eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złotniki Kujawskie › Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Kobelniki gm. Złotniki Kujawskie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-18

Złotniki Kujawskie: Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Kobelniki gm. Złotniki Kujawskie.
Numer ogłoszenia: 212526 - 2015; data zamieszczenia: 18.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Powstańców Wlkp. 6, 88-180 Złotniki Kujawskie, woj. kujawsko-pomorskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotnikikuj.cc.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Kobelniki gm. Złotniki Kujawskie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Kobelniki gm. Złotniki Kujawskie. Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Kobelniki gm. Złotniki Kujawskie - polega na wykonaniu kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej, przyłączy kanalizacyjnych - grawitacyjnych do granicy działek oraz kanalizacji tłocznej z przepompownią ścieków. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuję budowę:1. Kanału kanalizacji grawitacyjnej PVC 200 mm - 312,40 mb, 2. Przewód tłoczny PEHD 63 mm - 1123,00 mb, 3. Przepompowni ścieków 1200 mm - 1 szt., 4.Wodociągu PVC 90 mm - 76 mb. A. Kanalizacja grawitacyjna: Należy wykonać kanał zbudowany z rur PVC o średnicy Dz - 200 x 5,9 mm kl. S oraz przyłącza z rur PVC o średnicy Dz - 160 x 4,7 mm kl. S. Rury należy łączyć na uszczelkę gumową pierścieniową. Połączenie przyłączy z kolektorem zbiorczym powinno zostać dokonane przy pomocy studni rewizyjnych oraz wbudowanych trójników 200/160/60st. Rury należy układać na podsypce piaskowej gr. 15 cm przy kolektorze 200 mm i 10 cm przy kolektorze 160 mm. Do 2/3 średnicy wysokości rury zasypkę zagęścić ręcznie przy pomocy ubijaków ręcznych, natomiast zasypkę kontynuować do wysokości 15 cm nad wierzchem rury tj. zasypać gruntem sypkim np. uzyskanym z wykopów. Studnie rewizyjne w ulicach wykonać z materiału PCV 630 mm ze zwieńczeniem stożkiem betonowym i pierścieniem betonowym odciążającym oraz włazem żeliwnym 600 mm D400 - dot. studni połączeniowych co najmniej trzech kanałów, natomiast pozostałe studnie na kanale zbiorczym wykonać jako studnie PVC lecz o średnicy 425 mm jako studnie przelotowe i połączeniowe z przyłączem. Studnie rewizyjne na posesjach wykonać z materiału PVC 315 mm z włazem lekkim D125, a w przypadku jej lokalizacji w ciągach komunikacyjnych i drogach wewnętrznych nieruchomości zastosować właz ciężki D400. B. Rurociąg tłoczny: Rurociąg tłoczny do przepompowni PŚ-1 do istniejącego przewodu tłocznego wykonać z rur PEHD o średnicy 63 mm PE100 szereg SDR 17 PN10 zgrzewanych do czołowo lub przy pomocy mufy elektrooporowej, dopuszcza się łączenie rur na łączniki zaciskowe PE. Na załamaniach przewodu powyżej 10 st. stosować bloki oporowe betonowe. C. Przepompownia ścieków: Przepompownię ścieków należy wykonać jako prefabrykowaną przepompownię żelbetową lub z polimerobetonu o Dw - 1200 mm wyposażoną w dwie pompy z wirnikiem o wolnym przelocie 50 mm oraz mocy 2,5 kW każda, ze sterowaniem standardowym oraz zamontowanym modemem monitoringu wizualnego przesyłanym sygnałem GPS przystosowanym do obsługi centralnej stacji monitoringu Inwestora. Armatura wewnątrz przepompowni o średnicy 50 mm, ma być wykonana ze stali nierdzewnej oraz z żeliwa GG 25. Do terenu przepompowni należy doprowadzić wodociąg zakończony hydrantem Hp80 do konserwacji przepompowni oraz pielęgnacji terenu przepompowni. Kanalizacja: 1) Kanalizacja grawitacyjna - wykonanie robót ziemnych w następującej sposób: - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, - roboty ziemne wykon. ręcznie i koparkami przedsiębiernymi z transportem, - pełne umocnienie pionowych ścian wykopów liniowych, - zasypywanie wykopów liniowych o ścianach pionowych, - zagęszczenie nasypów ubijakami mechanicznymi; - wykonanie robót montażowych w następujący sposób: - kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 200 mm, - podłączenie kanału przyłącza do istniejącego PVC 200, - studzienki kanalizacyjne systemowe o śr 400 mm - zamknięcie rurą teleskopową, - studzienki kanalizacyjne systemowe o śr 630 mm - zamknięcie rurą teleskopową, 2) Kanalizacja tłoczna: - wykonanie robót ziemnych w następujący sposób: - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, - wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi, - wykopy liniowe pod fundamenty, rurociągi, kolektory w gruntach suchych kat. III-IV z wydobyciem urobku łopatą lub wyciągiem ręcznym głębokość do 1.5 m, - zasypywanie wykopów liniowych, - mechaniczne plantowanie terenu spycharkami gąsienicowymi; - wykonanie robót montażowych w następujący sposób: - montaż rurociągów z rur polietylenowych (PE, PEHD) o śr. zewnętrznej 63 mm, - połączenie rur polietylenowych ciśnieniowych PE, PEHD za pomocą kształtek elektrooporowych o śr. zewnętrznej 63 mm, - kształtki PE ciśnieniowe łączone mufą elektrooporową (łuki, kolana) o śr. zewn. 63 mm, - zasuwy żeliwne klinowe owalne kołnierzowe o śr. 80 mm montowane w komorach - zawór zwrotny 80 mm, - zasuwa klinowa bez obudowy 80 mm., - studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1200 mm w gotowym wykopie o głębok. 3m, - podłączenie kanału tłocznego do istniejącego PE 100 - trójniki wbudowane do istniejących rurociągów o śr. 100 mm, 3) Przepompownia ścieków: - wykonanie przepompowni ścieków - monolityczna - polimerobeton o śr. 1500 mm w gotowym wykopie o głębok. 3,58 m, wykonanie zagospodarowania przepompowni: - mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni, - wykonanie podsypki piaskowej z zagęszczeniem mechanicznym - 3 cm grub. warstwy po zagęszcz, - wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego - warstwa dolna z kamienia podkładowego - grub. po zagęszcz.14 cm, - wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego - warstwa dolna z kamienia podkładowego - każdy dalszy 1 cm grub. po zagęszcz., - wykonanie ogrodzenia z siatki wys. 1.5 m na słupkach stalowych z rur o rozstawie 2.4 m obsadzonych w cokole, - wykonanie wrót z furtkami wys. 1.6 m szer. wrót 3 m i furtki 1 m z siatki w ramach stalowych na gotowych słupkach bez pasa dolnego z blachy - 1 kpl. - na terenie przepompowni należy wykonać przyłącze wodociągowe do konserwacji zieleni i urządzeń przepompowni: - wykonanie robót pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych, - wykonanie robót ziemnych ręcznie i koparkami podsiębiernymi z transportem, - pełne umocnienie pionowych ścian wykopów liniowych, - zasypywanie wykopów liniowych o ścianach pionowych, - zagęszczenie nasypów ubijakami mechanicznymi, - wykonanie sieci wodociągowej - rurociągi ciśnieniowe z rur PVC łączone na wcisk o śr. zewnętrznej 110 mm, - wykonanie hydrantu pożarowego nadziemnego o śr. 80 mm. Po zasypaniu wykopów drogi i teren budowy doprowadzić do stanu używalności pierwotnej z odbudową - utwardzeniem wierzchniej warstwy drogowej. Branża elektryczna - Zakres robót elektrycznych obejmuje zasilanie energetyczne zalicznikowe - przepompownia P-1 poprzez wykonanie kabla zasilającego od złącza kablowo-pomiarowego Z-3a+TL do rozdzielnicy zasilająco - sterowniczej przepompowni wraz z oświetleniem terenu. Oświetlenie terenu przepompowni - z rozdzielnicy sterującej przepompowni należy zasilić lampę oświetleniową. Lampę o mocy 150 W należy zamontować na słupie stalowym z wysięgnikiem. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera: Szczegółowy zakres zamówienia zawiera specyfikacje techniczne, projekt budowlany, wymagania zawarte w SIWZ, natomiast przedmiar robót jest elementem pomocniczym. Przedmiar robót stanowi dokument pomocniczy do wyceny zadania..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełnienie wykonawca zobowiązany jest udokumentować

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należyte wykonanie: jednej roboty budowlanej polegającej na budowie sieci kanalizacji sanitarnej o długości nie mniejszej niż 1 000 m wraz z budową min. 1 przepompowni/tłoczni lub - dwóch robót budowlanych polegających na budowie sieci kanalizacji sanitarnej o łącznej długości nie mniejszej niż 1 000 m i obejmujących budowę min 1 przepompowni/tłoczni.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w jego wykonaniu, wymagania minimalne: 1) jedna czteroosobowa brygada robocza, 2) osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadająca odpowiednie uprawnienia budowlane o specjalności sanitarnej, 3) osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika robót w zakresie branży elektrycznej posiadająca uprawnienia budowlane o specjalności elektrycznej upoważniające do kierowania robotami elektrycznymi.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna posiadanie: a) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł. b) opłaconej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kosztorys ofertowy i wykaz podwykonawców

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza następujące możliwości zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty: 1) zmiany osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy, 2) zmiana adresu/siedziby/firmy Zamawiającego/Wykonawcy, 3) zmiana postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zajdzie którykolwiek z niżej wymienionych warunków: - zajdzie konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej w sposobie lub technologii wykonania przedmiotu umowy, a co się z tym wiąże zastosowaniem robót zamiennych i zamiany materiałów i urządzeń przewidzianych do wykonania robót w stosunku do materiałów i urządzeń przewidzianych w dokumentacji projektowej, z zachowaniem wymogów technicznych i jakościowych, - gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, a w szczególności terminu realizacji zamówienia. 4) przedłużenia terminu wykonania umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy i uwarunkowane jest: a) wstrzymaniem robót przez Zamawiającego w okolicznościach, za które nie ponosi Wykonawca żadnej odpowiedzialności; b) wykopaliskami uniemożliwiającymi wykonywanie robót; c) szczególnie niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi i gruntowymi uniemożliwiającymi prowadzenie robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedzą techniczną; d) koniecznością dokonania istotnych zmian w dokumentacji projektowej na wniosek stron; e) wystąpieniem siły wyższej; 5) konieczności usunięcia błędów w dokumentacji projektowej oraz konieczności przeprojektowania określonych zakresów obiektu w trakcie realizacji inwestycji, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy; 6) wystąpienie innych szczególnych okoliczności, za które Wykonawca nie jest odpowiedzialny, 7) nastąpi zmiana podatku od towarów i usług VAT, kiedy wynagrodzenie brutto zostanie dostosowane do aktualnie obowiązujących przepisów w tym zakresie. 8) zmiany w harmonogramie rzeczowo-finansowym robót na wniosek Zamawiającego lub w okolicznościach, za które nie ponosi żadnej odpowiedzialności Wykonawca - na jego wniosek; Warunki dokonania zmian: a) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, b) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy: - opisze zaistniałe okoliczności, - uzasadni, udokumentuje zaistnienie powyższych okoliczności, - opisze wpływ zmian na termin wykonania umowy. c) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie. 6.Rozwinięcie całości zasad, praw i obowiązków stron realizujących przedmiot zamówienia przedstawia wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zlotnikikuj.ires.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Złotniki Kujawskie, ul. Powstańców Wielkopolskich 6, 88-180 Złotniki Kujawskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Złotniki Kujawskie, ul. Powstańców Wielkopolskich 6, 88-180 Złotniki Kujawskie pokój nr 27 , I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.