eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzyżów › Wykonanie sieci okablowania strukturalnego, przyłącza światłowodowego i dostawę urządzeń sieciowych, rozbudowę istniejącego okablowania wraz z budową bezprzewodowej sieci dostępowej na potrzeby projektu Kompleksowa informatyzacja ZOZ w Strzyżowie jako element Podkarpackiego Systemu Informacji Medycznej (PSIM) dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi priorytetowej 3 Społeczeństwo informacyjne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2007-2013

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2015-01-29

Strzyżów: Wykonanie sieci okablowania strukturalnego, przyłącza światłowodowego i dostawę urządzeń sieciowych, rozbudowę istniejącego okablowania wraz z budową bezprzewodowej sieci dostępowej na potrzeby projektu Kompleksowa informatyzacja ZOZ w Strzyżowie jako element Podkarpackiego Systemu Informacji Medycznej (PSIM) dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi priorytetowej 3 Społeczeństwo informacyjne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2007-2013
Numer ogłoszenia: 21344 - 2015; data zamieszczenia: 29.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Dąbrowskiego 10, 38-100 Strzyżów, woj. podkarpackie, tel. 17 2761058, faks 17 2761058.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozstrzyzow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie sieci okablowania strukturalnego, przyłącza światłowodowego i dostawę urządzeń sieciowych, rozbudowę istniejącego okablowania wraz z budową bezprzewodowej sieci dostępowej na potrzeby projektu Kompleksowa informatyzacja ZOZ w Strzyżowie jako element Podkarpackiego Systemu Informacji Medycznej (PSIM) dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi priorytetowej 3 Społeczeństwo informacyjne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2007-2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja zamówienia została podzielona na cztery etapy: Etap I: Budowa przyłącza światłowodowego pomiędzy budynkami Szpitala Powiatowego w Strzyżowie przy ul. 700-lecia 1 a budynkiem Administracji ZOZ Strzyżów przy ul. Dąbrowskiego 10. Wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami, normami, wskazówkami Zamawiającego. Etap II: Budowa okablowania strukturalnego wraz z dostawą i konfiguracją urządzeń sieciowych na podstawie załączonego Programu Funkcjonalno Użytkowego wg formuły zaprojektuj i wybuduj w budynku administracji przy ul. Dąbrowskiego 10. Wykonawca wykona budowę okablowania strukturalnego i dedykowanej instalacji elektrycznej na podstawie PFU oraz wykona dokumentację powykonawczą oraz niezbędne pomiary dla całości inwestycji. W ramach tego etapu nastąpi również instalacja i konfiguracja wymaganych przez Zamawiającego urządzeń sieciowych. Etap III: Rozbudowa okablowania strukturalnego w Szpitalu Powiatowym w Strzyżowie na ul. 700-lecia 1, w budynku Przychodni Powiatowej w Strzyżowie na ul. 700-lecia 1 oraz w budynku Przychodni Powiatowej na ul. Parkowej 4. Wykonawca wykona budowę okablowania strukturalnego i dedykowanej instalacji elektrycznej na podstawie załączonych dokumentów oraz wykona dokumentację powykonawcza oraz niezbędne pomiary dla całości inwestycji. Etap IV: Budowa bezprzewodowej sieci dostępowej na terenie Szpitala Powiatowego w Strzyżowie na ul. 700-lecia 1. Wykonawca wykona budowę okablowania strukturalnego i dedykowanej instalacji elektrycznej na podstawie załączonych dokumentów oraz wykona dokumentację powykonawcza oraz niezbędne pomiary dla całości inwestycji. Wykonawca gwarantuje, że przedmiot Umowy wykonany zostanie dobrze jakościowo, zgodnie z dokumentacją projektową, programem funkcjonalno-użytkowym, wymaganiami Zamawiającego, obowiązującymi przepisami w zakresie przedmiotu zamówienia, normami, sztuką budowlaną i warunkami umowy, bez wad pomniejszających wartość robót lub uniemożliwiających użytkowanie obiektu zgodnie z ich przeznaczeniem. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: 1. Zgłoszenia wykonanych robót do odbioru, o ile przepisy wymagają takiego zgłoszenia. 2. Prowadzenie robót z zapewnieniem warunków zgodnych z przepisami BHP, p.poż i ochrony przed kradzieżą. 3. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia mienia Zamawiającego lub osób trzecich w toku realizacji prac z winy Wykonawcy, naprawienie go i doprowadzenie do stanu poprzedniego. 4. W przypadku wyrządzenia szkód osobom trzecim zaspokojenie ich ewentualnych roszczeń. 5. Zdemontowanie zbędnej instalacji oraz usunięcie z obiektu zdemontowanych elementów w uzgodnieniu z Zamawiającym, a w przypadku elementów nadających się do złomowania, oddania ich do skupu surowców wtórnych. 6. Nadzór nad pracami wykonywanymi przez podwykonawcę i koordynacja tych prac. 7. Zapewnienie objęcia wykonanej instalacji jednolitą gwarancją systemową producenta, gdzie okres gwarancji udzielonej bezpośrednio przez producenta nie może być krótszy niż 25 lat (Zamawiający wymaga certyfikatu producenta okablowania udzielonego bezpośrednio użytkownikowi końcowemu i stanowiącego 25-letnie zobowiązanie gwarancyjne producenta wszystkich elementów całego systemu okablowania w zakresie dotrzymania parametrów jakościowych i materiałowych). Okres gwarancji ma być standardowo udzielany przez producenta okablowania, tzn. na warunkach oficjalnych, ogólnie znanych, dostępnych i opublikowanych. Okres gwarancji liczony jest od dnia, w którym podpisano protokół końcowego odbioru prac i producent okablowania wystawił certyfikat gwarancyjny. 2. Wszystkie urządzenia aktywne mają być objęte gwarancją zgodnie z zapisami zawartymi w specyfikacji technicznej urządzeń sieciowych.3. Wykonawca winien dostarczyć w dniu odbioru końcowego:a. 3 kpl dokumentów wymaganych obowiązującymi przepisami prawnymi w zakresie przedmiotu umowy (wszystkie kopie uwierzytelnione) w szczególności uwzględniające: decyzję pozwolenia na użytkowanie o ile przepisy wymagają takiej decyzji, wypełnione karty gwarancyjne, gwarancję systemową producenta, certyfikaty i atesty na zamontowane urządzenia i materiały, protokoły z kontroli poprawności działania wykonanych instalacji spisane przy udziale inspektora nadzoru, oraz Użytkownika,protokół zdawczo-odbiorczy, zawierający wykaz zainstalowanych urządzeń; opis i wyniki przeprowadzonych prób badania i pomiary instalacji elektrycznych (sprawdzenie ciągłości przewodów ochronnych, pomiar rezystancji izolacji, pomiar prądów upływu, sprawdzenia samoczynnego wyłączania zasilania, sprawdzenie wytrzymałości elektrycznej, próby działania instalacji elektrycznych, badania i pomiary instalacji sieci strukturalnej wykonanej zgodnie z zaleceniami producenta i obowiązującymi normami, wykaz zainstalowanych urządzeń z kartami identyfikacyjnymi, protokołami badań urządzeń i naniesieniem ich na rzut pomieszczeń, instrukcje obsługi zainstalowanych urządzeń, instrukcje konserwacji i eksploatacji zabudowanych materiałów (w języku polskim); b) 3 kpl dokumentacji powykonawczej sieci elektrycznej i sieci strukturalnej; c) inne wymagane przepisami prawa w zakresie przedmiotu zamówienia. 4. Gdziekolwiek w dokumentacji powoływane są konkretne normy lub przepisy, które spełniać mają materiały, wyposażenie, sprzęt i inne dostarczane towary oraz wykonane i zbadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów o ile w dokumentacji nie postanowiono inaczej. W przypadku, gdy powołane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być stosowane inne odpowiednie normy zapewniające zasadniczo równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy, pod warunkiem ich uprzedniego sprawdzenia i pisemnego zatwierdzenia przez upoważnionego przedstawiciela inwestora. 5. Dokumentacja projektowa wskazuje dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. W tych przypadkach wszystkie użyte w projektach technicznych, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych nazwy produktów, firm mają tylko zastosowanie do określenia parametrów technicznych i jakościowych urządzeń oraz materiałów wymaganych przez Zamawiającego do realizacji zadania. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowanie innych materiałów i urządzeń, niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały i urządzenia co najmniej równoważne). Zaoferowanie urządzeń lub materiałów równoważnych nie może prowadzić do zmiany projektu. 6. Jakość dostarczonych do budowy materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektów wykonawczych oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ. 7. Wykonawca, który zastosował materiały lub urządzenia równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. W przypadku składania oferty w oparciu o produkty równoważne, wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty zestawienie materiałów i zakresów prac zamienionych w stosunku do dokumentacji projektowej. Zestawienie ma zawierać numery katalogowe producenta, opis materiału (technologii) oraz proponowane ilości. Brak takiego zestawienia stanowi wymaganie do zabudowania rozwiązań wskazanych w dokumentacji projektowej. 8. Zestawienie materiałów i urządzeń oceniane będzie pod względem zgodności (równoważności) z zastosowanymi materiałami i urządzeniami w dokumentacji projektowej. 9. W przypadku wątpliwości co do równoważności zaproponowanych w ofercie materiałów, Zamawiający, na etapie badania oferty może wymagać wykazania (udokumentowania) równoważności..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 10 proc. wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, co zamówienia objęte niniejszą specyfikacją i zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego w terminie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.31.43.10 - Układanie kabli 45.31.74.00 - Instalowanie urządzeń filtrujących 45.31.73.00 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 32.41.00.00 - Lokalna sieć komputerowa 32.42.10.00 - Okablowanie sieciowe 32.42.20.00 - Elementy składowe sieci 32.42.30.00 - Gniazda sieciowe 32.42.40.00 - Infrastruktura sieciowa 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawcy, którzy przystąpią do przetargu obowiązani są do wniesienia wadium w wysokości 3.500 PLN. 2. Wadium należy złożyć najpóźniej w terminie składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109 poz. 1158 z późn. zm). 4.Środki pieniężne należy wpłacić na konto: Bank Gospodarstwa Krajowego o/Rzeszów, nr rachunku: 04 1130 1105 0005 2048 4920 0004 Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty lub wręczyć Zamawiającemu przy składaniu oferty.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ma wykazać wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jego działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 2 instalacji bezprzewodowych sieci dostępowych składających się co najmniej z 1 kontrolera i 10 Access-Pointów- oprócz ilości zainstalowanych kontrolerów i Access-Pointów, należy podać nazwy i adresy obiektów referencyjnych oraz daty i numery udzielonych gwarancji producenta. Ocena spełniania warunku na podstawie załącznika nr 4 - wykaz robót wraz z dokumentami. 2 instalacje (w tym co najmniej jedna ekranowana) zbudowane w systemie Kategorii co najmniej 6 zawierające minimum 20 linii transmisyjnych miedzianych oraz szkielety światłowodowe. Podane instalacje referencyjne muszą być objęte w całości przez producenta okablowania programem 25-letniej gwarancji systemowej - oprócz ilości zainstalowanych linii kablowych (linii torów miedzianych i światłowodowych oddzielnie), należy podać nazwy i adresy obiektów referencyjnych oraz daty i numery udzielonych gwarancji producenta. Ocena spełniania warunku na podstawie załącznika nr 4 - wykaz robót wraz z dokumentami.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykazanie możliwości dysponowania przez cały okres realizacji zamówienia co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcje kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 2) Wykazanie możliwości dysponowania przez cały okres realizacji zamówienia osobami posiadającymi doświadczenie i wiedzę, które zapewnią uzyskanie 25-letniej gwarancji na sieć, jeżeli warunki gwarancji przedstawione w ofercie będą tego wymagały. Ocena spełniania warunku na podstawie załącznika nr 5 - wykaz osób oraz załącznika nr 6 - oświadczenie o uprawnieniach.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Zaświadczenia (certyfikaty) wydane przez akredytowane niezależne laboratoria w zgodzie z wymaganiami Normy międzynarodowej, tj. ISO-IEC 11801:2011; gwarantujące powtarzalne parametry minimum kategorii 6A oraz potwierdzające zgodność parametrów elektrycznych proponowanych modułów gniazd z obowiązującymi normami - Wykonawca może zamiast zaświadczenia złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego - załącznik nr 14 Jeżeli wykonawca zaproponuje zastosowanie rozwiązania zamiennego (alternatywnego), powinien przedstawić listę zamienionych materiałów (wraz z zaprojektowanymi odpowiednikami np. w formie tabeli - nr katalogowy producenta, opis produktu, ilość), jak również wszelkie karty katalogowe i certyfikaty wystawione przez akredytowane niezależne laboratoria testowe oraz inne dokumenty pozwalające Projektantowi i Zamawiającemu (Inwestorowi) ocenić zgodność proponowanego rozwiązania ze wszystkimi wymaganiami SIWZ i dokumentacji projektowej - załącznik nr 15 Uprawnienia, procedura, warunki i tryb udzielenia gwarancji przez producenta oraz zobowiązania stron - załącznik nr 16

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo dla osoby nie upoważnionej do reprezentowania firmy na podstawie załącznika nr 9 tj. aktualnego odpisu z właściwego rejestru - załącznik nr 17 Pełnomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania w trakcie postępowania w przypadku konsorcjum lub spółki cywilnej - załącznik nr 18

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Termin wykonania zamówienia - 3

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany określone zostały w SIWZ - projekt umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozstrzyzow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 38-100 Strzyżów, ul. Dąbrowskiego 10, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.02.2015 godzina 10:00, miejsce: 38-100 Strzyżów, ul. Dąbrowskiego 10, Sekretaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projektu Kompleksowa informatyzacja ZOZ w Strzyżowie jako element Podkarpackiego Systemu Informacji Medycznej (PSIM) dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi priorytetowej 3 Społeczeństwo informacyjne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.