eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji do nieruchomości użytkowanych przez Dolnośląski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa,

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-19

Wrocław: dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji do nieruchomości użytkowanych przez Dolnośląski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa,
Numer ogłoszenia: 213396 - 2015; data zamieszczenia: 19.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Dolnośląski Oddział Regionalny , ul. Giełdowa 8, 52-438 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3697400, faks 71 3643702.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji do nieruchomości użytkowanych przez Dolnośląski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa,.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji do nieruchomości użytkowanych przez Dolnośląski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa. Podział na 20 zadań. Lokalizacje Biur Powiatowych Oddziału Regionalnego..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5, 65.30.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadanie aktalnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydana przez Prezesa Urzedu Regulacji Energetyki

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach: - działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności - wystąpienia warunków atmosferycznych całkowicie uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia w wyznaczonych terminach - zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe - przesunięcia terminu rozpoczęcia dostawy energii elektrycznej, a spowodowanych przyczynami, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, - zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia - omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, - mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, - jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego - innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 52-438 Wrocław, ul. Giełdowa 8 ARiMR O/Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2015 godzina 10:00, miejsce: 52-438 Wrocław, ul. Giełdowa 8, ARiMR Dolnośląski Oddział Regionalny we Wrocławiu.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji do BP001 w Bolesławcu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji do BP001 w Bolesławcu, 59-700 Bolesławiec, ul. Komuny Paryskiej 38; moc umowna 20kW, szacunkowe zapotrzebowanie 20kW.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5, 65.30.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji do BP002 w Dzierżoniowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji do BP002 w Dzierżoniowie, 58-300 Dzierżoniów, ul. Batalionów Chłopskich 19; moc umowna 20kW, szacunkowe zapotrzebowanie 20kW.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5, 65.30.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji do BP003 Głogowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji do BP003 Głogowie, 67-200 Głogów, ul. Sikorskiego 40, moc umowna 39 kW, szacunkowe zapotrzebowanie 39 kW.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5, 65.30.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji do BP004 Górze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji do BP004 Górze, 56-200 Góra, ul. Armii Polskiej 8, moc umowna 17 kW, szacunkowe zapotrzebowanie 17 kW.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5, 65.30.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji do BP005 w Jaworze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji do BP005 w Jaworze, 59-400 Jawor, ul. Starojaworska 91, moc umowna 21 kW, szacunkowe zapotrzebowanie 20 kW.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5, 65.30.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji do BP008 w Kłodzku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji do BP008 w Kłodzku, 57-300 Kłodzko, ul. Harcerzy 8; moc umowna 16 kW, szacunkowe zapotrzebowanie 16 kW.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5, 65.30.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji do BP010 w Lubaniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji do BP010 w Lubaniu, 58-800 Lubań Śl., ul. Karola Miarki 1, moc umowna 21 kW, szacunkowe zapotrzebowanie 21 kW.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5, 65.30.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji do BP011 w Lubinie z/s w Rudnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji do BP011 w Lubinie z/s w Rudnej, 59-305 Rudna, ul. Ścinawska 19, moc umowna 15,5 kW, szacunkowe zapotrzebowanie 15,5 kW.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5, 65.30.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji do BP012 w Lwówku Śl. z /s w Uboczu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji do BP012 w Lwówku Śl. z /s w Uboczu, 59-620 Gryfów Śl., Ubocze 300, moc umowna 21 kW, szacunkowe zapotrzebowanie 21 kW.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5, 65.30.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji do BP013 w Miliczu z /s w Sławoszowicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji do BP013 w Miliczu z /s w Sławoszowicach, 56-300 Milicz, ul. Kolejowa 28, Sławoszowice, moc umowna 19 kW, szacunkowe zapotrzebowanie 19 kW.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5, 65.30.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji do BP014 w Oleśnicy z /s w Sycowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji do BP014 w Oleśnicy z /s w Sycowie, 56-500 Syców, ul. Ogrodowa 10, moc umowna 14 kW, szacunkowe zapotrzebowanie 14 kW.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5, 65.30.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji do BP015 w Oławie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji do BP015 w Oławie, 55-200 Oława, ul. Nowodojazdowa 9, moc umowna 19 kW, szacunkowe zapotrzebowanie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5, 65.30.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji do BP016 w Polkowicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji do BP016 w Polkowicach, 59-100 Polkowice, ul. Spółdzielcza 2, moc umowna 18,5 kW, szacunkowe zapotrzebowanie 18,5 kW..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5, 65.30.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji do BP017 w Strzelinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji do BP017 w Strzelinie, 57-100 Strzelin, ul. Kamienna 10, moc umowna 19 kW, szacunkowe zapotrzebowanie 19 kW.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5, 65.30.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji do BP018 w Środzie Śląskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji do BP018 w Środzie Śląskiej, 55-300 Środa Śl., ul. Wawrzyńca Korwina 2, moc umowna 19 kW, szacunkowe zapotrzebowanie 19 kW..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5, 65.30.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji do BP020 w Trzebnicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji do BP020 w Trzebnicy, 55-100 Trzebnica, ul. Milicka 23, moc umowna 19 kW, szacunkowe zapotrzebowanie 19 kW..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5, 65.30.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji do BP022 w Wołowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji do BP022 w Wołowie, 56-100 Wołów, ul. Zaułek Zielony 20, moc umowna 15 kW, szacunkowe zapotrzebowanie 15 kW.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5, 65.30.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji do BP023 we Wrocławiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji do BP023 we Wrocławiu, 52-437 Wrocław, ul. Komuny Paryskiej 72, moc umowna 25 kW, szacunkowe zapotrzebowanie 25 kW.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5, 65.30.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji do BP024 w Ząbkowicach Śl..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji do BP024 w Ząbkowicach Śl., 57-200 Ząbkowice Śl., ul. Staszica 18, moc umowna 26 kW, szacunkowe zapotrzebowanie 26 kW..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5, 65.30.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji do BP026 w Złotoryi z/s w Pielgrzymce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji do BP026 w Złotoryi z/s w Pielgrzymce, 59-524 Złotoryja, Pielgrzymka 109 A, moc umowna 21 kW..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5, 65.30.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.