eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krobia › ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I POWIATOWYCH NA TERENIE GMINY KROBIA W SEZONIE ZIMOWYM NA LATA 2014/2015

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-08

Krobia: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I POWIATOWYCH NA TERENIE GMINY KROBIA W SEZONIE ZIMOWYM NA LATA 2014/2015
Numer ogłoszenia: 212201 - 2014; data zamieszczenia: 08.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krobia , Rynek 1, 63-840 Krobia, woj. wielkopolskie, tel. 065 5711111, faks 065 5711111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krobia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I POWIATOWYCH NA TERENIE GMINY KROBIA W SEZONIE ZIMOWYM NA LATA 2014/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I POWIATOWYCH NA TERENIE GMINY KROBIA W SEZONIE ZIMOWYM NA LATA 2014/2015 CPV: 90620000-9, 90630000-2 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych i powiatowych w sezonie zimowym 2014/2015 polegające na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości zimowej przy użyciu określonego sprzętu do 30 kwietnia 2015 roku. Część nr 1: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH W SEZONIE ZIMOWYM 2014/2015 - ZWALCZANIE ŚLISKOŚCI - ZESTAW CIĄGNIKOWY (CIĄGNIK + PIASKARKA ) - W ILOŚCI 2 ZESTAWY. Część nr 2: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I POWIATOWYCH NA TERENIE GMINY KROBIA W SEZONIE ZIMOWYM 2014/2015 - SEKTOR I - CIĄGNIK O MOCY POWYŻEJ 100 KM Z PŁUGIEM WŁASNYM Z NAPĘDEM NA DWIE OSIE - W ILOŚCI 4 SZT. Część nr 3: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I POWIATOWYCH NA TERENIE GMINY KROBIA W SEZONIE ZIMOWYM 2014/2015 - SEKTOR II - CIĄGNIK O MOCY POWYŻEJ 100 KM Z PŁUGIEM WŁASNYM Z NAPĘDEM NA DWIE OSIE - W ILOŚCI 4 SZT. ZAKRES ROBÓT: Część nr 1: - zakres robót w części I obejmuje drogi gminne z wykluczeniem sołectwa Pudliszki oraz miasta Krobia - zakres robót obejmuje usuwanie śliskości zimowej poprzez posypywanie dróg mieszanką soli i pisku, - załadowanie piaskarek mieszanką zapewnia Zamawiający, - przy wykonywaniu wymienionych robót Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania pojazdów i sprzętu zgodnie z Instrukcją Oznakowania Robót prowadzonych w pasie drogowym i ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowość tego oznakowania, -Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo wszelkich działań w związku z wykonywanymi pracami, za szkody wywołane swoim działaniem wobec osób trzecich, w tym także z ruchem pojazdów mechanicznych, - Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania w gotowości sprzętu i maszyn przewidzianych do realizacji powyższego zadania wraz z obsługą i podstawić nie później niż 1 godzinę od chwili otrzymania zawiadomienia, - Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia w telefony komórkowe osoby obsługujące sprzęt biorący udział w realizacji zadania i przedłożenia listy Zamawiającemu wraz z harmonogramem tygodniowym dyżurów, - wezwanie może nastąpić wyłącznie przez pracownika Urzędu Miejskiego w Krobi, - Wykonawca zobowiązany jest do czytelnego prowadzenia dokumentacji pracy sprzętu, które będą podstawą do naliczania wynagrodzenia za wykonaną usługę, - do obowiązków Wykonawcy należy obsługa naprawczo - remontowa sprzętu przewidzianego do wykonywania w/w usługi. Część nr 2: - zakres robót obejmuje odśnieżanie dróg gminnych i powiatowych w następujących sołectwach gminy Krobia: Bukownica, Stara Krobia, Domachowo, Żychlewo, Wymysłowo, Sułkowice, Posadowo oraz Potarzyca do drogi 4803P - przy wykonywaniu wymienionych robót Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania pojazdów i sprzętu zgodnie z Instrukcją Oznakowania Robót prowadzonych w pasie drogowym i ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowość tego oznakowania, -Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo wszelkich działań w związku z wykonywanymi pracami, za szkody wywołane swoim działaniem wobec osób trzecich,w tym także z ruchem pojazdów mechanicznych, - Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania w gotowości sprzętu i maszyn przewidzianych do realizacji powyższego zadania wraz z obsługą i podstawić nie później niż 1 godzinę od chwili otrzymania zawiadomienia, - Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia w telefony komórkowe osoby obsługujące sprzęt biorący udział w realizacji zadania i przedłożenia listy Zamawiającemu wraz z harmonogramem tygodniowym dyżurów, - wezwanie może nastąpić wyłącznie przez pracownika Urzędu Miejskiego w Krobi, - Wykonawca zobowiązany jest do czytelnego prowadzenia dokumentacji pracy sprzętu, które będą podstawą do naliczania wynagrodzenia za wykonaną usługę z podziałem pracy na drogi gminne i powiatowe, - do obowiązków Wykonawcy należy obsługa naprawczo - remontowa sprzętu przewidzianego do wykonywania w/w usługi. Część nr 3: - zakres robót obejmuje odśnieżanie dróg gminnych i powiatowych w następujących sołectwach gminy Krobia: Kuczyna, Kuczynka, Ziemlin, Przyborowo, Ciołkowo, Grabianowo, Rogowo, Niepart, Chwałkowo, Gogolewo, Włostowo oraz Potarzyca do drogi 4803P - przy wykonywaniu wymienionych robót Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania pojazdów i sprzętu zgodnie z Instrukcją Oznakowania Robót prowadzonych w pasie drogowym i ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowość tego oznakowania, -Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo wszelkich działań w związku z wykonywanymi pracami, za szkody wywołane swoim działaniem wobec osób trzecich, w tym także z ruchem pojazdów mechanicznych, - Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania w gotowości sprzętu i maszyn przewidzianych do realizacji powyższego zadania wraz z obsługą i podstawić nie później niż 1 godzinę od chwili otrzymania zawiadomienia, - Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia w telefony komórkowe osoby obsługujące sprzęt biorący udział w realizacji zadania i przedłożenia listy Zamawiającemu wraz z harmonogramem tygodniowym dyżurów, - wezwanie może nastąpić wyłącznie przez pracownika Urzędu Miejskiego w Krobi, - Wykonawca zobowiązany jest do czytelnego prowadzenia dokumentacji pracy sprzętu, które będą podstawą do naliczania wynagrodzenia za wykonaną usługę z podziałem pracy na drogi gminne i powiatowe, - do obowiązków Wykonawcy należy obsługa naprawczo - remontowa sprzętu przewidzianego do wykonywania w/w usługi. W OFERCIE NALEŻY PODAĆ: CZĘŚĆ NR 1: CENĘ ZA 1 ZESTAW CIĄGNIKOWY (CIĄGNIK + PIASKARKA ) CZĘŚĆ NR 2 I CZĘŚĆ NR 3: CENĘ ZA 1 SZT. CIĄGNIKA O MOCY POWYŻEJ 100 KM Z PŁUGIEM WŁASNYM Z NAPĘDEM NA DWIE OSIE.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • NIE DOTYCZY

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • NIE DOTYCZY

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga złożenia przez wykonawcę wykazu potencjału technicznego dostępnego wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia, wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami złożony na druku stanowiącym załącznik nr 5 - zamawiający żąda, aby wykonawca wykazał się, że w zakresie potencjału technicznego będzie dysponował jednostkami sprzętowymi wymienionymi poniżej dla poszczególnych części zamówienia: Część nr 1: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH W SEZONIE ZIMOWYM 2014/2015 - ZWALCZANIE ŚLISKOŚCI - ZESTAW CIĄGNIKOWY (CIĄGNIK + PIASKARKA ) - W ILOŚCI 2 ZESTAWY. Część nr 2: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I POWIATOWYCH NA TERENIE GMINY KROBIA W SEZONIE ZIMOWYM 2014/2015 - SEKTOR I - CIĄGNIK O MOCY POWYŻEJ 100 KM Z PŁUGIEM WŁASNYM Z NAPĘDEM NA DWIE OSIE - W ILOŚCI 4 SZT. Część nr 3: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I POWIATOWYCH NA TERENIE GMINY KROBIA W SEZONIE ZIMOWYM 2014/2015 - SEKTOR II - CIĄGNIK O MOCY POWYŻEJ 100 KM Z PŁUGIEM WŁASNYM Z NAPĘDEM NA DWIE OSIE - W ILOŚCI 4 SZT. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów złożonych w ofercie przy zastosowaniu kryterium spełnia, nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • NIE DOTYCZY

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga posiadania przez wykonawcę aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę 160.000,00 zł w przypadku gdy wykonawca składa ofertę na CZĘŚĆ NR 1, CZĘŚĆ NR 2 i CZĘŚĆ NR 3 jako załącznik nr 3. W przypadku, gdy wykonawca składa ofertę na CZĘŚĆ NR 1 zobligowany jest do złożenia polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 52.000,00 zł, jako załącznik nr 3, w przypadku, gdy wykonawca składa ofertę na CZĘŚĆ NR 2 zobligowany jest do złożenia polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 54.000,00 zł, jako załącznik nr 3 natomiast, w przypadku, gdy wykonawca składa ofertę na CZĘŚĆ NR 3 zobligowany jest do złożenia polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 54.000,00 zł, jako załącznik nr 3. (UWAGA: W SYTUACJI, GDY FAKT OPŁACENIA POLISY NIE WYNIKA Z SAMEJ TREŚCI POLISY NALEŻY DOŁĄCZYĆ INNY DOKUMENT POTWIERDZAJĄCY OPŁACENIE POLISY). Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów złożonych w ofercie przy zastosowaniu kryterium spełnia, nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo (PEŁNOMOCNICTWO WINNO BYĆ DOŁĄCZONE DO OFERTY, O ILE NIE WYNIKA Z INNYCH DOKUMENTÓW ZAŁĄCZONYCH PRZEZ WYKONAWCĘ). 2. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo (PEŁNOMOCNICTWO WINNO BYĆ DOŁĄCZONE DO OFERTY, O ILE NIE WYNIKA Z INNYCH DOKUMENTÓW ZAŁĄCZONYCH PRZEZ WYKONAWCĘ). PEŁNOMOCNICTWA, O KTÓRYCH MOWA WYŻEJ NALEŻY ZŁOŻYĆ W FORMIE ORYGINAŁU LUB NOTARIALNIE POŚWIADCZONEJ KOPII. 3. Oświadczenie dot. podwykonawców złożone na druku stanowiącym załącznik nr 6. 4. Formularz dot. wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom na druku stanowiącym załącznik nr 7. 5. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, złożone na druku stanowiącym załącznik nr 8.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://krobia.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Krobi ul. Rynek 1, 63-840 Krobia, pok. nr 5, za zaliczeniem pocztowym lub pobrać ze strony internetowej http://krobia.biuletyn.net.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2014 godzina 08:45, miejsce: Siedziba zamawiającego (Urząd Miejski w Krobi) w Biurze Obsługi Klienta - parter lub przesłać na adres zamawiającego: Urząd Miejski w Krobi, ul. Rynek 1, 63-840 Krobia..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część nr 1: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH W SEZONIE ZIMOWYM 2014/2015 - ZWALCZANIE ŚLISKOŚCI - ZESTAW CIĄGNIKOWY (CIĄGNIK + PIASKARKA ) - W ILOŚCI 2 ZESTAWY..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr1:- zakres robót w części I obejmuje drogi gminne z wykluczeniem sołectwa Pudliszki oraz miasta Krobia - zakres robót obejmuje usuwanie śliskości zimowej poprzez posypywanie dróg mieszanką soli i pisku, - załadowanie piaskarek mieszanką zapewnia Zamawiający, - przy wykonywaniu wymienionych robót Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania pojazdów i sprzętu zgodnie z Instrukcją Oznakowania Robót prowadzonych w pasie drogowym i ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowość tego oznakowania, -Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo wszelkich działań w związku z wykonywanymi pracami, za szkody wywołane swoim działaniem wobec osób trzecich, w tym także z ruchem pojazdów mechanicznych, - Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania w gotowości sprzętu i maszyn przewidzianych do realizacji powyższego zadania wraz z obsługą i podstawić nie później niż 1 godzinę od chwili otrzymania zawiadomienia, - Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia w telefony komórkowe osoby obsługujące sprzęt biorący udział w realizacji zadania i przedłożenia listy Zamawiającemu wraz z harmonogramem tygodniowym dyżurów, - wezwanie może nastąpić wyłącznie przez pracownika Urzędu Miejskiego w Krobi, - Wykonawca zobowiązany jest do czytelnego prowadzenia dokumentacji pracy sprzętu, które będą podstawą do naliczania wynagrodzenia za wykonaną usługę, - do obowiązków Wykonawcy należy obsługa naprawczo - remontowa sprzętu przewidzianego do wykonywania w/w usługi..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część nr 2: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I POWIATOWYCH NA TERENIE GMINY KROBIA W SEZONIE ZIMOWYM 2014/2015 - SEKTOR I - CIĄGNIK O MOCY POWYŻEJ 100 KM Z PŁUGIEM WŁASNYM Z NAPĘDEM NA DWIE OSIE - W ILOŚCI 4 SZT..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 2: - zakres robót obejmuje odśnieżanie dróg gminnych i powiatowych w następujących sołectwach gminy Krobia: Bukownica, Stara Krobia, Domachowo, Żychlewo, Wymysłowo, Sułkowice, Posadowo oraz Potarzyca do drogi 4803P - przy wykonywaniu wymienionych robót Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania pojazdów i sprzętu zgodnie z Instrukcją Oznakowania Robót prowadzonych w pasie drogowym i ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowość tego oznakowania, -Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo wszelkich działań w związku z wykonywanymi pracami, za szkody wywołane swoim działaniem wobec osób trzecich,w tym także z ruchem pojazdów mechanicznych, - Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania w gotowości sprzętu i maszyn przewidzianych do realizacji powyższego zadania wraz z obsługą i podstawić nie później niż 1 godzinę od chwili otrzymania zawiadomienia, - Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia w telefony komórkowe osoby obsługujące sprzęt biorący udział w realizacji zadania i przedłożenia listy Zamawiającemu wraz z harmonogramem tygodniowym dyżurów, - wezwanie może nastąpić wyłącznie przez pracownika Urzędu Miejskiego w Krobi, - Wykonawca zobowiązany jest do czytelnego prowadzenia dokumentacji pracy sprzętu, które będą podstawą do naliczania wynagrodzenia za wykonaną usługę z podziałem pracy na drogi gminne i powiatowe, - do obowiązków Wykonawcy należy obsługa naprawczo - remontowa sprzętu przewidzianego do wykonywania w/w usługi..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część nr 3: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I POWIATOWYCH NA TERENIE GMINY KROBIA W SEZONIE ZIMOWYM 2014/2015 - SEKTOR II - CIĄGNIK O MOCY POWYŻEJ 100 KM Z PŁUGIEM WŁASNYM Z NAPĘDEM NA DWIE OSIE - W ILOŚCI 4 SZT..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 3: - zakres robót obejmuje odśnieżanie dróg gminnych i powiatowych w następujących sołectwach gminy Krobia: Kuczyna, Kuczynka, Ziemlin, Przyborowo, Ciołkowo, Grabianowo, Rogowo, Niepart, Chwałkowo, Gogolewo, Włostowo oraz Potarzyca do drogi 4803P - przy wykonywaniu wymienionych robót Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania pojazdów i sprzętu zgodnie z Instrukcją Oznakowania Robót prowadzonych w pasie drogowym i ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowość tego oznakowania, -Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo wszelkich działań w związku z wykonywanymi pracami, za szkody wywołane swoim działaniem wobec osób trzecich, w tym także z ruchem pojazdów mechanicznych, - Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania w gotowości sprzętu i maszyn przewidzianych do realizacji powyższego zadania wraz z obsługą i podstawić nie później niż 1 godzinę od chwili otrzymania zawiadomienia, - Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia w telefony komórkowe osoby obsługujące sprzęt biorący udział w realizacji zadania i przedłożenia listy Zamawiającemu wraz z harmonogramem tygodniowym dyżurów, - wezwanie może nastąpić wyłącznie przez pracownika Urzędu Miejskiego w Krobi, - Wykonawca zobowiązany jest do czytelnego prowadzenia dokumentacji pracy sprzętu, które będą podstawą do naliczania wynagrodzenia za wykonaną usługę z podziałem pracy na drogi gminne i powiatowe, - do obowiązków Wykonawcy należy obsługa naprawczo - remontowa sprzętu przewidzianego do wykonywania w/w usługi..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.