Chrzanów: Organizacja i przeprowadzenie kursu księgowego z wykorzystaniem programu CDN Optima dla uczniów Technikum nr 1 w Zespole Szkół Ekonomiczno-Chemicznych w Trzebini na terenie powiatu chrzanowskiego
Numer ogłoszenia: 21316 - 2015; data zamieszczenia: 29.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Kształcenia Ustawicznego , ul. F. Focha 3, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 32 624 00 18, faks 32 624 00 18.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcku.powiat-chrzanowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie kursu księgowego z wykorzystaniem programu CDN Optima dla uczniów Technikum nr 1 w Zespole Szkół Ekonomiczno-Chemicznych w Trzebini na terenie powiatu chrzanowskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu księgowego z wykorzystaniem programu CDN Optima dla uczniów Technikum nr 1 w Zespole Szkół Ekonomiczno-Chemicznych w Trzebini na terenie powiatu chrzanowskiego. Charakterystyka grupy szkoleniowej. Liczba uczestników: 10 uczniów. Ilość grup:1 Zamawiający nie dopuszcza możliwości tworzenia grup z udziałem osób innych niż wskazane przez Zamawiającego. Uczestnikami kursu będą uczniowie Technikum nr 1 kształcący się w Zespole Szkół Ekonomiczno-Chemicznych w Trzebini, ul. Krakowska 12, którzy w okresie trwania kursu będą realizować obowiązek szkolny. W ramach obowiązków szkolnych uczniowie odbywają naukę w szkole oraz praktyki zawodowe u pracodawców. Ponadto uczestniczą w zajęciach organizowanych przez szkołę do której uczęszczają lub szkoleniach organizowanych w projekcie Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce (dalej zwany projektem MKZ). W okresie trwania kursów niektórzy uczniowie będą również zdawali egzaminy zawodowe i maturę. Uczniowie zatem nie będą dyspozycyjni w czasie trwania nauki, praktyki, w czasie gdy zdają egzaminy zawodowe i maturalne, w czasie innych zajęć organizowanych przez szkołę lub w projekcie MKZ odbywających się z ich udziałem. Uczniowie mają również obowiązek indywidualnego przygotowania się do zajęć szkolnych, zatem będą dysponowali ograniczonym czasem na udział w kursie. Termin realizacji kursu: od dnia podpisania umowy do 15.06.2015r. Uwaga: Termin zakończenia kursu jest nieprzekraczalny ze względu na konieczność zakończenia i rozliczenia projektu MKZ do 30 czerwca 2015r. Zajęcia teoretyczne i praktyczne na kursie nie mogą odbywać się w czasie zajęć, o których mowa w akapicie Charakterystyka grupy szkoleniowej. Wymiar godzin kursu: 30 godzin dydaktycznych (45 min.), w tym: a) Moduł Optima Księga Handlowa wersja z 2015 roku: 20 godzin, b) Moduł Kadry-Płace wersja z 2015 roku : 10 godzin. Miejsce realizacji zajęć: Siedziba Zespołu Szkół Ekonomiczno-Chemicznych w Trzebini, ul. Krakowska 12. Zamawiający/Szkoła (Zespół Szkół Ekonomiczno-Chemicznych w Trzebini, ul. Krakowska 12, 32-540 Trzebinia) bezpłatnie udostępni zaplecze lokalowe tj.: salę lekcyjną z wyposażeniem standardowym (ławki szkolne, krzesła, tablica) wraz dostępem do mediów i urządzeń sanitarnych w miejscu realizacji zajęć. Zamawiający nie będzie dokonywał zakupu i/lub napraw sprzętu dla potrzeb Wykonawcy. Uwaga: Zamawiający nie posiada oprogramowania potrzebnego do przeprowadzenia zajęć i Zamawiający nie będzie pokrywał kosztów zakupu licencji do oprogramowania potrzebnego do przeprowadzenia zajęć. Zamawiający nie zezwoli na zainstalowanie oprogramowania na komputerach będących do dyspozycji szkoły w której odbywają się zajęcia. Wykonawca powinien posiadać własne komputery (np.: mobilną pracownię komputerową, laptopy). Zamawiający zaleca, aby kurs planowany był w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach 14:30-19:00. Istnieje możliwość prowadzenia zajęć również w soboty w godzinach 08:00-14:00 ale tylko wtedy, gdy szkoła będzie organizowała w tym dniu własne zajęcia. Szczegółowy harmonogram zostanie uzgodniony z Liderem szkolnym. Cel szkolenia: Celem szkolenia jest nabycie wiedzy oraz praktycznych umiejętności do pracy w księgowości z wykorzystaniem programu CDN Optima moduł: Księga Handlowa oraz Kadry-Płace wersja 2015. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik A do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie stosownego oświadczenia złożonego zgodnie ze wzorem określonym w załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie stosownego oświadczenia złożonego zgodnie ze wzorem określonym w załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie stosownego oświadczenia złożonego zgodnie ze wzorem określonym w załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy ubiegający się o przedmiotowe zamówienie muszą wykazać spełnianie warunków postawionych przez Zamawiającego wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy poprzez dysponowanie jedną osobą lub większą liczbą osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia tj.: do prowadzenia zajęć z zakresu działalności księgowej wykwalifikowanego instruktora spełniającego łącznie następujące kryteria: - wykształcenie: ukończone liceum o profilu ekonomicznym lub technikum w zawodzie technik ekonomista/rachunkowości lub ukończone liceum ogólnokształcące/technikum i ukończona szkoła policealna po której słuchacze otrzymali tytuł technika ekonomisty lub technika rachunkowości lub ukończone studia wyższe. - ukończone kurs/kursy z przedmiotu zamówienia i/lub w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przynajmniej dwa lata pracował/a posługując się oprogramowaniem CDN Optima Księga Handlowa i Kadry-Płace, w tym CDN Optima Księga Handlowa i Kadry-Płace wersja 2014 lub 2015 lub świadczył/a usługi jako instruktor lub nauczyciel lub nauczyciel akademicki szkolący osoby dorosłe i/lub uczniów szkół ponadgimnazjalnych i/lub studentów w zakresie księgowym z wykorzystaniem programu CDN Optima Księga Handlowa i Kadry-Płace, w tym CDN Optima Księga Handlowa i Kadry-Płace wersja 2014 lub 2015, - przeprowadził/a co najmniej 1 lub więcej kursów z zakresu przedmiotu zamówienia, w tym: CDN Optima Księga Handlowa i Kadry-Płace wersja 2014 lub 2015, po którym uczestnicy otrzymali zaświadczenia i/lub prowadził/a zajęcia dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych i/lub studentów z zakresu przedmiotu zamówienia, w tym: CDN Optima Księga Handlowa i Kadry-Płace wersja 2014 lub 2015
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie stosownego oświadczenia złożonego zgodnie ze wzorem określonym w załącznik nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Do oferty należy również dołączyć: 1. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo wymagane jest również w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie. 2. Wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku, gdy ofertę składają podmioty działające wspólnie, oświadczenie w imieniu wszystkich podmiotów składa ustanowiony pełnomocnik. Dopuszcza się również, by oświadczenie na jednym formularzu złożyły wszystkie występujące wspólnie podmioty. 4. Pisemne zobowiązanie podmiotu udostępniającego osoby zdolne do wykonania zamówienia tylko w przypadku, kiedy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów zgodnie z art.26 ust 2b ustawy Pzp (załącznik nr 3a)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin realizacji zamówienia - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści zawartej umowy dotyczącej: a) ceny w przypadku zmiany albo wprowadzenia nowych przepisów lub norm jeśli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, w tym zwłaszcza w zakresie stawki podatku VAT, b) miejsca szkolenia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcku.powiat-chrzanowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Kształcenia Ustawicznego w Chrzanowie, ul. F. Focha 3, 32-500 Chrzanów - Sekretariat /parter/. Koszt materiałów przetargowych wynosi: 5,00 zł..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2015 godzina 13:30, miejsce: Powiatowe Centrum Kształcenia Ustawicznego w Chrzanowie, ul. F. Focha 3, 32-500 Chrzanów - Sekretariat /parter/..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest finansowany z budżetu projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CHRZANOWA
- Przebudowa elewacji wejściowej wraz z dobudową wiatrołapu budynku Urzędu Miejskiego w Chrzanowie
- Dostawa płynów infuzyjnych dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
- Dostawa licencji oprogramowania dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie (powtórka)
- DOCIEPLENIE ŚCIANY ZEWNĘTRZNEJ OD STRONY WEWNĘTRZNEGO PARKINGU MPR NR 1 W CHRZANOWIE UL. SOKOŁA 19
- "Modernizacja trzech toalet na I, II, III piętrze przy ul. Partyzantów 2 oraz jednej toalety przy ul. Zielonej 20 w budynkach Starostwa Powiatowego w Chrzanowie
- Modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego oraz Pracowni Diagnostycznych Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
więcej: przetargi w Chrzanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Kadry i płace + ECDL BASE" dla 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim (ZP.2420.06.2024.MK)
- SPRZEDAWCA - HANDEL TRADYCYJNY I SPRZEDAŻ INTERNETOWA
- Kierowca operator wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózków z wysięgnikiem oraz wózków z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w projekcie "ODPOWIEDZIALNI ZA PRZYSZŁOŚĆ" dla uczestników zrekrutowanych przez jednostki podległe PWK OHP w Rzeszowie (etap 1b)
- Wybór operatora odpowiedzialnego za realizację konkursów zawodowych dla uczniów - uczestników projektu "Regionalne wsparcie rozwoju szkolnictwa zawodowego"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.