Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-17
Przeworsk: Organizacja i przeprowadzenie kursu CARVINGU dla uczniów Zespołu Szkół
w Kańczudze i uczniów Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku w ramach projektu ,,Podkarpacie stawia na zawodowców współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS
Numer ogłoszenia: 21437 - 2015; data zamieszczenia: 17.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie, tel. 016 6487009, faks 016 6487009.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.przeworsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie kursu CARVINGU dla uczniów Zespołu Szkół w Kańczudze i uczniów Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku w ramach projektu ,,Podkarpacie stawia na zawodowców współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Organizacja i przeprowadzenie kursu CARVINGU dla uczniów Zespołu Szkół w Kańczudze i uczniów Zespół Szkół Zawodowych w Przeworsku w ramach projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w podziale na dwie części: CZĘŚĆ 1 - realizacja kursu carvingu dla uczniów Zespołu Szkół w Kańczudze CZĘŚĆ 2 - realizacja kursu carvingu dla uczniów Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla CZĘŚCI 1 i 2 zamówienia: 2.1. Miejsce przeprowadzenia kursu dla części 1 i 2 zamówienia: Kurs będzie prowadzony w placówce Zamawiającego tj.: Część 1: w salach dydaktycznych Zespołu Szkół w Kańczudze, ul. Marii Konopnickiej 6, 37-220 Kańczuga, Część 2: w salach dydaktycznych Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku, ul. Krasickiego 9, 37-200 Przeworsk. Sale będą udostępnione nieodpłatnie. 2.2 Liczba osób biorących udział w kursie: część 1: 21 osób ( 3 grupy po 7 osób) część 2: 26 osób ( 2 grupy po 9 osób i 1 grupa po 8-mio osobowa) 2.3 Liczba godzin: Część 1 8 godzin na 1 grupę ( 30% zajęć teoretycznych i 70% praktycznych). Liczba godzin zajęć dziennie w dniach od poniedziałku do piątku na osobę nie może być większa niż 4 godziny lekcyjne, a w dni wolne od nauki szkolnej nie może być większa niż 8 godzin lekcyjnych. Długość przerw będzie ustalana w sposób elastyczny przez Wykonawcę. Część 2 8 godzin na 1 grupę ( 30% zajęć teoretycznych i 70% praktycznych). Liczba godzin zajęć dziennie w dniach od poniedziałku do piątku na osobę nie może być większa niż 4 godziny lekcyjne, a w dni wolne od nauki szkolnej nie może być większa niż 8 godzin lekcyjnych. Długość przerw będzie ustalana w sposób elastyczny przez Wykonawcę. 2.4 Termin przeprowadzenia kursu dla części 1 i 2: kurs należy przeprowadzić w okresie: marzec - kwiecień 2015 2.5 Program szkolenia dla Części 1 i 2 powinien obejmować co najmniej zagadnienia: a) historia sztuki carvingu b) narzędzia do carvingu: typy, rodzaje, sposoby używania i konserwacji c) sposoby zabezpieczania i pielęgnacji wyrzeźbionych prac d) rzeźbienie takich jak: arbuz, melon, dynia, burak, kalarepa, rzodkiew, ogórek, cukinia, marchew i inne e) tworzenie dekoracji sztuki carvingu poprzez łączenie pojedynczych rzeźb(tworzenie kompozycji przestrzennej) 2.6 Metody pracy: a) zajęcia teoretyczne b) ćwiczenia praktyczne Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia każdemu uczestnikowi szkolenia kompletu nożu do carving ( co najmniej 2 szt.) ze stali nierdzewnej oraz niezbędne materiały. 2.7 Wykonawca zobowiązany jest dla obu Części zamówienia do: - zapoznania uczestników z jego szczegółowym programem oraz przekazania im harmonogram realizowanych zajęć, - zapewnienia każdemu uczestnikowi materiałów szkoleniowych na zajęcie na zajęcia praktyczne ( w tym warzywa i owoce oraz profesjonalne noże do carvingu) oraz materiały piśmiennicze potrzebne do prowadzenia notatek( notatnik, długopis). - zapewnienia profesjonalnego sprzętu potrzebnego do prowadzenia zajęć, - zapewnienia nadzoru wewnętrznego i wskazania w miejscu szkolenia osobę odpowiedzialną na obsługę szkolenia i kontakt z uczestnikami szkolenia oraz ze szkolnym koordynatorem projektu, - zapewnienia na własność dla każdego uczestnika zestawu podstawowych noży do carvingu.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wnoszenie wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dla Części 1 i 2 zamówienia Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje dla każdej z części której dotyczy oferta wykonanie tj. zakończenie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 kursy, szkolenia grupowe dla grup minimum pięcioosobowych każde w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tj. carvingu wraz z załączeniem dowodów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie Zamawiający zastrzega, że są to główne usługi, jakie powinien wykazać Wykonawca. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty wymienione w rozdziale VIII Część A pkt. 1, 2 SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dla każdej z części której dotyczy oferta, że dysponuje lub będzie dysponował minimum 2 osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia o następujących kwalifikacjach: - wykształcenie min. średnie, - doświadczenie w przeprowadzeniu minimum dwóch szkoleń/kursów w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tj. carvingu dla grup co najmniej 5- osobowych każde W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty wymienione w rozdziale VIII Część A pkt. 1 ,3 SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
co najmniej 2 kursy, szkolenia grupowe dla grup minimum pięcioosobowych każde w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tj. carvingu wraz z załączeniem dowodów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SIWZ) 2) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza) 3) pełnomocnictwo ustanawiającego Pełnomocnika - gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego - w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik, tj. np. podpisanie oferty, potwierdzenie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, składanie oświadczeń woli i wiedzy itp 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (oryginał) - propozycja treści zobowiązania stanowi załącznik nr 7 do SIWZ - jeżeli wykonawca dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - liczba przeszkolonych osób - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Stosownie do art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych strony mogą dokonywać nieistotnych zmian postanowień umowy, a także zastrzegają sobie możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której wybrano wykonawcę polegającej na: 1) zmianie terminu realizacji zamówienia; a) z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, b) w związku ze zmianą harmonogramu realizacji projektu i wynikającymi z tego wszelkimi konsekwencjami, c) z powodu zdarzeń losowych niezależnych od uczestników kursu, 2) zmianie w terminach płatności w przypadku zmiany terminów wypłaty transz w harmonogramie płatności dokonanych przez Instytucję Pośredniczącą, 3) zmianę osób prowadzących kurs - za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, pod warunkiem, że nowo wskazane osoby będą posiadały kwalifikacje do prowadzenia kursu, jeżeli wynika to z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. zdarzenia losowe: choroba, wypadek itp.); 4) zmianie wynagrodzenia - w przypadku; a) zmniejszenia ilości usług przez Zamawiającego bez zapłaty dodatkowych kwot b) zmniejszenia liczby osób uczestniczących w kursie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, będących wynikiem nie podjęcia kursu lub rezygnacji pomimo wcześniejszych deklaracji o uczestnictwie, c) zmiany stawki urzędowej podatku VAT, d) rezygnacji z części zamówienia, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy lub której wykonanie nie będzie konieczne lub będzie bezcelowe w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy - o wartość niewykonanych usług. 5) zmianie powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. 6) zmiany liczby osób uczestniczących w kursie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, będących wynikiem nie podjęcia kursu lub rezygnacji pomimo wcześniejszych deklaracji o uczestnictwie, 7) konieczności modyfikacji umowy w związku ze zmianą wytycznych dotyczących realizacji projektu, w ramach którego finansowana jest umowa 2. Warunki dokonywania zmian postanowień umowy: a) inicjowanie zmian na wniosek wykonawcy lub zamawiającego, b) forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umów
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatprzeworsk.pl oraz www.psnz.powiatprzeworsk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Przeworsku, ul. Jagiellońska 10, 37 - 200 Przeworsk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2015 godzina 11:00, miejsce: w Starostwie Powiatowym w Przeworsku, ul. Jagiellońska 10, 37 - 200 Przeworsk, w pok. 419 Kancelaria Ogólna, IV piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dotyczy projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: realizacja kursu carvingu dla uczniów Zespołu Szkół w Kańczudze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla CZĘŚCI 1 zamówienia: 1.1. Miejsce przeprowadzenia kursu: Kurs będzie prowadzony w placówce Zamawiającego tj.: w salach dydaktycznych Zespołu Szkół w Kańczudze, ul. Marii Konopnickiej 6, 37-220 Kańczuga, Sale będą udostępnione nieodpłatnie. 1.2 Liczba osób biorących udział w kursie: 21 osób ( 3 grupy po 7 osób) 1.3 Liczba godzin: 8 godzin na 1 grupę ( 30% zajęć teoretycznych i 70% praktycznych). Liczba godzin zajęć dziennie w dniach od poniedziałku do piątku na osobę nie może być większa niż 4 godziny lekcyjne, a w dni wolne od nauki szkolnej nie może być większa niż 8 godzin lekcyjnych. Długość przerw będzie ustalana w sposób elastyczny przez Wykonawcę. 1.4 Termin przeprowadzenia kursu należy przeprowadzić w okresie: marzec - kwiecień 2015 1.5 Program szkolenia powinien obejmować co najmniej zagadnienia: a) historia sztuki carvingu b) narzędzia do carvingu: typy, rodzaje, sposoby używania i konserwacji c) sposoby zabezpieczania i pielęgnacji wyrzeźbionych prac d) rzeźbienie takich jak: arbuz, melon, dynia, burak, kalarepa, rzodkiew, ogórek, cukinia, marchew i inne e) tworzenie dekoracji sztuki carvingu poprzez łączenie pojedynczych rzeźb(tworzenie kompozycji przestrzennej) 1.6 Metody pracy: a) zajęcia teoretyczne b) ćwiczenia praktyczne Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia każdemu uczestnikowi szkolenia kompletu nożu do carving ( co najmniej 2 szt.) ze stali nierdzewnej oraz niezbędne materiały. 1.7 Wykonawca zobowiązany jest do: - zapoznania uczestników z jego szczegółowym programem oraz przekazania im harmonogram realizowanych zajęć, - zapewnienia każdemu uczestnikowi materiałów szkoleniowych na zajęcie na zajęcia praktyczne ( w tym warzywa i owoce oraz profesjonalne noże do carvingu) oraz materiały piśmiennicze potrzebne do prowadzenia notatek( notatnik, długopis). - zapewnienia profesjonalnego sprzętu potrzebnego do prowadzenia zajęć, - zapewnienia nadzoru wewnętrznego i wskazania w miejscu szkolenia osobę odpowiedzialną na obsługę szkolenia i kontakt z uczestnikami szkolenia oraz ze szkolnym koordynatorem projektu, - zapewnienia na własność dla każdego uczestnika zestawu podstawowych noży do carvingu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. liczba przeszkolonych osób - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: realizacja kursu carvingu dla uczniów Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 zamówienia: 1.1. Miejsce przeprowadzenia kursu: Kurs będzie prowadzony w placówce Zamawiającego tj.: w salach dydaktycznych Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku, ul. Krasickiego 9, 37-200 Przeworsk. Sale będą udostępnione nieodpłatnie. 1.2 Liczba osób biorących udział w kursie: 26 osób ( 2 grupy po 9 osób i 1 grupa po 8-mio osobowa) 1.3 Liczba godzin: 8 godzin na 1 grupę ( 30% zajęć teoretycznych i 70% praktycznych). Liczba godzin zajęć dziennie w dniach od poniedziałku do piątku na osobę nie może być większa niż 4 godziny lekcyjne, a w dni wolne od nauki szkolnej nie może być większa niż 8 godzin lekcyjnych. Długość przerw będzie ustalana w sposób elastyczny przez Wykonawcę. 1.4 Termin przeprowadzenia kursu: kurs należy przeprowadzić w okresie: marzec - kwiecień 2015 1.5 Program szkolenia powinien obejmować co najmniej zagadnienia: a) historia sztuki carvingu b) narzędzia do carvingu: typy, rodzaje, sposoby używania i konserwacji c) sposoby zabezpieczania i pielęgnacji wyrzeźbionych prac d) rzeźbienie takich jak: arbuz, melon, dynia, burak, kalarepa, rzodkiew, ogórek, cukinia, marchew i inne e) tworzenie dekoracji sztuki carvingu poprzez łączenie pojedynczych rzeźb(tworzenie kompozycji przestrzennej) 1.6 Metody pracy: a) zajęcia teoretyczne b) ćwiczenia praktyczne Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia każdemu uczestnikowi szkolenia kompletu nożu do carving ( co najmniej 2 szt.) ze stali nierdzewnej oraz niezbędne materiały. 1.7 Wykonawca zobowiązany jest do: - zapoznania uczestników z jego szczegółowym programem oraz przekazania im harmonogram realizowanych zajęć, - zapewnienia każdemu uczestnikowi materiałów szkoleniowych na zajęcie na zajęcia praktyczne ( w tym warzywa i owoce oraz profesjonalne noże do carvingu) oraz materiały piśmiennicze potrzebne do prowadzenia notatek( notatnik, długopis). - zapewnienia profesjonalnego sprzętu potrzebnego do prowadzenia zajęć, - zapewnienia nadzoru wewnętrznego i wskazania w miejscu szkolenia osobę odpowiedzialną na obsługę szkolenia i kontakt z uczestnikami szkolenia oraz ze szkolnym koordynatorem projektu, - zapewnienia na własność dla każdego uczestnika zestawu podstawowych noży do carvingu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. liczba przeszkolonych osób - 20
INNE PRZETARGI Z PRZEWORSKA
- Dostawa serwerowego systemu operacyjnego oraz dostawa serwerowej pamięci RAM
- "Budowa Centrum Opiekuńczo - Mieszkaniowego w Świętoniowej"
- Ulepszenie nawierzchni na drodze powiatowej Nr P 1619R Zarzecze - Pełnatycze - Bystrowice w m. Zarzecze
- Budowa wybiegu dla psów -2
więcej: przetargi w Przeworsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowania i przeprowadzenie kursów zawodowych dla młodzieży z jednostek podległych Podkarpackiej Wojewódzkiej Komendzie OHP w Rzeszowie oraz młodzieży ze środowiska lokalnego
- Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników, absolwentów OHP oraz młodzieży spoza OHP w wieku 18 - 25 lat w 2024 r. - I etap.
- CAZS.261.1.2024 - ,,Organizacja szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach''
- KURS GASTRONOMICZNY
- Przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. Spedytor-zawód z pasją
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.