eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głubczyce › Dostawa i montaż wyposażenia i urządzeń do stacji diagnostyki sprzętu ochrony dróg oddechowych oraz wyposażenia myjni

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-08

Głubczyce: Dostawa i montaż wyposażenia i urządzeń do stacji diagnostyki sprzętu ochrony dróg oddechowych oraz wyposażenia myjni
Numer ogłoszenia: 212913 - 2014; data zamieszczenia: 08.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 200367 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Głubczycach, ul. Kołłątaja 4, 48-100 Głubczyce, woj. opolskie, tel. 774710850, faks 774710852.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia i urządzeń do stacji diagnostyki sprzętu ochrony dróg oddechowych oraz wyposażenia myjni.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia i urządzeń do stacji diagnostyki sprzętu ochrony dróg oddechowych oraz wyposażenia myjni: I. Sprężarka do ładowania butli powietrzem: Minimalne parametry techniczne: -kompresor 3-stopniowy, 3-cylindryczny schładzany powietrzem, napędzany paskiem klinowym; -wydajność minimum 450l/m; -pobór mocy nie większy niż 11 kW; -maksymalne ciśnienie robocze 350 bar; -poziom hałasu: =< 64 dB (A) w odległości 1 m -silnik elektryczny do podłączenia do 3 x 400V x N 1 x Uziemienie -panel napełniający 4 x 300 bar z przełącznikiem Start/Stop + awaryjny Stop (dodatkowo reduktor 300 bar na 200 bar - 1 szt); -dodatkowy wymiennik ciepła fazy końcowej; -trzystopniowy blok sprężarki wyposażony w: a.zawory bezpieczeństwa na każdy stopień sprężania; b.łączniki stalowe i rurki wykonane ze stali szlachetnej; c.filtr zasysający mikro o dużej objętości; d.wentylator osiowy; e.miedziane chłodnice międzystopniowe i końcowe; f.oddzielacze wody i oleju na każdym stopniu sprężania; g.wyciszony zrzut kondensatu; h.niezależny, cyfrowy, elektroniczny system kontroli czystości powietrza; -sprężarka musi być wyposażona w licznik motogodzin, manometr ciśnienia końcowego wypełniony gliceryną i wyłącznik awaryjny; -wydajny filtr cząsteczkowy / aktywny węgiel 900 - 1100 m3; -system kontroli jakości powietrza z długotrwale działającym czujnikiem niezależnym od filtrów; -ciche odprowadzanie wody z kontrolą funkcji; -min. okres gwarancji 24 miesięcy; -Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny (należy podać adres serwisu, nr telefonu kontaktowego, adres poczty e-mail:); II. Suszarka do masek: Minimalne parametry techniczne: -suszarka powinna umożliwiać automatyczne suszenie min. 6 masek pełnotwarzowych (panoramicznych) lub innych elementów masek, w trybie wymuszonego obiegu powietrza; -Zasilanie suszarki 230V/50Hz; -Suszarka powinna pracować w trybie wymuszonego obiegu powietrza z płynną regulacją wydajności wentylatora w zakresie od 0% do 100% -W komorze suszarki powinny się mieścić jednocześnie min. dwa kosze stanowiące wyposażenie myjki -Obudowa ze stali nierdzewnej, odporna na zarysowania, wytrzymała i trwała, z tyłu ze stali ocynkowanej. -Komora suszarki powinna być wykonana ze stali nierdzewnej. Nie dopuszcza się zastosowanie stali galwanizowanej, powlekanej farbą -Suszarka musi posiadać podwójną ochronę przed przegrzaniem: monitorowanie temperatury z dowolnie regulowaną temperaturą, mechaniczny ogranicznik temperatury -Minimalna objętość komory roboczej winna wynosić 100 l -Suszarka powinna być wyposażona w wyłącznik start/stop oraz możliwość samoczynnego wyłączania się po zakończeniu zaprogramowanego procesu suszenia -Suszarka powinna być wyposażona w płynny regulator nastawienia temperatury w zakresie min. od +20 do +80 0C -Suszarka musi posiadać tabliczkę znamionową, która powinna zawierać min. informację o: nr fabrycznym, mocy zasilania suszarki moc elementów grzejnych oraz oznaczenie znakiem CE i inne informacje mające wpływ na bezpieczeństwo i higienę pracy -Suszarka powinna posiadać znak CE -Minimalny okres gwarancji 36 miesięcy -Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny (należy podać adres serwisu, nr telefonu kontaktowego, adres poczty e-mail:); III. Myjka ultradźwiękowa. Minimalne parametry techniczne: -Myjka do masek pełnotwarzowych; -Zasilanie myjki 230V/50Hz; -Myjka musi posiadać, zamkniętą komorę myjącą, wyposażoną w system mycia ultradźwiękowy na bazie płynnego detergentu posiadającego atest PZH -Myjka powinna umożliwiać bezpieczne, automatyczne mycie z dezynfekcją zabrudzonych masek oraz ich elementów -Minimalna objętość komory roboczej winna wynosić 90 litrów -Komora myjki wraz z pokrywą powinna być wykonana ze stali nierdzewnej. Nie dopuszcza się zastosowanie stali galwanizowanej, powlekanej farbą -Myjka powinna umożliwiać jednoczesne mycie minimum 6 masek pełnotwarzowych (panoramicznych) -Myjka powinna posiadać płynny regulator nastawienia temperatury w zakresie min. od +40 do +80°C -Minimalna moc elementów grzejnych 1800 W, przy płynnym sterowaniu termostatem w zakresie minimalnych temperatur od +40 do +80°C -Minimalna moc generatora ultradźwięków 2200 W -Minimalna częstotliwość drgań ultradźwiękowych 35 kHz -Myjka powinna być wyposażona w wyłącznik start/stop oraz możliwość samoczynnego wyłączania się po zakończeniu zaprogramowanego procesu mycia -Myjka powinna być wyposażona w świetlną sygnalizację stanu pracy częstotliwości drgań ultradźwiękowych -Myjka powinna być wyposażona w minimum dwa kosze załadowcze ze stali nierdzewnej z przegrodami na min. 6 masek panoramicznych, zabezpieczającymi maski przed stykaniem się i umożliwiające swobodny dostęp medium myjącego -Do myjki należy dostarczyć płyn do mycia i dezynfekcji masek (min. 5 litrów) -Myjka musi posiadać tabliczkę znamionową, która powinna zawierać min. Informację o:nr fabrycznym, mocy zasilania myjki, mocy elementów grzejnych, mocy generatora ultradźwięków, częstotliwość drgań ultradźwiękowych oraz oznaczenie znakiem CE i inne informacje mające wpływ na bezpieczeństwo i higienę pracy; -Myjka powinna posiadać znak CE; -Minimalny okres gwarancji 36 miesięcy; -Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny (należy podać adres serwisu, nr telefonu kontaktowego, adres poczty e-mail:); IV. Sprzęt do foliowania masek Minimalne parametry techniczne: -zasilanie 230 V; -moc około 600 W; -długość zgrzewu 400 mm; -szerokość zgrzewu - 3 mm; -urządzenie musi posiadać nóż obcinający folię za zgrzewem; -w zestawie stojak na folię i rolki folii 400 mm x 0,05 mm x 200 m (min. 10 kg) -min. okres gwarancji 24 miesięcy; -Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny (należy podać adres serwisu, nr telefonu kontaktowego, adres poczty e-mail:); V. Urządzenie do suszenia węży i ubrań pożarniczych: Minimalne parametry techniczne: -urządzenie w kształcie szafy o rozmiarach około 2400x650x2000 -wyodrębniona komora suszarnicza -wyodrębniony regał do składowania wysuszonych węży min. 12 szt. -na bocznej ścianie musi być zamontowane zwijadło wężowe -szafa musi posiadać składane ramiona służące do zawieszania ubrań pożarniczych -czynnikiem suszącym jest ciepłe powietrze -regulowany czas pracy w przedziale od 10 do 150 minut -regulowana temperatura od 10oC do 60oC -zasilanie 230V -wydajność wentylatora: min. 1150mVh -min. okres gwarancji 24 miesięcy; -Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny (należy podać adres serwisu, nr telefonu kontaktowego, adres poczty e-mail:); VI. Myjka ciśnieniowa. Minimalne parametry techniczne: -zasilanie (~/V/Hz) - 3/400/50 -wydajność tłoczenia (l/h) - 500-1000 -ciśnienie robocze (bar/Mpa) - 30-250/3-25 -ciśnienie maksymalne (bar/Mpa) - 275/27,5 -Maksymalna temperatura doprowadzanej wody (oC) - do 60 -Moc przyłącza (kW) - do 10 -Zbiornik na detergent min. 6 litrów -4-biegunowy chłodzony wodą silnik elektryczny -mosiężna głowica pompy i ceramiczne tłoki -myjka wyposażona musi być wyposażona w pistolet spryskujący z wkładką soft -wąż wysokociśnieniowy 20 m -lanca spryskująca 1050 mm -dysza trójstopniowa (0o/25o/40o) bezdotykowa -dysza rotacyjna -zintegrowany bęben na wąż wysokociśnieniowy -zabezpieczenie przed skręcaniem -automatyczne obniżanie ciśnienia po wyłączeniu urządzenia -automatyczne wyłączenie w przypadku przeciążenia sieci -zintegrowany, elektroniczny układ kontroli urządzenia -automatyczne wyłączenie w przypadku braku fazy lub wycieku z urządzenia -wskaźnik poziomu oleju -mosiężne przyłącze wody -min. okres gwarancji 24 miesięcy; -Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny (należy podać adres serwisu, nr telefonu kontaktowego, adres poczty e-mail:); VII. Szafa - regał 2200x1000x1800 (metalowa) Minimalne parametry techniczne: -wymiary: szerokość 2200mm, głębokość 1000 mm, wysokość 1800 mm, -szafa musi posiadać od dołu wysuwaną szufladę, wyłożoną gumą, z przegrodami do przechowywania butli powietrznych o wymiarach o wysokości od 580-630 mm i średnicach od 120-180 mm, butle muszą być przechowywane w pozycji pionowej; -nad szufladą i na górze regału znajdują się stałe półki; -środkowa półka przestawna; -szafa malowana proszkowo; -kolor popielaty (RAL 7035).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.12.34.00 - Sprężarki powietrza 42.92.47.20 - Urządzenia do usuwania zanieczyszczeń 42.71.62.00 - Suszarki 35.12.13.00 - Osprzęt bezpieczeństwa 39.14.11.00 - Regały .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RESCUE TECH MARKET Sp. z o.o., ul. Przyokopowa 33, 01-208 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 135476,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 132330,00

  • Oferta z najniższą ceną: 132330,00 / Oferta z najwyższą ceną: 152050,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.