wózków jezdniowych z napędem silnikowym (II WJO), w tym zasilanych gazem i obsługa magazynu dla 16 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs Obsługa wózków jezdniowych z napędem silnikowym (II WJO), w tym zasilanych gazem i obsługa magazynu dla 16 osób. Wymiar czasowy kursu: 145 godzin dydaktycznych (61 godzin zajęć teoretycznych, 84 godziny zajęć praktycznych) dla każdego Uczestnika.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursu Pracownik ochrony fizycznej dla 4 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs Pracownik ochrony fizycznej dla 4 osób. Wymiar czasowy kursu: 245 godzin dydaktycznych dla każdego Uczestnika oraz 1 godzina dydaktyczna przeznaczona na egzamin wewnętrzny dla każdego Uczestnika.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.