eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › przygotowanie i przeprowadzenie kampanii reklamowej dla niektórych działań z Sektorowego Programu Operacyjnego Rybołówstwo i przetwórstwo ryb 2004-2006 na zewnętrznych nośnikach wielkoformatowych (bilbordach reklamowych) oraz w prasie o zasięgu regionalny

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-10

POZYCJA 21203

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: przygotowanie i przeprowadzenie kampanii reklamowej dla niektórych działań z Sektorowego Programu Operacyjnego Rybołówstwo i przetwórstwo ryb 2004-2006 na zewnętrznych nośnikach wielkoformatowych (bilbordach reklamowych) oraz w prasie o zasięgu regionalnym Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, do kontaktów: w sprawach merytorycznych: Marcin Frankowski i Adam Sudyk, procedury przetargowe - Agnieszka Fidler, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6232581, fax 022 6232315, e-mail: Michal.Leszczynski@minrol.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.minrol.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.minrol.gov.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, w sprawach merytorycznych: Marcin Frankowski i Adam Sudyk, procedury przetargowe - Agnieszka Fidler, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 623-13-69, 623-10-30, 623-26-49, fax (22) 623-23-15, www.minrol.gov.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Inne:rolnictwo. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przygotowanie i przeprowadzenie kampanii reklamowej dla niektórych działań z Sektorowego Programu Operacyjnego Rybołówstwo i przetwórstwo ryb 2004-2006 na zewnętrznych nośnikach wielkoformatowych (bilbordach reklamowych) oraz w prasie o zasięgu regionalnym. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 13. Główne miejsce świadczenia usług: województwa: zachodniopomorskie, pomorskie, warmińsko-mazurskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie projektu graficznego reklamy, która zostanie umieszczona przez Wykonawcę: 1) na bilbordach reklamowych; 2) w prasie o zasięgu regionalnym. Reklamą objęte będą następujące działania: 1. Działanie 2.2. Modernizacja istniejących statków rybackich. 2. Działanie 3.2. Chów i hodowla ryb. 3. Działanie 3.4. Przetwórstwo i rynek rybny. 4. Działanie 3.5. Rybołówstwo śródlądowe. 5. Działanie 4.1. Rybołówstwo przybrzeżne. Wykonawca przygotuje trzy projekty graficzne reklam kolorowych w formacie elektronicznym .pdf, .jpg i .eps, w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy. Wybrany projekt graficzny reklamy Wykonawca wykona na trwałym materiale przeznaczonym do wyklejenia bilbordów reklamowych, umożliwiającym ekspozycję reklamy przez okres minimum miesiąca. Wykonawca umieści wybrany projekt graficzny reklamy na minimum 110 bilbordach reklamowych w województwach nadmorskich (zachodniopomorskim, pomorskim, warmińsko-mazurskim) w tym na ponad 60 w województwach zachodniopomorskim i pomorskim, zlokalizowanych przy głównych miejskich szlakach komunikacyjnych o dużym natężeniu ruchu. Kampania reklamowa w prasie o zasięgu regionalnym będzie dopełnieniem kampanii na bilbordach reklamowych. Wybrany projekt graficzny reklamy będzie umieszczany sześć razy w czasie trwania kampanii w części redakcyjnej następujących gazet o zasięgu regionalnym: - Dziennik Bałtycki wraz z lokalnymi dodatkami w takich powiatach jak: Puck, Wejherowo, Lębork, Słupsk, Sławno, Nowy Dwór. - Gazeta Olsztyńska wraz z lokalnymi dodatkami w takich powiatach jak: Bartoszyce, Giżycko, Gołdap, Iława, Kętrzyn, Lidzbark Warmiński, Lubawa, Morąg, Mrągowo, Nidzica, Ostróda, Pisz, Węgorzewo. - Głos-Dziennik Pomorza lub Kurier Szczeciński. - Dziennik Elbląski wraz z lokalnymi dodatkami w takich powiatach jak: Braniewo, Elbląg. W przypadku gazet: Gazeta Olsztyńska, Głos-Dziennik Pomorza lub Kurier Szczeciński i Dziennik Elbląski ogłoszenie ma znajdować się na prawych stronach gazet. Szczegółowy opis przedmiotu znajduje się w projekcie umowy, która stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający nie żąda żadnych dokumentów 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.41.00.00 - Usługi reklamowe Kod CPV wg słownika 2008: 79.34.10.00 - Usługi reklamowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie projektu graficznego reklamy, która zostanie umieszczona przez Wykonawcę: 1) na bilbordach reklamowych; 2) w prasie o zasięgu regionalnym. Reklamą objęte będą następujące działania: 1. Działanie 2.2. Modernizacja istniejących statków rybackich. 2. Działanie 3.2. Chów i hodowla ryb. 3. Działanie 3.4. Przetwórstwo i rynek rybny. 4. Działanie 3.5. Rybołówstwo śródlądowe. 5. Działanie 4.1. Rybołówstwo przybrzeżne. Wykonawca przygotuje trzy projekty graficzne reklam kolorowych w formacie elektronicznym .pdf, .jpg i .eps, w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy. Wybrany projekt graficzny reklamy Wykonawca wykona na trwałym materiale przeznaczonym do wyklejenia bilbordów reklamowych, umożliwiającym ekspozycję reklamy przez okres minimum miesiąca. Wykonawca umieści wybrany projekt graficzny reklamy na minimum 110 bilbordach reklamowych w województwach nadmorskich (zachodniopomorskim, pomorskim, warmińsko-mazurskim) w tym na ponad 60 w województwach zachodniopomorskim i pomorskim, zlokalizowanych przy głównych miejskich szlakach komunikacyjnych o dużym natężeniu ruchu. Kampania reklamowa w prasie o zasięgu regionalnym będzie dopełnieniem kampanii na bilbordach reklamowych. Wybrany projekt graficzny reklamy będzie umieszczany sześć razy w czasie trwania kampanii w części redakcyjnej następujących gazet o zasięgu regionalnym: - Dziennik Bałtycki wraz z lokalnymi dodatkami w takich powiatach jak: Puck, Wejherowo, Lębork, Słupsk, Sławno, Nowy Dwór. - Gazeta Olsztyńska wraz z lokalnymi dodatkami w takich powiatach jak: Bartoszyce, Giżycko, Gołdap, Iława, Kętrzyn, Lidzbark Warmiński, Lubawa, Morąg, Mrągowo, Nidzica, Ostróda, Pisz, Węgorzewo. - Głos-Dziennik Pomorza lub Kurier Szczeciński. - Dziennik Elbląski wraz z lokalnymi dodatkami w takich powiatach jak: Braniewo, Elbląg. W przypadku gazet: Gazeta Olsztyńska, Głos-Dziennik Pomorza lub Kurier Szczeciński i Dziennik Elbląski ogłoszenie ma znajdować się na prawych stronach gazet. Kampania reklamowa dla przedmiotowych działań w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rybołówstwo i przetwórstwo ryb 2004-2006 na bilbordach reklamowych będzie realizowana od dnia 28 maja 2007 r. do dnia 10 lipca 2007 r. natomiast w przypadku kampanii reklamowej w prasie o zasięgu regionalnym reklama będzie umieszczana od dnia 28 maja 2007 r. do dnia 8 czerwca 2007 r. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.), zwanej dalej \ustawą 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 10.07.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 9 000 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w szczególności Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, oraz posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie, co oznacza, że wykonali w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usługi o wartości minimum 350 000,00 zł każda, polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kampanii reklamowej na zewnętrznych nośnikach wielkoformatowych (bilbordach reklamowych). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa poniżej. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają złożyć Wykonawcy wraz z ofertą, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (wg załącznika nr 2 do SIWZ); 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); 6) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usług o wartości minimum 350 000,00 zł każda, polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kampanii reklamowej na zewnętrznych nośnikach wielkoformatowych (bilbordach reklamowych) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu osoby uprawnionej do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1: 1) pkt 2, 3 i 5, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 3. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 1 lit. a i c oraz w pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 2 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis ust. 3 stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.minrol.gov.pl (zakładka Ministerstwo). Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.04.2007, godzina 10:00, Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, 00-930 Warszawa, ul. Wspólna 30, pokój 122,.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Sektorowy Program Operacyjny Rybołówstwo i przetwórstwo ryb 2004-2006 2) Informacje dodatkowe: Kampania reklamowa dla przedmiotowych działań w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rybołówstwo i przetwórstwo ryb 2004-2006 na bilbordach reklamowych będzie realizowana od dnia 28 maja 2007 r. do dnia 10 lipca 2007 r. natomiast w przypadku kampanii reklamowej w prasie o zasięgu regionalnym reklama będzie umieszczana od dnia 28 maja 2007 r. do dnia 8 czerwca 2007 r. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.