eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa artykułów biurowych do magazynu Urzędu Dzielnicy Mokotów, ul. Rakowiecka 25/27

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-09

Warszawa: Dostawa artykułów biurowych do magazynu Urzędu Dzielnicy Mokotów, ul. Rakowiecka 25/27
Numer ogłoszenia: 213899 - 2014; data zamieszczenia: 09.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów , ul. Rakowiecka 25/27, 02-517 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5651562, faks 022 5651562.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mokotow.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych do magazynu Urzędu Dzielnicy Mokotów, ul. Rakowiecka 25/27.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów biurowych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: http://aukcje.um.warszawa.pl

IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: www.mokotow.waw.pl

IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: 1. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jeden wniosek O dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej Złożenie większej liczby wniosków, spowoduje odrzucenie wszystkich wniosków złożonych przez danego Wykonawcę. 2. Wniosek oraz wszelkie dokumenty wymagane muszą spełniać następujące wymogi: a wniosek musi zostać sporządzony w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej na maszynie do pisania, komputerze, ręcznie długopisem czytelnym pismem. b formularz wniosku i wszystkie załączane dokumenty sporządzone przez Wykonawcę muszą być podpisane; za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis z pieczątką imienną przez osobę upoważnioną do reprezentowania zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w dokumencie rejestrowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej, c w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do wniosku musi być załączone pełnomocnictwo, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii d pozostałe oświadczenia i dokumenty muszą być oryginałami lub kserokopiami poświadczonymi na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez właściwą osobę, zgodnie z zasadą oraz muszą być one sporządzone w języku polskim, e poprawki lub zmiany również przy użyciu korektora we wniosku, powinny być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą wniosek, f dokumenty składające się na wniosek muszą być sporządzone wg wzorów i wymogów , g dokumenty sporządzone w języku obcym, muszą być składane wraz z ich tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę Wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej załącznik nr 1 do treści ogłoszenia dostępny na stronie www.mokotow.waw.pl Wniosek wraz z załącznikami należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej co najmniej nazwą przedmiotu zamówienia. 3. Komputer użytkownika powinien spełniać następujące wymagania: - być wyposażony w procesor 733 MHz i posiadać co najmniej 512 MB pamięci RAM - posiadać zainstalowany system operacyjny MS Windows XP lub nowszy - posiadać zainstalowaną przeglądarkę internetową Microsoft Internet Explorer 6.0. lub nowszą albo Mozilla Firefox 2.x lub nowszą - posiadać połączenie z siecią Internet o szybkości transmisji nie mniejszej niż 128 kb s..

IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: W trakcie licytacji Wykonawca licytuje cenę brutto za całość zamówienia. Minimalne postąpienie wynosi 400,00 zł brutto. Cena wywoławcza za całość zamówienia wynosi 49.966,45 zł brutto. W toku licytacji elektronicznej Zamawiający na bieżąco przekazuje wszystkim wykonawcom informacje o pozycji składanych przez nich ofert, liczbie wykonawców biorących udział w licytacji, także o cenach złożonych przez nich ofert, z tym, że do momentu zamknięcia licytacji elektronicznej nie ujawnia informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. Cena ofertowa winna obejmować wszystkie koszty i składniki wraz z narzutami, niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie zapewnia zwolnienia Wykonawcy z żadnych podatków, opłat, ani nie będzie zwracał żadnych kar należnych z jakiegokolwiek tytułu, cen transportu, czynności, usług, świadczeń, opłat, ceł, podatków itp., Ryzyko konieczności wykonania wszelkich prac towarzyszących, mogących pojawić się w trakcie realizacji zamówienia, ryzyko związane ze zmianami kursów walut, ceł itp., obciąża Wykonawcę i należy uwzględnić je w ofercie. Zaproponowana przez Wykonawcę cena będzie stała w czasie objętym umową. Zapłata nastąpi zgodnie z warunkami umowy. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zawierać będzie, w chwili zamknięcia licytacji elektronicznej, najniższą cenę brutto realizacji całego zamówienia. Wykonawca, który zaproponował najniższą cenę brutto realizacji przedmiotowego zamówienia, zostaje zwycięzcą licytacji elektronicznej. Operator platformy aukcyjnej przekazuje zakwalifikowanym przez Zamawiającego Wykonawcom informację o sposobie rejestracji na platformie aukcyjnej. W trakcie rejestracji Wykonawca otrzyma kod dostępu do platformy aukcyjnej. Otrzymany kod dostępu Wykonawca będzie musiał zmienić na nowy - określony przez siebie. Zamawiający podpisze umowę, z Wykonawcą, który w chwili zamykania licytacji elektronicznej zaproponował najniższą cenę realizacji przedmiotowego zamówienia. Po zamknięciu licytacji elektronicznej, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, Wykonawca, który został zwycięzcą licytacji elektronicznej ma obowiązek przekazać Zamawiającemu wypełniony formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2 do wzoru umowy dostępny na stronie internetowej zamawiającego: www.mokotow.waw.pl.

IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

  • Licytacja jednoetapowa czas trwania: 10 minut

IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 17.10.2014 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego, pok. 35A, wejście /E/.

IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 5 dni od dnia wysłania zaproszeń.

IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

Podstawowy czas licytacji 10 minut. Zamawiający zamyka licytację gdy w podstawowym czasie nie zostanie złożona żadna oferta lub, gdy w ciągu 5 minut od złożenia oferty przez jednego z wykonawców nie zostanie złożona inna oferta

IV.4.14 Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dotyczy licytacji elektronicznej):

Nie dotyczy

IV.4.15 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy licytacji elektronicznej):

U M O W A zawarta w dniu /wykropkowanie/ w Warszawie pomiędzy: Miastem Stołecznym Warszawa Dzielnica Mokotów z siedzibą w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 25/27, zwanym w dalszej części Zamawiającym, reprezentowanym na podstawie pełnomocnictw Prezydenta m.st. Warszawy Nr /wykropkowanie/z dnia /wykropkowanie/r. oraz Nr /wykropkowanie/z dnia /wykropkowanie/r. przez : /wykropkowanie/ a Firmą /wykropkowanie/z siedzibą w /wykropkowanie/ul. /wykropkowanie/wpisaną do /wykropkowanie/pod numerem /wykropkowanie/prowadzonej przez /wykropkowanie/posiadającą Regon : /wykropkowanie/NIP : /wykropkowanie/ zwaną dalej Wykonawcą, który wyłoniony został w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie licytacji elektronicznej na podstawie art.74 ustawy z dn. 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2013 r . poz. 907 ze zm.) o następującej treści: § 1 1. Przedmiotem umowy jest dostawa artykułów biurowych do magazynu Urzędu Dzielnicy Mokotów, ul. Rakowiecka 25/27, zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do umowy. 2. Dostawy wykonywane będą sukcesywnie. Termin realizacji umowy od dnia zawarcia umowy do dnia 17.11.2014r 3. Faktura/rachunek za ostatnią dostawę powinna być wystawiona w dniu dostarczenia ostatniej dostawy, nie później niż w dniu realizacji całego przedmiotu umowy. § 2 1. Wszelkie koszty dostawy artykułów biurowych ponosi Wykonawca. 2. Dostawy realizowane będą w terminie 5 dni roboczych od daty częściowego zamówienia ilościowego asortymentu. O terminach dostaw Zamawiający informować będzie Wykonawcę telefonicznie, tel. nr: /wykropkowanie/ i faksem: nr: /wykropkowanie/ lub na adres e- mail /wykropkowanie/ nie później niż na 5 dni roboczych przed terminem dostawy. 3. Wykonawca, w przypadku stwierdzenia wad przez Zamawiającego w dostarczonych artykułach biurowych jest zobowiązany, w terminie 5 dni od daty stwierdzenia wad potwierdzonych protokołem sporządzonym przez przedstawicieli obu stron umowy, wymienić wadliwy towar na wolny od wad. 4. Wszelkie koszty wynikające z czynności określonych w ust. 3 ponosi Wykonawca. § 3 1. Wartość wynagrodzenia za wykonanie umowy nie może przekroczyć kwoty brutto zł.: /wykropkowanie/ słownie złotych: /wykropkowanie/ zgodnie z formularzem cenowym ofertowym. 2. Ostateczna wysokość wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 1 wynikać będzie z ilości faktycznie dostarczonego przez Wykonawcę asortymentu przemnożonej przez ceny jednostkowe określone w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1 do umowy i nie przekroczy kwoty określonej w ust. 1. 3. Wynagrodzenie określone w ust. 1 brutto nie ulegnie zmianie w przypadku zmian podatku VAT w obowiązujących przepisach podatkowych 4. Płatności mogą być dokonywane sukcesywnie na podstawie faktur /rachunków częściowych. 5. Uregulowanie należności za wykonaną część umowy nastąpi na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunek. Podstawą do wystawienia faktury/rachunku będzie protokół przyjęcia towaru bez zastrzeżeń, przez przedstawiciela Wydziału Administracyjno-Gospodarczego dla Dzielnicy Mokotów. Płatność nastąpi przelewem w terminie 21 dni od daty jej otrzymania przez Zamawiającego na konto bankowe nr /wykropkowanie/ 6. Za dzień zapłaty uznaje się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego. 7. Za asortymenty niedostarczone przez Wykonawcę, wynagrodzenie nie przysługuje. 8. Faktury VAT/rachunki będą wystawiane w następujący sposób: 1) Nabywca: Miasto Stołeczne Warszawa, 00-950 Warszawa, Pl. Bankowy 3/5, NIP 525 22 48-481, a dostarczane do 2) Odbiorcy /płatnika/: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Dzielnica Mokotów, 02-517 Warszawa, ul. Rakowiecka 25/27. § 4 1. W przypadku zwłoki w dostawie części danego zamówienia, Zamawiający naliczy Wykonawcy kary umowne w wysokości 0,2% wartości brutto danego częściowego zamówienia za każdy rozpoczęty dzień zwłoki licząc od terminów określonych w § 2 ust. 2 umowy. 2. W przypadku odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy , zapłaci on karę umowną w wysokości 20% wynagrodzenia brutto określonego w § 3 ust. 1. 3. Wykonawca, w przypadku odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy, nie będzie obciążał Zamawiającego kosztami wynikającymi z nie zrealizowanej części umowy. 4. Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie kar umownych z należnego wynagrodzenia. 5. Zapłata kary umownej nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności odszkodowawczej na zasadach ogólnych określonych w Kodeksie cywilnym. § 5 1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 2. Poza przypadkami przewidzianymi w obowiązujących przepisach prawa, Zamawiający może odstąpić od umowy z winy Wykonawcy także w razie rażącego naruszenia przez Wykonawcę obowiązków wynikających z niniejszej umowy . 3. Odstąpienie od umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 5. Z tytułów o których mowa w ust. 1 i 2 Wykonawca nie będzie dochodził od Zamawiającego żadnych roszczeń finansowych z tytułu nie zrealizowanej części umowy. 6. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową obowiązują przepisy: 1) ustawy z dn.29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych 2) Kodeksu cywilnego 7. Strony zgodnie oświadczają, że do rozstrzygnięcia sporu powstałego w wyniku realizacji niniejszej umowy będzie sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego. §6 Wykonanie niniejszej umowy nie wiąże się z przetwarzaniem danych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych / t. j. Dz. U. z 2014r. Nr 1182./, dla których administratorem danych jest Prezydent m.st. Warszawy, a co za tym idzie nie wiąże się z dostępem do zasobów systemów informatycznych Urzędu m.st. Warszawy. §7 1.Umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach: - 1 egz. dla Wykonawcy - 2 egz. dla Zamawiającego Załączniki: 1) Formularz cenowy ofertowy. WYKONAWCA ZAMAWIAJACY

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.