eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › CRZP/58/2015/AEZ/ Rozbudowa infrastruktury dydaktycznej Akademii Morskiej w Gdyni (akronim RIDAM) - uzupełnienie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-20

Gdynia: CRZP/58/2015/AEZ/ Rozbudowa infrastruktury dydaktycznej Akademii Morskiej w Gdyni (akronim RIDAM) - uzupełnienie
Numer ogłoszenia: 215144 - 2015; data zamieszczenia: 20.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Morska w Gdyni , ul. Morska 81-87, 81-225 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 6901421, faks 58 6901226.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.am.gdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: CRZP/58/2015/AEZ/ Rozbudowa infrastruktury dydaktycznej Akademii Morskiej w Gdyni (akronim RIDAM) - uzupełnienie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowym opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja techniczna stanowiąca załacznik nr 1 do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.50.00.00-0, 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki, dotyczące wiedzy i doświadczenia.Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1)Zamawiający wymaga podania opisu oferowanego sprzętu wraz z jego faktycznymi parametrami technicznymi w taki sposób, by Zamawiający był w stanie stwierdzić czy zaoferowane urządzenia spełnią wymagania określone w specyfikacji. Oferty stwierdzające jedynie spełnienie wymagań Zamawiającego bez podania faktycznych parametrów zostaną odrzucone przez Zamawiającego jako niespełniające kompletu wymagań, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy. W tym celu do oferty należy załączyć wypełniony opis oferowanego urządzenia sporządzony w/g wzoru Załącznik nr 4 lub karty katalogowe;2)Inne: certyfikaty / deklaracje / zaświadczenia / wyniki testów dla oferowanego przedmiotu zgodnie z wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1 do SIWZ, jeżeli dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja (okres gwarancji ) - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

18.2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach i okolicznościach: a) Zamawiający przewiduje zmiany w przypadku, gdy przedmiot zamówienia zaoferowany w ofercie zostanie wycofany z produkcji lub dystrybucji i nie jest dostępny na rynku. Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany przedmiotu zamówienia na wersję lub zamienniki o lepszych parametrach technicznych i funkcjonalnych nie gorszych niż wersja zaproponowana w ofercie. W takim przypadku zmiana nie może powodować wzrostu ceny ofertowej, terminu wykonania i innych warunków udzielenia zamówienia zawartych w SIWZ. Wykonawca zapewni Zamawiającego pisemnie, iż sprzęt zaoferowany został wycofany z produkcji lub dystrybucji. Wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu podpisany przez producenta lub dystrybutora w Polsce dokument z oświadczeniem o wycofaniu z produkcji lub dystrybucji zaoferowanego przedmiotu zamówienia z jednoczesną propozycją zmian. b) obniżenie stawki podatku VAT - Zamawiający oświadcza, że zgodnie z Ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z dnia 5 kwietnia 2004 r. z późn. zm.) będzie ubiegał się o zgodę na zastosowanie stawki podatku VAT w wysokości 0% na elementy wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia. Zamawiający oświadcza, że w celu skorzystania z preferencyjnej stawki podatku VAT 0%, na podstawie art. 83 ust. 1 pkt 26 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004r. Nr 54 poz.535 z późn. zm) wystąpi do Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju o potwierdzenie, że zamawiany sprzęt jest przeznaczony dla placówki oświatowej. W przypadku otrzymania zgody na zastosowanie stawki podatku VAT w wysokości 0% na całość lub część przedmiotu zamówienia strony umowy podpiszą odpowiedni aneks do umowy, który będzie dla Wykonawcy podstawą do wystawienia faktury z preferencyjną stawką podatku VAT 0 %. c) gdy zmiana postanowień umownych jest korzystna dla Zamawiającego; d) gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; e) w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na współfinansowanie zamówienia na usługę; f) w przypadku wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie zewnętrzne, nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, którego skutkom nie można zapobiec, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu; g) w przypadku konieczności oczekiwania na decyzje administracyjne; h) w przypadku konieczności skorygowania błędów projektowych dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wiedzą techniczną i) w przypadku zmiany stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek elementu usług; j) w przypadku zmiany terminu realizacji Umowy, spowodowanego przerwą w realiza

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.propublico.pl/ZamawiajacySzczegoly.aspx?id=359
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2015 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr budynek F pok. 235.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Rozbudowa infrastruktury dydaktycznej Akademii Morskiej w Gdyni (akronim RIDAM) jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestaw narzędzi do zarabiania złącz światłowodowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowe parametry opisano w Specyfikacji Technicznej Załącznik nr 1do SIWZ 1 zestaw.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.50.00.00-0, 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja (okres gwarancji ) - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dydaktyczne zestawy laboratoryjne z zakresu techniki światłowodowej - 1 zestaw.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowe parametry opisano w Specyfikacji Technicznej Załącznik nr 1do SIWZ 1 zestaw.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.50.00.00-0, 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja (okres gwarancji ) - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dydaktyczne zestawy laboratoryjne z zakresu optoelektroniki i optyki - 5 różnych zestawów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowe parametry opisano w Specyfikacji Technicznej Załącznik nr 1do SIWZ 5 różnych zestawów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.50.00.00-0, 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja (okres gwarancji ) - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Akcesoria do skanowania laserowego 3D - 1 zestaw.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowe parametry opisano w Specyfikacji Technicznej Załącznik nr 1do SIWZ 1 zestaw.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.50.00.00-0, 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja (okres gwarancji ) - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Miernik natężenia napromienienia słonecznego - 1 sztuka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowe parametry opisano w Specyfikacji Technicznej Załącznik nr 1do SIWZ 1 sztuka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.50.00.00-0, 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja (okres gwarancji ) - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przetworniki pomiarowe wielkości fizycznych w różnych standardach komunikacyjnych - 11 kompletów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowe parametry opisano w Specyfikacji Technicznej Załącznik nr 1do SIWZ 11 kompletów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.50.00.00-0, 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja (okres gwarancji ) - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zasilacz do stanowiska do badania ogniwa Peltiera.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowe parametry opisano w Specyfikacji Technicznej Załącznik nr 1do SIWZ minimum 1 sztuka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.50.00.00-0, 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja (okres gwarancji ) - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Moduły Peltiera.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowe parametry opisano w Specyfikacji Technicznej Załącznik nr 1do SIWZ 1 komplet (minimum 6 sztuk).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.50.00.00-0, 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja (okres gwarancji ) - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Moduł kontroli temperatury do stanowiska do badania ogniwa Peltiera.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowe parametry opisano w Specyfikacji Technicznej Załącznik nr 1do SIWZ minimum 1 sztuka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.50.00.00-0, 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja (okres gwarancji ) - 10

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Czujniki temperatury do stanowiska do badania ogniwa Peltiera.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowe parametry opisano w Specyfikacji Technicznej Załącznik nr 1do SIWZ minimum 20 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.50.00.00-0, 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja (okres gwarancji ) - 10

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pasta termoprzewodząca do stanowiska do badania ogniwa Peltiera.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowe parametry opisano w Specyfikacji Technicznej Załącznik nr 1do SIWZ minimum 50 g.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.50.00.00-0, 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja (okres gwarancji ) - 10

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Wentylatory do stanowiska do badania ogniwa Peltiera.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowe parametry opisano w Specyfikacji Technicznej Załącznik nr 1do SIWZ minimum 6 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.50.00.00-0, 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja (okres gwarancji ) - 10

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Stanowisko do badania akustyki pomieszczeń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowe parametry opisano w Specyfikacji Technicznej Załącznik nr 1do SIWZ 1 stanowisko.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.50.00.00-0, 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja (okres gwarancji ) - 10

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Stanowisko do pomiaru radioaktywności tła - Monitor skażeń radioaktywnych EKO-C.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowe parametry opisano w Specyfikacji Technicznej Załącznik nr 1do SIWZ 1 stanowisko.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.50.00.00-0, 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja (okres gwarancji ) - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.