eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białogard › Zakup wraz z dostawą przewoźnego śródoperacyjnego aparatu RTG z ramieniem C dla Szpitala Powiatowego w Białogardzie Sp. z o.o.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-17

Białogard: Zakup wraz z dostawą przewoźnego śródoperacyjnego aparatu RTG z ramieniem C dla Szpitala Powiatowego w Białogardzie Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 21573 - 2015; data zamieszczenia: 17.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy , ul. Chopina 29, 78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 312-02-66, faks 094 312-02-79.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbialogard.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą przewoźnego śródoperacyjnego aparatu RTG z ramieniem C dla Szpitala Powiatowego w Białogardzie Sp. z o.o..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa, rozładunek, montaż i uruchomienie kompletnie wyposażonego, fabrycznie nowego urządzenia, tj. przewoźnego śródoperacyjnego aparatu RTG z ramieniem C dla Szpitala Powiatowego w Białogardzie Sp. z o.o. Przedmiot zamówienia obejmuje również przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego pracowników z zakresu prawidłowej obsługi ww. urządzenia. 2. Szczegółowe parametry techniczno - eksploatacyjne sprzętu będącego przedmiotem zamówienia, tj. przewoźnego śródoperacyjnego aparatu RTG z ramieniem C wymagane przez Zamawiającego zawarte są w załączniku do SIWZ. 3. Koszt dostarczenia towaru Zamawiającemu pokrywa Wykonawca. 4. SIWZ wraz z załącznikami stanowi kompletny dokument, który jest wiążący zarówno dla Wykonawcy jak i Zamawiającego w trakcie trwania całego postępowania o zamówienie publiczne. 5. Cena zawiera wszystkie niezbędne koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego w SIWZ, a w szczególności takie jak: transport, rozładunek i wniesienie w miejsce wskazane przez Zamawiającego, koszty ubezpieczenia dostawy oraz wszelkie podatki naliczone zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 6. Przedmiot zamówienia winien być wyposażony we wszystkie elementy umożliwiające jego użytkowanie. Musi być również fabrycznie nowy. 7. Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu bezpłatnie instrukcję użytkownika oraz dokumentację techniczną urządzenia w języku polskim. Wykonawca zobowiązany jest do założenia paszportu technicznego dla urządzenia. 8. W trakcie montażu aparatu RTG z ramieniem C będącego przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia testu akceptacyjnego aparatu na własny koszt oraz przekazania dokumentów potwierdzających jego wykonanie. 9. Aparat RTG z ramieniem C będący przedmiotem zamówienia powinien być wyposażony w zestaw urządzeń niezbędnych do przeprowadzenia testów podstawowych. 10. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania nieodpłatnych przeglądów urządzenia zgodnie z dokumentacją techniczną. W przypadku braku w dokumentacji technicznej informacji dotyczącej przeglądów technicznych Wykonawca zobowiązany będzie do ich dokonywania raz na 12 miesięcy w okresie trwania gwarancji, przy czym w przypadku konieczności wymiany części zużywalnych będą one wymieniane na koszt Wykonawcy. 11. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia przeszkolenia pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi urządzenia w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jednak nie dłuższym niż 7 dni roboczych od dnia uruchomienia urządzenia będącego przedmiotem zamówienia. 12. Dokumentem potwierdzającym wykonanie zamówienia będzie protokół zdawczo-odbiorczy podpisany przez strony, obejmujący stwierdzenie dostarczenia urządzenia, jego montażu, przeprowadzenia testu akceptacyjnego aparatu RTG z ramieniem C, uruchomienia go oraz przeszkolenia pracowników w zakresie jego prawidłowej obsługi. Protokół, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym stanowi podstawę do wystawienia faktury VAT. 13. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówienia w terminie maksymalnie do 8 tygodni od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, że na czas dostarczenia zaoferowanego aparatu RTG z ramieniem C zabezpieczy Zamawiającego aparatem zastępczym w terminie 5 dni od zawarcia umowy o klasie nie gorszej niż obecnie używany, tj. o minimalnych parametrach: 1) generator min. 2,2 kW; 2) zakres pracy fluoroskopii 0,2-6mA; 3) wzmacniacz obrazu min 9; 4) zakres obrotu ramienia min. + - 180 stopni; 5) wózek z monitorami min 2 min 19 jeden do podglądu obrazu referencyjnego drugi do obrazu żywego. 14. Wykonawca gwarantuje, że dostarczony przedmiot zamówienia jest fabrycznie nowy i odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w złożonej ofercie. 15. zutylizowania go we własnym zakresie. Koszt odbioru i utylizacji należy uwzględnić w cenie oferty. 16. śródoperacyjny aparat RTG z ramieniem C na całość systemu bez ograniczeń dla lampy i wzmacniacza licząc od dnia uruchomienia urządzenia. 17. W czasie gwarancji Wykonawca odpowiada za jakość techniczną i użytkową (szczegółowe warunki gwarancji i rękojmi zawarte są we wzorze umowy stanowiącej pkt 16 SIWZ. 18. Wykonawca zobowiązuje się do reakcji na zgłoszenie awarii w terminie najwyżej 24 h od chwili jej zgłoszenia przez Zamawiającego. 19. Zamawiający wymaga, aby oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia posiadał certyfikaty jednostki notyfikowanej i deklaracje zgodności, ważne świadectwa dopuszczenia do obrotu na rynku polskim w oparciu o obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa. Ponadto oraz ma posiadać odpowiednią jakość i atesty dopuszczenia do stosowania przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych określonych w ustawie z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych Dz. U. Z 2010r. Nr 107 poz. 679. 20. Wykonawca zapewni dostawę przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko, własnym transportem, zgodnie z ceną ofertową przedstawioną w złożonej przez niego ofercie w terminie maksymalnie do 8 tygodni od daty zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, że na czas dostarczenia zaoferowanego aparatu RTG z ramieniem C zabezpieczy Zamawiającego aparatem zastępczym w terminie 5 dni od podpisania umowy o klasie nie gorszej niż obecnie używany, tj. o minimalnych parametrach: 1) generator min. 2,2 kW; 2) zakres pracy fluoroskopii 0,2-6mA; 3) wzmacniacz obrazu min 9; 4) zakres obrotu ramienia min. + - 180 stopni; 5) wózek z monitorami min 2 min 19 jeden do podglądu obrazu referencyjnego drugi do obrazu żywego. 21. Zamawiający zobowiązany jest do zapłaty Wykonawcy wynagrodzenia na podstawie poprawnie wystawionej faktury VAT za urządzenie, sporządzonej po prawidłowo dokonanej dostawie sprzętu będącego przedmiotem zamówienia - w minimum 36 miesięcznych równych ratach na spłatę całkowitej wartości przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. Pierwsza rata płatna w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury, rata druga w terminie 60 dni, trzecia rata w terminie 90 dni, etc. 22. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania ustawy o wyrobach medycznych, w szczególności art 90 ustawy z dnia 20 maja 2010r. Dz. U. Z 2010r. Nr 107 poz. 679.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku określonego przez Zamawiającego nastąpi na podstawie przedłożonego oświadczenia z art. 22 ust 1 Pzp - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca załączy do oferty wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku określonego przez Zamawiającego nastąpi na podstawie przedłożonego oświadczenia z art. 22 ust 1 Pzp - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca załączy do oferty wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku określonego przez Zamawiającego nastąpi na podstawie przedłożonego oświadczenia z art. 22 ust 1 Pzp - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca załączy do oferty wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku określonego przez Zamawiającego nastąpi na podstawie przedłożonego oświadczenia z art. 22 ust 1 Pzp - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca załączy do oferty wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku określonego przez Zamawiającego nastąpi na podstawie przedłożonego oświadczenia z art. 22 ust 1 Pzp - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca załączy do oferty wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca przedłoży wraz z ofertą: 1. oświadczenie (na formularzu oferty - lit e)), że oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia posiada certyfikaty jednostki notyfikowanej i deklaracje zgodności, ważne świadectwa dopuszczenia do obrotu na rynku polskim w oparciu o obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa, oraz posiada odpowiednią jakość i atesty dopuszczenia do stosowania przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych określonych w ustawie z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Z 2010r. Nr 107 poz. 679). Wykonawca oświadczy także w ww. oświadczeniu, że wszystkie te dokumenty zostaną przez niego udostępnione do wglądu niezwłocznie na każde żądanie Zamawiającego; 2. oświadczenie (na formularzu oferty - lit f)), że oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia spełnia wymagania ustawy o wyrobach medycznych, w szczególności art 90 ustawy z dnia 20 maja 2010r. (Dz. U. Z 2010r. Nr 107 poz. 679) 3. dokumentację techniczną potwierdzającą spełnianie wymagań oferowanych parametrów stanowiących załącznik do SIWZ;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - całkowita ilość równych rat przewidziana na spłatę łącznej wartości przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego (nie mniej niż 36) - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w poniższym zakresie: a) zmiany formy organizacyjno - prawnej strony umowy na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym. b) zmiany terminu dostawy sprzętu, w przypadku zaistnienia okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy c) zmiany terminu montażu sprzętu w przypadku zaistnienia okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy d) zmiany terminu uruchomienia sprzętu w przypadku zaistnienia okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy e) zmiany terminu szkolenia pracowników w przypadku zaistnienia okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy f) zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy w przypadku zaistnienia okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy g) zastąpienia sprzętu, który ma być dostarczony w ramach realizacji niniejszej umowy, sprzętem nowym posiadającym co najmniej takie same parametry jakie posiadał sprzęt będący podstawą wyboru oferty Wykonawcy w przypadku wycofania lub wstrzymania produkcji sprzętu który ma być dostarczony, wyłącznie pod warunkiem, iż cena wprowadzonego sprzętu nie ulegnie zwiększeniu. h) zastąpienia sprzętu, który ma być dostarczony w ramach realizacji niniejszej umowy, sprzętem o wyższej jakości, w przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, pod warunkiem, iż cena wprowadzonego sprzętu nie ulegnie zwiększeniu i) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego j) obniżenia ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalbialogard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy w Białogardzie Sp. z o.o. ul. Chopina 29 78-200 Białogard, pok. 305 III p.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Szpital Powiatowy w Białogardzie Sp. z o.o. ul. Chopina 29 78-200 Białogard SEKRETARIAT - III piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert odbędzie się 25.02.2015r. o godz. 10:30, w siedzibie Zamawiającego: Szpital Powiatowy w Białogardzie Sp. z o.o., ul. Chopina 29, 78-200 Białogard, DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - III piętro, p. 305. Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są p. Anna Kowalska - e-mail akowalska@szpitalbialogard.pl i p. Malgorzata Kojder - e-mail mkojder@szpitalbialogard.pl.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.