eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Usługa przeprowadzenia kursu języka angielskiego metodą konwersacyjną dla kadry kierowniczej wyższego i średniego szczebla oraz pracowników naukowych i administracji IRZiBŻ PAN w Olsztynie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-20

Olsztyn: Usługa przeprowadzenia kursu języka angielskiego metodą konwersacyjną dla kadry kierowniczej wyższego i średniego szczebla oraz pracowników naukowych i administracji IRZiBŻ PAN w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 215332 - 2015; data zamieszczenia: 20.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk , ul. Tuwima 10, 10-747 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5234692, faks 089 5234693.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pan.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Naukowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przeprowadzenia kursu języka angielskiego metodą konwersacyjną dla kadry kierowniczej wyższego i średniego szczebla oraz pracowników naukowych i administracji IRZiBŻ PAN w Olsztynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Usługa przeprowadzenia kursu języka angielskiego metodą konwersacyjną dla kadry kierowniczej wyższego i średniego szczebla oraz pracowników naukowych i administracji IRZiBŻ PAN w Olsztynie. 2.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu kursu języka angielskiego metodą konwersacyjną dla 33 pracowników Instytutu w wieku 45+. 3.Kursy zostaną przeprowadzone na poziomach od A2 do C1, zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego. 4.Kurs poprzedzi przygotowanie programów zajęć. Wykonawca uzgodni wraz z Zamawiającym program szkolenia. Szkolenia oraz materiały dydaktyczne powinny być dostosowane do potrzeb 33 uczestników (uczestnikami szkoleń będą m.in. osoby w wieku 45+, w związku z czym, wykonawca jest zobowiązany do dostosowania programu i trybu realizacji szkoleń do potrzeb uczestników w wieku 45+). 5.Kurs będzie obejmował 60 godzin (3600 minut) dla każdego z 33 uczestników. Częstotliwość prowadzenia zajęć: 1 raz w tygodniu po 100 minut dla każdego uczestnika. Kurs będzie się odbywał w godzinach popołudniowych 14.00 - 17.00, od poniedziałku do piątku. Zajęcia będą prowadzone w siedzibach Zamawiającego tzn. ul. Bydgoska 7 i Tuwima 10 w Olsztynie. 6.Ze względu na indywidualny charakter zajęć oraz specyfikę pracy pracowników Instytutu (wyjazdy, delegacje, prace badawcze) możliwe będą przesunięcia terminów zajęć po wcześniejszym (24 h) uzgodnieniu tego faktu przez pracownika z prowadzącym go lektorem. 7.Potencjał kadrowy jest jednym z kryterium oceny ofert zgodnie z rozdziałem XXI SIWZ. 8.Materiały dodatkowe są jednym z kryterium oceny ofert zgodnie z rozdziałem XXI SIWZ. 9.Zamówienie nie zostało podzielone na części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 10.Warunki ogólne wykonania usługi i dostawy przedmiotu zamówienia: Kurs języka angielskiego skierowany dla kadry kierowniczej wyższego i średniego szczebla oraz pracowników naukowych i administracji na różnym poziomie znajomości języka angielskiego. Dzięki kursowi prowadzonemu metodą konwersacyjną (1 nauczyciel - 1 uczeń) z dostępem do materiałów szkoleniowych (podręczniki) wszyscy uczestnicy zdobędą/udoskonalą umiejętności twarde - znajomość języka angielskiego. Kurs będzie prowadzony od października 2015 do czerwca 2016 indywidualnie dla każdego z 33 pracowników w wymiarze 100 minut tygodniowo (4 spotkania miesięcznie przez 9 miesięcy=36 spotkań x 100 minut=3600 minut tj. 60 godzin przypadających na każdego pracownika). Kurs będzie się odbywał w godzinach popołudniowych 14.00 - 17.00, od poniedziałku do piątku. Zajęcia będą prowadzone w siedzibach Zamawiającego tzn. ul. Bydgoska 7 i Tuwima 10 w Olsztynie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 11.Termin wykonania od 01.10.2015 r. do 30.06.2016 r. Szkolenie z języka angielskiego zakończy się wręczeniem certyfikatów ukończenia kursu.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.58.00.00 - Oferowanie kursów językowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 3960,00 zł (słownie: trzy tysiące dziewięćset sześćdziesiąt złotych) 2) Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego: nr konta 12 1130 1189 0025 0145 9820 0002, z dopiskiem przetarg ZP-PNK U 2015 07 122, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U Nr 109, poz.1158 z późniejszymi zmianami). 4) Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert. 5) Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 3 pkt. 2.3-2.4, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 pzp, przy czym: a. w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań, b. dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie, c. dokumenty te zostaną złożone w oryginale. 6) Oryginały dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 2.2-2.5, należy złożyć wraz z ofertą, w osobnej kopercie. 7) Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 46 ust. 4a Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejsze. 8) Ponadto, zgodnie z art. 46 ust. 5 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru - Załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru - Załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru - Załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie: 1.Oświadczenia wg wzoru - Załącznik nr 3 do SIWZ 2. Wykazu osób wg wzoru - Załącznik nr 8 do SIWZ Wykonawca musi dysponować liczbą min. 8 lektorów, którzy muszą posiadać: I. Kwalifikacje umożliwiające nauczanie języka angielskiego: 1) ukończone studia wyższe na kierunku filologia w specjalności języka angielskiego oraz przygotowanie pedagogiczne potwierdzone za zgodność z oryginałem kopią dyplomu uczelni oraz 2) świadectwa potwierdzające znajomość języka angielskiego (potwierdzone kopią za zgodność z oryginałem) zgodne z załącznikiem do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12.03.2009 r. poz. 400 a także II. minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku lektora, potwierdzone oświadczeniem Wykonawcy złożonym w formularzu ofertowym. Osoby prowadzące zajęcia winny posiadać kwalifikacje i wykształcenie uprawniające do nauczania języka, tj.: 1) ukończyła studia: a) pierwszego stopnia lub drugiego stopnia w rozumieniu ustawy z dnia 27 lipca 2005r. Prawo o szkolnictwie wyższym (DZ. U. nr 164, poz. 1365, z późn. zm.) na kierunku filologia w specjalności języka angielskiego oraz b) przygotowanie pedagogiczne (przygotowanie pedagogiczne w rozumieniu przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz. 400) lub ukończyła nauczycielskie kolegium języków obcych w zakresie nauczania języka angielskiego lub ukończyła studia pierwszego stopnia lub drugiego stopnia w rozumieniu ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. nr 164, poz. 1365, z późn. zm) na dowolnym kierunku (specjalności) i posiada znajomość języka angielskiego w stopniu biegłym tj. posiada: - Certificate of Proficiency In English (CPE), University of Cambridge ESOL Examinations (dawniej University of Cambridge Local Examinations Syndicate) ocena A, B lub C lub - International English Language Testing System (IELTS) z wynikiem 7,5 pkt-9,0 pkt lub - Test of English as a Foreign Language Testing Service (TOEFL), Princeton USA: wersja iBT (internetowa) z wynikiem całkowitym minimum 110 pkt, wersja CBT (komputerowa) minimum 250 pkt i dodatkowo minimum 5 pkt z pracy pisemnej TWE oraz minimum 50 pkt z egzaminu ustnego TSE, wersja PBT (tradycyjna) minimum 600 pkt i dodatkowo minimum 5 pkt z pracy pisemnej TWE oraz minimum 50 pkt z egzaminu ustnego TSE lub - City & Guilds Level 3 Certificate In ESOL International (Reading, writig and listening) Mastery (C2) 500 1767 6 funkcjonujący również pod nazwą City & Guilds International ESOL (IESOL) - poziom Mastery łącznie z City & Guilds Level 3 Certificate In ESOL International (Spoken) Mastery (C2) 500 1771 8 funkcjonującym również pod nazwą City & Guilds International Spoken ESOL (ISESOL) - poziom Mastery i posiada przygotowanie pedagogiczne (w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli Dz. U. Nr 50, poz. 400) 2) posiada min. 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć, w tym przeprowadzenie min. 3 kursów języka angielskiego obejmującego min. 50 godzin lekcyjnych (1 godzina-45 min). 3) W przypadku zatrudnienia native speakera - wymagane jest wykształcenie w zakresie nauki języka angielskiego poświadczone dyplomem ukończenia: a) studiów magisterskich lub wyższych zawodowych ukończonych w kraju, w którym językiem urzędowym jest nauczany język obcy i posiadanie przygotowania pedagogicznego oraz b) egzamin uprawniający do nauczania języka obcego, np. CELTA. Lub inny równoważny do wymienionych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru - Załącznik nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. b) Stosowane Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie dokumentu lub gdy nie można w jednoznaczny sposób sprawdzić czy złożony podpis w ofercie został złożony przez osobę;y do tego umocowane. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. c) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. d) Podpisany załącznik nr 1 do SIWZ - specyfikacja przedmiotu zamówienia. e) Wypełniony i podpisany załącznik nr 8 -wykaz osób wraz z kopiami dokumentów potwierdzonych za zgodność z oryginałem o których mowa w załączniku nr 1 do SIWZ - specyfikacja - Dział 4 f) Wypełnione i podpisane załączniki nr 3, 4, 5 lub 6 do SIWZ g) Dokumenty o których mowa w rozdziale VIII SIWZ. h) Do oferty należy dołączyć wzór ankiety ewaluacyjnej zgodnie z załącznikiem nr 1- specyfikacja przedmiotu zamówienia- Dział 11

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Potencjał kadrowy - 30
  • 3 - Materiały dodatkowe - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zgodnie z art. 144 ust. 1 Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania nieistotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2.Zamawiający, przewiduje również następujące możliwości dokonania istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1)zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a)ze względu na wystąpienie okoliczności niedających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej Wyżej wymieniona zmiana do umowy dopuszczalna jest tylko w zakresie nie powodującym zwiększenia Wynagrodzenia określonego w niniejszej umowie oraz tylko o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania. 2)dla zmiany sposobu spełnienia świadczenia: a)zmiany technologiczne, w szczególności: 3)dla pozostałych zmian: a)zmiany zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu;grantu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu;grantu - w zakresie zmiany sposobu dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy. 4) nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Pzp, w szczególności: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców); b) zmiany danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między stronami. 3. Wszelkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. W przypadku każdej zmiany o której mowa powyżej po stronie wnoszącego propozycję zmian leży udokumentowanie powstałej okoliczności. Powyższe zmiany do umowy winny być wprowadzone poprzez zmianę do umowy - w formie aneksu. 4. Zmiany wymienione w pkt 4) nie wymagają aneksu. Strony składają wnioski o konieczności wprowadzenia nie istotnej zmiany do umowy wraz z opisem tej zmiany. Wniosek stanowi integralny załącznik do umowy, a jego treść zastępuje pierwotnie zawartą umowę tylko w zmienionych punktach.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pan.olsztyn.pl/bip/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności PAN w Olsztynie przy ul. Bydgoska 5, 10-243 Olsztyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2015 godzina 14:30, miejsce: Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności PAN w Olsztynie przy ul. Bydgoska 5, 10-243 Olsztyn.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.