eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lidzbark Warmiński › Ochrona fizyczna obiektu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-26

Lidzbark Warmiński: Ochrona fizyczna obiektu
Numer ogłoszenia: 214968 - 2014; data zamieszczenia: 26.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Dantyszka 13, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 767 84 50, faks 89 767 84 58 , strona internetowa www.pgklw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna obiektu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi w zakresie: dozorowanie i ochrona obiektów, terenu i mienia Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Lidzbarku Warmińskim. Usługa obejmuje ochronę fizyczną terenu przy ul. Dantyszka 13 działka nr 50 i ul. Gnieźnieńskiej działka nr 40/4 w Lidzbarku Warmińskim oraz obiektów i sprzętu zlokalizowanych na w/w terenie. W/w tereny są położone obok siebie i są ogrodzone. Ochrona pełniona ma być we wszystkie robocze dni tygodnia od poniedziałku do piątku w godzinach 19 00 do godziny 7 00 , w soboty, niedziele oraz w dni świąteczne całodobowo. Przewidywana ilość godzin ochrony wynosi 1428. Podana ilość godzin oznacza planowaną docelową ilość w całym okresie realizacji zamówienia. Zamawiający dopuszcza zmniejszenie zakresu zamówienia. Zmiana dotycząca godzin ochrony może nastąpić po uprzednim pisemnym zawiadomieniu Wykonawcy z 5-cio dniowym wyprzedzeniem. W godzinach ochrony na chronionym terenie będzie się odbywał ruch osób i pojazdów wynikający z działalności firmy. Zamawiający posiada zainstalowany system alarmowy w budynku biurowca. Do obowiązków pracowników ochrony należy: 1) Ochrona mienia przed kradzieżą i dewastacją, 2) Otwieranie bram wjazdowych przed rozpoczęciem pracy przedsiębiorstwa (godziny pracy przedsiębiorstwa 700 - 1500 ) 3) Prowadzenie Miejskiego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (MPSZOK) w soboty w godzinach od 10 00 do godziny 14 00 , 4) W okresie grzewczym całościowa obsługa kotła c.o. o mocy 130 kW (rozpalanie, podkładanie, monitorowanie pracy kotła, czyszczenie itp.), 5) Prace porządkowe na dozorowanym terenie (omiatanie ok. 2000 m2, utrzymanie zieleni ok. 350 m2, odśnieżanie i zwalczanie śliskości ok. 250 m2 itp.), 6) Sprawdzenie przed podjęciem ochrony terenu stanu zabezpieczenia wszystkich obiektów, 7) Niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego o każdym stwierdzonym przypadku niewłaściwego zabezpieczenia obiektu, lub uszkodzeniach instalacji i urządzeń w obiekcie, stwierdzonych prób włamania i innych czynach przestępczych, 8) W okresie zimowym powiadamianie Zamawiającego o zmianach warunków pogodowych ( wystąpienie gołoledzi, opady śniegu, marznącego deszczu itp.), 9) Obsługa systemu alarmowego w budynku biura, 10) Prowadzenie książki dozoru oraz jej przekazywanie na każde żądanie Zamawiającego. W książce dozoru odnotowane będą co najmniej następujące dane: a) Imię i nazwisko pełniącego służbę, b) Data i godzina przejęcia i zdania służby, c) Data, godzina wejścia i wyjścia, nazwisko i imię osoby przebywającej na terenie zakładu w czasie pełnienia służby przez pracownika ochrony, d) Data, godzina wyjazdu i powrotu sprzętu oraz nazwisko osoby kierującej, e) Nietypowe i nieprzewidziane zdarzenia zaistniałe w trakcie pełnienia służby, f) Podpis pracownika pełniącego służbę. 2. Osoby Wykonawcy obsługujące kocioł c.o. powinny posiadać świadectwo kwalifikacyjne do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi kotłów wodnych na paliwa stałe, o mocy do 130 kW i temperaturze wody do 100 o C. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu te świadectwo przed rozpoczęciem realizacji umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, nie minęły 3 lata, a wartość zamówienia uzupełniającego nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • ALFA GUARD SECURITY Daniel Jędrzejewski, ul. Mickiewicza 10, 83-262 Czarna Woda, kraj/woj. pomorskie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.