Warszawa: Dostawa urządzeń laboratoryjnych i medycznych w podziale na pakiety; znak sprawy: AEZ/S-005/2015
Numer ogłoszenia: 21404 - 2015; data zamieszczenia: 29.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Uniwersytet Medyczny , ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5720366, faks 22 5720363.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń laboratoryjnych i medycznych w podziale na pakiety; znak sprawy: AEZ/S-005/2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa urządzeń laboratoryjnych i medycznych, wraz z instalacją i instruktażem w zakresie obsługi, w podziale na pakiety: Pakiet 1: Dostawa spektrofotometru UV/VIS; Pakiet 2: Dostawa zestawu do elektroforezy; Pakiet 3: Dostawa automatycznego analizatora do przeprowadzania elektroforezy na żelach agarozowych; Pakiet 4: Dostawa zestawu do wizualizacji obrazu mikroskopowego; Pakiet 5: Dostawa mikrofonu ze wzmacniaczem oraz zestawu eksperymentalnego częstotliwości rezonansowej rezonatora Helmholtza. 2. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzach wymaganych warunków technicznych, dla poszczególnych pakietów, o których mowa w części II SIWZ, stanowiących załączniki od 2.1 do 2.5. 3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dostawa przedmiotu zamówienia do: Pakiet 1 oraz Pakiet 2: Zakładu Biochemii WUM; ul. Żwirki i Wigury 101; pok. 1.22 lub 020; 02-089 Warszawa; Pakiet 3: Zakładu Farmakogenomiki WUM, ul. Banacha 1; 02-097 Warszawa; Pakiet 4 oraz Pakiet 5: Zakładu Biofizyki i Fizjologii Człowieka WUM, ul. Chałubińskiego 5 (IV piętro); 02-004 Warszawa; wraz z instalacją i instruktażem w zakresie obsługi.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.43.30.00-9, 32.30.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Potwierdzeniem spełnienia ww. warunku będzie złożenie wraz z ofertą do wszystkich urządzeń, dla których Zamawiający wymaga podania producenta oraz modelu, karty katalogowej producenta lub innego dokumentu potwierdzającego zgodność deklarowanych przez Wykonawcę parametrów technicznych ze stanem faktycznym (dotyczy wszystkich pakietów)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Gwarancja - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Mając na uwadze postanowienia art. 144 ust. 1 ustawy, zakazujące istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem przewidywanych okoliczności określonych przez Zamawiającego w treści ogłoszenia o zamówieniu lub SIWZ, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadku: 1) zmiany modelu oferowanego sprzętu z zastrzeżeniem, iż zmiana ta nastąpi wyłącznie w przypadku, gdy model został wycofany z dystrybucji i został zastąpiony modelem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich jak model oferowany, lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, z zastrzeżeniem, że cena nie ulegnie zmianie; 2) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wum.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawski Uniwersytet Medyczny
Dział Zamówień Publicznych, pok. 312
ul. Żwirki i Wigury 61
02-091 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2015 godzina 09:30, miejsce: Warszawski Uniwersytet Medyczny Dział Zamówień Publicznych, pok. 312 ul. Żwirki i Wigury 61 02-091 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1: Dostawa spektrofotometru UV/VIS.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa spektrofotometru UV/VIS, wraz z instalacją i instruktażem w zakresie obsługi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym załącznik 2.1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2: Dostawa zestawu do elektroforezy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa zestawu do elektroforezy, wraz z instalacją i instruktażem w zakresie obsługi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym załącznik 2.2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3: Dostawa automatycznego analizatora do przeprowadzania elektroforezy na żelach agarozowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa automatycznego analizatora do przeprowadzania elektroforezy na żelach agarozowych, wraz z instalacją i instruktażem w zakresie obsługi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym załącznik 2.3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4: Dostawa zestawu do wizualizacji obrazu mikroskopowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa zestawu do wizualizacji obrazu mikroskopowego, wraz z instalacją i instruktażem w zakresie obsługi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym załącznik 2.4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.30.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5: Dostawa mikrofonu ze wzmacniaczem oraz zestawu eksperymentalnego częstotliwości rezonansowej rezonatora Helmholtza.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa mikrofonu ze wzmacniaczem oraz zestawu eksperymentalnego częstotliwości rezonansowej rezonatora Helmholtza, wraz z instalacją i instruktażem w zakresie obsługi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym załącznik 2.5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie, dostawa i montaż oznakowania szpitala WIM - PIB
- Połączenie i remont lokali mieszkalnych nr 35 i 26/37 w budynku przy ul. Krakowskie Przedmieście 16/18 w Warszawie
- Dostawa 8 nowych, niezarejestrowanych samochodów osobowych
- Dostawa oraz montaż artykułów łazienkowych do kwater internatowych
- Remont pustostanów w budynku mieszkalnym przy ul. Króla Maciusia 11A m 55 i m 88 w Warszawie
- Realizacja ilościowego badania ewaluacyjnego Pikniku Naukowego i opracowanie raportu podsumowującego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu medycznego na potrzeby "RM-MEDITRANS"
- Zakup i dostawa klinicznego ultrasonografu z głowicami oraz toru wizyjnego kompatybilnego z endoskopami firmy Olympus
- "Dostawa ambulansu transportowego z wyposażeniem"
- Dostawa materiałów laboratoryjnych oraz odczynników i wzorców
- Dostawa sprzętu medycznego: pozycjonerów, parawanów, wag medycznych, wózków, w tym transportowo-kąpielowych oraz inwalidzkich, stelaży na worki, leżanki drewnianej
- DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH DLA APTEKI SZPITALNEJ SPZOZ W HRUBIESZOWIE - MATERIAŁY OPATRUNKOWE, IGŁY STRZYKAWKI, PRZYRZĄDY DO INFUZJI
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.