eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zagnańsk › Rozbudowa drogi i budowa chodnika w pasie drogi gminnej ul. Dębowa w msc. Kaniów, gm. Zagnańsk w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych - Etap II. Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-17

Zagnańsk: Rozbudowa drogi i budowa chodnika w pasie drogi gminnej ul. Dębowa w msc. Kaniów, gm. Zagnańsk w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych - Etap II. Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój
Numer ogłoszenia: 21447 - 2015; data zamieszczenia: 17.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zagnańsk , ul. Spacerowa 8, 26-050 Zagnańsk, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3001322, faks 41 3001373.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagnansk.biuletyn.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa drogi i budowa chodnika w pasie drogi gminnej ul. Dębowa w msc. Kaniów, gm. Zagnańsk w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych - Etap II. Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1 - ROZBUDOWA DROGI I BUDOWA CHODNIKA W PASIE DROGI GMINNEJ NA UL. DĘBOWEJ W MSC KANIÓW 1. Branża drogowa 1.1. rozbudowa drogi od skrzyżowania z drogą powiatową Nr 0303T na długości ok., 125,55m, w tym poszerzenie istniejącej jezdni do szerokości 5m, 1.2. demontaż istniejącego chodnika z płyt betonowych, 1.3. wykonanie chodnika o szerokości 2m, z kostki betonowej wibroprasowanej grubości 8cm koloru czerwonego o pow. ok. 310 m2, 1.4. wykonanie zjazdów na posesje z betonowej kostki prasowanej grubości 8cm koloru szarego, 1.5. wykonanie rozbiórki drewnianego niezamieszkałego budynku zlokalizowanego w pasie drogowym kolidującego z projektowaną linią teletechniczną oraz projektowanym gazociągiem, 1.6. wycinka drzew kolidujących z rozbudową drogi wraz z karczowaniem krzaków, 1.7. wykonanie oznakowania pionowego i poziomego: a) dostawa i montaż elektronicznej sygnalizacji ostrzegawczej solarnej na jednym wysięgniku (dwustronnej) - 1szt. Po stronie Wykonawcy opracowanie dokumentacji, uzyskanie uzgodnień, pozwolenia na budowę lub zgłoszenia, załatwienie czynności formalno prawnych dot. funkcjonowania urządzenia (lokalizacja zostanie ustalona z Zamawiającym), b) dostawa i montaż progu zwalniającego (montaż w uzgodnieniu z Zamawiającym), c) pozostałe oznakowanie zgodnie z dokumentacją projektowo - wykonawczą. 1.8. przeniesienie krzyża znajdującego się przy skrzyżowaniu ul. Dębowej z drogą powiatową Nr 0303T. Po stronie Wykonawcy należy uzyskanie załatwienie wszelkich formalności prawnych związanych z uzyskaniem niezbędnej dokumentacji celem wykonania przedmiotowych prac zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane oraz wyłożenie terenu w obrębie krzyża kostką betonową koloru czerwonego o powierzchni około 20 m2 2. Branża gazowa 2.1. wykonanie przebudowy gazociągu średniego ciśnienia z rur dn 63x5,8mm PE100 SDR 11 o długości 121 m, 2.2. wykonanie przebudowy przyłącza gazowego średniego ciśnienia z rur dn 25x3mm PE100 o długości 10,5m. 3. Branża sanitarna- kanalizacja deszczowa 3.1. wykonanie kanału deszczowego z rur PVC-U O 315 o długości 123m, 3.2 wykonanie przykanalików od wpustów z rur PVC-U O 200 o łącznej długości 8m, 3.3. studzienki kanalizacyjne O 600 - 4 szt., 3.4. wpust uliczny - 4 szt., 3.5. wlot O 300 z rowu do kanału z osadnikiem - 1szt. 4. Branża elektryczna Przebudowa napowietrznej linii nn kolidującej z budową ulicy 4.1. przeniesienie całości istniejącej linii od słupa Nr 27 do słupa Nr 29-1 (trzy przęsła) na wschodnią stronę ul. Dębowej, 4.2. wykonanie przyłączy napowietrznych izolowanych do budynków mieszkalnych, 4.3. montaż oświetlenia na słupach przebudowanej linii. 5. Branża teletechniczna Przebudowa infrastruktury telekomunikacyjnej kolidującej z przebudową drogi 5.1. demontaż starej linii 5.2. budowa słupa SŻT- 8,5 - 2 szt. 5.3. budowa słupa 2xSŻT- 8,5 - 3 szt. 5.4.podwieszenie kabli miedzianych XzTKMXpwn 25x4x0,6 o długości 148 mb km/par - 7,4 6. Roboty wykończeniowe a) zagospodarowanie terenu urządzeniami małej architektury (ławeczki - 3 szt., stojaki na rowery - 1 szt., kosze na śmieci - 3 szt.), b) montaż tablicy informacyjnej o wym. 0,7m x 0,9 m - 1 szt., Montaż i wykonanie zgodnie z przedmiarem robót. c) montaż barier ochronnych o dł. 75 mb, oraz poręczy o dł. 6mb. d) zasadzenie drzew gatunku dąb wraz z ich zabezpieczeniem przed złamaniem (sposób zabezpieczenia: Należy przywiązać pień drzewa do palików wbitych w ziemię. W zależności od wielkości drzewa i jego ustabilizowania w podłożu należy użyć 3 palików, wbitych w podłoże pod lekkim kątem, tak aby były jak najdalej od bryły korzeniowej. Do palików pień drzewa należy przywiązać parcianą taśmą grubości około 3 cm (aby zminimalizować otarcia pnia od taśmy). Uwaga: pozostały zakres prac określony jest w dokumentacji budowlano wykonawczej oraz w przedmiarze robót, który jest elementem pomocniczym. Rysunki i część opisowa są dokumentami wzajemnie się uzupełniającymi. Wszystkie elementy ujęte w opisie, a nie ujęte na rysunkach lub ujęte na rysunkach a nie w opisie należy traktować tak, jakby były ujęte w obu przypadkach. ZADANIE NR 2 - PRZEBUDOWA DROGI I BUDOWA CHODNIKA W PASIE DROGI POWIATOWEJ NR 0303T W MSC KANIÓW 1. Branża drogowa 1.1. Wykonanie remontu skrzyżowania drogi powiatowej Nr 0303T z drogą gminną przy ul. Dębowej w msc Kaniów, 1.2. Wykonanie prac rozbiórkowych starej nawierzchni wraz z istniejącą infrastrukturą - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. średnio 8cm w ilości ok. 310m2, 1.3. Wykonanie odbudowy związanej z przebudową sieci ok. 60m2, 1.4. Wykonanie nowej jezdni o powierzchni ok. 450m2, 1.5. Wykonanie zjazdów do posesji z kostki betonowej koloru szarego o powierzchni ok. 20m2, 1.6.Wykonanie chodników z kostki betonowej koloru czerwonego o powierzchni ok. 160m2,. 1.7.Wykonanie drogi dojazdowej wraz z zawrotką dla samochodów osobowych o powierzchni ok. 312 m2, 1.8. Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, 1.9. Wykonanie oczyszczenia (udrożnienia) istniejącego rowu na dł. 380 mb wraz z włączeniem do studni D4. Włączenia należy dokonać na wysokości dz. ozn. nr ewid. 265 (zgodnie z zakresem prac pokazanym na załączniku nr 8a) poprzez zamontowanie przyczółka o średnicy ok. 50 cm. Oczyszczony rów przed włączeniem na długości 3 mb umocnić płytami ażurowymi. 2. Branża gazowa 2.1. Przebudowa gazociągu średniego ciśnienia z rur PE dn 63mm - odcinki A-H i E-F 3. Branża sanitarna - budowa kanalizacji deszczowej w tym m.in.: 3.1. studzienki kanalizacyjne o600 mm - 4 szt. 3.2. wpusty uliczne - 3 szt. 3.3. wykonanie przebudowy przyłączy wodociągowych 4. Branża elektryczna - dobudowa oświetlenia ulicznego w tym m.in.: 4.1. montaż i stawianie słupa linii napowietrznej nn, 4.2. montaż opraw oświetlenia ulicznego. Pozostały zakres prac określony jest w dokumentacji budowlano wykonawczej oraz w przedmiarze robót, który jest elementem pomocniczym. Rysunki i część opisowa są dokumentami wzajemnie się uzupełniającymi. Wszystkie elementy ujęte w opisie, a nie ujęte na rysunkach lub ujęte na rysunkach a nie w opisie należy traktować tak, jakby były ujęte w obu przypadkach..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, przewidywany jest w zakresie robót budowlanych ujętych w punkcie 3 SIWZ - przedmiot zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.23.31.21 - Roboty w zakresie budowy dróg głównych 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.60.00 - Wyrównywanie terenu 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.12.21 - Roboty budowlane w zakresie gazowych sieci zasilających 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.23.23.00 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 12.000zł. ( słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, który Zamawiający określił następująco: do dnia 4 marca 2015 r. do godz. 1030 Wadium musi obejmować okres związania ofertą, który rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert i określony został w pkt.9 SIWZ, gdyż stanowi zabezpieczenie złożonej przez wykonawcę oferty. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędno- ściowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju przedsiębiorczości ( Dz. U. z 200 7 r. nr 42,poz. 275 ze zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: BS Samsonów nr konta : 58 8512 0002 2001 0000 0143 0005 z adnotacją: Rozbudowa drogi i budowa chodnika w pasie drogi gminnej ul. Dębowa w msc. Kaniów, gm. Zagnańsk. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie pieniądza do oferty należy załączyć dowód przelewu wadium na rachunek bankowy Zamawiającego. W przypadku składania dowodu, kopia ta musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Do oferty należy załączyć kopię przedmiotowego dokumentu wadialnego potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Za skuteczne wniesione wadium w pieniądzu, uważa się wadium znajdujące się w dniu 4 marca 2015 r. do godz. 1030 na rachunku Zamawiającego. W przypadku uchybienia temu terminowi Zamawiający uzna, że wadium nie zostało skutecznie wniesione. Zwrot wadium: Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium w terminach i zasadach określonych w art. 46 ust. 1-2 ustawy p.z.p. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Ponowne wniesienie wadium: Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę przypadku i na zasadach określonych w art. 46 ust.3 ustawy p.z.p. Zatrzymanie wadium: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy p.z.p., z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, pełnomocnictw, list podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej ( art.46 ust. 4a ustawy p.z.p.). Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zgodnie z dyspozycją art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy p.z.p. z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa a art. 46 ust.3 ustawy p.z.p., albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy posiadają uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Zamawiający żąda złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy p.z.p., wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert b) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; c) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy wykażą, że wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną związaną z przedmiotem zamówienia. Za roboty budowlane związane z przedmiotem zamówienia uznaje się roboty budowlane polegające na budowie drogi publicznej, których zakres obejmował wykonanie co najmniej jednej budowy drogi o długości minimum 0,5 km, wartości nie mniejszej niż 500 000,00 złotych brutto, wraz z budową i przebudową urządzeń infrastruktury technicznej. Zamawiający żąda złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy w celu wykonania zamówienia wykażą dysponowanie (tzn. będą dysponowali na czas wykonania zamówienia, tj. prowadzenia robót objętych przedmiotem niniejszego zamówienia) potencjałem technicznym. Zamawiający żąda złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy w celu wykonania zamówienia wykażą dysponowanie ( tzn. będą dysponowali na czas wykonania zamówienia, tj. prowadzenia robót objętych przedmiotem niniejszego zamówienia) osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponowanie- kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub konstrukcyjno -inżynieryjnej - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej; Kierownik budowy może jednocześnie pełnić funkcję kierownika robót drogowych - kierownikiem robót branży sanitarnej obejmującej: kanalizację deszczową, sieć gazową , wodociągową, - kierownikiem robót branży teletechnicznej , - kierownikiem robót branży elektrycznej, - uprawnionym geodetą posiadającym uprawnienia zawodowe w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych;Zamawiający żąda złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi,wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,zakrsu wykonywanych robót niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż 500 000,00 zł, Przedłożą informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert .Wykonawca musi posiadać nie mniej niż 500.000,00 złotych własnych środków lub zdolność kredytową w tej samej wysokości

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Kopia wpłaty wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do oferty na podstawie,w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności w trakcie zawarcia umowy takich jak: a) zmiany zakresu robót - jeżeli z wnioskiem takim wystąpi Zamawiający lub zmiana taka stanie się konieczna z przyczyn technicznych, b) zmiany wynagrodzenia - jeżeli nastąpi zmiana robót lub wystąpią roboty zamienne generujące zmianę kosztów, jak również w przypadku urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT. c) gdy wprowadzenie zmian jest korzystne dla Zamawiającego, d) wystąpienie zdarzeń losowych (powstałe na wskutek natury), e) wystąpienie zmian których konieczność wprowadzenia będzie wynikała z wymagań instytucji współfinansujących realizację przedmiotu umowy, f) przesunięcie terminu wykonania robót, polegające na jego skróceniu, będzie możliwe jedynie w przypadku wystąpienia okoliczności, które prowadzić będą do szybszego tempa wykonanych przez wykonawcę robót objętych przedmiotowym zamówieniem. Okoliczności te jednak mogą dotyczyć jedynie zmiany terminu wykonania robót, a nie mogą wpływać na ich zakres. Ustalenie nowego terminu wykonania robót wymaga sporządzenia stosownego aneksu g) zmiana osób wskazanych w umowie z imienia i nazwiska odpowiedzialnych za realizację umowy, o których mowa w § 3 niniejszej umowy (załącznik nr 7 do SIWZ). Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, które przed wprowadzeniem do umowy wymagają zgodnej akceptacji stron. Zmiany zostaną wprowadzone do umowy w formie aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zagnasnk.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gmina Zagnańsk, ul.Spacerowa 8, 26-050 Zagnańsk pokój nr 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2015 godzina 10:30, miejsce: Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 6 marca 2015 r., o godz. 1030 W Urzędzie Gminy w Zagnańsku, ul. Spacerowa 8, 26 - 050 Zagnańsk - sala konferencyjna, pokój nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja współfinansowana ze Środków Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych -Etap II. Bezpieczeństwo -Dostępność - Rozwój.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.