eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół im. Jana Śniadeckiego w Wyszogrodzie w ramach projektu Mam zawód - mam pracę

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-08

Płock: Przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół im. Jana Śniadeckiego w Wyszogrodzie w ramach projektu Mam zawód - mam pracę
Numer ogłoszenia: 212663 - 2014; data zamieszczenia: 08.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Płocku , ul. Bielska 59, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2676777, faks 024 2676848.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.plock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół im. Jana Śniadeckiego w Wyszogrodzie w ramach projektu Mam zawód - mam pracę.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół im. Jana Śniadeckiego w Wyszogrodzie w ramach projektu Mam zawód, mam pracę współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Część 1 - Realizacja kursu Kelner, Część 2 - Realizacja szkolenia Budowa i diagnostyka układów klimatyzacji, Część 3 - Realizacja szkolenia Diagnostyka w praktyce z wykorzystaniem testera KTS i oscyloskopu, Część 4 - Realizacja szkolenia Podstawy diagnostyki układów elektrycznych, Część 5 - Realizacja szkolenia Budowa i diagnostyka silników o ZI, Część 6 - Realizacja kursu Carving, Część 7 - Realizacja szkolenia Diagnostyka silnika z zapłonem iskrowym z wykorzystaniem analizatora spalin, Część 8 - Realizacja szkolenia Budowa elementów układu kierowniczego, Część 9 - Realizacja szkolenia Diagnostyka i naprawa układów bezpieczeństwa biernego i czynnego, Część 10 - Realizacja kursu Techniki Kulinarne. 2. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który szczegółowo został określony w załączniku nr 1-10 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór zał. nr 12).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór zał. nr 12).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia - Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór zał. nr 12).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda by Wykonawca wykazał, że dysponuje co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, która posiada: Dotyczy części 1: Realizacja kursu Kelner - wykształcenie co najmniej średnie, - doświadczenie w prowadzeniu kursów dla kelnerów - należy wykazać przeprowadzenie co najmniej 1 kursu, - co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe związane z przedmiotem zamówienia tj. praca na stanowisku kelnera i/lub prowadzenie kursów/szkoleń pn. Kelner i/lub prowadzenie zajęć w szkole z przedmiotu zawodowego związanego charakterem w/w kursu w ostatnich 5 latach przed terminem upływu składania ofert. Dotyczy części 2 - Realizacja szkolenia Budowy i diagnostyka układów klimatyzacji - wykształcenie co najmniej średnie, - przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe, studia podyplomowe, studium, kurs kwalifikacyjny) lub ukończony kurs instruktora praktycznej nauki zawodu, - doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń należy wykazać przeprowadzenie co najmniej 1 kursu/szkolenia o tematyce tożsamej lub zbliżonej do tematyki w/w szkolenia lub doświadczenie w prowadzeniu zajęć w szkole ponadgimnazjalnej - należy wykazać przeprowadzenie co najmniej 10 godzin zajęć z przedmiotu zawodowego związanego z zakresem szkolenia lub zbliżonego do zakresu szkolenia. Dotyczy części 3 - Realizacja szkolenia Diagnostyka w praktyce z wykorzystaniem testeru KTS i oscyloskopu - wykształcenie co najmniej średnie, - przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe, studia podyplomowe, studium, kurs kwalifikacyjny) lub ukończony kurs instruktora praktycznej nauki zawodu, - doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń należy wykazać przeprowadzenie co najmniej 1 kursu/szkolenia z w/w zakresu lub doświadczenie w prowadzeniu zajęć w szkole ponadgimnazjalnej - należy wykazać przeprowadzenie co najmniej 10 godzin zajęć z przedmiotu zawodowego związanego z zakresem szkolenia. Dotyczy części 4 - Realizacja szkolenia Podstawy diagnostyki układów elektrycznych - wykształcenie co najmniej średnie, - przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe, studia podyplomowe, studium, kurs kwalifikacyjny) lub ukończony kurs instruktora praktycznej nauki zawodu, - doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń należy wykazać przeprowadzenie co najmniej 1 kursu/szkolenia o tematyce tożsamej lub zbliżonej do tematyki w/w szkolenia lub doświadczenie w prowadzeniu zajęć w szkole ponadgimnazjalnej - należy wykazać przeprowadzenie co najmniej 10 godzin zajęć z przedmiotu zawodowego związanego z zakresem szkolenia lub zbliżonego do zakresu szkolenia. Dotyczy części 5 - Realizacja szkolenia Budowa i diagnostyka silników o ZI - wykształcenie co najmniej średnie, - przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe, studia podyplomowe, studium, kurs kwalifikacyjny) lub ukończony kurs instruktora praktycznej nauki zawodu, - doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń należy wykazać przeprowadzenie co najmniej 1 kursu/szkolenia o tematyce tożsamej lub zbliżonej do tematyki w/w szkolenia lub doświadczenie w prowadzeniu zajęć w szkole ponadgimnazjalnej - należy wykazać przeprowadzenie co najmniej 10 godzin zajęć z przedmiotu zawodowego związanego z zakresem szkolenia lub zbliżonego do zakresu szkolenia. Dotyczy części 6 - Realizacja kursu Carving - wykształcenie co najmniej średnie, - doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń Carving - należy wykazać przeprowadzenie co najmniej 1 kursu/szkolenia o tej tematyce w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert. Dotyczy części 7 - Realizacja szkolenia Diagnostyka silnika z zapłonem iskrowym z wykorzystaniem analizatora spalin - wykształcenie co najmniej średnie, - przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe, studia podyplomowe, studium, kurs kwalifikacyjny) lub ukończony kurs instruktora praktycznej nauki zawodu, - doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń należy wykazać przeprowadzenie co najmniej 1 kursu/szkolenia o tematyce tożsamej lub zbliżonej do tematyki w/w szkolenia lub doświadczenie w prowadzeniu zajęć w szkole ponadgimnazjalnej - należy wykazać przeprowadzenie co najmniej 10 godzin zajęć z przedmiotu zawodowego związanego z zakresem szkolenia lub zbliżonego do zakresu szkolenia. Dotyczy części 8 - Realizacja szkolenia Budowa elementów układu kierowniczego - wykształcenie co najmniej średnie, - przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe, studia podyplomowe, studium, kurs kwalifikacyjny) lub ukończony kurs instruktora praktycznej nauki zawodu, - doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń należy wykazać przeprowadzenie co najmniej 1 kursu/szkolenia o tematyce tożsamej lub zbliżonej do tematyki w/w szkolenia lub doświadczenie w prowadzeniu zajęć w szkole ponadgimnazjalnej - należy wykazać przeprowadzenie co najmniej 10 godzin zajęć z przedmiotu zawodowego związanego z zakresem szkolenia lub zbliżonego do zakresu szkolenia. Dotyczy części 9 - Realizacja szkolenia Diagnostyka i naprawa układów bezpieczeństwa biernego i czynnego - wykształcenie co najmniej średnie, - przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe, studia podyplomowe, studium, kurs kwalifikacyjny) lub ukończony kurs instruktora praktycznej nauki zawodu, - doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń należy wykazać przeprowadzenie co najmniej 1 kursu/szkolenia o tematyce tożsamej lub zbliżonej do tematyki w/w szkolenia lub doświadczenie w prowadzeniu zajęć w szkole ponadgimnazjalnej - należy wykazać przeprowadzenie co najmniej 10 godzin zajęć z przedmiotu zawodowego związanego z zakresem szkolenia lub zbliżonego do zakresu szkolenia. Dotyczy części 10 - Realizacja kursu Techniki Kulinarne - wykształcenie co najmniej średnie, - przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe, studia podyplomowe, studium, kurs kwalifikacyjny) lub ukończony kurs instruktora praktycznej nauki zawodu, - doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń należy wykazać przeprowadzenie co najmniej 1 kursu/szkolenia o tematyce tożsamej lub zbliżonej do tematyki w/w kursu lub doświadczenie w prowadzeniu zajęć w szkole ponadgimnazjalnej - należy wykazać przeprowadzenie co najmniej 10 godzin zajęć z przedmiotu zawodowego związanego z zakresem w/w kursu lub zbliżonego do zakresu kursu. W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami / z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 13. Zgodnie z art. 26 ust 2b Pzp, Wykonawca może polegać na potencjale technicznym i osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku pisemnego zobowiązania podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów należy załączyć je w oryginale.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór zał. nr 12).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty - załącznik nr 11 do SIWZ, 2. Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zgodnie z art. 144 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w zakresie: - przypadków losowych, które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji, - zmiany terminu w harmonogramie realizacji projektu, w ramach którego umowa jest realizowana, co będzie miało wpływ na zmianę terminu obowiązywania niniejszej umowy, - Zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, jeżeli zmiany są korzystne dla Zamawiającego lub wywołane okolicznościami, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 2. Do zmiany osoby uczestniczącej w wykonaniu zamówienia wymagane jest łączne spełnienie następujących warunków: a)przedstawienie osoby, której kwalifikacje zawodowe, doświadczenie, wykształcenie nie są niższe niż osoby zastępowanej, b)złożenie informacji na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia liczby godzin oraz informacji o podstawie do dysponowania tą osobą, c) uzyskanie przez Wykonawcę uprzedniej zgody Zamawiającego na zmianę osoby uczestniczącej w wykonaniu zamówienia. - zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, zmiany będące następstwem działania organów administracji. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają akceptacji obu stron i formy pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: BIP : http://www.bip.powiat-plock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiat Płocki - Starostwo Powiatowe w Płocku, ul. Bielska 59, 09-400 Płock, p.422 - IV piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2014 godzina 10:30, miejsce: Powiat Płocki - Starostwo Powiatowe w Płocku, ul. Bielska 59, 09-400 Płock, Kancelaria Ogólna p. 211 - II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Mam zawód - mam pracę współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Realizacja kursu Kelner.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 grupy szkoleniowe po 10 osób uczniów Zespołu Szkół im. Jana Śniadeckiego w Wyszogrodzie 1.Miejsce realizacji: Zespół Szkół im. Jana Śniadeckiego w Wyszogrodzie, ul. Niepodległości 11. 2.Termin realizacji: styczeń 2015r. - luty 2015r. 3.Szczegółowy harmonogram: -20 godzin dla 1 grupy, łącznie dla dwóch grup 40 godzin, -4 spotkania po 5 godzin dla jednej grupy, dla dwóch grup 8 spotkań po 5 godzin (1 godzina = 45 min), -realizacja w dni wolne od zajęć dydaktycznych obowiązkowych (godziny pomiędzy 8.00 a 17.00), -Wykonawca zapewni w każdym dniu prowadzenia zajęć przerwy w tym jedną przerwę obiadową trwającą 30 minut. 4.Program szkolenia: a)jak być dobrym kelnerem - wprowadzenie do zawodu kelnera, ubiór i wizerunek kelnera i kelnerki, b) prezentacja zastawy stołowej: - prezentacja najważniejszych elementów zastawy stołowej i sztućców (sztuka układania sztuców); c)dekoracja stołów w zależności od rodzaju imprezy, d) zasady obsługi konsumenta: powitanie, serwis, podziękowanie i pożegnanie, e)podawanie rachunku, metody serwowania, kolejność podawania potraw i napojów, prezentacja i podawanie napojów alkoholowych; f)zasady przygotowania deserów w obecności konsumenta - flambrowanie, g)zarys organizacji bankietów. Tematy teoretyczne powinny być podparte odpowiednimi zajęciami praktycznymi m.in.: a)nakrywanie stołów - układ podstawowy i elegancki - (sposoby składnia i rozkładania obrusów, zmiana obrusów w obecności konsumenta), b)sztuka układania serwetek (sposoby układania serwetek - na leżąco i stojąco w zależności od rodzaju serwowanych dań). c)ćwiczenia z noszenia zastawy stołowej, szkła oraz tac, zasady zbierania zastawy stołowej po konsumpcji, d)ćwiczenia z zakresu serwowania. 5.Wymagania wobec Wykonawcy: -Zapewnienie uczestnikom na czas realizacji kursu niezbędnego sprzętu, materiałów szkoleniowych oraz wszelkich produktów potrzebnych do realizacji kursu w części teoretycznej i praktycznej w ilości zapewniającej wszystkim uczestnikom kursu wykonanie ćwiczeń w pełnym zakresie zgodnie ze wskazanym programem, w tym w szczególności różnorodnych produktów tj. zastawy stołowe, serwetki, tace, obrusy. -Zapewnienie uczestnikom kursu materiałów dydaktycznych niezbędnych do utrwalenia wiadomości - mogą to być np. kserokopie streszczeń wykładów, długopis, notatnik. Wszystkie te materiały muszą być przygotowane i rozdane uczestnikom szkolenia najpóźniej w pierwszym dniu zajęć. Uczestnicy kwitują odbiór materiałów dydaktycznych własnoręcznym podpisem. Oryginał tego pokwitowania Zamawiający otrzyma od Wykonawcy po zakończeniu kursu razem z innymi materiałami niezbędnymi do rozliczenia całej usługi. -Wykonawcy jest zobowiązany do zakupu dziennika zajęć dla każdej grupy. -Wykonawca jest zobowiązany do: umieszczenia logo Programu operacyjnego Kapitał Ludzki i logo Unii Europejskiej na wszystkich dokumentach dotyczących realizacji danego szkolenia oraz materiałach szkoleniowych, edukacyjnych, plakatach, broszurach i zaświadczeniach, certyfikatach. -Informowanie uczestników o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, - przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych, -Zapewnienie warunków przeprowadzenia zajęć zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, - Prowadzenie zajęć zgodnie z przedstawionym przez Wykonawcę harmonogramem zajęć, zaakceptowanym przez Zamawiającego, - prowadzenie dokumentacji przebiegu zajęć pozalekcyjnych na podstawie: - wpisów w dzienniku zajęć; tematy zajęć edukacyjnych i wymiar godzin, - listy obecności uczniów z każdego dnia zajęć, - wypełnione karty pracy przez wykonawców zajęć pozalekcyjnych. - wydanie uczniom zaświadczeń o ukończeniu kursu Kelner, - zapewnienie opieki pedagogicznej uczniom podczas trwania zajęć edukacyjnych. 6.Zamawiający zabezpiecza: salę dydaktyczną i salę do ćwiczeń praktycznych z możliwością wykorzystania sprzętu multimedialnego. 7.Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia wyżywienia uczestników kursu - w każdym dniu prowadzenia zajęć zapewni każdemu uczestnikowi 1 ciepły posiłek - drugie danie (np. danie mięsne, ziemniaki i surówka) oraz ciastko, owoc i napój..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Realizacja szkolenia Budowa i diagnostyka układów klimatyzacj.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 grupa szkoleniowa 10 osobowa - uczniowie Zespołu Szkół im. Jana Śniadeckiego w Wyszogrodzie 1.Miejsce realizacji: Zespół Szkół im. Jana Śniadeckiego w Wyszogrodzie, ul.Niepodległości 11 2.Termin realizacji: listopad 2014r. 3.Szczegółowy harmonogram: -6 godzn dla 1 grupy w ramach 1 spotkania (1 godzina = 45 min), -realizacja w dni wolne od zajęć dydaktycznych obowiązkowych (godziny pomiędzy 8.00 a 17.00), -Wykonawca zapewni przerwy w tym jedną przerwę obiadową trwającą 30 minut. 4.Program szkolenia powinien obejmować część praktyczną i teoretyczną. Zakres szkolenia: - budowa układów automatycznego ogrzewania i klimatyzacji; - zasady bezpieczeństwa przy obsłudze układów klimatyzacji; - obieg czynnika chłodniczego w układach klimatyzacji z zaworem rozprężnym; - obieg czynnika chłodniczego w układach klimatyzacji z dławnikiem; - budowa sprężarek, zaworów rozprężnych, dławników, parowników oraz skraplaczy; - cechy szczególne układów klimatyzacji manualnej i automatycznej; - czujniki temperatury, nasłonecznienia, wilgotności, zanieczyszczeń powietrza ect.; - zasady bezpieczeństwa przy obsłudze układów klimatyzacji; - obsługa układów klimatyzacji; - sprawdzenie sprawności układów klimatyzacji przez pomiar ciśnień po stronie niskiego i wysokiego ciśnienia; - sprawdzenie szczelności układu przy próbie podciśnieniowej, nadciśnieniowej; - lokalizacja nieszczelności; - diagnostyka automatycznej klimatyzacji; - wymiana czynnika chłodzącego. 5.Wymagania wobec Wykonawcy: -Zapewnienie uczestnikom szkolenia materiałów dydaktycznych niezbędnych do utrwalenia wiadomości - mogą to być np. skrypty, kserokopie streszczeń wykładów lub inne materiały informacyjne związane z tematyką prowadzonego szkolenia. Dodatkowo Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi szkolenia długopis oraz notatnik. Uczestnicy kwitują odbiór materiałów dydaktycznych własnoręcznym podpisem. Oryginał tego pokwitowania Zamawiający otrzyma od Wykonawcy po zakończeniu szkolenia razem z innymi materiałami niezbędnymi do rozliczenia całej usługi. -Wykonawcy jest zobowiązany do zakupu dziennika zajęć. -Wykonawca jest zobowiązany do: umieszczenia logo Programu operacyjnego Kapitał Ludzki i logo Unii Europejskiej na wszystkich dokumentach dotyczących realizacji danego szkolenia oraz materiałach szkoleniowych, edukacyjnych, plakatach, broszurach i zaświadczeniach, certyfikatach. -Informowanie uczestników o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, - przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych, - Zapewnienie warunków przeprowadzenia zajęć zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, -Prowadzenie zajęć zgodnie z przedstawionym przez Wykonawcę harmonogramem zajęć, zaakceptowanym przez Zamawiającego, - prowadzenie dokumentacji przebiegu zajęć pozalekcyjnych na podstawie: - wpisów w dzienniku zajęć; tematy zajęć edukacyjnych i wymiar godzin, - listy obecności uczniów z każdego dnia zajęć, - wypełnione karty pracy przez wykonawców zajęć pozalekcyjnych. - wydanie uczniom zaświadczeń/certyfikatów o ukończeniu szkolenia z zakresu budowy i diagnostyki układów klimatyzacji, - zapewnienie opieki pedagogicznej uczniom podczas trwania zajęć edukacyjnych. 6.Zamawiający zabezpiecza: salę dydaktyczną i salę do ćwiczeń praktycznych z możliwością wykorzystania sprzętu multimedialnego. 7.Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia wyżywienia uczestników szkolenia - zapewni każdemu uczestnikowi 1 ciepły posiłek - drugie danie (np. danie mięsne, ziemniaki i surówka) oraz ciastko, owoc i napój..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia z zakresu diagnostyki w praktyce z wykorzystaniem testeru KTS i oscyloskopu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 grupa szkoleniowa 10 osobowa - uczniowie Zespołu Szkół im. Jana Śniadeckiego w Wyszogrodzie 1.Miejsce realizacji: Zespół Szkół im. Jana Śniadeckiego w Wyszogrodzie, ul. Niepodległości 11 2.Termin realizacji: grudzień 2014r. 3.Szczegółowy harmonogram: -12 godzin dla jednej grupy w ramach 2 spotkań po 6 godzin (1 godzina = 45 min), -realizacja w dni wolne od zajęć dydaktycznych obowiązkowych (godziny pomiędzy 8.00 a 17.00), -Wykonawca zapewni przerwy w tym jedną przerwę obiadową trwającą 30 minut. 4.Tematyka programu szkoleniowego powinna zawierać: Część teoretyczna omawiająca diagnostykę pojazdu samochodowego z wykorzystaniem testera KTS i oscyloskopu oraz ćwiczenia praktyczne z wykorzystaniem powyższych urządzeń. 5.Wymagania wobec Wykonawcy: -Zapewnienie uczestnikom szkolenia materiałów dydaktycznych niezbędnych do utrwalenia wiadomości - mogą to być np. skrypty, kserokopie streszczeń wykładów lub inne materiały informacyjne związane z tematyką prowadzonego szkolenia. Dodatkowo Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi szkolenia długopis oraz notatnik. Uczestnicy kwitują odbiór materiałów dydaktycznych własnoręcznym podpisem. Oryginał tego pokwitowania Zamawiający otrzyma od Wykonawcy po zakończeniu szkolenia razem z innymi materiałami niezbędnymi do rozliczenia całej usługi. -Wykonawcy jest zobowiązany do zakupu dziennika zajęć. - Wykonawca jest zobowiązany do: umieszczenia logo Programu operacyjnego Kapitał Ludzki i logo Unii Europejskiej na wszystkich dokumentach dotyczących realizacji danego szkolenia oraz materiałach szkoleniowych, edukacyjnych, plakatach, broszurach i zaświadczeniach, certyfikatach. -Informowanie uczestników o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych, - Zapewnienie warunków przeprowadzenia zajęć zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, -Prowadzenie zajęć zgodnie z przedstawionym przez Wykonawcę harmonogramem zajęć, zaakceptowanym przez Zamawiającego, -prowadzenie dokumentacji przebiegu zajęć pozalekcyjnych na podstawie: - wpisów w dzienniku zajęć; tematy zajęć edukacyjnych i wymiar godzin, - listy obecności uczniów z każdego dnia zajęć, - wypełnione karty pracy przez wykonawców zajęć pozalekcyjnych. - wydanie uczniom zaświadczeń/certyfikatów o ukończeniu szkolenia z zakresu diagnostyki w praktyce z wykorzystaniem testera KTS i oscyloskopu, - zapewnienie opieki pedagogicznej uczniom podczas trwania zajęć edukacyjnych. 6.Zamawiający zabezpiecza: salę dydaktyczną i salę do ćwiczeń praktycznych z możliwością wykorzystania sprzętu multimedialnego. 7.Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia wyżywienia uczestników kursu - w każdym dniu prowadzenia zajęć zapewni każdemu uczestnikowi 1 ciepły posiłek - drugie danie (np. danie mięsne, ziemniaki i surówka) oraz ciastko, owoc i napój..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia z zakresu podstaw diagnostyki układów elektrycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 grupa szkoleniowa 10 osobowa - uczniowie Zespołu Szkół im. Jana Śniadeckiego w Wyszogrodzie 1.Miejsce realizacji: Zespół Szkół im. Jana Śniadeckiego w Wyszogrodzie,ul. Niepodległości 11 2.Termin realizacji: styczeń 2015r. 3.Szczegółowy harmonogram: -12 godzin dla jednej grupy w ramach 2 spotkań po 6 godzin (1 godzina = 45 min), -realizacja w dni wolne od zajęć dydaktycznych obowiązkowych (godziny pomiędzy 8.00 a 17.00), -Wykonawca zapewni przerwy w tym jedną przerwę obiadową trwającą 30 minut. 4.Program szkolenia powinien obejmować: Szkolenie obejmuje naukę łączenia i pomiary podstawowych obwodów prądu stałego i zmiennego, ocenę parametrów podzespołów elektronicznych takich jak: rezystancje, pojemności, indukcyjności, półprzewodników, optoelektroniki oraz podstawowych układów elektroniki analogowej i cyfrowej, posługiwanie się schematami instalacji elektrycznej, oraz diagnostykę z wykorzystaniem miernika uniwersalnego i oscyloskopu. 5.Wymagania wobec Wykonawcy: -Zapewnienie uczestnikom szkolenia materiałów dydaktycznych niezbędnych do utrwalenia wiadomości - mogą to być np. skrypty, kserokopie streszczeń wykładów lub inne materiały informacyjne związane z tematyką prowadzonego szkolenia. Dodatkowo Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi szkolenia długopis oraz notatnik. Uczestnicy kwitują odbiór materiałów dydaktycznych własnoręcznym podpisem. Oryginał tego pokwitowania Zamawiający otrzyma od Wykonawcy po zakończeniu szkolenia razem z innymi materiałami niezbędnymi do rozliczenia całej usługi. -Wykonawcy jest zobowiązany do zakupu dziennika zajęć. -Wykonawca jest zobowiązany do: umieszczenia logo Programu operacyjnego Kapitał Ludzki i logo Unii Europejskiej na wszystkich dokumentach dotyczących realizacji danego szkolenia oraz materiałach szkoleniowych, edukacyjnych, plakatach, broszurach i zaświadczeniach, certyfikatach. -Informowanie uczestników o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych, - Zapewnienie warunków przeprowadzenia zajęć zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, -Prowadzenie zajęć zgodnie z przedstawionym przez Wykonawcę harmonogramem zajęć, zaakceptowanym przez Zamawiającego, -prowadzenie dokumentacji przebiegu zajęć pozalekcyjnych na podstawie: - wpisów w dzienniku zajęć; tematy zajęć edukacyjnych i wymiar godzin, - listy obecności uczniów z każdego dnia zajęć, - wypełnione karty pracy przez wykonawców zajęć pozalekcyjnych. - wydanie uczniom zaświadczeń/certyfikatów o ukończeniu szkolenia, - zapewnienie opieki pedagogicznej uczniom podczas trwania zajęć edukacyjnych. 6.Zamawiający zabezpiecza: salę dydaktyczną i salę do ćwiczeń praktycznych z możliwością wykorzystania sprzętu multimedialnego. 7.Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia wyżywienia uczestników kursu - w każdym dniu prowadzenia zajęć zapewni każdemu uczestnikowi 1 ciepły posiłek - drugie danie (np. danie mięsne, ziemniaki i surówka) oraz ciastko, owoc i napój..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia z zakresu budowy i diagnostyki silników o ZI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 grupa szkoleniowa 10 osobowa - uczniowie klas Zespołu Szkół im. Jana Śniadeckiego w Wyszogrodzie 1.Miejsce realizacji: Zespół Szkół im. Jana Śniadeckiego w Wyszogrodzie,ul. Niepodległości 11 2.Termin realizacji: luty 2015r. 3.Szczegółowy harmonogram: -6 godzin dla jednej grupy w ramach 1 spotkania (1 godzina = 45 min), -realizacja w dni wolne od zajęć dydaktycznych obowiązkowych (godziny pomiędzy 8.00 a 17.00), -Wykonawca zapewni przerwy w tym jedną przerwę obiadową trwającą 30 minut. 4.Program szkolenia powinien obejmować: Szkolenie obejmuje poznanie budowy, ocenę stanu układów: rozrządu, chłodzenia, korbowo - tłokowego, napędy pasowego oraz ich naprawę, diagnostykę silników, nauka w posługiwaniu się narzędziami i czynności obsługowo - naprawczych. 5.Wymagania wobec Wykonawcy: -Zapewnienie uczestnikom szkolenia materiałów dydaktycznych niezbędnych do utrwalenia wiadomości - mogą to być np. skrypty, kserokopie streszczeń wykładów lub inne materiały informacyjne związane z tematyką prowadzonego szkolenia. Dodatkowo Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi szkolenia długopis oraz notatnik. Uczestnicy kwitują odbiór materiałów dydaktycznych własnoręcznym podpisem. Oryginał tego pokwitowania Zamawiający otrzyma od Wykonawcy po zakończeniu szkolenia razem z innymi materiałami niezbędnymi do rozliczenia całej usługi. -Wykonawcy jest zobowiązany do zakupu dziennika zajęć. -Wykonawca jest zobowiązany do: umieszczenia logo Programu operacyjnego Kapitał Ludzki i logo Unii Europejskiej na wszystkich dokumentach dotyczących realizacji danego szkolenia oraz materiałach szkoleniowych, edukacyjnych, plakatach, broszurach i zaświadczeniach, certyfikatach. -Informowanie uczestników o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, - przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych, - Zapewnienie warunków przeprowadzenia zajęć zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, -Prowadzenie zajęć zgodnie z przedstawionym przez Wykonawcę harmonogramem zajęć, zaakceptowanym przez Zamawiającego, - prowadzenie dokumentacji przebiegu zajęć pozalekcyjnych na podstawie: - wpisów w dzienniku zajęć; tematy zajęć edukacyjnych i wymiar godzin, - listy obecności uczniów z każdego dnia zajęć, - wypełnione karty pracy przez wykonawców zajęć pozalekcyjnych. - wydanie uczniom zaświadczeń/certyfikatów o ukończeniu szkolenia, - zapewnienie opieki pedagogicznej uczniom podczas trwania zajęć edukacyjnych. 6.Zamawiający zabezpiecza: salę dydaktyczną i salę do ćwiczeń praktycznych z możliwością wykorzystania sprzętu multimedialnego. 7.Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia wyżywienia uczestników kursu - zapewni każdemu uczestnikowi 1 ciepły posiłek - drugie danie (np. danie mięsne, ziemniaki i surówka) oraz ciastko, owoc i napój..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: - Przeprowadzenie kursu Carving.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 grupy szkoleniowe 10 osobowe - uczniowie Zespołu Szkół im. Jana Śniadeckiego w Wyszogrodzie 1.Miejsce realizacji: Zespół Szkół im. Jana Śniadeckiego w Wyszogrodzie,ul. Niepodległości 11 2.Termin realizacji: listopad - grudzień 2014r. 3.Szczegółowy harmonogram: -18 godzin dla jednej grupy w ramach 3 spotkań po 6 godzin, łącznie dla dwóch grup 36 godziny - 6 spotkań po 6 godzin każde, (1 godzina = 45 min), -realizacja w dni wolne od zajęć dydaktycznych obowiązkowych (godziny pomiędzy 8.00 a 17.00), -Wykonawca zapewni przerwy w tym jedną przerwę obiadową trwającą 30 minut. 4.Program szkolenia: A)CZĘŚĆ TEORETYCZNA - wykład 2 godziny 1)Historia carvingu na świecie i w Polsce 2)Wyjaśnienie czym jest carving 3)Różnica miedzy garnirowaniem a carvingiem 4)Rodzaje narzędzi do Carvingu. 5)Sposoby i zasady bezpiecznego używania narzędzi . 6)Czynniki decydujące o wyborze owoców i warzyw do rzeźbienia. 7)Różne techniki do rzeźbienia owoców i warzyw. B)CZĘŚĆ PRAKTYCZNA- Zajęcia praktyczne - 16 godzin 1)Wycinanie liści i kwiatów z różnych owoców i warzyw oraz tworzenie kompozycji z wykonanych elementów 2)Wykonanie następujących elementów: 3)Kwiaty z rzodkiewki (różne wzory ) 4)Kwiat z cebuli 5)Szyszka z marchewki 6)Kwiaty z papryki 7) Kwiaty z cukini 8)Liście z cukini 9)Kwiaty z kapusty pekińskiej 10)Róża z kalarepy 11)Kwiaty w melonie 12)Ozdabianie arbuza 13)Zasady tworzenia kompozycji z wykonanych elementów. 14)Sposoby przechowywania wyrzeźbionych owoców i warzyw. 5.Wymagania wobec Wykonawcy: -Zapewnienie uczestnikom na czas realizacji kursu niezbędnego sprzętu, materiałów szkoleniowych oraz wszelkich produktów potrzebnych do realizacji kursu w części teoretycznej i praktycznej w ilości zapewniającej wszystkim uczestnikom kursu wykonanie ćwiczeń w pełnym zakresie zgodnie ze wskazanym programem, w tym w szczególności różnorodnych produktów. -Zapewnienie uczestnikom szkolenia materiałów dydaktycznych niezbędnych do utrwalenia wiadomości - mogą to być np. skrypty, kserokopie streszczeń wykładów lub inne materiały informacyjne związane z tematyką prowadzonego szkolenia. Dodatkowo Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi szkolenia długopis oraz notatnik. Uczestnicy kwitują odbiór materiałów dydaktycznych własnoręcznym podpisem. Oryginał tego pokwitowania Zamawiający otrzyma od Wykonawcy po zakończeniu szkolenia razem z innymi materiałami niezbędnymi do rozliczenia całej usługi. -Wykonawcy jest zobowiązany do zakupu dziennika zajęć dla każdej grupy. - Wykonawca jest zobowiązany do: umieszczenia logo Programu operacyjnego Kapitał Ludzki i logo Unii Europejskiej na wszystkich dokumentach dotyczących realizacji danego szkolenia oraz materiałach szkoleniowych, edukacyjnych, plakatach, broszurach i zaświadczeniach, certyfikatach. -Informowanie uczestników o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, - przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych, - Zapewnienie warunków przeprowadzenia zajęć zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, - Prowadzenie zajęć zgodnie z przedstawionym przez Wykonawcę harmonogramem zajęć, zaakceptowanym przez Zamawiającego, -prowadzenie dokumentacji przebiegu zajęć pozalekcyjnych na podstawie: - wpisów w dzienniku zajęć; tematy zajęć edukacyjnych i wymiar godzin, - listy obecności uczniów z każdego dnia zajęć, - wypełnione karty pracy przez wykonawców zajęć pozalekcyjnych. - wydanie uczniom zaświadczeń/certyfikatów o ukończeniu szkolenia, - zapewnienie opieki pedagogicznej uczniom podczas trwania zajęć edukacyjnych. 6.Zamawiający zabezpiecza: salę dydaktyczną i salę do ćwiczeń praktycznych z możliwością wykorzystania sprzętu multimedialnego. 7.Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia wyżywienia uczestników kursu - w każdym dniu prowadzenia zajęć zapewni każdemu uczestnikowi 1 ciepły posiłek - drugie danie (np. danie mięsne, ziemniaki i surówka) oraz ciastko, owoc i napój..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia z zakresu diagnostyki silnika z zapłonem iskrowym z wykorzystaniem analizatora spalin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 grupa szkoleniowa 10 osobowa - uczniowie Zespołu Szkół im. Jana Śniadeckiego w Wyszogrodzie 1.Miejsce realizacji: Zespół Szkół im. Jana Śniadeckiego w Wyszogrodzie, ul. Niepodległości 11. 2.Termin realizacji: marzec 2015r. 3.Szczegółowy harmonogram: -6 godzin dla jednej grupy w ramach 1 spotkania (1 godzina = 45 min), -realizacja w dni wolne od zajęć dydaktycznych obowiązkowych (godziny pomiędzy 8.00 a 17.00), -Wykonawca zapewni przerwy w tym jedną przerwę obiadową trwającą 30 minut. 4.Program szkolenia: Szkolenie obejmuje budowę i zasady działania układu zasilania i regulacji składu mieszanki oraz podstawy analizy spalin. 5.Wymagania wobec Wykonawcy: -Zapewnienie uczestnikom szkolenia materiałów dydaktycznych niezbędnych do utrwalenia wiadomości - mogą to być np. skrypty, kserokopie streszczeń wykładów lub inne materiały informacyjne związane z tematyką prowadzonego szkolenia. Dodatkowo Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi szkolenia długopis oraz notatnik. Uczestnicy kwitują odbiór materiałów dydaktycznych własnoręcznym podpisem. Oryginał tego pokwitowania Zamawiający otrzyma od Wykonawcy po zakończeniu szkolenia razem z innymi materiałami niezbędnymi do rozliczenia całej usługi. -Wykonawcy jest zobowiązany do zakupu dziennika zajęć dla każdej grupy. - Wykonawca jest zobowiązany do: umieszczenia logo Programu operacyjnego Kapitał Ludzki i logo Unii Europejskiej na wszystkich dokumentach dotyczących realizacji danego szkolenia oraz materiałach szkoleniowych, edukacyjnych, plakatach, broszurach i zaświadczeniach, certyfikatach. -Informowanie uczestników o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, -przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych, - Zapewnienie warunków przeprowadzenia zajęć zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, - Prowadzenie zajęć zgodnie z przedstawionym przez Wykonawcę harmonogramem zajęć, zaakceptowanym przez Zamawiającego, -prowadzenie dokumentacji przebiegu zajęć pozalekcyjnych na podstawie: - wpisów w dzienniku zajęć; tematy zajęć edukacyjnych i wymiar godzin, - listy obecności uczniów z każdego dnia zajęć, - wypełnione karty pracy przez wykonawców zajęć pozalekcyjnych. - wydanie uczniom zaświadczeń/certyfikatów o ukończeniu szkolenia, - zapewnienie opieki pedagogicznej uczniom podczas trwania zajęć edukacyjnych. 6.Zamawiający zabezpiecza: salę dydaktyczną i salę do ćwiczeń praktycznych z możliwością wykorzystania sprzętu multimedialnego. 7.Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia wyżywienia uczestników kursu - zapewni każdemu uczestnikowi 1 ciepły posiłek - drugie danie (np. danie mięsne, ziemniaki i surówka) oraz ciastko, owoc i napój..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia z zakresu budowy elementów układów kierowniczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 grupa szkoleniowa 10 osobowa - uczniowie Zespołu Szkół im. Jana Śniadeckiego w Wyszogrodzie 1.Miejsce realizacji: Zespół Szkół im. Jana Śniadeckiego w Wyszogrodzie, ul. Niepodległości 11. 2.Termin realizacji: maj 2015r. 3.Szczegółowy harmonogram: -6 godzin dla jednej grupy w ramach 1 spotkania (1 godzina = 45 min), -realizacja w dzień wolny od zajęć dydaktycznych obowiązkowych (godziny pomiędzy 8.00 a 17.00), -Wykonawca zapewni przerwy w tym jedną przerwę obiadową trwającą 30 minut. 4.Program szkolenia: Szkolenie obejmuje poznanie: rodzaje przekładni: przegląd konstrukcji, budowa, funkcjonowanie, wspomaganie hydrauliczne: budowa przekładni wspomaganej hydraulicznie, funkcje i działanie zaworu sterującego, budowa i funkcjonowanie pompy, wspomaganie elektryczno - hydrauliczne, wspomaganie elektryczne, elementy układu: drążki i końcówki kierownicze, osłony gumowe. 5.Wymagania wobec Wykonawcy: -Zapewnienie uczestnikom szkolenia materiałów dydaktycznych niezbędnych do utrwalenia wiadomości - mogą to być np. skrypty, kserokopie streszczeń wykładów lub inne materiały informacyjne związane z tematyką prowadzonego szkolenia. Dodatkowo Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi szkolenia długopis oraz notatnik. Uczestnicy kwitują odbiór materiałów dydaktycznych własnoręcznym podpisem. Oryginał tego pokwitowania Zamawiający otrzyma od Wykonawcy po zakończeniu szkolenia razem z innymi materiałami niezbędnymi do rozliczenia całej usługi. -Wykonawcy jest zobowiązany do zakupu dziennika zajęć. -Wykonawca jest zobowiązany do: umieszczenia logo Programu operacyjnego Kapitał Ludzki i logo Unii Europejskiej na wszystkich dokumentach dotyczących realizacji danego szkolenia oraz materiałach szkoleniowych, edukacyjnych, plakatach, broszurach i zaświadczeniach, certyfikatach. -Informowanie uczestników o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, - przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych, - Zapewnienie warunków przeprowadzenia zajęć zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, - Prowadzenie zajęć zgodnie z przedstawionym przez Wykonawcę harmonogramem zajęć, zaakceptowanym przez Zamawiającego, - prowadzenie dokumentacji przebiegu zajęć pozalekcyjnych na podstawie: - wpisów w dzienniku zajęć; tematy zajęć edukacyjnych i wymiar godzin, - listy obecności uczniów z każdego dnia zajęć, - wypełnione karty pracy przez wykonawców zajęć pozalekcyjnych. - wydanie uczniom zaświadczeń/certyfikatów o ukończeniu szkolenia, - zapewnienie opieki pedagogicznej uczniom podczas trwania zajęć edukacyjnych. 6.Zamawiający zabezpiecza: salę dydaktyczną i salę do ćwiczeń praktycznych z możliwością wykorzystania sprzętu multimedialnego. 7.Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia wyżywienia uczestników kursu - zapewni każdemu uczestnikowi 1 ciepły posiłek - drugie danie (np. danie mięsne, ziemniaki i surówka) oraz ciastko, owoc i napój..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia Diagnostyka i naprawa układów bezpieczeństwa biernego i czynnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 grupa szkoleniowa 10 osobowa uczniów Zespołu Szkół im. Jana Śniadeckiego w Wyszogrodzie 1.Miejsce realizacji Zespół Szkół : Zespół Szkół im. Jana Śniadeckiego w Wyszogrodzie, ul. Niepodległości 11, 2.Termin realizacji: kwiecień 2015r. 3.Szczegółowy harmonogram: -6 godzin dla jednej grupy w ramach 1 spotkania (1 godzina = 45 min), -realizacja w dzień wolny od zajęć dydaktycznych obowiązkowych (godziny pomiędzy 8.00 a 17.00), -Wykonawca zapewni w każdym dniu prowadzenia zajęć przerwy w tym jedną przerwę obiadową trwającą 30 minut. 4.Program szkolenia. Szkolenie obejmuje poznanie budowy, zasady działania systemów bezpieczeństwa biernego i czynnego, obsługę i naprawę elementów tych systemów. 5.Wymagania wobec Wykonawcy: -Zapewnienie uczestnikom szkolenia materiałów dydaktycznych niezbędnych do utrwalenia wiadomości - mogą to być np. skrypty, kserokopie streszczeń wykładów lub inne materiały informacyjne związane z tematyką prowadzonego szkolenia. Dodatkowo Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi szkolenia długopis oraz notatnik. Uczestnicy kwitują odbiór materiałów dydaktycznych własnoręcznym podpisem. Oryginał tego pokwitowania Zamawiający otrzyma od Wykonawcy po zakończeniu szkolenia razem z innymi materiałami niezbędnymi do rozliczenia całej usługi. -Wykonawcy jest zobowiązany do zakupu dziennika zajęć. - Wykonawca jest zobowiązany do: umieszczenia logo Programu operacyjnego Kapitał Ludzki i logo Unii Europejskiej na wszystkich dokumentach dotyczących realizacji danego szkolenia oraz materiałach szkoleniowych, edukacyjnych, plakatach, broszurach i zaświadczeniach, certyfikatach. -Informowanie uczestników o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, - przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych, - Zapewnienie warunków przeprowadzenia zajęć zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, - Prowadzenie zajęć zgodnie z przedstawionym przez Wykonawcę harmonogramem zajęć, zaakceptowanym przez Zamawiającego, - prowadzenie dokumentacji przebiegu zajęć pozalekcyjnych na podstawie: - wpisów w dzienniku zajęć; tematy zajęć edukacyjnych i wymiar godzin, - listy obecności uczniów z każdego dnia zajęć, - wypełnione karty pracy przez wykonawców zajęć pozalekcyjnych. - wydanie uczniom zaświadczeń/certyfikatów o ukończeniu szkolenia, - zapewnienie opieki pedagogicznej uczniom podczas trwania zajęć edukacyjnych. 6.Zamawiający zabezpiecza: salę dydaktyczną i salę do ćwiczeń praktycznych z możliwością wykorzystania sprzętu multimedialnego. 7.Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia wyżywienia uczestników kursu - zapewni każdemu uczestnikowi 1 ciepły posiłek - drugie danie (np. danie mięsne, ziemniaki i surówka) oraz ciastko, owoc i napój.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Przeprowadzenie Kursu Techniki Kulinarne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 grupa szkoleniowa 10 osobowa uczniów Zespołu Szkół im. Jana Śniadeckiego w Wyszogrodzie 1.Miejsce realizacji: Zespół Szkół im. Jana Śniadeckiego w Wyszogrodzie, ul. Niepodległości 11, 2.Termin realizacji: styczeń - luty 2015r. 3.Szczegółowy harmonogram: -20 godzin, -4 spotkania po 5 godzin (1 godzina = 45 min), -realizacja w dni wolne od zajęć dydaktycznych obowiązkowych (godziny pomiędzy 8.00 a 18.00), -Wykonawca zapewni w każdym dniu prowadzenia zajęć przerwy w tym jedną przerwę obiadową trwającą 30 minut. 4.Program szkolenia: Dzień 1 1.Przepisy bhp i przeciw pożarowe obowiązujące podczas pracy w kuchni hotelowej 2.Wstęp teoretyczny - śniadania międzynarodowe 3.Przygotowywanie typowych potraw śniadaniowych: a)Śniadanie typu angielskiego, b)Śniadanie typu francuskiego, c)Śniadanie typu holenderskiego, d)Śniadanie wiedeńskie e)Śniadanie polskie - wielkanocne Dzień 2 1.Wstęp teoretyczny - zasady przygotowywania i dekorowania potraw na przyjęcia bankietowe i imprezy cateringowe 2.Przygotowywanie i dekorowanie zakąsek zimnych i gorących: a)Mini zakąski: zakąski zimne, kanapki, b)Cocktaile, c)Sałatki, d)Zakąski z wędlin, e)Zakąski gorące. Dzień 3) 1.Wstęp teoretyczny - podział deserów oraz metod ich przyrządzania 2.Przygotowywanie i dekorowanie deserów: a)Desery z owoców, b)Kremy i galaretki, c)Desery lodowe, d)Desery z ciast. Dzień 4 ) 1.Wstęp teoretyczny - znane zupy świata - podział, sposób serwowania i dodatki 2.Przygotowanie zup wraz z odpowiednimi dodatkami: a)Zupa cebulowa zapieczona z grzankami i serem podpuszczkowym (zupa francuska) b)Zupa Minestrone z ręcznie robionymi kluskami (włoska zupa jarzynowa) c)Zupa Gazpacho z grzankami (hiszpański chłodnik) d) Gulasz (tradycyjna zupa węgierska) e)Najpopularniejsze zupy polskie (np. wybór 2 z pośród: barszcz czerwony, rosół, pomidorowa, ogórkowa) oraz dodatki. 5.Wymagania wobec Wykonawcy: -Zapewnienie uczestnikom na czas realizacji kursu niezbędnych materiałów szkoleniowych, sprzętu oraz wszelkich produktów potrzebnych do realizacji kursu zgodnie ze wskazanym programem w części teoretycznej i praktycznej w ilości zapewniającej wszystkim uczestnikom kursu wykonanie ćwiczeń w pełnym zakresie zgodnie z realizowanym programem. -Zapewnienie uczestnikom kursu materiałów dydaktycznych zawierających przepisy kulinarne wykonanych na kursie potraw oraz innych informacji niezbędnych do utrwalenia wiadomości - mogą to być np. kserokopie streszczeń wykładów, skrypty oraz długopis i notatnik. Wszystkie te materiały muszą być przygotowane i rozdane uczestnikom szkolenia najpóźniej w pierwszym dniu zajęć. Uczestnicy kwitują odbiór materiałów dydaktycznych własnoręcznym podpisem. Oryginał tego pokwitowania Zamawiający otrzyma od Wykonawcy po zakończeniu kursu razem z innymi materiałami niezbędnymi do rozliczenia całej usługi. -Wykonawcy jest zobowiązany do zakupu dziennika zajęć. - Wykonawca jest zobowiązany do: umieszczenia logo Programu operacyjnego Kapitał Ludzki i logo Unii Europejskiej na wszystkich dokumentach dotyczących realizacji danego szkolenia oraz materiałach szkoleniowych, edukacyjnych, plakatach, broszurach i zaświadczeniach, certyfikatach. -Informowanie uczestników o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, - przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych, - Zapewnienie warunków przeprowadzenia zajęć zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, - Prowadzenie zajęć zgodnie z przedstawionym przez Wykonawcę harmonogramem zajęć, zaakceptowanym przez Zamawiającego, -prowadzenie dokumentacji przebiegu zajęć pozalekcyjnych na podstawie: - wpisów w dzienniku zajęć; tematy zajęć edukacyjnych i wymiar godzin, - listy obecności uczniów z każdego dnia zajęć, - wypełnione karty pracy przez wykonawców zajęć pozalekcyjnych. - wydanie uczniom zaświadczeń o ukończeniu kursu, - zapewnienie opieki pedagogicznej uczniom podczas trwania zajęć edukacyjnych. 6.Zamawiający zabezpiecza: salę dydaktyczną i salę do ćwiczeń praktycznych z możliwością wykorzystania sprzętu multimedialnego. 7.Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia wyżywienia uczestników kursu - w każdym dniu prowadzenia zajęć zapewni każdemu uczestnikowi 1 ciepły posiłek - drugie danie (np. danie mięsne, ziemniaki i surówka) oraz ciastko, owoc i napój..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.