eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzostek › Wykonanie nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych i lokalnych w Gminie Brzostek

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-29

Brzostek: Wykonanie nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych i lokalnych w Gminie Brzostek
Numer ogłoszenia: 21326 - 2015; data zamieszczenia: 29.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzostek , Rynek 1, 39-230 Brzostek, woj. podkarpackie, tel. 014 6830111, faks 014 6830111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipbrzostek.mserwer.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych i lokalnych w Gminie Brzostek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONANIE NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH NA DROGACH GMINNYCH I LOKALNYCH W GMINIE BRZOSTEK Przebudowa drogi gminnej Siedliska-Bogusz Kamionki - w m. Siedliska-Bogusz W skład zamówienia wchodzi następujący zakres rzeczowy: 1) profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechanicznie, kategoria gruntu II-VI - 2 697,80m2 (658,00mb x 4,10mb) w km 0+445÷0+950; 1+700÷1+774; 1+781÷1+860 2) podbudowy z kruszyw naturalnych warstwa dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu - 5cm - 2 697,80m2 (658,00mb x 4,10mb) w km 0+445÷0+950; 1+700÷1+774; 1+781÷1+860 3) podbudowy z kruszyw łamanych warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu - 15 cm - 2 632,00m2 (658,00mb x 4,00mb) w km 0+445÷0+950; 1+700÷1+774; 1+781÷1+860 4) warstwa wiążąca z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm - 2 061,50m2 (665,00mb x 3,10mb) w km 0+445÷0+950; 1+700÷1+860 5) skropienie nawierzchni bitumicznej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych emulsją asfaltową 2 061,50m2 w km 0+445÷0+950; 1+700÷1+860. 6) warstwa ścieralna z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu 4cm - 1 995,00m2 (665,00mb x 3,00mb) w km 0+445÷0+950; 1+700÷1+860 7) oblanie krawędzi bitumicznych asfaltem (0,15mx665,00mbx2=199,50m2) 8) podbudowy z kruszyw łamanych warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm (pobocza) - 658,00m2 (658,00mb x 0,5mb x 2) w km 0+445÷0+950; 1+700÷1+774; 1+781÷1+860 9) wykonanie prawostronnej mijanki w km 0+295÷345 o szerokości 2,0m i długości 25mb ze skosami najazdowymi dł. 12,5mb - warstwa kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie gr. 25cm układanego w korycie gł. 35cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15cm - nawierzchnia mijanki warstwa wiążąca z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm, - skropienie nawierzchni bitumicznej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych emulsją asfaltową - warstwa ścieralna z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu 4cm - oblanie krawędzi bitumicznych asfaltem(0,15mx50,00mb=7,50m2) Przebudowa drogi lokalnej Przeczyca k/Domu Ludowego - w m. Przeczyca (na Furmana) W skład zamówienia wchodzi następujący zakres rzeczowy: 1) likwidacja przełomów nawierzchni żwirowej 15m2 (10,00szt x1,5mb) 2) wymiana przepustu betonowego na rurę karbowaną PCV o 60 długość 8,0mb na ławie żwirowej gr 30cm, 3) wykonanie ścianek czołowych przepustu, 4) profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechanicznie, kategoria gruntu II-VI - 1 428,00 m2 (510,00mb x 2,80mb) 5) podbudowy z kruszyw naturalnych warstwa dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu - 5cm - 1 428,00 m2 (510,00mb x 2,80mb) 6) podbudowy z kruszyw łamanych warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu - 15 cm - 1 377,00 m2 (510,00mb x 2,70mb) 7) warstwa wiążąca z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm - 1 326,00m2 (510,00mb x 2,60mb) 8) skropienie nawierzchni bitumicznej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych emulsją asfaltową - 1 326,00m2 (510,00mb x 2,60mb) 9) warstwa ścieralna z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu 4cm - 1 275,00m2 (510,00mb x 2,50mb) 10) oblanie krawędzi bitumicznych asfaltem (0,15mx510,00mbx2=153,00m2) 11) podbudowy z kruszyw łamanych warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm (pobocza) - 306,00m2 (510,00mb x 2 x 0,3mb) Przebudowa drogi lokalnej Skurowa Budy (k/Domu Ludowego) W skład zamówienia wchodzi następujący zakres rzeczowy: 1) profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechanicznie, kategoria gruntu II-VI -1 471,25 m2 (535,00mb x 2,75mb) 2) podbudowy z kruszyw łamanych warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu - 10 cm - 1471,25m2 (535,00mb x 2,75mb) 3) warstwa wiążąca z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm - 1391,00m2 (535,00mb x 2,60mb) 4) skropienie nawierzchni bitumicznej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych emulsją asfaltową - 1391,00m2 (535,00mb x 2,60mb) 5) warstwa ścieralna z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu 4cm - 1 337,50m2 (535,00mb x 2,50mb) 6) oblanie krawędzi bitumicznych asfaltem (0,15mx535,00mbx2=160,50m2) 7) podbudowy z kruszyw łamanych warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm (pobocza) - 321,00m2 (535,00mb x 2 x 0,3mb) Przebudowa drogi gminnej Januszkowice Zagórze II - w m. Januszkowice. W skład zamówienia wchodzi następujący zakres rzeczowy: 1) profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechanicznie, kategoria gruntu II-VI - 2 632,00m2 (752,00mb x 3,50mb) 2) podbudowy z kruszyw naturalnych warstwa dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu - 5cm - 2 632,00m2 (752,00mb x 3,50mb) 3) podbudowy z kruszyw łamanych warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu - 15 cm - 2 556,80m2 (752,00mb x 3,40mb) 4) warstwa wiążąca z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm - 1 955,20m2 (752,00mb x 2,60mb) 5) skropienie nawierzchni bitumicznej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych emulsją asfaltową - 1 955,20m2 (752,00mb x 2,60mb) 6) warstwa ścieralna z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu 4cm - 1 880,00m2 (752,00mb x 2,50mb) 7) oblanie krawędzi bitumicznych asfaltem (0,15mx752,00mbx2=225,6m2) 8) podbudowy z kruszyw łamanych warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm (pobocza) - 752,00m2 (752,00mb x 2 x 0,5mb).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożą oświadczenie, iż posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali (zakończyli) roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia tj. wykonali 2 roboty w tym jedna o wartości co najmniej 500 000,00 zł brutto, polegające na remoncie, przebudowie lub budowie dróg o nawierzchni z masy mineralno- bitumicznej oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W wykazie nr 5 do SIWZ (wykaz robót) należy podać ich przedmiot, daty i miejsca wykonania, podmioty, na rzecz których roboty budowlane były wykonywane oraz załączyć dowody np. (poświadczenia) określające czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których jest ww. mowa.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożą oświadczenie, że dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożą oświadczenie, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożą oświadczenie, że posiadają potencjał ekonomiczny i finansowy pozwalający na wykonanie przedmiotu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykażą, że wykonali 2 roboty w tym jedna o wartości co najmniej 500 000,00 zł brutto polegające na remoncie, przebudowie lub budowie dróg o nawierzchni z masy mineralno- bitumicznej oraz załączą dokumenty np. (poświadczenia) potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin wykonania zamówienia - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza dokonanie zmiany umowy zgodnie z art.144 ustawy w tym także w zakresie postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia następujących warunków: 1. Warunki istotne, w szczególności A. zmiana terminu wykonania zamówienia ulegnie przesunięciu w przypadku skrócania terminu realizacji inwestycji oraz przedłużenia w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: 1)przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego; 2)działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe) mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót; 3)warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawozdań, dokonywanie odbiorów, w szczególności: wiatr uniemożliwiający prace maszyn budowlanych, gwałtowne opady deszczu, gradobicie, burze z wyładowaniami atmosferycznymi, opady deszczu trwające bez przerwy co najmniej 4 dni robocze itp. 4)odmiennych od przyjętych w dokumentacji warunków terenowych, w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji i urządzeń lub nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych; 5)przedłużenia terminu realizacji umowy podstawowej w wyniku udzielenia Wykonawcy zamówień dodatkowych, 6)wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; B. zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez te organy decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. C. Zmiany podwykonawców D. Zmiany technologiczne w szczególności: 1)konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych lub materiałowych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji gdy nie zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu; 2)odmienne niż przyjęte w dokumentacji warunki terenowe w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji i urządzeń lub nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych skutkujące niemożliwością wykonania przedmiotu zamówienia przy dotychczasowych założeniach technologicznych lub materiałowych; 3)konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. E. Zmiany wynikające z konieczności poprawiania omyłek i błędów projektowania inwestycji. Warunki nieistotne, w szczególności: 1) wystąpienie omyłek pisarskich i rachunkowych; 2) zmiany formy organizacyjnej Wykonawcy (przekształcenie itp.); 3) zmiany osób nadzorujących wykonanie przedmiotu umowy; 4) zmiany obowiązujących przepisów prawa; 5) zmiana ustawowej stawki podatku od towarów i usług, wówczas wynagrodzenie ulegnie zmianie w ten sposób, że do wynagrodzenia netto zostanie doliczony podatek VAT w wysokości wynikającej z przepisów. 6) inne, które w sposób istotny nie będą ingerować w przedmiot umowy. Wszelkie zmiany umowy będą dokonywane w postaci pisemnych aneksów podpisanych przez obie strony pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipbrzostek.mserwer.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Brzostku - biuro Nr 4 ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Brzostku - Sekretariat ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.