eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawicz › Dostawa energii elektrycznej dla obiektów Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Rawiczu w 2015 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-10

Rawicz: Dostawa energii elektrycznej dla obiektów Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Rawiczu w 2015 roku
Numer ogłoszenia: 214815 - 2014; data zamieszczenia: 10.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji , ul. Półwiejska 20, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 546-10-59, faks 065 546-70-04.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej dla obiektów Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Rawiczu w 2015 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż energii elektrycznej w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne (Dz.U. z 2012 r. poz. 1059 oraz z 2013 poz. 984 z późn. zm.), zwanej dalej sprzedażą energii elektrycznej, w planowanej łącznej ilości około 2.505.590 kWh dla niżej wymienionych punktów poboru w obiektach należących do Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Rawiczu, zgodnie z warunkami zawartymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zwanej dalej SIWZ. 2. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż energii elektrycznej w planowanej ilości dla niżej wymienionych punktów poboru w okresie od 01.01.2015 roku do 31.12.2015 roku. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) obiekt oczyszczalni ścieków w Rawiczu przy ul. Półwiejskiej nr 20 - planowany zakup w ilości 1.200.000 kWh, aktualna taryfa C-21, 2) obiekt Stacji uzdatniania Wody w Załęczu: - zasilanie podstawowe, planowany zakup w ilości 600.000 kWh, aktualna taryfa B-21, - zasilanie rezerwowe, planowany zakup 50.000 kWh, aktualna taryfa B-21, 3) obiekt hydroforni wiejskiej w Słupi Kapitulnej, planowany zakup w ilości 130.000 kWh, aktualna taryfa C-21, 4) obiekt hydroforni wiejskiej w Łaszczynie, planowany zakup 150.000 kWh, aktualna taryfa C-21, 5) obiekt ujęcia wody w miejscowości Świniary, planowany zakup energii 100.000 kWh, aktualna taryfa B-21, 6) obiekt hydroforni wiejskiej w Miejscowości Zielona Wieś, planowany zakup 35.000 kWh, aktualna taryfa C-12b, 7) obiekt hydroforni wiejskiej w Miejscowości Zielona Wieś, planowany zakup 120 kWh, aktualna taryfa C-11, 8) obiekt hydroforni wiejskiej w miejscowości Dębno Polskie, planowany zakup 60.000 kWh, aktualna taryfa C-12b, 9) obiekt hydroforni wiejskiej w miejscowości Iźbice, planowany zakup 50.000 kWh, aktualna taryfa C-12b, 10) obiekt hydroforni wiejskiej w miejscowości Iźbice, planowany zakup 150 kWh, aktualna taryfa C-11, 11) obiekt hydroforni osiedlowej w Rawiczu przy ul. Sucharskiego, planowany zakup 40.000 kWh, aktualna taryfa C-11, 12) obiekt hydroforni osiedlowej w Rawiczu przy ul. Sucharskiego, planowany zakup 120 kWh, aktualna taryfa C-11, 13) obiekt hydroforni osiedlowej w Rawiczu przy ul. Grota Roweckiego, planowany zakup 10.000 kWh, aktualna taryfa C-11, 14) obiekt przepompowni ścieków w Rawiczu przy ul. Przyjemskiego, planowany zakup 14.000 kWh aktualna taryfa C-11, 15) obiekt przepompowni ścieków w Rawiczu przy ul. Cechowej, planowany zakup 2.000 kWh, aktualna taryfa C-11, 16) obiekt przepompowni ścieków w Rawiczu przy ul. Jaśminowej, planowany zakup 24.000 kWh, aktualna taryfa C-11, 17) obiekt przepompowni ścieków w Rawiczu przy ul. Nowowiejskiego, planowany zakup 13.000 kWh, aktualna taryfa C-11, 18) obiekt przepompowni ścieków w Rawiczu przy ul. Kurpińskiego, planowany zakup 3.500 kWh, aktualna taryfa C-11, 19) obiekt przepompowni ścieków w Rawiczu przy ul. Świętojańskiej, planowany zakup 8.000 kWh, aktualna taryfa C-11. 20) obiekt przepompowni ścieków w Szymanowie, planowany zakup 5.000 kWh, aktualna taryfa C-12a, 21) obiekt przepompowni ścieków w Masłowie ul. Żniwna, planowany zakup 1.800 kWh, aktualna taryfa C-12a, 22) obiekt przepompowni ścieków w Masłowie ul. Kołłątaja, planowany zakup 1.000 kWh, aktualna taryfa C-12a, 23) obiekt przepompowni ścieków w Dębnie Polskim ul. Rawicka, planowany zakup 3.500 kWh, aktualna taryfa C-11, 24) obiekt przepompowni ścieków w Dębnie Polskim ul. Ślusarska, planowany zakup 1.200 kWh, aktualna taryfa C-11, 25) obiekt przepompowni ścieków w Rawiczu ul. Tysiąclecia, planowany zakup 1.200 kWh, aktualna taryfa C-12a, 26) obiekt przepompowni ścieków w Dębnie Polskim ul. Szymanowska, planowany zakup 1.000 kWh - planowane uruchomienie: kwiecień 2015 r. 27) obiekt przepompowni ścieków w Dębnie Polskim ul. Wrocławska, planowany zakup 1.000 kWh - planowane uruchomienie: kwiecień 2015 r. 4. Energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. 5. Wykonawca - sprzedawca energii elektrycznej na obszarze działania Operatora Systemu Dystrybucji (ENEA Operator Sp. z o.o.) musi posiadać zawartą umowę z tym operatorem lub posiada zapewnienie (promesę) o świadczenie usług dystrybucji, która reguluje kompleksowo stosunki pomiędzy sprzedawcą a OSD. Zawarcie takiej umowy jest warunkiem koniecznym umożliwiającym sprzedaż energii elektrycznej przez Wykonawcę. 6. Podstawą rozliczenia za przedmiot zamówienia będzie faktyczne zużycie energii elektrycznej w kWh. 7. Wykonawca przy ustalaniu ceny ofertowej w oparciu o opis przedmiotu zamówienia musi uwzględnić wszystkie składniki wpływające na ustalenie ceny..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00 - Elektryczność .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy przez nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku na podstawie załączonej do oferty aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki oraz oświadczenie Wykonawcy o zawartej umowie lub promesy umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczenia energii elektrycznej zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku również poprzez złożenie Oświadczenie Wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza - jeżeli uzna za uzasadnione - możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, o których mowa w art. 144 ustawy PZP w następujących przypadkach: a) zawieszenie, zmniejszenie lub zwiększenie dostaw w przypadku zmiany zużycia ilości energii elektrycznej wg wskazań urządzeń pomiarowo-rozliczeniowych, b) zmiany taryfy, w przypadku korzystniejszych rozliczeń dla Zamawiającego, c) zmiany mocy umownej, w przypadku konieczności wynikających z uwarunkowań zewnętrznych, d) zmiany w wykazie zasilanych obiektów, w przypadku zmian faktycznych e) warunków płatności z zastrzeżeniem, że zmiana ta będzie korzystna dla ZAMAWIAJĄCEGO, f) rozszerzenie przedmiotu zamówienia o obiekty przepompowni ścieków w Dębnie Polskim, które są wymienione w rozdziale III punkt 3 ppkt 26, 27 niniejszego SIWZ przy zachowaniu warunków sprzedaży energii jak dla pozostałych obiektów, g) w przypadku podłączenia przez Zamawiającego nowego Fizycznego Punktu Pomiarowego do sieci energetycznej, Zamawiający będzie miał prawo do skorzystania z warunków handlowych zawartych w niniejszej umowie. W takim przypadku treść umowy zostanie zmodyfikowana stosownym aneksem, który uwzględni taką zmianę. h) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy spowodowana zmianą przepisów prawa podatkowego mająca wpływ na wysokość podatku VAT lub podatku akcyzowego. Jeśli w trakcie realizacji umowy nastąpiła urzędowa zmiana stawki podatku VAT, mająca wpływ na wysokość wynagrodzenia - Wykonawca skoryguje odpowiednio wynagrodzenie uwzględniając nową stawkę podatku VAT, zgodne z przepisami obowiązującymi w dniu wystawienia stosownych dokumentów finansowych. W przypadku zmiany stawki podatku akcyzowego ceny jednostkowe będą mogły być skorygowane tylko i wyłącznie o kwotę wynikającą z ww. zmiany. Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za dostawy, których w dniu zmiany stawki podatku VAT i/lub stawki podatku akcyzowego jeszcze nie dokonano, i) zmiana terminu realizacji zamówienia, zmiany terminu zakończenia Umowy poprzez jej wypowiedzenie w przypadkach i na warunkach określonych w umowie, j) przekształcenie którejkolwiek ze stron umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rawicz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.rawicz.pl zakładka Przetargi ZWiK.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2014 godzina 11:30, miejsce: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Rawiczu, ul. Półwiejska 20, 63-900 Rawicz sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.