To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-08
Ogłoszenie nr 21476 - 2017 z dnia 2017-02-08 r.
Mielec: Przebudowa i termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Mielcu przy ul. T. Kościuszki 4
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuEuropejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach programu - Zmniejszenie zużycia energii finalnej poprzez głęboką modernizację energetyczną budynku Szkoły Podstawowej nr 2 - Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś III - Czysta energia, działanie: 3.2 Modernizacja energetyczna budynków RPO WP na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 374213 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 374329 - 2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Mielec, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. Żeromskiego
26,
39300
Mielec, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
177 888 500, faks
177 888 505, e-mail
sekretariat@um.mielec.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mielec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Mielcu przy ul. T. Kościuszki 4
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.95.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Mielcu w zakresie: 1) Wykonanie hydroizolacji i docieplenia obwodowego zewnętrznych ścian fundamentowych. 2) Wykonanie docieplenia stropu pod poddaszem nieużytkowym wraz z wykonaniem nowej posadzki z płyt OSB na legarach drewnianych. 3) Wykonanie docieplenia (zewnętrznego i wewnętrznego) ścian zewnętrznych wraz z wykończeniem tynkiem silikatowo-silikonowym. Elewację zewnętrzną, która jest docieplana od wewnątrz należy wykończyć jak elewację docieplaną od zewnątrz, tylko bez warstwy docieplenia tj. bez wełny mineralnej. Ostateczną kolorystykę elewacji należy uzgodnić po wykonaniu próbkowania. Do ocieplenia zewnętrznego stosować fasadowe płyty ze skalnej wełny mineralnej do izolacji termicznej o współczynniku przewodzenia ciepła l = 0,037W/mK 4) W miejscach docieplenia elewacji z zewnątrz należy dokonać przełożenia instalacji odgromowej, elektrycznej i innego osprzętu mocowanego do elewacji. 5) W miejscach ocieplenia elewacji od wewnątrz należy dokonać przebudowy istniejących centrali wentylacyjnych Micra 150E. 6) Po dociepleniu wewnętrznym ścian należy zmienić sposób mocowania grzejników z mocowania na stopkach na mocowanie do ściany. 7) Wymiana tynków wewnętrznych zgodnie z projektem. 8) Ułożenia nowych płytek glazurowanych na korytarzach i klatkach schodowych zamiast wymienionego w projekcie tynku mozaikowego do wysokości 2,05 m. 9) Wymiana podłóg i posadzek parteru zgodnie z projektami wraz z dociepleniem styropianem EPS-036 PARKING UNIWERSALNY wg wytrzymałości na ściskanie [kPa] 150, grubości 5 cm wszystkich podłóg/posadzek na gruncie niezależnie od zapisów zawartych w projekcie, z wyjątkiem pom. 0.21 Sala gimnastyczna. 10) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej z wyjątkiem pom. 0.6.2 Kotłownia. W oknach o1, o2, o3, o5, o6, o7 należy zastosować systemy otwierania: rozwieralno-uchylny w dolnych kwaterach i rozwierny w górnych. Otwory okienne o8 na Elewacji C należy zastąpić luksferami szklanymi energooszczędnymi w kolorze beżowym; złotym. 11) Wymiana 6 szt. drzwi i ościeżnic do pomieszczeń sanitarnych na parterze i I piętrze 0.17, 0.18, 0.19 i 1.13, 1.14., 1.15) na regulowane drewniane drzwi płytowe, rama z drewna iglastego przylgowe, wypełnienie płytą wiórowo - otworową, laminat CPL o gr. 0,7mm w kolorach np. kasztan, dąb miodowy, akacja, ościeżnica regulowana MDF, skrzydło na 3-ch zawiasach, w wersji łazienkowej - kratka wentylacyjna ze stali nierdzewnej. Klamka metalowa w kolorze srebrnym, 12) Ułożenie nowych płytek glazurowanych 30x30 gat. I podłogowych i ściennych w pomieszczeniach sanitarnych do wys. 2.2 m (0.17, 0.18, 0.19 i 1.13, 1.14, 1.15) wraz z obudową płytami GK pionów kanalizacji sanitarnej. 13) Wykonanie sufitów podwieszonych kasetonowych z krawędzią typu "E" na korytarzach i klatkach schodowych I pietra (bez sal lekcyjnych). 14) Wymiana istniejącej instalacji oświetleniowej /opraw/ z wyjątkiem pom. 0.6.2 Kotłownia. 15) Wykonanie oświetlenia ewakuacyjnego. 16) Wymiana obróbek blacharskich z zastosowaniem rynien i rur spustowych systemowych z blach stalowych, ocynkowanych na gorąco. Stalowe blachy dodatkowo pokryte powłokami ochronnymi, trwale zabezpieczającymi produkt przed korozją 17) Wykonawca zobowiązany jest sporządzić protokół badania, sprawdzenia skuteczności działania instalacji elektrycznej i odgromowej. 18) Wykonanie daszków nad wejściami zgodnie z załączonymi rysunkami z wykonaniem obróbek blacharskich na . 19) Istniejący zadaszenie drzwi wejściowych od strony północnej docieplić od góry i od dołu styropianem EPS-036 PARKING grubości 5 cm; dodatkowo na górnej warstwie wykonać izolację przeciwwilgociową z papy ( 1 x popa podkładowa + 2 x papa termozgrzewalna wierzchniego krycia). 2. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w niniejszym rozdziale oraz w Tomie II i III SIWZ. 3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za należyte zabezpieczenie terenu robót i odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu i osobom trzecim. Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu po zakończeniu robót. Wszystkie uszkodzenia: schodów, kostki brukowej itp. wokół budynku związane z ociepleniem fundamentów należy przywrócić do stanu pierwotnego. Na Wykonawcy ciąży obowiązek uzyskania zgody właściciela chodnika i drogi na wykonywanie w/w robot i wyłączenia ich z użytkowania czasowego. Wszystkie materiały przed wbudowaniem podlegają procedurze zatwierdzenia materiałowego przez Inspektora Nadzoru zgodnie z zapisami umownymi. Ze względu na wykonywanie robót na czynnym obiekcie, w który prowadzone są planowe zajęcia szkolne, terminy i zakres wykonania należy każdorazowo uzgadniać z Użytkownikiem tj. Dyrekcją Szkoły Podstawowej nr 2. Obiekt może zostać udostępniony w całości jedynie w dni ustawowo wolne od pracy oraz w okresie przerwy na ferie zimowe i wakacje. Istnieje możliwość sukcesywnego udostępniania pomieszczeń szkolnych w innych dniach po uzgodnieniu z Użytkownikiem pod warunkiem nie wykonywania w tym czasie robót uciążliwych akustycznie. W pozostałe dni roboty mogą być wykonywane w godzinach od 1400 - 2200, w sposób który umożliwia prawidłowe funkcjonowania obiektu w godzinach pracy. Ponadto wykonawca zobowiązany jest do : - zabezpieczania, przenosin mebli, sprzętu, wyposażenia itp. tyle razy ile to będzie konieczne do realizacji przedmiotu zamówienia, - zachowania czystości w szkole i otoczeniu, - wywozu materiałów do utylizacji z opłatą na PSZOK zgodnie z umową, - ogrodzenia i oznakowania terenu budowy oraz wyposażenia w urządzenia sanitarne. 4. Zamawiający zaleca przed sporządzeniem oferty przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie Inwestycji. Wszystkie otwory okienne i drzwiowe wymagają sprawdzenia w celu oceny ich rzeczywistych wymiarów. 5. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121 ze zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2015.2164 ze zm.). Wykonawca musi zapewnić wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie. Materiały zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2014 r. poz. 883)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45214210-5
Dodatkowe kody CPV:
45321000-3,
45324000-4,
45430000-0,
45453100-8,
45421100-5,
45261320-3,
45310000-3,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT107758375 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 1587474.26 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Budowa hali widowiskowo - sportowej wraz z łącznikiem przy II Liceum Ogólnokształcącym im. M. Kopernika w Mielcu
- Bieżące utrzymanie remonty kanalizacji deszczowej wraz z infrastrukturą techniczną jej towarzyszącą związaną z retencjonowaniem i odprowadzaniem wód opadowych funkcjonujących na terenie miasta Mielca
- 22.24 Sprzedaż i dostawa materiałów opatrunkowych do Apteki Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
- Zakup i dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych, pasków testowych do pomiaru glukozy oraz glukometrów, płynów infuzyjnych, opatrunków dla Podkarpackiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Mielcu
- Wykonanie dokumentacji projektowej łazienek w ramach zadania "Przebudowa pomieszczeń sanitarnych w Zespole Szkół Budowlanych w Mielcu"
- 21.24 Sprzedaż i dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.