eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów kompetencji społecznych w formie niestacjonarnej dla beneficjentów projektu systemowego Pora na aktywność, będących klientami zamawiającego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-29

Kraków: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów kompetencji społecznych w formie niestacjonarnej dla beneficjentów projektu systemowego Pora na aktywność, będących klientami zamawiającego
Numer ogłoszenia: 21338 - 2015; data zamieszczenia: 29.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie , ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6165482, 6165469, faks 12 6165428.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów kompetencji społecznych w formie niestacjonarnej dla beneficjentów projektu systemowego Pora na aktywność, będących klientami zamawiającego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszej umowy jest zorganizowanie i przeprowadzenie czterodniowych warsztatów kompetencji społecznych w formie niestacjonarnej dla beneficjentów projektu Pora na aktywność i osób z ich otoczenia. 2. Warsztaty odbędą się dla 35 osób uczestników projektu Pora na aktywność, w tym: 1) 10 osób dorosłych w tym: 2 osoby z orzeczoną niepełnosprawnością (upośledzenie umysłowe),2)21 dzieci podzielonych na dwie grupy wiekowe - pierwsza 14 dzieci w wieku od 6 miesięcy do 6 lat; druga 7 dzieci w wieku od 9 lat do 16 lat; 3) 4 osoby - przedstawiciele zamawiającego. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby osób dorosłych oraz dzieci w poszczególnych grupach wiekowych najpóźniej na 5 dni przed ustalonym terminem rozpoczęcia zajęć. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o zmianach liczy osób za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej na adres: 4. Zakres tematyczny warsztatów oraz wymiar godzin: 1) Obowiązki domowe rodziny - utrzymanie czystości - zasady utrzymania czystości w domu (ścieranie kurzu, układanie odzieży i bielizny w szafach, mycie i konserwowanie podłóg, generalne porządki, segregowanie rzeczy niepotrzebnych, przechowywanie odzieży sezonowej, dbanie o czystość WC i łazienki oraz kuchni), utrzymanie czystości w piwnicy i w pomieszczeniach gospodarczych, warsztaty porządek w domu jako nawyk. Codzienna higiena każdego członka rodziny - zajęcia prowadzone przez pracownika socjalnego lub pedagoga 2 x 2,5 godz.= 5 godz.2)Obowiązki domowe rodziny żywienie - trening umiejętności życiowych ukierunkowany na kształtowanie umiejętności prawidłowego komponowania posiłków i tworzenia jadłospisu, celem nabycia umiejętności zdrowego odżywiania. Przechowywanie żywności (lodówka, suchy prowiant), prawidłowe przygotowywanie drugiego śniadania do szkoły. Otyłość i inne choroby wynikające z nieprawidłowego żywienia. Zajęcia w formie praktycznego ćwiczenia umiejętności - (50% treningu to faktyczne przygotowywanie posiłków przez uczestników, częściowo razem ze starszymi dziećmi) - zajęcia prowadzone przez dietetyka i kucharza 2 x 2,5 godz. = 5 godz. 3) Obowiązki domowe rodziny profilaktyka zdrowia - trening kompetencji społecznych w zakresie dbałości o zdrowie członków rodziny - (potrzeby zdrowotne dziecka - rozwój fizyczny, rozwój psychiczny, szczepienia; potrzeby zdrowotne osoby dorosłej (profilaktyka zdrowia, specyfika leczenia chorób krótkoterminowych i przewlekłych, wpływ stanu zdrowia członków rodziny na funkcjonowanie rodziny - zajęcia prowadzone przez lekarza pediatrę lub lekarza rodzinnego, pielęgniarkę środowiskową - 1 x 3 godz. = 3 godz. 4) Obowiązki domowe rodziny - podział obowiązków - dostosowanie obowiązków do możliwości, wieku i planu dnia poszczególnych członków rodziny - zajęcia prowadzone przez pracownika socjalnego lub psychologa - 1 x 2 godz. = 2 godz. 5) Gospodarowanie budżetem domowym - gospodarowanie własnym budżetem; umiejętność wyłonienia pierwszej potrzeby, rozplanowanie potrzeb, gdzie robić zakupy, zakupy z listą czy bez listy - zajęcia prowadzone przez pracownika socjalnego lub ekonomistę 2 x 2 godz. = 4 godz. 6) Obowiązki rodziców - wspieranie rozwoju dziecka - potrzeby dziecka, jak je rozpoznać - system kar i nagród, jak go budować i stosować na co dzień, konstruktywne rozwiązywanie konfliktów rodzinie w oparciu o przykłady z różnych faz rozwojowych dziecka oraz ważnych wychowawczo momentów, np. inicjacja seksualna, używki, itp. zajęcia prowadzone przez psychologa 1 x 2 godz.= 2 godz. 7) Uzależnienia i współuzależnienia, a bezpieczeństwo członków rodziny - profilaktyka uzależnień, instytucje pomagające leczyć uzależnienie - zajęcia prowadzone przez terapeutę ds. uzależnień posiadającego 1 x 4 godz.= 4 godz. 8) Zajęcia integracyjne dla całych rodzin (4 godz.) - możliwa realizacja w grupach, 9) Rodzina na 5+ - konkursy wymagające wspólnego działania wszystkich członków rodziny utrwalające już zdobyte kompetencje, np. błyskawiczne acz eleganckie nakrycie stołu, zaplanowanie wydatków na święta itp. 10) Poradnictwo oraz wsparcie grupowe w zakresie podniesienia kompetencji życiowych i umiejętności społecznych, nauka i trening zachowań w miejscach publicznych, kształtowania umiejętności organizacji czasu wolnego, korzystania z ofert kulturalnej, trening relaksacyjny, doskonalenie umiejętności rodzicielskich - zwiedzanie okolicy - (5 godz.). 5. Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu umowy 1) Warsztaty będą prowadzone dla jednej grupy przez minimum dwóch trenerów gdzie jeden z trenerów będzie pracował głównie z osobami z upośledzeniem. Zajęcia realizowane dla rodziców z dziećmi mogą odbywać się w jednej grupie. 2) W czasie warsztatów dla rodziców dzieciom zostanie zapewniona profesjonalna opieka: dzieci także zostaną podzielone na dwie grupy wiekowe: pierwsza grupa od 6 miesięcy do lat 6, druga grupa od lat 9 do lat 16. Dzieciom powyżej 6 roku życia opiekunowie zapewniają zajęcia w postaci gier i zabaw edukacyjnych wzmacniających samodzielność oraz kompetencje komunikacyjne uwzględniające tematykę realizowaną przez ich rodziców w formie i zakresie dostosowanym do wieku dzieci. 3) Harmonogram zajęć wraz z planem zajęć stanowi załącznik numer 1 do niniejszej umowy. 4) Metody i techniki pracy : a) praca z indywidualnym przypadkiem, b) praca z grupą: - przewaga form aktywnych co najmniej 70% (np. ćwiczenia, wchodzenie w role, drama) - nauka praktycznych umiejętności poprzez ćwiczenia konkretnych umiejętności, np. segregowanie prania, aktywne słuchanie dziecka itp. podczas których uczestnik wykonuje osobiście czynności zadane przez prowadzącego ( nie mniej niż 7 różnych zadań do wykonania w ramach jednego bloku zajęć ), w oparciu o wiedzę merytoryczną na temat wykonywanej czynności a następnie uzyskuje profesjonalny komentarz merytoryczny odnośnie ćwiczonego tematu pogłębiającego jego umiejętności. 5) Opieka nad dziećmi beneficjentów podczas zajęć rodziców. Harmonogram opieki nad dziećmi ma być równoległy do harmonogramu zajęć rodziców, w każdej z dwóch grup dzieci wymaganych jest minimum 2 opiekunów. Zajęcia winny być dostosowane do warunków pogodowych oraz możliwości psychofizycznych dzieci. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dzieciom materiałów plastycznych i materiałów dydaktycznych i zabawek wymienionych w §3 ust.1 pkt.7 i 8. 6) Zamawiający zastrzega konieczność bezpośredniej pracy z dziećmi, czas spędzony na oglądaniu filmów, grach komputerowych, telewizyjnych, nie może stanowić więcej niż 30% czasu opieki nad dzieckiem i każdorazowo powinien być opatrzony odpowiednim komentarzem wprowadzającym. 7) W ramach warsztatów Wykonawca zorganizuje trening kompetencji społecznych w formie jednego wyjścia (wycieczka turystyczno-krajoznawcza, zwiedzanie zabytków lub atrakcji przyrodniczych i kulturowych; z wersją alternatywną w przypadku niesprzyjających warunków pogodowych (zwiedzanie obiektów zamkniętych stanowiących atrakcję turystyczną) w celu podniesienia umiejętności uczestników dotyczących zachowania się w miejscach publicznych i utrzymywania relacji równoległych: tj. nauka i trening zachowań i korzystania z oferty kulturalnej - edukacyjne zajęcia grupowe dla całych rodzin w wymiarze 5 godzin na osobę, realizowane w ramach wizyty w miejscu będącym lub oferującym atrakcję kulturalną. Na czas wyjścia Wykonawca zapewni suchy prowiant zgodnie z wytycznymi zawartymi w załączniku do niniejszej umowy. 8) Wykonawca zorganizuje w terminie 5 dni roboczych od daty zakończenia usługi w zasobach lokalowych Zamawiającego. spotkanie podsumowujące, podczas którego przekaże Zamawiającemu zgromadzona dokumentację tj: listy obecności, potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych, dokumentację fotograficznej z przebiegu realizacji usługi i fakturę. §3 Obowiązki Wykonawcy. 1. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić: 1) Transport uczestników autokarem na trasie Kraków, os. Szkolne 34 oraz Kraków, ul. Jerzmanowskiego 37 do miejsca organizacji warsztatów. Wykonawca zapewni sprawdzenie stanu technicznego autokaru przez Policję w dniu wyjazdu. Kierowca musi uzyskać protokół dopuszczenia pojazdu i kierowcy do przewozu osób. Kierowca musi posiadać wymagane przepisami dokumenty m.in. licencję przewoźnika. Wykonawca zapewni autokar sprawny technicznie. Przewoźnik musi posiadać wymagane prawem ubezpieczenia. Kierowca jest zobowiązany do dbania o czystość autokaru podczas podróży do pokrycia ewentualnych opłat parkingowych. 2) Kadrę dydaktyczną posiadającą odpowiednie kwalifikacje zawodowe, a to: pracownika socjalnego lub pedagoga, psychologa, lekarza rodzinnego lub pediatrę, dietetyka. Osoby sprawujące opiekę nad dziećmi winny posiadać ukończony kurs wychowawcy kolonijnego lub posiadać wykształcenie pedagogiczne. 3) Bilety komunikacji zbiorowej w przypadku konieczności poruszania się takimi środkami transportu, bilety wstępu do zwiedzanych obiektów, opiekę przewodnika podczas zwiedzania obiektów, opłaty klimatyczne. 4) Zakwaterowanie uczestników warsztatów oraz przedstawicieli Zamawiającego na warunkach określonych w §4 niniejszej umowy. 5) Całodzienne wyżywienie dla uczestników warsztatów oraz przedstawicieli Zamawiającego na warunkach określonych w §5 niniejszej umowy. 6) Materiały szkoleniowe dla każdego dorosłego uczestnika w tym: plan zajęć, komplet cienkopisów 4 w kolorach (czerwony, niebieski, zielony, czarny), długopis typu Zenith, teczkę tekturową lakierowaną, blok biurowy 60 stron kratka A4, identyfikator, ilustrowany skrypt z miejscem na notatki na każdej stronie skryptu (co najmniej 20 stron A4) zawierający tematy omawiane na zajęciach wskazówki, porady,7) Materiały plastyczne i edukacyjne dla dzieci w ilości 1 zestaw na jednego uczestnika powyżej 2 roku życia. W skład jednego zestawu wchodzi: blok rysunkowy - minimum 20 kartkowy, kredki w oprawie drewnianej minimum 12 kolorów w opakowaniu, papier kolorowy - minimum 10 kolorów, farby akwarelowe z pędzlem - minimum 12 kolorów, nożyczki z plastikową rączką, klej biurowy biały 1 opakowanie minimum 120 mml, kolorowanki - 1 zestaw minimum 15 obrazków.8) Materiały dydaktyczne (książki, minimum jedna książka na dwóch uczestników zajęć, bajki, książki o tematyce przygodowej dostosowane do wieku uczestników), gier dydaktycznych w ilości minimum 5 sztuk łącznie (np. warcaby, domino, bierki oraz innych dostosowanych do wieku uczestników) oraz zabawek edukacyjnych dla dzieci w przedziale wiekowym od 6 miesięcy do 2 lat w ilości 2 zabawki na jedno dziecko.9) Bezpieczne i higieniczne warunki nauki. 10) Warunki organizacyjne i techniczne umożliwiające udział w kształceniu osobom niepełnosprawnym. 2. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się: 1) poinformować uczestników warsztatów o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; 2) prowadzić dziennik zajęć zawierający tematykę zajęć oraz liczbę godzin zajęć z danego tematu,3) prowadzić listę obecności na każdych zajęciach, 4)oznaczyć dokumenty wytworzone w związku z realizacją przedmiotu zamówienia, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zamieszczonymi w Wytycznych Dotyczących Oznaczania Projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 - Departament Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym, Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju na stronie internetowej: http://www.efs.gov.pl/Dokumenty/Lists/Dokumenty%20programowe/Attachments/129/ Wytyczne_dot_oznacz_projektow_PO_KL_wers_zatw_31.12.2013.pdf 5) przygotować i przekazać Zamawiającemu na płycie CD lub pendrive wraz z fakturą dokumentację fotograficzną usługi minimum pięć ujęć fotograficznych z każdego dnia warsztatów. Dokumentacja fotograficzna powinna zawierać nie mniej niż 40 zdjęć. 6) ubezpieczyć uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków - suma ubezpieczenia minimum 12 000,00 zł. Kserokopia polisy uwierzytelniona przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy zostanie doręczona Zamawiającemu na minimum 1 dzień przed rozpoczęciem warsztatów. W przypadku niedoręczenia Zamawiającemu polisy rozpoczęcie zajęć nie będzie możliwe. 7) przestrzegać, przy realizacji przedmiotu zamówienia, przepisy ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 roku, Nr 101, poz. 926), 8) zapewnić uczestnikom warsztatów opiekę pielęgniarską lub opiekę lekarską polegającą na wezwaniu lekarza do ośrodka lub dowiezieniu uczestnika pobytu do przychodni/szpitala w razie zaistnienia takiej potrzeby. Dostępność opieki medycznej w miejscu pobytu lub w odległości do 15 km (pielęgniarka, lekarz na telefon, ośrodek zdrowia, szpitalny oddział ratunkowy), 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli w zakresie realizacji przedmiotu umowy zarówno przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego jak i podmiotów kontrolujących Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązany jest umożliwić Zamawiającemu wgląd w dokumentację warsztatów i przeprowadzenie niezbędnej ankietyzacji. 5. Strony ustalają, że wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca będą przekazywać sobie przekazują sobie wyłącznie w formie pisemnej, faksem lub drogą elektroniczną, na adres Zamawiającego: sp@mops.krakow.pl. na adres Wykonawykonawcy Strony zobowiązane są zapewnić sprawność łączy internetowych oraz adresów mail, na które będą przesyłane wiadomości, a także bieżący odbiór wiadomości. W przypadku awarii łączy internetowych lub adresu mail informacje będą przesyłane faksem pod następujące numery: 1) numer faksu Zamawiającego 12 616 54 28, 2) numer faksu Wykonawcy §4 Wymagania dotyczące miejsca wykonywania przedmiotu umowy. 1. Uczestnicy warsztatów zostaną zakwaterowani w (pensjonat/ośrodek wypoczynkowy/hotel w miejscowości , przy ul. (miejscowość turystyczno-wypoczynkowa, odległa do 150 km od granic administracyjnych Krakowa; obiekt ma być usytuowany w odległości nie większej niż 1 000 metrów od ścieżek spacerowych, terenów rekreacyjnych np. parku, lasu, szlaku turystycznego). 2. Uczestnicy warsztatów zostaną zakwaterowani w 1, 2, 3, 4 i 5 osobowych pokojach z łazienkami przy pokojach bez ograniczeń w korzystaniu z zimnej i ciepłej wody. Wykonawca zapewni 4 pokoje 1 osobowe dla przedstawicieli Zamawiającego, bez ograniczeń w korzystaniu z zimnej i ciepłej wody. Pokoje winny być wyposażone w łóżka jednoosobowe wraz z kompletem pościeli (Zamawiający nie dopuszcza możliwości korzystania z łóżek piętrowych). Do każdego łóżka przynależna szafka z wieszakami lub minimum jedna półka w szafie na uczestnika. Pokoje wyposażone w krzesła dla każdej osoby, stolik, szklanki lub kubki. Łazienki będą wyposażone w mydło, papier toaletowy, ręczniki. Możliwość dostawki łóżeczko dla dziecka wraz z przewijakiem i wanienką dla dziecka w łazience. W łazience winny być dostępne minimum trzy wieszaki, szafka lub półka na kosmetyki. W pokojach przeznaczonych na pobyt oraz w pomieszczeniach, w których będą odbywały się zajęcia musi panować temperatura pokojowa. 3. Ponadto w obiekcie, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu muszą znajdować się i zostać udostępnione uczestnikom: 1) 1 sala do zajęć grupowych dla minimum 15 osób, z układem umożliwiającym przeprowadzenie warsztatów oraz zajęć integracyjnych dla wszystkich uczestników warsztatów tj. możliwością dowolnego przestawiania i ułożenia krzeseł - np. w półkole/okrąg, przestrzenią do ćwiczeń ruchowych, wyposażona w sprzęt audio-video (telewizor, video, DVD) z możliwością podłączenia laptopa, rzutnik multimedialny z ekranem, flipczart z pisakami i papierem, 1 ryza papieru białego A4 do drukarki, możliwość wydrukowania lub kserowania materiałów do zajęć, dostęp do Internetu (np. Wi - fi) oraz 2) 1 sala przystosowana dla dzieci w wieku od 6 miesięcy do 6 lat wyposażona w wykładzinę dywanową, minimum 4 łóżeczka do spania z pościelą, minimum 4 materace mogące służyć do odpoczynku, zabawki oraz meble dostosowane do wieku dzieci. W pobliżu sali dostęp do łazienki wyposażonej w przewijak oraz 3) 1 sala do zajęć grupowych dla dzieci powyżej 6 roku życia wyposażona w zabawki, gry planszowe i materiały plastyczne, o których mowa w §3 ust. 1 pkt. 7 i 8 niniejszej umowy, meble dla dzieci dostosowane do wieku dzieci oraz 4) 1 pokój do konsultacji z aneksem dziennym, wyposażonym w stół, fotele lub krzesła oraz 5) 1 sala dostępna dla uczestników co najmniej w godzinach od 06:00 -22:00 wyposażona w sprawny telewizor oraz 6) stołówka. Zamawiający nie dopuszcza możliwości korzystania ze stołówki w innym budynku niż miejsce zakwaterowania. Wykonawca zapewni uczestnikom warsztatów możliwość samodzielnego przygotowania śniadań i kolacji na stołówce lub w innym, odpowiednio wyposażonym i przystosowanym pomieszczeniu. Wykonawca zapewni niezbędne wyposażenie do przygotowania posiłków nie wymagających gotowania, tj. sztućce, noże, deski do krojenia, zastawę stołowa itp.). Pomieszczenie musi być dostępne przez 1,5 godziny rano i wieczorem w drugim i trzecim dniu pobytu oraz rano w czwartym dniu pobytu. Pomieszczenie powinno umożliwić spożycie posiłku jednocześnie co najmniej35 osobom. W przeciwnym wypadku Wykonawca zobowiązany jest zapewnić 2 sale mogące pomieścić co najmniej po 20 osób. 4. W obiekcie, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu lub nie dalej niż 200 metrów od niego powinno znajdować się pomieszczenie z kominkiem lub grillem. 5. W odległości maksymalnie 30 km od miejsca pobytu musi znajdować się atrakcja turystyczna (np. muzeum, zamek itp.), w których Wykonawca zorganizuje zajęcia w zakresie podnoszenia kompetencji społecznych (wycieczkę turystyczno - krajoznawczą, zwiedzanie zabytków). §5 Wyżywienie uczestników. 1. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom warsztatów całodzienne wyżywienie, tj. 3 posiłki dziennie: śniadanie, obiad i kolację, z tym jednak zastrzeżeniem, że śniadania i kolacje uczestnicy przygotują samodzielnie z produktów dostarczonych przez Wykonawcę w ramach szwedzkiego stołu. Obiad zostanie przygotowany i wydany przez pracowników hotelu/ośrodka wypoczynkowego. 2. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom wyżywienie według menu stanowiącego załącznik numer 2 do niniejszej umowy. 3. W pierwszym dniu pobytu Wykonawca zorganizuje ognisko/grilla w miejsce kolacji. W przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych Wykonawca wyda uczestnikom kolację. 4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w czasie przerw kawowych termosy z gorącą kawą i herbatą w odpowiedniej liczbie, ponadto: cukier 10g/osobę, wodę mineralną 0,5l/osobę, co najmniej 2 rodzaje soków owocowych 100% w dzbankach 250ml/osobę; ciasteczka konferencyjne 15dag/osobę. 5. Wykonawca odpowiedzialny jest za właściwą jakość przygotowywanych i wydawanych posiłków z uwzględnieniem temperatury oraz innych wymogów określonych w przepisach ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 roku, nr 136, poz. 914 z późniejszymi zmianami) wraz z aktami wykonawczymi oraz przepisów ustawy z dnia 14 marca 1985 roku o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (tekst jednolity: Dz. U. z 2011 roku, Nr 212, poz. 1263 z późniejszymi zmianami).

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający może udzielić Wykonawcy zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.02.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać się odpowiednim doświadczeniem, tzn. zrealizował w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną usługę zorganizowania i przeprowadzenia warsztatów kompetencji społecznych o zakresie tematycznym tożsamym lub zbliżonym do będącego przedmiotem niniejszego zamówienia o wartości minimum 10 000,00 zł brutto.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3. Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, tj.: a) jednym pracownikiem socjalnym lub pedagogiem, b) jednym psychologiem, c) jednym lekarzem rodzinnym lub lekarzem pediatrą, d) jednym dietetykiem, e) dwoma opiekunkami do dzieci, które ukończyły kurs wychowawcy kolonijnego lub legitymującymi się wykształceniem pedagogicznym.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - doświadczenie - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień niniejszej umowy w następującym zakresie: 1) terminu realizacji zamówienia, o ile zmiana terminu nie wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 2) warunków płatności; 3) miejsca realizacji przedmiotu umowy, z tym jednak zastrzeżeniem, że zmiana miejsca może nastąpić wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego wyrażoną nie później niż na 2 dni przed ustalonym terminem rozpoczęcia zajęć.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14, pok. 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2015 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14, dziennik podawczy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane ze środków UE w ramach PO KL program Pora na aktywność..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.