eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › organizacja ośmiodniowego wyjazdu wakacyjnego dla 40 osobowej grupy uczestników Klubu Młodzieżowego, w zakresie realizacji projektu systemowego pn.Twoja AKTYWNOŚĆ szansą na sukces! realizowanego w ramach Działania 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2010-2012, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-19

Nowy Sącz: organizacja ośmiodniowego wyjazdu wakacyjnego dla 40 osobowej grupy uczestników Klubu Młodzieżowego, w zakresie realizacji projektu systemowego pn.: Twoja AKTYWNOŚĆ szansą na sukces! realizowanego w ramach Działania 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2010-2012, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 215410 - 2010; data zamieszczenia: 19.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Świetlic Środowiskowych w Nowym Sączu , ul. H. Kołłątaja 13, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 441 0 111.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.nowysacz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: organizacja ośmiodniowego wyjazdu wakacyjnego dla 40 osobowej grupy uczestników Klubu Młodzieżowego, w zakresie realizacji projektu systemowego pn.: Twoja AKTYWNOŚĆ szansą na sukces! realizowanego w ramach Działania 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2010-2012, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji ośmiodniowego wyjazdu wakacyjnego, dla 40 osobowej grupy uczestników Klubu Młodzieżowego, (młodzieży w wieku 15 - 19 lat) i 2 osobowej kadry ze strony Zamawiającego, w szczególności zapewniającego odpowiednie warunki zdrowotno-klimatyczne, bezpieczeństwa oraz turystyczne. Usługa obejmuje: transport, pobyt, zapewnienie kadry: 2 wychowawców i kierownika wypoczynku, a także ratownika i pielęgniarkę do dyspozycji uczestników wyjazdu wakacyjnego, organizację imprez, organizację czasu wolnego dla określonej grupy uczestników w zakresie realizacji projektu systemowego pn.: Twoja AKTYWNOŚĆ szansą na sukces! realizowanego w ramach Działania 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2010-2012, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem zorganizowania tych wyjazdów, które są jedną z form aktywnej integracji jest przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu młodzieży oraz wyrównywanie szans kobiet i mężczyzn zagrożonej marginalizacją z terenu miasta Nowego Sącza..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe 92.33.00.00 - Usługi świadczone przez ośrodki rekreacyjne 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 85.31.13.00 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej 63.51.00.00 - Usługi biur podróży i podobne 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełniają wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz.U. Nr 12 poz. 67, Nr 18, poz. 102 oraz z 2009 r. Nr 218, poz. 1696).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonanych przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, zamawiający uzna za spełnienie warunku wykonanie co najmniej jednej usługi odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, dla grupy liczącej co najmniej 40 dorosłych i dzieci, w wymiarze co najmniej jednego 8 dniowego pobytu, z podaniem ich przedmiotu, liczby pobytów, dat wykonania, podmiotu zamawiającego oraz liczby uczestników, która skorzystała z wypoczynku w ramach usługi,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują odpowiednią bazę lokalową w obiektach czynnych w sezonie letnim i zimowym, z zapleczem technicznym i gospodarczym wraz z wyposażeniem w sprzęt rekreacyjno - sportowy, tj. dysponują bazą lokalową, która może przyjąć jednorazowo przynajmniej 45 uczestników wypoczynku - dorosłych i dzieci;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują wykwalifikowaną kadrą z uprawnieniami do wykonywania powierzonych zadań (kierownik i wychowawca, pomoc medyczna i ratownik), tj. dysponują kierownikiem placówki wypoczynkowej i wychowawcami spełniającymi kryteria określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. Nr 12, poz. 67 z późn.zm), pielęgniarką wykonującą zawód zgodnie z ustawą z dnia 5 lipca 1996 r. o zawodach pielęgniarki i położnej (Dz. U. z 2009 r. Nr 151 z późn.zm.) oraz ratownikiem (zdany egzamin na ratownika wodnego).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia wyż./wym. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych wraz z ofertą.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykaz pomieszczeń bazy lokalowej w obiektach czynnych w sezonie letnim i zimowym jakim dysponuje wykonawca, gwarantującym przyjęcie jednorazowo przynajmniej 45 uczestników wypoczynku - dorosłych i dzieci, z wykazem wyposażenia bazy lokalowej i urządzeń dostępnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia, wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami (np. własność, dzierżawa, użyczenie). Wykaz pomieszczeń stałej bazy lokalowej powinien zawierać przynajmniej: wyposażenie w sprzęt rekreacyjno - sportowy, wskazanie odległości stałej bazy lokalowej od dróg krajowych i wojewódzkich, wykaz pomieszczeń zakwaterowania wraz ze średnią powierzchnią pomieszczeń zakwaterowania przypadającą na jednego uczestnika i ich wyposażeniem, wykaz sanitariatów wraz z ich umiejscowieniem, wykaz świetlic i stołówek oraz wskazanie maksymalnej liczby uczestników, jaką można zakwaterować jednorazowo w stałej bazie lokalowej. 2. Kopię opinii właściwej miejscowo komendy powiatowej (miejskiej) Państwowej Straży Pożarnej (PSP) lub protokołu okresowej kontroli PSP oraz plan/szkic obiektu. 3. Fotografie, mapy, foldery lub opisy obiektów stałej bazy lokalowej. 4. Program wypoczynku, kalkulację kosztów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w razie wystąpienia, przynajmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia w zakresie zmian terminu wykonania umowy, sposobu wykonania umowy, osób wymienionych w umowie i wykonujących określone czynności oraz wynikłe z nieprzewidzianych okoliczności: 1) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; 2) zmiana obowiązującej stawki VAT; Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie lub zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenie lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez wykonawcę. 3) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji zamówienia; 4) rezygnacja przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. 5) zmiany wysokości środków finansowych przeznaczonych na realizację umowy w poszczególnych latach budżetowych; 6) niewykonanie lub nienależyte wykonywanie umowy przez wykonawcę (niezależnie od prawa odstąpienia od umowy) 7) zmiany danych organizacyjnych czy administracyjnych dotyczących stron np zmiana nr rachunku bankowego, dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców); zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy stronami; 8) w zakresie usług udzielenie zamówień dodatkowych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowysacz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.nowysacz.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Zespół Świetlic Środowiskowych w Nowym Sączu, ul. H.Kołłątaja 13, 33-300 Nowy Sącz.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługa współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.