eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krynica Morska › Utworzenie szkolnego placu zabaw w ramach rządowego programu>Radosna szkoła< przy Szkole Podstawowej im. Janusza Korczaka w Zespole Szkół w Krynicy Morskiej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-14

Krynica Morska: Utworzenie szkolnego placu zabaw w ramach rządowego programu: >Radosna szkoła< przy Szkole Podstawowej im. Janusza Korczaka w Zespole Szkół w Krynicy Morskiej
Numer ogłoszenia: 212721 - 2013; data zamieszczenia: 14.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 174089 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Krynica Morska, ul. Górników 15, 82-120 Krynica Morska, woj. pomorskie, tel. 55 2476527, faks 55 2476566.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utworzenie szkolnego placu zabaw w ramach rządowego programu: >Radosna szkoła< przy Szkole Podstawowej im. Janusza Korczaka w Zespole Szkół w Krynicy Morskiej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Utworzenie szkolnego placu zabaw w ramach rządowego programu: Radosna szkoła przy Szkole Podstawowej im. Janusza Korczaka w Zespole Szkół w Krynicy Morskiej, ul. Gdańska 55a, 82-120 Krynica Morska. Zaprojektowanie i budowa szkolnego placu zabaw w ramach rządowego programu Radosna szkoła- mały plac zabaw przy Szkole Podstawowej im. Janusza Korczaka w Zespole Szkół w Krynicy Morskiej, ul. Gdańska 55a, 82-120 Krynica Morska, zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Edukacji Narodowej niniejszy plac został określony jako - mały i do takiego wariantu należy dostosowywać poszczególne elementy. Powierzchnia terenu przeznaczonego na plac zabaw - ok. 240 m2. Projekt powinien być wykonany zgodnie z wytycznymi zawartymi w Załączniku do uchwały nr 112-2009 Rady Ministrów z dnia 7 lipca 2009 r. - Rządowy program wspierania w latach 2009-2014 organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia - Radosna szkoła. Plac zabaw powinien zostać wyposażony w pojedyncze elementy sprzętu rekreacyjnego lub zestawy sprzętu rekreacyjnego, pozwalające na prowadzenie z dziećmi różnych form zajęć ruchowych. Sprzęt rekreacyjny powinien posiadać co najmniej trzyletni okres gwarancji, powinien być wykonany z bezpiecznych i trwałych materiałów, powinien być zgodny z Polskimi Normami oraz z warunkami bezpieczeństwa określonym w szczególności w przepisach o ogólnym bezpieczeństwie produktów oraz przepisach w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach. Liczba urządzeń zainstalowanych na szkolnym placu zabaw powinna być odpowiednia do powierzchni placu zabaw. Przy każdym urządzeniu zainstalowanym na szkolnym placu zabaw powinny być umieszczone czytelne tablice informacyjne pokazujące możliwości i sposób wykorzystania każdego urządzenia. Sposób zagospodarowania terenu szkolnego placu zabaw powinien uwzględniać w szczególności pokrycie powierzchni szkolnego placu zabaw: nawierzchnia, na której zostanie zainstalowany sprzęt rekreacyjny, amortyzująca upadek dziecka z wysokości do 1,50m, piankowa albo gumowa, w kolorze pomarańczowym w odcieniu PANTONE: 152 C, RAL: 2011 - Tieforange, zgodną z Polskimi Normami, nawierzchnią syntetyczną typu tartan lub inną nawierzchnią syntetyczną, w kolorze niebieskim w odcieniu PANTONE: 540 C, RAL: 5003 - Saphirblau, zgodną z Polskimi Normami oraz zielenią (trawa i inne rośliny) przy czym: w przypadku szkolnego placu zabaw o powierzchni około 240 m2 (mały plac zabaw) - nawierzchnia, na której zostanie zainstalowany sprzęt rekreacyjny powinna wynosić 150 m2, około 20 m2 powinno być pokryte nawierzchnią syntetyczną typu tartan lub inną nawierzchnią syntetyczną , a około 70 m2 powierzchni powinno być pokryte zielenią. Należy uwzględnić wykonanie i zainstalowanie na terenie placu zabaw tablicy zawierającej regulamin określający zasady i warunki korzystania z placu zabaw oraz napis o treści Szkolny plac zabaw wyposażony w ramach programu rządowego (Radosna szkoła) . Dokumentację należy opracować zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 r.. Dz. U. Nr 202 poz. 2072 z dnia 16.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej wraz ze zmianami, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego i Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. Dz.U. Nr 130 poz. 1389 z dnia 16.09.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym. Opracowanie powinno obejmować: uzgodnienia branżowe dokonane przez wszystkich gestorów sieci występujących w granicach opracowania, projekt architektoniczno - budowlany i wykonawczy wraz z projektem zagospodarowania terenu, zbiorcze zestawienie kosztów, przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia projektu placu zabaw z przedstawicielem Kuratorium Oświaty w Gdańsku wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca w ramach otrzymanego zlecenia zobowiązany jest do: dokonania innych uzgodnień i opracowań wynikających z obowiązujących przepisów prawa, wykonania innych wymaganych opracowań lub działań nieprzewidzianych niniejszym zakresem, koniecznych do wykonania przedmiotu umowy, na bieżąco informowanie Zamawiającego o przebiegu wykonywanych prac projektowych i informowanie o spotkaniach uzgadniających z branżowcami, przedłożenia pełnej dokumentacji do Wydziału Architektury i Budownictwa Starostwa Nowodworskiego celem uzyskania zgłoszenia do rozpoczęcia robót. Przy wykonaniu projektu należy uwzględnić wszystkie niezbędne przepisy prawne, konieczne do właściwego zaprojektowania placu zabaw i zagospodarowania terenu. Należy przewidzieć materiały i urządzenia dopuszczone do stosowania w budownictwie z określeniem podstawowych parametrów, jakie muszą spełniać zgodnie z Polskimi Normami. Wykonawca wybuduje nawierzchnię z własnych materiałów oraz dostarczy i zamontuje urządzenia na placu zabaw. Ponadto sporządzi regulamin placu zabaw i jego montaż na konstrukcjach przez siebie dostarczonych. W ramach obowiązków leżących po stronie Wykonawcy w celu prawidłowego wykonania robót dotyczących zarówno etapu projektowania, jak również wykonania robót budowlanych, jest wykonanie wszystkich innych niezbędnych prac potrzebnych do oddania do użytku przedmiotu zamówienia. W cenę zamówienia powinny być wliczone wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym koszty wszystkich uzgodnień i odbioru robót. Zamawiający wymaga, aby elementy wyposażenia placu zabaw, zaprojektowane zostały w konwencji naturalnej z drewna klejonego iglastego, lin sizalowych, lub łańcuchów i drążków metalowych, zakonserwowanych i zaimpregnowanych odpowiednimi farbami i preparatami do konserwacji drewna zapewniającymi ochronę urządzeń zabezpieczonego przed negatywnym wpływem warunków atmosferycznych przez okres co najmniej 3 lat). Elementy ze stali o wysokiej odporności na rozciąganie zabezpieczone powłoką galwaniczną i polakierowane metoda proszkową. Wszystkie elementy wykończeniowe zastosowane do wykonania wyposażenia placu zabaw winny być wykonane z materiałów lekkich, odpornych i zachowujących kolorystykę w trudnych warunkach atmosferycznych. Urządzenia dla zapewnienia stabilności powinny być kotwione w gruncie poprzez betonowanie. W przypadku kontaktu z ziemią należy stosować gatunku drewna o dostatecznej odporności naturalnej zgodnie z klasami 1 i 2 klasyfikacji naturalnej odporności normy EN 350-2:1994, natomiast gdy drewno znajduje się ponad ziemią na metalowej stopie, stosować drewno poddane impregnacji ciśnieniowej zgodnie z normą EN 351-1:1995 i zgodnie z 4 klasą zagrożenia EN 335-2. Formą wynagrodzenia jest ryczałt. Cenę zawartą w ofercie zał. nr 1 należy podać w formie ryczałtu którego definicję określa art. 632 Kodeksu cywilnego. Cena ofertowa (ryczałtowa) brutto winna obejmować całość prac, czynności i innych kosztów koniecznych do wykonania zamówienia. Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964r. - Kodeks Cywilny (Dz.U.Nr 16 poz. 93 z późn. zm) w art 632 stanowi : § 1. Jeżeli strony umówiły się o wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia , chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac. § 2. Jeżeli jednak wskutek zmiany stosunków, której nie można było przewidzieć, wykonanie dzieła groziłoby przyjmującemu zamówienie rażącą stratą, sąd może podwyższyć ryczałt lub rozwiązać umowę. W związku z powyższym cena podana w ofercie musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z obowiązujących przepisów oraz postawionych przez Zamawiającego wymogów. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zamówieniem oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wykonawca musi na bieżąco utrzymywać porządek na terenie prowadzenia robót, na bieżąco usuwać niezbędne materiały i odpadki. Wykonawca jako posiadacz odpadów winien stosować się do zapisów ustawy Prawo Ochrony środowiska i ustawy o odpadach. Po zakończeniu robót, teren powinien zostać doprowadzony do należytego stanu. Na czas prowadzenia robót Wykonawca musi zabezpieczyć teren prac i zapewnić niezbędny dozór oraz kierownictwo robót. Wykonawca będzie prowadził roboty zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, Polskimi Normami, sztuką budowlaną oraz przepisami BHP. Wykonawca zabezpieczy i oznakuje teren budowy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami, koszty oznakowania zostaną włączone w cenę oferty. Wszystkie materiały zastosowane do realizacji zamówienia muszą spełniać warunki określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz.1118 ze zm.) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu na zamontowane urządzenia zabawowe deklaracje producenta o zgodności z normami wyposażenia placu zabaw, certyfikaty bezpieczeństwa, deklaracje odpowiedzialności za wyroby, instrukcje kontroli obsługi i konserwacji, rysunki oraz oświadczenia o zgodności zamontowania urządzeń z instrukcją montażu oraz o nadawaniu się do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem. Do odbioru robót Wykonawca przygotuje: 1) Protokół odbioru robót od Wykonawcy, 2) Instrukcje montażu, użytkowania, kontroli, konserwacji zamontowanych urządzeń, zgodnie z obowiązującą normą PN-EN 1176 pkt. 6, 3) Instrukcję montażu, użytkowania, kontroli, konserwacji nawierzchni bezpiecznej zgodnie z obowiązującą normą PN-EN 1176 pkt. 6, 4) Certyfikaty zgodności z normą zamontowanych urządzeń i nawierzchni, gwarancje, (certyfikaty i atesty - dopuszczalne ksero- powinny być opisane zgodnie z obowiązującymi przepisami : - nazwę placu na którym urządzenie lub materiał zostały wbudowane, - czytelny podpis osoby odpowiedzialnej za zgodność z oryginałem, nazwa firmy która wbudowała urządzenie lub materiał z podpisem czytelnym osoby odpowiedzialnej za wbudowanie). 5) Aprobaty techniczne, atesty elementów - występujących na placu zabaw (np. ogrodzenie, krawężniki, pospółki, beton) 6) Zaktualizowany projekt techniczny,.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NOVUM Wyposażenie Placów Zabaw Sławomir Chmieliński, Pasym, 12-130 Grom 36, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 101400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 76173,89

  • Oferta z najniższą ceną: 76173,89 / Oferta z najwyższą ceną: 127000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.