Łukta: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Łukta w sezonie zimowym 2014/2015.
Numer ogłoszenia: 214881 - 2014; data zamieszczenia: 10.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej , ul. Zagrodowa 1, 14-105 Łukta, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 6475325, faks 0-89 6475325.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgklukta.netiz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna gminy nie posiadająca osobowości prawnej..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Łukta w sezonie zimowym 2014/2015..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi na :- zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez odśnieżanie na całej szerokości jezdni w czasie do 8 godzin po ustaniu opadów śniegu, przy obfitych opadach na drogach gruntowych i utwardzonych ma być drożny jeden pas oraz należy wykonać mijanki nie rzadziej niż 300 - 500 m. - zwalczanie śliskości poprzez posypanie mieszanki uszorstniającej na odcinkach decydujących o możliwości ruchu , na skrzyżowaniach i odcinkach o pochyleniu >4%, oraz zakrętach i przystankach autobusowych. Drogi do zimowego utrzymania: trasa Nr 1 : Łukta-Wynki - Worliny o dł. 6250 m, Wynki- Dąg - Dąg I o dł. 3100 m, trasa Nr 2: od drogi krajowej Nr 530 -Molza - Plichta (do drogi powiatowej Nr 1225 N Tabórz- Zawady Małe i do Budziszewskich ) - Tabórz - Niedźwiady - Białka - Florczaki o dł. 16800 m, Molza - Kolonia Molza o dł. 1200 m, Molza - do Mroza o dł. 300 m , od drogi krajowej Nr 530 do Kaźmierczak o dł. 350 m, trasa Nr 3: od drogi Nr 530 - Strzałkowo - Markuszewo o dł. 3400 m, Strzałkowo - Bednarek o dł. 130 m., Łukta - Dragolice (Kowalik) o dł.1900 m , trasa Nr 4: Florczaki wieś - Kotkowo (do granicy gminy, do zabudowań Żygielewicza i Dąbrowskiego) o dł. 5900 m, trasa Nr 5: Florczaki - Nowaczyzna(Lerch) - Swojki (do granic gminy i Machocki ) o dł. 5400 m, Swojki - Kamiński o dł. 650 m, trasa Nr 6: Florczaki - Kolonia Florczaki (Szczypiński, Lisek, Gutej, Gonera, Biedulski, Najder, działki letniskowe na j. Długim)) droga krajowa Nr 527 o dł. 5500 m, Florczaki do granicy lasu (za zabudowaniami Państwa Więckowskich) o dł. 1800 m, trasa Nr 7: od drogi Nr 530 - Komorowo (wieś)- Ramoty (wieś) do drogi krajowej Nr 527 o dł. 6800 m, od drogi krajowej Nr 530 - do m. Maronie o dł. 850 m, trasa Nr 8: Mostkowo (Zydląg, Wasilewski, Kolonia Mostkowo do zabudowań Deptuły i Burbo) o dł. 3500 m , trasa Nr 9: Mostkowo -Sobno (do Karewicza) Trokajny - Ględy o dł. 4900 m, Ględy wieś (do granicy lasu k/Sikory, do granic lasu za Piwkiem, do zabudowań Stanika, Więcha i Samselskiego oraz Gryckiewiczów o dł.3900 m, od drogi powiatowej Nr 1223 (Gucin) do m. Kozia Góra i wieś Kozia Góra, Kozia Góra - Ględy o dł.3950 m, trasa Nr 10: Trokajny - Kojdy i wieś Zajączkowo o dł.3200, Pelnik wieś o dł. 4500 m, Nowe Ramoty o dł. 600 m. - Łączna długość dróg do zimowego utrzymania objętych niniejszym zamówieniem wynosi 84880 mb z tego 16800 m to drogi utwardzone. Wykonawca musi dysponować sprzętem w takiej ilości, aby w czasie 8 godzin po ustaniu opadów drogi objęte zimowym utrzymaniem były w stanie przejezdności..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przedmiotem zamówienia uzupełniającego będą usługi związane z odśnieżaniem (w przypadku obfitych opadów) dróg gminnych nie objętych niniejszym zamówieniem oraz zwalczaniem śliskości.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu spełnienia tego warunku Wykonawca składa aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczanie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu spełnienia tego warunku Wykonawca składa wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie ( co najmniej 3), odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia z potwierdzeniem, że usługa została wykonana należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu spełnienia tego warunku Wykonawca składa wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje lub może dysponować.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu spełnienia tego warunku Wykonawca składa informację z banku, w którym posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w przypadku gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i może dotyczyć zmiany terminu wykonania usługi.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgklukta.netiz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej w Łukcie, ul. Zagrodowa 1, 14-105 Łukta.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej w Łukcie, ul. Zagrodowa 1, 14-105 Łukta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych budynków oraz terenów zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy - 2 części
- Utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w budynku Sądu Rejonowego w Wołominie przy ulicy Prądzyńskiego 3A
- Świadczenie dla Sądu Rejonowego w Turku kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynku, wraz z terenem przyległym, zlokalizowanym w Warszawie, przy ul. Nowy Zjazd 1.
- LETNIE I ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
- Usługa sprzątania Domu Urodzenia Fryderyka Chopina i Parku w Żelazowej Woli
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.