eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Dostawa węgla kamiennego energetycznego typu GROSZEK EKO wraz ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania całodobowego ruchu cieplnego w kotłowniach węglowych oraz gazowych w nieruchomościach administrowanych przez ROM I i ROM II w Tychach.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-18

Tychy: Dostawa węgla kamiennego energetycznego typu GROSZEK EKO wraz ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania całodobowego ruchu cieplnego w kotłowniach węglowych oraz gazowych w nieruchomościach administrowanych przez ROM I i ROM II w Tychach.
Numer ogłoszenia: 212524 - 2015; data zamieszczenia: 18.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, faks 032 2273145.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.tychy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa węgla kamiennego energetycznego typu GROSZEK EKO wraz ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania całodobowego ruchu cieplnego w kotłowniach węglowych oraz gazowych w nieruchomościach administrowanych przez ROM I i ROM II w Tychach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa węgla kamiennego energetycznego typu GROSZEK EKO wraz ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania całodobowego ruchu cieplnego w kotłowniach węglowych oraz gazowych w nieruchomościach administrowanych przez ROM I i ROM II w Tychach 2. Zamówienie podzielone jest na 2 części zwane dalej zadaniami. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, warunkując złożenie oferty przez Wykonawcę maksymalnie na jedno wybrane zadanie ZADANIE Nr 1 - dostawa węgla kamiennego energetycznego typu GROSZEK EKO wraz ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania całodobowego ruchu cieplnego w kotłowniach węglowych oraz gazowych w nieruchomościach administrowanych przez ROM I Zakres zamówienia obejmuje: 1) dostawę 59 ton węgla kamiennego energetycznego typu GROSZEK EKO wraz z transportem do kotłowni węglowych w budynkach przy ul. Jankowickiej 2, ul. Jankowickiej 4 i ul. Szkolnej 70 w Tychach. Orientacyjne zużycie węgla przez poszczególne kotłownie, przez okres realizacji zamówienia: - kotłownia w budynku przy ul. Jankowickiej 2 - 19 ton /12 miesięcy - kotłownia w budynku, przy ul. Szkolnej 70 - 17 ton /12 miesięcy - kotłownia w budynku, przy ul. Jankowickiej 4 - 23 tony / 12 miesięcy Przewidywany termin pierwszej dostawy węgla: wrzesień 2015 r. 2) utrzymanie całodobowego ruchu cieplnego w kotłowniach węglowych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych: - przy ul. Jankowickiej 2 i Szkolnej 70: od 16.09.2015 r. do 15.05.2016 r. - przy ul. Jankowickiej 4: od 16.09.2015 r. do 15.09.2016 r. 3) utrzymanie całodobowego ruchu cieplnego w kotłowni gazowej w budynku mieszkalnym - wielorodzinnym przy ul. Browarowej 4: od 16.09.2015 r. do 15.09.2016 r. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 został określony w załączniku nr 1/ROM I do SIWZ i do umowy ZADANIE Nr 2 - dostawa węgla kamiennego energetycznego typu GROSZEK EKO wraz ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania całodobowego ruchu cieplnego w kotłowni węglowej oraz gazowej w nieruchomościach administrowanych przez ROM II Zakres zamówienia obejmuje: 1) dostawę węgla kamiennego energetycznego typu GROSZEK EKO wraz z transportem 2) do kotłowni węglowej w budynkach przy ul. Norwida 44 w Tychach. Orientacyjne zużycie węgla przez kotłownię węglową przy ul. Norwida 44 wynosi 10 ton/ 12 miesięcy. 2) utrzymanie całodobowego ruchu cieplnego: - w kotłowni węglowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Norwida 44 w Tychach od 16.09.2015 r. do 15.05.2016 - w kotłowni gazowej w budynku użyteczności publicznej przy ul. Nowokościelnej 27 w Tychach od 16.09.2015 r. do 15.09.2016 r. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1/ROM II do SIWZ i do umowy..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego dla dostaw na zasadach określonych w art. 67 ust.1. pkt 7) oraz zamówień stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego dla usług na zasadach określonych w art. 67 ust.1. pkt 6) ustawy - PZP

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10-5, 50.72.10.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium. Wadium należy wnieść na wybrane zadanie - na czas związania ofertą. 2. Przy wnoszeniu wadium wykonawca winien powołać się na nazwę wybranego zadania. 3. Wymagane kwoty wadium w podziale na zadania: ZADANIE NR 1 - wadium wynosi: 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych zero groszy) ofertą. ZADANIE Nr 2 - wadium wynosi: 700,00 zł (słownie: siedemset złotych zero groszy) 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Pekao SA Nr rachunku bankowego: 16 1240 2975 1111 0010 6080 0764 Wadium wniesione w formie pieniężnej musi znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dn. 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 , z późn. zm.). 4. W przypadku wadium wniesionego w formie innej niż pieniężna - oryginał dowodu wniesienia wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, w Tychach przy ul. Filaretów 31 w Dziale Księgowości (pokój nr 4),

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania spełniania warunku udziału w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia (art. 22 ust.1 pkt 2) ustawy PZP), Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) wykaz wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych, głównych dostaw i usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał z należytą starannością: - dla ZADANIA Nr 1 - należy wykazać co najmniej jedną usługę w zakresie obsługi instalacji grzewczych w kotłowni wraz z dostawą węgla kamiennego (zrealizowanych w ramach jednej umowy) o wartości ogółem nie mniejszej niż 80 000,00 zł (brutto) - dla ZADANIA Nr 2 - należy wykazać co najmniej jedną usługę w zakresie obsługi instalacji grzewczych w kotłowni wraz z dostawą węgla kamiennego (zrealizowanych w ramach jednej umowy) o wartości ogółem nie mniejszej niż 20 000,00 zł (brutto) 2) Do wykazu należy dołączyć dowody, czy w/w dostawy i usługi zostały lub są wykonywane należycie. Dowodami , o których mowa powyżej są: a) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw i usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) w przypadku zamówień na roboty budowlane - inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w lit. a) powyżej; c) w przypadku zamówień na dostawy i usługi - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w lit. a) powyżej. 1.2.1 W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania poświadczeń, o których mowa powyżej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania spełniania warunku udziału w tym zakresie,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3) ustawy PZP) Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi , konserwacji, remontów, montażu urządzeń wytwarzających, przetwarzających, przesyłających ciepło oraz innych urządzeń energetycznych. Na potwierdzenie niniejszego warunku Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Oświadczenie należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący posiadania wymaganej sytuacji ekonomicznej i finansowej (art. 22 ust. 1 pkt 4) ustawy PZP), Zamawiający wymaga, złożenia następujących dokumentów: 1) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wymagane jest posiadanie ww. dokumentu o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż: 1) 100 000,00 zł - dla ZADANIA Nr 1 2) 29 000,00 zł - dla ZADANIA Nr 2 Do oferty należy dołączyć potwierdzenie opłacenia polisy l u b fakt jej opłacenia musi wynikać z treści dokumentu. Jeżeli fakt opłacenia polisy potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, nie wynika wprost z załączonego do oferty dokumentu Wykonawca jest zobowiązany dołączyć inny dokument potwierdzający opłacenie składki (np. kopia przelewu składki, potwierdzenie ubezpieczyciela).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 2) wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej - sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 2a do SIWZ, 3) stosowne pełnomocnictwo (a) do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, 4) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 5) Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy - PZP, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy ubiegającego się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać: - jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, - jakiego charakteru stosunki będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem, - jaki jest zakres w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego, powinien być podpisany wyłącznie przez osoby upoważnione na piśmie lub wpisane w odpowiednich dokumentach rejestrowych w imieniu reprezentowanego podmiotu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin płatności - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach: 1) zmian personalnych, adresowych, formy prawnej stron umowy; 2) zmiany osoby/osób odpowiedzialnych za realizację umowy; 3) zmiany przepisów Ustawy o podatku od towarów i usług w zakresie wysokości stawki VAT; 4) zmiany podwykonawcy robót w trakcie trwania umowy - za zgodą Zamawiającego;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzbm.tychy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach, Dział Techniczno-Eksploatacyjny , 43-100 Tychy, ul. Filaretów 31.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach, Dział Techniczno-Eksploatacyjny , 43-100 Tychy, ul. Filaretów 31.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE Nr 1 - dostawa węgla kamiennego energetycznego typu GROSZEK EKO wraz ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania całodobowego ruchu cieplnego w kotłowniach węglowych oraz gazowych w nieruchomościach administrowanych przez ROM I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1) dostawę 59 ton węgla kamiennego energetycznego typu GROSZEK EKO wraz z transportem do kotłowni węglowych w budynkach przy ul. Jankowickiej 2, ul. Jankowickiej 4 i ul. Szkolnej 70 w Tychach. Orientacyjne zużycie węgla przez poszczególne kotłownie, przez okres realizacji zamówienia: - kotłownia w budynku przy ul. Jankowickiej 2 - 19 ton/ 12 miesięcy - kotłownia w budynku, przy ul. Szkolnej 70 - 17 ton/ 12miesięcy - kotłownia w budynku, przy ul. Jankowickiej 4 - 23 tony/ 12 miesięcy Przewidywany termin pierwszej dostawy węgla: wrzesień 2015r. 2) utrzymanie całodobowego ruchu cieplnego w kotłowniach węglowych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych: - przy ul. Jankowickiej 2 i Szkolnej 70: od 16.09.2015 r. do 15.05.2016 r. - przy ul. Jankowickiej 4: od 16.09.2015 r. do 15.09.2016 r. 3) utrzymanie całodobowego ruchu cieplnego w kotłowni gazowej w budynku mieszkalnym - wielorodzinnym przy ul. Browarowej 4: od 16.09.2015 r. do 15.09.2016 r. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 został określony w załączniku nr 1/ROM I do SIWZ i do umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10-5, 50.72.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin płatności - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE Nr 2 - dostawa węgla kamiennego energetycznego typu GROSZEK EKO wraz ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania całodobowego ruchu cieplnego w kotłowni węglowej oraz gazowej w nieruchomościach administrowanych przez ROM II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1) dostawę węgla kamiennego energetycznego typu GROSZEK EKO wraz z transportem 1) do kotłowni węglowej w budynkach przy ul. Norwida 44 w Tychach. Orientacyjne zużycie węgla przez kotłownię węglową przy ul. Norwida 44 wynosi 10 ton/ 12 miesięcy. 2) utrzymanie całodobowego ruchu cieplnego: - w kotłowni węglowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Norwida 44 w Tychach od 16.09.2015 r. do 15.05.2016 - w kotłowni gazowej w budynku użyteczności publicznej przy ul. Nowokościelnej 27 w Tychach od 16.09.2015 r. do 15.09.2016 r. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1/ROM II do SIWZ i do umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10-5, 50.72.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin płatności - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.