eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kostrzyn › Zebranie odpadów z terenu o powierzchni około 220 ha wraz z ich wywozem i utylizacją

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-16

Kostrzyn: Zebranie odpadów z terenu o powierzchni około 220 ha wraz z ich wywozem i utylizacją
Numer ogłoszenia: 212146 - 2010; data zamieszczenia: 16.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 177104 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Kostrzyn nad Odrą, ul. Kopernika 1, 66-470 Kostrzyn, woj. lubuskie, tel. 095 7278160, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zebranie odpadów z terenu o powierzchni około 220 ha wraz z ich wywozem i utylizacją.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zebranie odpadów w ilości około 2100m3 z terenu o powierzchni około 220 ha wraz z ich wywozem i utylizacją. Kod zbieranych odpadów 20 03 01 niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 20 03 07 odpady wielkogabarytowe ZADANIE 1 - ręczne sprzątanie terenu w czasie imprezy jak i po jej zakończeniu, nie później jednak niż do dnia 23 sierpnia 2010r.: - bieżące utrzymanie czystości na terenie imprezy w dniach od 28 lipca 2010r do 1 sierpnia 2010r, polegające na zbieraniu na bieżąco odpadów oraz worków z odpadami, - posprzątanie terenu około 220ha (plan sytuacyjny stanowi załącznik nr 1 do umowy), po zakończeniu imprezy, nie później jednak niż do dnia 23 sierpnia 2010r, ZADANIE 2 - wywóz i utylizacja uprzednio zebranych i gromadzonych w kontenerach odpadów, ustawionych przez Wykonawcę w miejscu wskazanym przez Zamawiającego i uzgodnionym z Organizatorem festiwalu pn. Przystanek Woodstock: - ustawienie. na terenie imprezy, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, 9 kontenerów o pojemności 16 m3 lub zbliżonej (w dniu 12 lipca 2010 - 1szt., w dniu 13 lipca 2010 - 2 szt, w dniu 26 lipca 2010r - 6szt.), - bieżący wywóz zebranych odpadów, w tym opróżnianie na bieżąco ustawionych kontenerów, wraz z utylizacją odpadów. Odbiór odpadów powinien odbywać się w taki sposób, żeby przed zabraniem pełnego kontenera ustawić pusty, co nie zakłóci procesu zbierania odpadów i nie dopuści do gromadzenia się ich poza kontenerem..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ZADANIE 1 - ręczne sprzątanie terenu w czasie imprezy jak i po jej zakończeniu, nie później jednak niż do dnia 23 sierpnia 2010r

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Alba ekoserwis Sp. z o.o., ul. Sikorskiego 5, 41-922 Radzionków, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80042,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 71049,29

  • Oferta z najniższą ceną: 71049,29 / Oferta z najwyższą ceną: 79899,04

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: ZADANIE 2 - wywóz i utylizacja uprzednio zebranych i gromadzonych w kontenerach odpadów, ustawionych przez Wykonawcę w miejscu wskazanym przez Zamawiającego i uzgodnionym z Organizatorem festiwalu pn. Przystanek Woodstock

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Miejskie Zakład Komunalne Sp. z o.o., ul. Kopernika 4a, 66-470 Kostrzyn nad Odrą, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 96809,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 78420,30

  • Oferta z najniższą ceną: 78420,30 / Oferta z najwyższą ceną: 83476,05

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.